KIEROWNIK BIURA (O) Stare Żukowice oferta pracy GAMA PLUS Sp. z o.o.

Stanowisko: KIEROWNIK BIURA (O)

Wynagrodzenie: do 1 900 PLN

Zakres obowiązków: Zarządzanie biurem, organizowanie spotkań, sporządzanie dokumentacji

Data publikacji: 2016-10-31

Lokalizacja: Stare Żukowice (małopolskie)

Pracodawca: GAMA PLUS Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
-, 33-140 Stare Żukowice, powiat: tarnowski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zarządzanie biurem, organizowanie spotkań, sporządzanie dokumentacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 900 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: żądanie pracodawcy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BIURA (O)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stare Żukowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lisia Góra

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: kierownik biura

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 900 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe- ekonomia, prawo jazdy kat. B, podstawowa znajomość języka angielskiego. Praca w Starych Żukowicach w godz. 9.00-17.00. Zakres obowiązków: zarządzanie biurem, organizowanie spotkań, sporządzanie dokumentacji; wynagrodzenie 1900zł brutto. Kontakt: GAMA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, tel. 533 295 215, CV przesłać na e-mail: gama.cigarets (at) gamil.com

Nazwa pracodawcy: GAMA PLUS Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

Adres pracodawcy:
-, 33-140 Stare Żukowice, powiat: tarnowski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy, CV przesłać na e-mail

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: tarnowski

Gmina pracodawcy: Lisia Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Stare Żukowice

Ulica pracodawcy: -

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik biura

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.10.2016

Data dodania oferty pracy: 31.10.2016

Oferta pracy ważna do: 10.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 31.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 28.10.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK ZAKŁADU PRODUKCJI BETONU I PREFABRYKATÓW - od 5 000 PLN

NADZÓR NAD PRODUKCJĄ BETONU I PREFABRYKATÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECH.KIERUNKOWE, UPRAWNIENIA BUDOWLANE, SOLIDNOŚĆ, WIEDZA Z ZAKRESU PRODUKCJI BETONU I REFABRYKATÓW, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY ARBET SPÓŁKA Z O.O. - 2017-12-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ŚLUSARZ - do 2 700 PLN

.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Czarnków (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

1. Wprowadzanie, przetwarzanie, przechowywanie i wprowadzanie danych z wykorzystaniem systemów informatycznych.2. Obsługa sprzętu komputerowego i eksploatacja oprogramowania komputerowego w zakresie przetwarzania/ zarządzania gromadzonymi danymi, w tym: przetwarzanie danych w systemach komputerowych, np. zebranych metodą wywiadów elektronicznych.3. Zarządzanie wprowadzonymi danymi, tj. plikami i katalogami; obsługa podstawowych programów biurowych, m.in.: arkusz kalkulacyjny, baza danych, program do tworzenia prezentacji multimedialnych, klient poczty, edytor tekstów itp.4. Wprowadzanie danych za pomocą urządzeń zewnętrznych do edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego lub programów bazodanowych, w tym edytowanie i formatowanie dokumentów merytorycznych.5. Uzupełnianie treści gotowych dokumentów zgodnie z istniejącymi szablonami, np. przetwarzanie wersji papierowych dokumentów na wersje elektroniczne; segregowanie i archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami w tym zakresie.6. Kontrolowanie procesów zarządzania danymi.7. Współdziałanie na poziomie organizacyjnym i administracyjnym z innymi jednostkami organizacyjnymi wykorzystującymi gromadzone i przetwarzane dane.8. Obsługa programu komputerowego do wysyłki poczty elektronicznej.9. Sporządzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Chwaszczyno (pomorskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY Z OBSŁUGĄ WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 300 PLN

Obsługa wózka widłowego, obsługa komputera, prace gospodarcze na terenie firmy. Miejsce wykonywania pracy: Nowy Tomyśl.
Grupa HUNTERS Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

