INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 0518) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 0518)

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2018-01-27

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 0518)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższe pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o cudzoziemcach- znajomość ustawy o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin, - znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (rozdział 16),- znajomość kodeksu postępowania administracyjnegowymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe administracyjne, prawnicze lub studia podyplomowe w zakresie administracjipozostałe wymagania niezbędne: - znajomość ustawy o ochronie danych osobowych- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacjiKopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 25 stycznia 2018 roku do dnia 4 lutego 2018 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WSOC oddział legalizacji - 5 etNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2018

Data dodania oferty pracy: 25.01.2018

Oferta pracy ważna do: 04.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA INTERNETOWY - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Radom (mazowieckie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO Z NACZEPĄ - od 2 400 PLN

- Prowadzenie pojazdu ciężarowego powyżej 12 ton, punktualne stawianie się w miejscu pracy na załadunkach i rozładunkach, wypełnianie niezbędnej dokumentacji, informowanie na bieżąco przełożonych o postępie pracy, awariach, problemach. Praca na terenie krajów Unii Europejskiej.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto + dieta. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodne z czasem pracy kierowców. Wymagania: wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane min. 1 rok doświadczenia zawodowego w prowadzeniu ciągnika siodłowego z naczepą. Wymagana umiejętność prowadzenia pojazdu samochodu ciężarowego pow. 12 ton. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (606-112-233) lub e-mail: zyneltrans (at) interia.pl
ŻYNEL-TRANS PIOTR ŻYNEL - 2018-01-17 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW / DELEGATURA W TORUNIU(NR 2469) - od 1 850 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie korespondencji w sprawach paszportów w celu pozyskania przez uprawnione organy i służby informacji dotyczącej posiadania paszportu- współpraca z przedstawicielami uprawnionych służb w celu umożliwienia im dostępu do akt paszportowych- prowadzenie depozytu paszportów zatrzymanych przez Prokuratury w celu wypełniania przepisów Ministra Sprawiedliwości o przechowywaniu dokumentów- uczestniczenie w czynnościach związanych z przygotowaniem spersonalizowanego dokumentu paszportowego do wydania, w celu umożliwienia odebrania paszportu przez klienta- przyjmowanie wniosków o wydanie paszportu realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego, celem umożliwienia klientom uzyskania paszportu.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-04-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM W WYDZIALE INSPEKCJI - od 2 200 PLN

Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-11-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Pomoc w przygotowywaniu posiłków.Praca w godz. 6-20 na umowę zlecenie w Ośrodku Muszelka w Kołobrzegu, ul. Słowackiego 6-8. Po umowie zlecenie możliwość zatrudnienia na umowe o pracę. Praca również w weekendy.
Food Investment S. A. - 2016-06-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

OPERATOR ŁADOWARKI KL. II I III - 3 000 - 3 500 PLN

obsługa ładowaki kl. II i III
APM-CENTRE Przedsiębiorstwo Wielobranżowe A. Musiał - 2018-02-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

INSPEKTORW REFERACIE DS. FUNKCJONARIUSZYSEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA - od 2 370 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;-wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZ/KA - od 2 100 PLN

Sprzątanie szatni, pływalni, pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Zgierz (łódzkie)

KIEROWCA KAT. B - od 2 950 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
EURO AS S.C - 2018-11-06 - Zielona Łąka (wielkopolskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE TRANSPORTU - od 2 000 PLN

Prowadzenie ewidencji głównej części zamiennych, podzespołów do pojazdów, akcesoriów, ogumienia, akumulatorów, narzędzi, MPiS. Prowadzenie ewidencji głównej zgodnie z przyjętym katalogiem. Dokonywanie wyceny wydanych z magazynu części zamiennych, podzespołów do pojazdów, akcesoriów, ogumienia, akumulatorów. Dokonywanie wyceny z zapasów magazynowych na koniec roku i na żądanie organów finansowych. Uzgadnianie co najmniej raz na kwartał ewidencji głównej z ewidencja magazynową. Prowadzenie teczek napraw pojazdów służbowych. Sporządzanie zestawień MPiS na podstawie dokumentacji wytworzonej w magazynie technicznym. Praca w Płocku.
Mazowiecka Komenda Wojewódzka Policji w Radomiu - 2017-11-15 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI - od 2 300 PLN

