INSPEKTOR ZESPOŁU WSPOMAGAJĄCEGO Kętrzyn oferta pracy Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR ZESPOŁU WSPOMAGAJĄCEGO

Wynagrodzenie: od 3 106 PLN

Zakres obowiązków: lokalny administrator systemów teleinformatycznych ,bieżąca konserwacja ,naprawa sprzętu komputerowego,urządzeń peryferyjnych

Data publikacji: 2019-09-12

Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 5, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
lokalny administrator systemów teleinformatycznych ,bieżąca konserwacja ,naprawa sprzętu komputerowego,urządzeń peryferyjnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 106 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca 7:30 do 15:30

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR ZESPOŁU WSPOMAGAJĄCEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kętrzyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali administratorzy systemów komputerowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 106 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administrowaniu sysytemem teleinformatycznym

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 5, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: kętrzyński

Gmina pracodawcy: Kętrzyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn

Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali administratorzy systemów komputerowych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.09.2019

Data dodania oferty pracy: 12.09.2019

Oferta pracy ważna do: 20.09.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0f61f1740814e01884cb42f4d09a2578

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI (1 ETAT) OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

prowadzenie spraw wynikających z zakresu przygotowania, realizacji, nadzoru i rozliczenia inwestycji powiatowych
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2018-10-25 - Cieszyn (śląskie)

POKOJOWA - od 2 850 PLN

prace porządkowe na terenie obiektu, dbanie o czystość w pokojach, kuchni, jadalni itp.
kontakt przez OHP - 2019-07-03 - Rozewie (pomorskie)

INSPEKTOR DS. BADAŃ MASZYN, URZĄDZEŃ I INSTALACJI POD ZIEMIĄ - od 5 000 PLN

-wykonywanie badań elektrycznych maszyn i urządzeń górniczych-wykonywanie badań kompatybilności elektromagnetycznej-sporządzanie sprawozdań i protokołów z badań-opiniowanie branżowych rozwiązań technicznych-postępowanie zgodnie z wdrożonym systemem zarządzania, metodami badawczymi, przepisami i normami technicznymi-wykonywanie pomiarów urządzeń na zgodność z normami EMC-rozwiązywanie problemów EMC na etapie projektowania oraz podczas testów-odpowiedzialność za zagadnienia EMC -sporadyczne wykonywanie branżowych prac badawczych pod ziemią
INOVA Centrum Innowacji Technicznych Sp. z o.o. - 2019-05-10 - Lubin (dolnośląskie)

