INSPEKTOR ZESPOŁOWEGO STANOWISKA DS. KADR Lubiewo oferta pracy Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej
Stanowisko: INSPEKTOR ZESPOŁOWEGO STANOWISKA DS. KADR
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie dokumentacji kadrowej,- przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,- bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo - płacowym,sporządzanie zaświadczeń dla pracowników i funkcjonariuszy,prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich,
Data publikacji: 2017-03-13
Lokalizacja: Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sucha 144, 89-526 Lubiewo, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji kadrowej,- przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,- bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo - płacowym,sporządzanie zaświadczeń dla pracowników i funkcjonariuszy,prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR ZESPOŁOWEGO STANOWISKA DS. KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubiewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tucholski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubiewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu: prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,- znajomość MS Office i Open Office,- znajomość zagdanień dotyczących rozliczania czasu pracy, naliczania wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych,- umiejętność pracy w zespole, dyscyplina wewnętrzna, sumienność
Nazwa pracodawcy:
Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Suchej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi
Adres pracodawcy:
Sucha 144, 89-526 Lubiewo, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- pisemne podanie o przyjęcie do pracy kierowane do Komendanta ODK SW w Suchej ze wskazaniem stanowiska o które kandydat się ubiega,- CV z aktualną fotografią,- kwestionariusz osoby ubiegającej się o pracę,- kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i specjalistyczne,- kserokopie świadectw pracy lub służby,Złożona oferta winna zawierać oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2016r., poz. 992
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: poniedziałek - piątek, Godziny : 7:30 - 15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: tucholski
Gmina pracodawcy: Lubiewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubiewo
Ulica pracodawcy: Sucha
Numer budynku pracodawcy: 144
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.03.2017
Data dodania oferty pracy: 13.03.2017
Oferta pracy ważna do: 17.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wykładanie towaru. Praca na dwie zmiany w godzinach 06.00 - 14.00 i 13.00 - 21.00.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Wola Dębińska (małopolskie)
Praca na stanowisku oczyszczacza powierzchni stalowych.
INSTAL CZUDEC ZSWKiO Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Czudec (podkarpackie)
jw.
"Solarium - Andrzej Sroka, Małgorzata Sroka" - 2017-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Inwemer system sp zoo zakład pracy chronionej - 2017-08-30 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Przedłużanie paznokci metodą żelową, hybrydy, zdobienia
Gabinet Kosmetyczny " Glamour " Aneta Drwal - 2017-08-07 - Mielec (podkarpackie)
- doradztwo w zakresie opcji realizacji przesyłek-przedstawianie ofert handlowych-nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
operator maszyn, pras, montaż manualny
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
zadania związane z Systemem Dozoru Elektronicznegowykształcenie min. średnie ( mile widziane wyższe kierunek - resocjalizacja)niekaralność prawo jazdy Bodporność na stres, odpowiedzialność,terminowość, punktualność, spostrzegawczość
ITM POLAND Sp. z o.o. - 2018-01-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
WYNAGRODZENIE OD 3.200,00 ZŁ BRUTTO DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ PODCZAS ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, WYSOKOŚĆ UZALEŻNIONA OD POSIADANEGO DOŚWIADCZENIA I KWALIFIKACJIDo obowiązków będzie należało m.in.:Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów.Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości.Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki.Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów.Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów.Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D).Analiza jakościowa braków produkcyjnych.Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-23 - Tczew (pomorskie)
- Naprawa pojazdów samochodowych, diagnostyka. - Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe - mechanik samochodowy, mile widziane średnie - mechanik samochodowy. Mile widziane doświadczenie na w.w stanowisku. Umiejętność diagnostyki i naprawy samochodów osobowych i ciężarowych, urządzeń diagnostycznych. Prawo jazdy kat. B, C.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Katowice (śląskie)
Praca w zawodzie, praca na terenie kraju + delegacje zagraniczne
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Kraków (małopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Krasnystaw (lubelskie)
- obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Starachowice (świętokrzyskie)
organizowanie transportów międzynarodowych, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń, realizowanie bieżących problemów związanych z przewozem
FHU DABAWI EDYTA ŚWIDERSKA - 2017-04-26 - Gniewskie Pole (pomorskie)
przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z ustawy o wspieraniu rodziny, rozliczanie świadczeń pieniężnych na podstawie w/w ustawy
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-04-28 - Tarnowskie Góry (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, bieżąca obsługa klienta,pozyskiwanie nowych klientów, przyjmowanie i wprowadzanie zamówień ,kształtowanie dobrego wizerunku firmy, stała współpraca z innymidziałami, z przedstawicielami handlowymi, praca w godz. 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Ozimek (opolskie)
jw.