KIEROWNIK CENTRUM OBSŁUGI TELEFONICZNEJ - od 2 800 PLN

organizowanie pracy konsultantów telefonicznych, układanie grafików, planowanie przerw i zmian w pracy;bieżące nadzorowanie pracy konsultantów, dbałość o porządek na sali call center, kontrolowanie przestrzegania wyznaczonych przerw, punktualności konsultantów oraz ich zaangażowania w pracę;kontrolowanie jakości pracy konsultantów – kontrolowanie znajomości skryptów, przestrzegania scenariusza rozmowy, kultury osobistej oraz innych standardów pracy wyznaczonych przez firmę zlecającą obsługę telefoniczną;szkolenie nowych konsultantów, bieżące wspieranie konsultantów w pracy, odpowiadanie na pytania konsultantów, zapewnianie niezbędnych informacji i zasobów dla konsultantów;rozwijanie umiejętności sprzedażowych członków zespołu konsultantów; Współpraca z firmami z Rosji, Białorusi i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Płock (mazowieckie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 6 500 PLN

zarządzanie i prowadzenie sklepu Żabka w ramach franczyzy, sprzedaż art. spożywczych
ŻABKA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK LAKIERNI PROSZKOWEJ - od 2 000 PLN

Zarządzanie i koordynowanie pracy pracowników lakierni, zarządzanie i nadzór nad lakiernią, nadzór jakościowy, pilnowanie terminowości
Ostal-Met Leszek Lasek Pawłowski Zenon - 2016-05-12 - Przeworsk (podkarpackie)

KIEROWNIK DZIAŁU JAKOŚCI - od 4 000 PLN

Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania jakością.Inicjowanie zmian, doskonalenia istniejącego systemu zarządzania jakością, wdrażanie działań korygujących i zapobiegawczych związanych z niezgodnościami w procesie.Reprezentowanie firmy w zakresie jakości.Uczestnictwo w audytach.Wykorzystywanie narzędzi jakościowych.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Czaplinek (zachodniopomorskie)

POMOCNIK KUCHARZA KUCHNI INDYJSKIEJ - od 2 000 PLN

Przygotwanie składników, potraw kuchni indyjskiej i orientalnej według orginalnych receptur
Firma Wielobranżowa "GANGES" Spółka Jawna - 2017-03-28 - Sosnowiec (śląskie)

KONFEKCJONER/KA ODZIEŻY - od 13 PLN

składanie, pakowanie odzieży, metkowanie, kompletowanie zamówień, prace porządkowe
kontakt przez OHP - 2016-05-19 - Gądki (wielkopolskie)

OPERATOR ŁADOWARKI - do 2 300 PLN

praca na terenie kopalni, zwały węgla,
P.U.P. BTJ Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Piekary Śląskie (śląskie)

KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 400 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, zdolności analitycznego myślenia, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: 2 lata , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, angielskiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: organizowanie działań sprzedaży, negocjowanie warunków sprzedaży z klientami, analizowanie raportów i prognoz dotyczących warunków planowanie i realizacja sprzedaży, monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)

KIEROWNIK SKLEPU ODZIEŻOWEGO - od 2 050 PLN

Praca na II zmiany: 09:00-17:00 i 13:00-21:00- kierowanie bieżącą działalnością sklepu,- kierowanie i motywowanie zespołu sprzedawców,- sprzedaż towarów,- obsługa programu kasowego i księgowego- przestrzeganie procedur.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Nowy Sącz (małopolskie)

KIEROWNIK PROJEKTU/PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY 28 - od 2 500 PLN

PROWADZENIE PRZEWIDYWANEGO PROJEKTU REALIZOWANEGO Z DOTACJI UE, ROZLICZANIE PROJEKTU, NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH ZAGRANICZNYCH.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Radziejowice (mazowieckie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 200 PLN

Planowanie, organizowanie, nadzorowanie działalności, kontakt z klientem zagranicznym w języku chińskim, planowanie czasu pracy, kontrola stanów magazynowych
LEONA.G Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Jaworzno (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7. sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. prowadzenie dokumentacji projektu;25. przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-13 - Płock (mazowieckie)

