INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH Płock oferta pracy Urząd Miasta Płocka
Stanowisko: INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Data publikacji: 2020-03-12
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) wykonywanie funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych zgodnie z prawem budowlanym;2) przygotowanie dokumentów niezbędnych do wszczęcia postępowania przetargowego w zakresie wynikającym z zakresu działania Wydziału w odniesieniu do realizowanych przez zespół projektów i udział w pracach komisji przetargowej;3) kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż;4) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy;5) przyjęcie i zapoznanie się z dokumentacją na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne, sprawdzenie pod względem kosztorysowym oraz kompletności i zakresu opracowania, a także egzekwowanie usunięcia stwierdzonych błędów;6) kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań;7) kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT;8) sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT;9) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie;10) rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego;11) w przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Wydziału Zamówień Publicznych o udzielenie zamówienia na wykonanie robót;12) przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania;13) współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania;14) prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Sanepidem (PSSE), Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi;15) ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych;16) uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego;17) przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1 i w terenie na budowach realizowanych przez Gminę Miasto Płock. Praca wykonywana na różnych poziomach: w wykopach, na poziomie terenu, na wysokościach.Miejsce pracy w budynku z podjazdem, stanowisko pracy na II piętrze. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.Bezpieczne warunki pracy na stanowisku w budynku Urzędu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI MIEJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) ;2. nieposzlakowana opinia;3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie budownictwa;6. staż pracy minimum 3 lata na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych;7. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub drogowej;8. prawo jazdy kat. B;9. znajomość programów do kosztorysowania.Wymagania dodatkowe:I. znajomość ustaw:- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506 ze zm.);- z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.);- z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.);- z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Płocka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:1. życiorys (CV) zawierający m.in. oświadczenie w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych innych, niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka; - dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego,2. dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);3. dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy / zaświadczenie o zatrudnieniu) - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skany);4. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;8. oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;9. oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowaniai nadzorowania budowy i robót w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub drogowej poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;10. oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B poświadczone i dodane w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;11. oświadczenie o znajomości programów do kosztorysowania poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;12. dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.Składanie aplikacji:Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 23 marca 2020 roku.* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu w następujących lokalizacjach:pl. Stary Rynek 1;al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.ul. Miodowa 8.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 12.03.2020
Oferta pracy ważna do: 23.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?869d93d933e56c1c69d07817bba5e2a5
Podobne oferty pracy
- Sporządzanie listy płac, premii i innych wypłat dla pracowników .- Wyliczanie zasiłków chorobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wypełnianie dokumentów dotyczących rent i emerytur. - Kontrola dokumentów płacowych stanowiących podstawę do wypłaty.- Rozliczanie składek ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz innych potrąceń z listy płac.- Potrącanie z wynagrodzeń należności egzekucyjnych na mocy tytułów wykonawczych oraz prowadzenie terminowej korespondencji z komornikiem w sprawie zajęcia wynagrodzenia za pracę. - Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń grupowych pracowników.- Sporządzanie dla pracowników niezbędnych dokumentów do rozliczeń z Urzędem Skarbowym.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowca kat. CE
JAN MICHALSKI USŁUGI TRANSPORTOWE - 2016-06-16 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Prowadzenie pełnej obsługi finansowo-księgowej dla jednostek powiatu płockiego obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, w szczególności:1. Sprawdzanie dokumentów finansowo - księgowych pod względem formalnym i rachunkowych,2. Prowadzenie dokumentacji majątku jednostek,3. Przygotowywanie dokumentów do zatwierdzania w zakresie klasyfikacji wydatków i kosztów zgodnie z obowiązującymi przepisami,4. Sporządzanie przelewów bankowych na podstawie zatwierdzonych dokumentów księgowych, terminowe regulowanie zobowiązań,5. Sporządzanie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym,6. Klasyfikowanie dochodów i wydatków budżetowych,7. Rozliczanie delegacji służbowych pracowników,8. Sporządzanie bilansu,9. Sporządzanie sprawozdań finansowych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2019-10-09 - Płock (mazowieckie)
Montaż maszyn i urządzeń oraz konstrukcji stalowych, spawanie.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Piekary Śląskie (śląskie)
realizacja projektów rekrutacyjnych, nawiązywanie współpracy i budowanie relacji z klientami zagranicznymi, tłumaczenie dokumentów i pism w języku niemieckim, prace adminitracyjno-biurowe
AGENCJA ZATRUDNIENIA EFEKT Anita Bracik - 2017-11-16 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
prace spawalnicze i montażowe, prace ślusarskie, obsługa piły taśmowej, pomoc przy rozładunku i załadunku materiałów i urządzeń, wykonywanie dorywczo ręcznych prac transportowych, zgodnie z obowiązującymi normami;praca w systemie jednozmianowym oraz wyjazdy na delegacje do klientów w kraju i za granicą, poza podstawowym czasem pracy;wynagrodzenie do uzgodnienia , w zależności od posiadanych kwalifikacji i stażu pracy
Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów - 2016-06-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Świebodzin (lubuskie)
Nadzorowanie i koordynacja prowadzonych remontów oświetlenia drogowego ulic i parków, nadzorowanie remontów inwestycji i urządzeń elektrycznych w obiektach komunalnych, przygotowanie i opiniowanie umów o przyłączenie, przygotowanie i organizwanie przetargów na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej, bieżące monitorowanie zużycia energii elektrycznej dla poszczególnych obiektów, nadzorowanie obiektów komunalnych w zakresie elektrycznym, opiniowanie dokumentacji technicznej dla zadań remontowaych w zakresie elektrycznym i elektroenergetycznym, przygotowanie zleceń na naprawę i remont instalacji i urządzeń elektrycznych. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 786 09 01.