INSPEKTOR TRANSPORTU DROGOWEGO (IŁAWA) - do 2 250,48 PLN

Zakres zadań: Uczestnictwo w zajęciach teoretycznych i zajęciach praktycznych realizowanych w ramach kursu specjalistycznego, których celem jest przyswojenie wiedzy i zdobycie umiejętności niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku inspektora transportu drogowego.Złożenie egzaminu kwalifikacyjnego II stopnia.Uczestnictwo w czynnościach inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego wykonywanych w terenie, do których należy w szczególności prowadzenie kontroli drogowych i w podmiocie wykonującym przewóz drogowy oraz sporządzanie dokumentacji pokontrolnejWarunki pracy: Praca biurowa oraz praca w terenie. Praca biurowa - praca przy komputerze powyżej 4h, obsługa urządzeń biurowych. Praca w terenie - prowadzenie pojazdów uprzywilejowanych, prowadzenie kontroli w terenie. Podczas kursu specjalistycznego zajęcia odbywać się będą w ośrodku ITD w Radomiu. Kurs składa się z zajęć teoretycznych i zajęć praktycznych. W ramach kursu organizowane są zajęcia wymagające dużego wysiłku fizycznego. Aplikant w trakcie zajęć praktycznych bierze udział w czynnościach wykonywanych przez inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego. Aplikant jako uczestnik kursu specjalistycznego dla służby kontroli transportu drogowego, zobowiązany jest do przestrzeganiaregulaminu kursu oraz regulaminu ośrodka, w którym organizowany jest kurs.WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: *wykształcenie co najmniej średnie potwierdzone świadectwem dojrzałości po zdanym egzaminie maturalnym *prawo jazdy kategorii B - znajomość ustaw: ustawa o transporciedrogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa prawo o ruchu drogowym wraz z aktami wykonawczymi, ustawa odrogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego * prowadzenie interwencji (komunikatywność,zarządzanie stresem), samodzielność, myślenie analityczne, gotowość do uczenia się - rozwój zawodowy, rzetelność i terminowość - ukończone 25 lat na dzień 17 maja 2019 roku * posiadanie wymaganego stanu zdrowia * posiadanie nienagannej opinii * posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni praw publicznych * nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWEWykształcenie: średnie prawo jazdy kategorii A lub C język obcy: znajomość komunikatywna języka na poziomieB1: angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiegoDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe klauzula informacyjna Administrator danych osobowych: Administratorem,czyli organem decydującym o tym jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jestWarmińsko-Mazurski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego z siedzibą w Olsztynie , przy ulicy Dworcowej 60 ,e-mail: sekretariat (at) witd.olsztyn.pl, tel. 89/533-46-16. Inspektor Ochrony Danych: Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach dotyczących swoich danych osobowych pod adresem e-mail: Jacek.piotrowski (at) witd.olsztyn.pl lub tradycyjnie pod adresem: ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn (z dopiskiem ochrona danych osobowych). Cele przetwarzania danych osobowych oraz podstawa prawna przetwarzania: Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie wyłącznie w celu przeprowadzeniapostępowania rekrutacyjnego na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały okres prowadzenia postepowania rekrutacyjnego. Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcyod dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Gdy uzna Pani/Pan, że podczas przetwarzania Pani/Pana danych Administrator naruszył przepisy RODO to ma Pani/Panprawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Obowiązek podania danych i konsekwencje niepodania danych osobowych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zakwalifikowania aplikacji do dalszej weryfikacji oraz obowiązkiem wynikającym z Kodeksu pracy. W przypadku niepodania danych niemożliwe będzie dopuszczenie kandydata do dalszego etapu rekrutacji. Odbiorcy danych: Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie upoważnieni pracownicy Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Olsztyn .Informacja o wynikach naboru ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania wybranego kandydata podlega upowszechnieniu poprzez publikację między innymi na stronach internetowych, na których ukazało się ogłoszenie o naborze. W tym przypadku odbiorcami Pani/Pana danych będą także użytkownicy Internetu. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej: Pani/Pana dane osobowe nie będąprzekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane. Oznacza to, że Administrator nie będzie dokonywał oceny Pani/Pana czynników osobowych, wszczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy, sytuacji ekonomicznej lub zdrowotnej. Jakakolwiek decyzja mogąca na Panią/Pana wpływać będzie podejmowana przez upoważnionego do tego pracownika Administratora.INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone faksem lub dostarczone po terminie lub nie spełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części dokumenty i oświadczenia niezbędne - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumentyi własnoręcznie podpisane oświadczenia.Wzór oświadczeń znajduje się na stronie:www.witd.olsztyn.plDodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres elektroniczny: danuta.toryfter (at) witd.olsztyn.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 89/533-46-16 w. 25W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji.W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, weryfikacja wiedzy, test kompetencyjny, rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego i/lub case study. Osoba, wyłoniona w drodze naboru zostanie skierowane na badania lekarskie oraz psychologiczne w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności inspektora Inspekcji Transportu Drogowego. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Dokumenty nieodebrane w terminie 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w drodze naboru zostaną komisyjnie zniszczone.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w okresie trwania kursu specjalistycznego II stopnia to kwota: 2250,48 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,201).
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego - 2018-09-13 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS ROZLICZEŃ - od 2 700 PLN

-rozliczenia w dziale przewozów osobowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PKS GRYFICE Sp. z o.o. w Słudwii - 2019-06-10 - Gryfice (zachodniopomorskie)

PAKOWACZ - od 2 000 PLN

Pakowanie wyrobów z tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)

POMOCNIK W HODOWLI BYDŁA - 2 100 - 3 500 PLN

pomocnik w hodowli bydła
Gospodarstwo Rolne Janduła Mirosław - 2018-10-01 - Czerwona Wola (świętokrzyskie)

INSPEKTOR TECHNICZNY - od 3 500 PLN

Obsługa i monitoring kamerą inspekcyjną sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej. Nadzór nad zespołem eksploatacyjnym sieci kanalizacyjnej.
Przedsiębiorstwo Portowe "SIEĆ" Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT HANDLOWY - od 2 250 PLN

umieszczanie ogłoszeń na internetowych portalach w państwach zagranicznych, kontakty z klientami zagranicznymi, wstępne negocjacje handlowe
GC1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ - od 1 850 PLN

prawidłowe procesowanie przesyłek do dalszej dystrybucji
2 D Marketing Krzysztof Dąbrowski - 2016-03-08 - Szczekociny (śląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCYJNYM - od 2 000 PLN

Realizacja bieżących sparw przowadzonych przez Wydział Inwestycyjny UM W Szzczecinku.Szczegóły na BIP UM W Szczecinku.
Urząd Miasta Szczecinek - 2017-06-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

STOLARZ - od 3 500 PLN

obsługa mazyn stolarskich
PPHU Jar-Stol SC - 2019-10-01 - Sędzisław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - HURTOWNIK - od 2 100 PLN