PRZEDSZKOLE NR 420 W WARSZAWIE UL.ŚW.URSZULI LEDÓCHOWSKIEJ 8 - 2017-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów pizzernii
"JASKINIA TYGRYSA" - JAROSŁAW PIETRUSZEWSKI - 2018-02-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wieszanie detali na linii malarni proszkowej, zdejmowanie i układanie detali na paletach, kontrola jakościowa i ilościowa elementów, raportowanie wykonanej pracy do przełożonego.
SABAJ-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-18 - Kraków (małopolskie)
nadzór i kierowanie budowami; przeglady okresowe obiektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Chrzanów (małopolskie)
montaż garaży, kierowanie busem
Hubert Wróbel PARTNERSTAL - 2017-08-08 - Przechlewo (pomorskie)
Obsługa maszyn leśnych
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Sułów (lubuskie)
prace ogólnobudowlane na terenie budowy w miejscu wskazanym przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Węgierka (podkarpackie)
- Weyfikacja dokumentów księgowych,- Deklaracja i księgowanie faktur,- Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego,- Wprowadzanie wyciągów bankowych, rozliczanie płatności.
e-bilans Zbigniew Burchan - 2016-07-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
PROWADZENIE ANALIZ RYZYKA I OCENY RYZYKA NA STANOWISKACH PRACY, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ POWYPADKOWYCH, KONTROLA STANOWISK PRACY ORAZ ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTACJI BHP, PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W JEDNOSTCE, CZUWANIE NAD PRZESTRZEGANIEM PRZEPISÓW BHP, WSPÓŁDZIAŁANIE W ZAKRESIE PROFILAKTYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ NAD PRACOWNIKAMI, PODNOSZENIE POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA PRACY W JEDNOSTCE
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1832 - 2016-10-11 - Rozewie (pomorskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie dań, ciast, napojów.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Sikory (kujawsko-pomorskie)
obsługa kolonistów
ZHP Chorągiew Łódzka Ośrodek Wypoczynkowy Horyzont - 2016-04-26 - Dąbki (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przygotowywanie i rozliczanie dowodów księgowych wpływających i wychodzących z Sekcji oraz ujmowanie ich w prowadzonej ewidencji w zakresie wydatków grupy 7, celem zapewnienia prawidłowości operacji finansowych,- opracowywanie sprawozdań z wykonania wydatków budżetowych i przedstawianie bieżących informacji o przewidywanych zagrożeniach celem minimalizacji ryzyka w zakresie nie wydatkowania środków finansowych oraz realizacji zobowiązań oddziału,- prowadzenie ewidencji środków trwałych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego celem ujęcia zasobów nieruchomości w ewidencji głównej oraz dokumentowanie wszelkich zmian dotyczących posiadanych zasobów,- przygotowywanie planów oraz analiz w zakresie wydatków budżetowych sekcji, analiza wydatków budżetowych z lat poprzednich, zbieranie i analizowanie potrzeb na kolejny rok budżetowy oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów planistycznych celem zapewnienia płynności finansowej oraz realizowania zobowiązań finansowych W-MOSG, w tym wynikających z obowiązujących aktów prawnych,- sporządzanie i uzgadnianie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych celem wykazania i podsumowania nakładów poniesionych na zadania budowlane,- kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego W-MOSG lub Centralnego Archiwum SG.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)