Wykonywanie przedmiarów i opisów robót budowlanych, odbiory prac, prowadzenie dokumentacji eksploat5acyjnej i remontowej obiektów budowlanych, nadzorowanie realizacji umów budowlanych, udział w przygotowywaniu specyfikacji przetargowych i komisjach przetargowych, pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2016-01-04 - Nowa Dęba (podkarpackie)

INSPEKTOR W REFERACIE ROZWOJU TURYSTYKI W DEPARTAMENCIE TURYSTYKI I PROMOCJI / OFERTA WAŻNA DO DNIA 27.01.2016 R. - 2 500 - 4 000 PLN

Opracowanie planu realizacji RPS PP, opracowanie zakresu i zlecanie badań turystycznych, opracowanie zakresu kampanii promocyjnej, praca w zespole i w systemie macierzowym, samodzielne powadzenie spraw, praca nad dokumentami strategicznymi.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2016-01-15 - Gdańsk (pomorskie)

PRAKTYKANT/KA W WYDZIALE UBEZPIECZEŃ I SKŁADEK - nieodpłatny

poznanie struktury organizacyjnej O/ZUS, zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale Ubezpieczeń i Składek, w tym w szczególności Referatu ds. Poświadczeń , obsługa techniczna korespondencji, porządkowanie akt, zakładanie teczek
ODDZIAŁ ZUS W BYDGOSZCZY - 2015-11-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW PASZ I UTYLIZACJI - od 3 000 PLN

nadzór nad wytwarzaniem , obrotem i stosowaniem pasz
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-09-23 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - 2 100 - 2 300 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; dyspozycyjność (praca zmianowa); umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: utrzymanie ładu i porządku we wszystkich pomieszczeniach obiektu, codzienna dezynfekcja toalet i brodzików, uzupełnianie w toaletach mydła, papieru toaletowego i ręczników; mycie szyb okiennych wg.ustalonego harmonogramu; utrzymywanie w czystości luster, ścian i podłóg z płytek ceramicznych; sprzątanie terenu przed obiektem; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice ul.Mewy 36
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2017-05-22 - Gliwice (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 800 PLN

Praca fizyczna w pozycji stojącej, wymagająca stania, schylania i podnoszenia ciężarów
"REAL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-04 - Bachorza (mazowieckie)

POMOCNIK INTROLIGATORA - 11 - 12 PLN

przygotowanie materiału do druku, pakowanie książek
kontakt przez OHP - 2016-02-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 200 PLN

zbiór informacji handlowej, analiza rynku, kontakty z kontrahentami wietnamskimi, sprzedaż, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PALACZ - od 2 000 PLN

w/g stanowiska
Kielecka Fabryka Pomp "BIAŁOGON" S.A. - 2017-09-29 - Kielce (świętokrzyskie)

POMOCNIK PROGRAMISTY - od 1 100 PLN

Tworzenie, instalacja i konfiguracja stron internetowych, pomoc w przygotowywaniu oprogramowania specjalistycznego według potrzeb klienta. Współpraca z informatykiem i inżynierem teleinformatykiem.Miejsce pracy miasto Nysa oraz województwo opolskie. Samochód służbowy do dyspozycji.
NETPULS.PL PATRYCJA MIREK - 2016-11-21 - Nysa (opolskie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Alwernia (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

obsługa zmywaka, przygotowywanie półproduktów
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Święta Lipka (warmińsko-mazurskie)

MURARZ - od 2 300 PLN

Prace murarskie
P.W. TRADE PARTNER Aleksandra Szewczyk - 2016-10-27 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

INSPEKTOR DS. KADR I ORGANIZACJI - od 2 000 PLN

Szczegóły oferty pracy: http://pup.tczew.ibip.pl/public/get_file_contents.php?id=293187
POWIATOWY URZĄD PRACY W TCZEWIE - 2017-03-01 - Tczew (pomorskie)


Wybierz powiat