INSPEKTOR (ŻAGAŃ, TEREN POWIATU) Żagań oferta pracy POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO

Stanowisko: INSPEKTOR (ŻAGAŃ, TEREN POWIATU)

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: udział w kontrolach i oględzinach budów oraz użytkowanych obiektów budowlanych w zakresie właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego; wykonywanie czynności związanych z prowadzonymi postępowaniami z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego; przygotowywanie wezwań, zawiadomień i innej korespondencji z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego; weryfikacja wpływającej dokumentacji odbiorowej inwestycji; prowadzenie ewidencji i rejestrów związanych z działalnością Inspektoratu; sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych z działalnością Inspektoratu; przygotowywanie decyzji i postanowień z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego

Data publikacji: 2017-04-18

Lokalizacja: Żagań (lubuskie)

Pracodawca: POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
RYBACKA 38, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
udział w kontrolach i oględzinach budów oraz użytkowanych obiektów budowlanych w zakresie właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego; wykonywanie czynności związanych z prowadzonymi postępowaniami z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego; przygotowywanie wezwań, zawiadomień i innej korespondencji z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego; weryfikacja wpływającej dokumentacji odbiorowej inwestycji; prowadzenie ewidencji i rejestrów związanych z działalnością Inspektoratu; sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz związanych z działalnością Inspektoratu; przygotowywanie decyzji i postanowień z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR (ŻAGAŃ, TEREN POWIATU)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żagań

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żagań

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor budowlany

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, budowlane

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), teologiczne, kierunek: architektura

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: inżynieria sanitarna

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_4:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: architektura

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_5:
średnie zawodowe, techniczne, kierunek: inżynieria sanitarna

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_6: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku technicznym, wymienione w załącznikach nr 2 i 3 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r., poz. 1274); znajomość obsługi komputera (EXCEL, WORD); znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i ustawy Prawo Budowlane. Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane; prawo jazdy kat. B

Nazwa pracodawcy: POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu

Adres pracodawcy:
RYBACKA 38, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:życiorys i list motywacyjny;oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;kopia uprawnień budowlanych i prawa jazdy (w przypadku posiadania tych uprawnień).Wszystkie dokumenty należy podpisać. Na kserokopiach zamieścić dodatkowo adnotację zgodne z oryginałem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, inny - Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy składać w terminie do dnia 5 maja 2017 r. do godz. 1530.Wymagane dokumenty można składać:osobiście w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, Żagań ul. Rybacka 38;pocztą na adres: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego ul. Rybacka 38, 68-100 Żagań decyduje data wpływu oferty do urzędu.Aplikacje niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane., Godziny : 9:00 - 15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: żagański

Gmina pracodawcy: Żagań

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Żagań

Ulica pracodawcy: RYBACKA

Numer budynku pracodawcy: 38

Profil działalności pracodawcy:
kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany

Data dodania oferty pracy: 18.04.2017

Oferta pracy ważna do: 05.05.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 14,5 PLN

prace przygotowawcze przed procesem produkcyjnym, przygotowywanie surowca do przetworzenia, etykietowanie, foliowanie, pakowanie; praca w Porszewicach na podstawie umowy zlecenia (1 miesiąc), po okresie próbnym umowa o pracę tymczasową
LIBRA EUROPE sp. z o.o. - 2016-11-22 - Porszewice (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 1 650 PLN

Praca w godz.. 9-20
CCC SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-05 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 2 100 PLN

Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystąpień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not księgowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2018-06-18 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR TERENOWO- PRAWNY - od 2 350 PLN

przygotowywanie pism administracyjnych, procesowych, gospodarka gruntami
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2016-06-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS.TECHNICZNYCH - 3 000 - 3 500 PLN

wydawanie warunków technicznyh podłączenia do sieci weod-kan i deszczowej
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - 2 500 - 2 600 PLN

- Na wolne stanowisko urzędnicze inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko urzędnicze: inspektora ds. technicznych w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (1 etat).- Do osoby zatrudnionej na w/w stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie ewidencji zasobów budynków i terenów, przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współudział w wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, współudział w opracowywaniu planów remontów, współudział w typowaniu zakresu prac remontowych oraz przygotowaniu przedmiaru robót, specyfikacji technicznej i wyceny inwestorskiej robót budowlanych i usług technicznych dla potrzeb wyboru wykonawcy poza ustawą prawo zamówień publicznych, prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, udział w procedurze wyboru wykonawcy robót budowlanych i usług zlecanych poza ustawą prawo zamówień publicznych przez EB, udział w nadzorowaniu prowadzonych remontów i w komisjach odbiorowych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane zlecanych w trybie poza ustawą prawo zamówień publicznych wykonawcom obcym, udział w przygotowaniu danych o zasobach EB dla potrzeb zlecania kontroli okresowych wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, współudział w nadzorowaniu ich realizacji, dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany i prowadzenie rejestru, udział w odbiorach i przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, współpraca z Działem Obsługi Wspólnot Mieszkaniowych i zarządami wspólnot mieszkaniowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej obsługi majątku gminy w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18,praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 07.11.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE INWESTYCJI MIEJSKICH - od 1 850 PLN

KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; nieposzlakowana opinia; niekaralność; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-04-08 - Knurów (śląskie)

INSPEKTOR DS WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - od 2 000 PLN

Obsługa właścicieli - uzgadnianie sald, rozliczanie mediów, naliczanie czynszów, przygotowywanie dokumentów celem skierowania na drogę sądową
FEROMA Sp. z o. o. - 2017-07-31 - Opole (opolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 650 PLN

Kontrola jakości surowców i produktów: jabłek, cebule, analizowanie przyczyny braków i ich eliminowanie, dokumentowanie kupionych -sprzedanych owoców.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK DZIAŁU HANDLOWEGO (1000J) - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie oraz obsługa dotychczasowych klientów.
Zakłady Wytwórcze Agro Chemat ZPCH - 2016-11-15 - Wiązowna (mazowieckie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 300 PLN

Wykonywanie przedmiarów i opisów robót budowlanych, odbiory prac, prowadzenie dokumentacji eksploat5acyjnej i remontowej obiektów budowlanych, nadzorowanie realizacji umów budowlanych, udział w przygotowywaniu specyfikacji przetargowych i komisjach przetargowych, pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2016-01-04 - Nowa Dęba (podkarpackie)

MAGAZYNIER - od 2 300 PLN

Przyjmownaie i wydawanie towarów zgodnie z dokumentacją obowiązująca w firmie. Umieszczanie towarów w odpowiednich miejscach magazynu. Komplementacja towarów według dokumentów wydania dla kierowcy bądź klienta firmy.
APC AGRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Częstochowa (śląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 0519) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców w oparciu o wnioski składane przez pracodawców krajowych oraz zagranicznych- prowadzenie postępowań w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydania dokumentu potwierdzającego prawo stałego pobytu obywatela UE i kart pobytu członka rodziny obywatela UE- prowadzenie postępowań o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaproszeń - przyjmowanie wniosków w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemców spoza UE- udzielanie informacji klientom zewnętrznym w sprawach dotyczących cudzoziemców, wjazdu cudzoziemców na terytorium RP, pobytu i wyjazdu- przygotowywanie projektów kryteriów wydawania zezwoleń na pracę.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na III piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR WETERYNARII - 2 000 - 2 400 PLN

prowadeznie spraw z zakresu kontroli nad wytwarzaniem, przechowywaniem pasz, kontrola systemów wzajemnej zgodności
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Tarnowskich Górach - 2017-11-03 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR DS. INFORMATYKI - od 3 500 PLN

Administracja siecią.Monitoring produkcji, utrzymania ruchu.Rozliczanie czasu pracy i planowania produkcji.
PZL SĘDZISZÓW S.A. - 2018-03-22 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH(NR 1930) - od 3 000 PLN

nadzór nad rozliczeniem paliwa, analiza przyczyn zużycia paliwa, wystawianie dokumentów zwiazanych z gospodarką magazynową i paliwowądocelowo umowa na czas nieokreślony
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BYDGOSZCZY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

Kontakt telefoniczny z klientami, tworzenie baz danych, obsługa urządzeń biurowych. Kontakt: tel. 518 021 127, 41 340 59 01 E-mail: kielce (at) agencja.metlife.pl
Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Teresa Stefańska - 2016-02-08 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA D/S KONTROLLINGU PRODUKCYJNEGO - od 3 000 PLN

nadzór i kontrola nad efektywnościa funkcjonowania zakładu produkcyjnego w zakresie produkcji,logistyki wewnętrznej,zakupów ,zamowień,przygotowywanie raportów KPI,prognoz,zestawień dot.produktywności,wygajności na produkcji,sporządzanie kalkulacji kosztów produkcji ,analizie odchyleń
STORTEBOOM Hamrol Sp. zo.o. - 2016-11-02 - Kotowo (wielkopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI W PIEKARNI - od 15 PLN

krojenie chleba, pakowanie, zawijanie, składanie, metkowanie kartonów, liczenie bułek itp.
kontakt przez OHP - 2018-02-05 - Kielce (świętokrzyskie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 2 250 PLN