KIEROWNIK ZMIANY - 3 400 - 4 500 PLN

nadzór nad pracą podległych pracowników, nadzór nad prawidłowym działaniem maszyn i urządzeń oraz utrzymywanie ich w należytym stanie technicznym, aktualizowanie i ulepszanie procesu produkcyjnego
World Acoustic Group S.A. - 2017-10-05 - Chróstnik (dolnośląskie)

INSPEKTOR W DZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU - 3 300 - 4 000 PLN

przygotowanie i realizacja inwestycji, opracowywanie projektów umów na wykonanie prac projektowych itp.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KIEROWNIK SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

nadzór, kontrola i aktywny udział w procesie sprzedaży produktów i usług firmy
TORUŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁU DRZEWNEGO SPÓŁKA AKCYJNA W TORUNIU - 2016-07-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNO - GOSPODARCZEGO - od 2 400 PLN

1.Bieżące utrzymanie: obiektów, urządzeń, aparatury i otoczenia SPZ ZOZ w stanie technicznym funkcjonalnym umożliwiającym realizację zadań statutowych.2.Przygotowywanie dokumentów do urzędów w sprawach administracyjnych związanych z przygotowaniem, prowadzeniem i oddaniem do użytkowania inwestycji.3.Przygotowywanie dokumentacji wstępnej, programów funkcjonalno- użytkowych, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji i innych niezbędnych do zaplanowania i wdrożenia danego zadania.4.Uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych i użytkowania obiektów.5.Organizacja procesu inwestycyjnego i remontowego zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.6.Organizacja napraw i remontów w placówkach szpitala.7.Dokonywanie zakupów na bieżącą działalność SPZ ZOZ zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.8.Kierowanie i organizacja pracy podległego personelu.Praca w godz. 7-14.35
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej - 2017-04-20 - Nowa Dęba (podkarpackie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 4 200 PLN

Bardzo dobra organizacja pracy inicjatywa, zaangażowanie,obowiązkowość. Doświadczenie i umiejętność zarządzania zespołem pracowników. Silna osobowość, pewność siebie, odporność na stres. Lojalność i dyspozycyjność.
BOGATTI Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Śmigiel (wielkopolskie)

KIEROWNIK DZIAŁU SPRAW PRACOWNICZYCH - od 3 000 PLN

wsparcie merytoryczne pracowników działu i zarządzanie pracą podległego zespołu,nadzór i realizacja zadań związanych z przebiegiem procesów zatrudnienia, naliczanie wynagrodzeń, spoządzanie sprawozdań GUS, deklaracji PIT i PEFRON, znajomość obowiązujących przepisów,współudział w opracowywaniu regulaminu pracy, zakładowego systemu wynagrodzeń
WARMIA Spółka Akcyjna - 2017-09-15 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK-AJENT SKLEPU ŻABKA - od 4 000 PLN

wg zawodu
Dorota Abramowicz - 2015-11-25 - Żary (lubuskie)

TYNKARZ (WYP. LUB DOP. ST. PR UM NR 99/2013-UZUPEŁNIENIE) - od 1 750 PLN

kładzenie tynków maszynowych, wykańczanie wnętrz, docieplanie budynków, struktura zewnętrzna
kontakt przez PUP - 2015-11-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

KIEROWNIK ROBÓT BUDOWLANYCH - od 3 500 PLN

Kierowanie robotami budowlanymi (remont szpitala w Kaliszu).
MAL-MAX PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE WALDEMAR GARSTKOWIAK - 2017-06-19 - Kalisz (wielkopolskie)

MURARZ - od 1 850 PLN

Murowanie z purotermu, szalowanie, zbrojenie. Miejsce wykonywania pracy- okolice Warszawy. Pracodawca zapewnia dojazd do pracy i zakwaterowanie.
Usługi Ogólnobudowlane M. Klimkiewicz w Ciechanowie - 2016-07-13 - Ciechanów (mazowieckie)


Wybierz powiat