Praca w hurtownii spożywczej
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W ROPCZYCACH - 2018-01-18 - Ropczyce (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - od 2 500 PLN

Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy zewnętrznych. Umowa o pracę na czas określony 01.02.2016r. 31.07.2016r., docelowo na czas nieokreślony. Szczegóły naboru dostępne są na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "Nabór".
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2016-01-12 - Jaraczewo (wielkopolskie)

STOLARZ (POMOCNIK STOLARZA) - od 2 400 PLN

Stolarz (pomocnik stolarza)
Stolarstwo i Handel Monika Mosur - 2016-08-22 - Juszczyn (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 130 PLN

nawiązywanie kontaktów handlowych na rynku wschodnim. Obsługa stron internetowych rosyjskich i ukraińskich w branzy spozywczej: zdrowa żywność. Praca w delegacji.
Dystrybucja Zdrowej Żywności "Smak Zdrowia" Aneta Świerkowska - 2016-06-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

ASYSTENT BIUROWY - 997,4 PLN

Prace biurowe, korespondencja, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Grójec (mazowieckie)

KASJER-SPRZEDAWCA (N) - od 2 100 PLN

obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów, wykładanie towaru
STOKROTKA Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Tarnów (małopolskie)

OPERATOR DRUKARKI FLEKSOGRAFICZNEJ - od 2 700 PLN

- obsługa drukarki fleksograficznej,- ustawianie i pasowanie nadruku, dobieranie kolorystyki- kontrola procesu druku fleksograficznego,- znajomość standardów jakościowych w procesie fleksografii,- wykonywanie obowiązujących na stanowisku pracy badań jakościowych produktu,- konserwacja maszyny
MARPOL S.A. - 2016-09-15 - Ignatki-Osiedle (podlaskie)

POMOC KUCHENNA - 2 400 - 2 750 PLN

pomoc w przyrządzaniu dań w restauracji
"CHATA KARCZOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-29 - Karczowiska (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA (OFERTA PRACY PO STAŻU) - od 2 100 PLN

przyjmowanie dostaw towarów, metkowanie, sprawdzanie terminów ważności, obsługa klienta i kasy fiskalnej, sporządzanie raportów kasowych, rozliczanie gotówki, remanentów, rozkładanie towarów zgodnie z asortymentem.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Siedliska (małopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 2 352 PLN

ważenie samochodó cieżarowych
ABC Service Sp. Jawna Wrocław - 2019-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK PRZEŁADUNKOWY - OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 3 000 PLN

Przeładunek towarów, obsługa wózka widłowego, inne prace magazynowe.
MAKROCHEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 564 PLN

Prowadzenie gospodarki nieruchomościami w zakresie planowania konserwacji i napraw, rozliczanie robót remontowo - budowlanych wykonywanych systemem zleconym, planowanie potrzeb materiałowych w zakresie robót remontowo - budowlanych, wykonywanie kosztorysów na roboty zgodnie z normami.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2017-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)

INSPEKTOR / SPECJALISTA BHP - od 1 500 PLN

- OSOBY APLIKUJĄCE NA POWYŻSZE STANOWISKO PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZNENIA NA STRONIE: https://bonifratrzy.pl/szpital-katowice/kariera-praca/- Realizacja całokształtu zadań z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto - do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (zgodnie z § 4 rozp. RM z dn. 02.09.1997r. w spr. służby bezpieczeństwa i higieny pracy). Mile widziane doświadczenie w szpitalu na stanowisku do spraw BHP. Mile widziana znajomość normy ISO 18001:2004. Dokumenty należy składać lub przesłać na adres : Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o. , 40-211 Katowice, ul. ks. L. Markiefki 87 Dział Kadrowo - Płacowy III piętro do dnia: 26.11.2018 r.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klientów w sklepie "Żabka"
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY BEATA PILICHOWSKA - 2016-02-15 - Lubin (dolnośląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - 1 550 - 1 650 PLN

praca w sklepie rybnym.
F.H.U. RED FISH KLAUDIUSZ WIŚNIEWSKI - 2016-09-28 - Piekary Śląskie (śląskie)

INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 0877) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, - prowadzenie postępowań powypadkowych, - analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy w rolnictwie, - upowszechnianie wśród ubezpieczonych wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, - organizowanie szkoleń, konkursów, pokazów dotyczących zagadnień związanych z zasadami bhp w rolnictwie, - prowadzenie kalendarza wydarzeń prewencyjnych, - prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 t.Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-02-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR SANITARNY - od 1 850 PLN

nadzór nad placówkami nauczania i wychowaniaORL wypoczynku dzieci i młodzieży
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-07-22 - Cieszyn (śląskie)


Wybierz powiat