Przeprowadzanie kontroli oraz prowadzenie dokumentacji w zakresie BHP.Miejsce wykonywania pracy: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu, ul R. Weigla 5.Kontakt z pracoadwcą: bhp (at) 4wsk.pl
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2017-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 000 PLN

zgodnie z rozporządzeniem RM w sprawie służby BHP: prowadzenie postępowań powypadkowych, prowadzenie szkoleń wstępnych-instruktaż, udział w dokumentowaniu oceny ryzyka zdrowia, przeprowadzenie kontroli warunków pracy
15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY SZCZECIN - 2017-02-01 - Stargard (zachodniopomorskie)

KONTROLER BILETÓW(NR 7946) - od 1 850 PLN

Przeprowadzanie kontroli w komunikacjach miejskich w Bydgoszczy.
REWIZOR PAWEŁ ADAMIAK - 2016-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PIEKARZ K/M - od 12,5 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Warszawa (mazowieckie)

MURARZ - od 12 PLN

-Prace murarskie na terenie Trójmiasta,-Pracodawca zapewnia dojazd z Tczewa do miejsca wykonywanej pracy,-Pracodawca prosi zainteresowane osoby o pierwszy kontakt telefoniczny pod numerem telefonu 58-531-09-15 najlepiej w godzinach od 09:00 do 13:00,-Wynagrodzenie od 12,00 zł netto za godzinę
BUD-INVEST SP. Z O.O. - 2017-04-28 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. OBRONY CYWILNEJ - od 1 500 PLN

Ocena, opracowywanie i opiniowanie planów obrony cywilnej, opracowywanie planów działania, organizacja i koordynowanie szkoleń oraz ćwiczeń obrony cywilnej, przygotowywanie i zapewnienie działania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach. Pełny wykaz obowiązków znajduje się na str. BIP Starostwa Powiatowego w Łęcznej http://spleczna.bip.e-zeto.eu/, tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Łęcznej oraz tablicy ogłoszeń PUP w Łęcznej
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2017-05-10 - Łęczna (lubelskie)

SPRZEDAWCA-KASJER 1/2 ETATU - od 1 000 PLN

obsługa stoiska sprzedaży bezpośredniej, obsługa kasy fiskalnej
ORKAN Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Nowa Ruda (dolnośląskie)

POMOCNIK OPERATORA SKRAWALNI - do 11 PLN

Nadzór nad pracą skrawarek. Wymiana i uzbrajanie koszy. Kontrola jakości dozowanego surowca i kontrola jakości materiału po skrawaniu. Kontrola kosz(wysunięcie noży, kontrola szczeliny). Nadzór nad wypełnieniem silosów wiórów mokrych i silosa trocin. Nadzór nad podawaniem trocin z magazynu surowca drzewnego.obsługa dźwigu rozładunek surowca drzewnego z samochodów /wagonów dozowanie surowca rębakapraca w godzinach06.00-14.0014.00-22.0022.00-06.00
"Kronospan Mielec" Sp z o.o. - 2016-10-14 - Mielec (podkarpackie)

INSPEKTOR DO SPRAW ORGANIZACJI IMPREZ I POZYSKIWANIA ŚRODKÓW - od 2 100 PLN

Organizowanie priorytetowych imprez kulturalnych. Realizacja projektów kulturalnych o zasięgu miejskim, lokalnym, ogólnopolskim i międzynarodowym. Pozyskiwanie pozabudżetowych źródeł finansowania projektów kulturalnych. Współpraca z organizacjami i instytucjami społeczno-kulturalnymi. Opracowywanie szczegółowego budżetu imprez. Wykonywanie innych czynności, wynikających z potrzeb jednostki, zleconych przez Dyrektora. Umowa na zastępstwo.Wynagrodzenie 2100 zł brutto-do uzgodnienia Godziny pracy: 08:00-16:00. Miejsce wykonywania pracy Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu.Oferty należy składać w kopercie z dopiskiem "Nabór na stanowisko Inspektor do spraw organizacji imprez i pozyskiwania środków" do 22.12.2017 r, do godziny 16:00 w sekretariacie Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu.
Gminne Centrum Kultury i Sportu w Nowogrodźcu - 2017-12-04 - Nowogrodziec (dolnośląskie)

MGR BIOLOGII - od 2 200 PLN

dział preparatyki i ekspedycji
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2018-05-15 - Radom (mazowieckie)