Urząd Miejski w Siechnicach - 2018-04-05 - Siechnice (dolnośląskie)
dobór odpowiedniego wzoru oraz rozmiaru,obsługa kasy fiskalnej
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BOSSY" Justyna Bossy - 2018-02-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- zadania z zakresu inżynierii ruchu drogowego,- zadania z zakresu utrzymania dróg, zarządzania ruchem, wydawanie decyzji,
Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy - 2018-11-28 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
jw
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie nadzoru nad wykonywanymi pracami remontowymi, m.in. remonty dachów, remonty klatek schodowych, itp.
Centrum Nieruchomości DOMENA Sp. z o.o. - 2018-07-05 - Legnica (dolnośląskie)
Brak danych
Z.R.B DARBUD - 2017-11-10 - Kłoda (świętokrzyskie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Widowo (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Biała (wielkopolskie)
Prace budowlane - na terenie Łodzi
FUH "ŻELBET" ZUCHNIAK ROBERT - 2016-12-15 - Bełchatów (łódzkie)
Dbanie o porządek w pokojach hotelowych.
HOTEL WITEK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-21 - Modlniczka (małopolskie)
zabezpieczenia mienia, załadunek oraz rozładunek mienia, obsługa sprzętu przeprowadzkowego, obsługa sprzętu załadowczego
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Namysłów (opolskie)
Wydawanie kuponów rabatowych w sklepie
kontakt przez OHP - 2017-05-12 - Cyców (lubelskie)
obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Chojnice (pomorskie)
Staż dla osoby powyżej 29 r.ż. zarejestrowanej w tut. Urzędzie spełniającej kryteria projektoweGodziny odbywania stażu od I zm. 6-14, II zm. od 14-221. Przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż.2. Przyjmowanie towarów do magazynu.3. Wydawanie towaru z magazynu.4. Utrzymywanie czystości przy pomocy maszyny czyszczącej.5. Segregacja odpadów(makulatury, folii).6. Spisywanie protokołów rozbieżności.7. Przestrzeganie warunków sanitarnych.8. Przygotowywanie produktów do sprzedaży (czyszczenie, sortowanie).
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Raniżów (podkarpackie)
Obsługa sekretariatu, obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej, przyjmowanie interesantów, przepisywanie i redagowanie pism, sporządzanie dokumentacji finansowej, obsługa systemu bankowego, pomoc przy obsłudze zawodów sportowych.
kontakt przez PUP - 2019-08-07 - Siedlce (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Stanowisko ds. obsługi poczty i Kancelarii Urzędu Miejskiego.Ważniejsze zadania: odbieranie korespondencji i przesyłek kierowanych do Urzędu Miejskiego; dzielenie korespondencji i przesyłek na poszczególne wydziały Urzędu Miejskiego zgodnie z instrukcją kancelaryjną; prowadzenie ewidencji wszystkich przesyłek przychodzących w tym specjalnych i wartościowych; wysyłanie korespondencji otrzymanej z wydziału Urzędu Miejskiego; kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów w kancelarii oraz w komórkach organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Słupsku.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)
Wiercenie na urządzeniu wiertniczym, montaż części urządzenia wiertniczego.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Grabownica Starzeńska (podkarpackie)
Nadzór weterynaryjny nad podmiotami produkującymi i wprowadzającymi do obrotu produkty pochodzenia zwierzecego, rozbiorem i przetwórstwem mięsa w zakłdach zatwierdzonych i rejestrowanych, ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego. Nadzór nad urzędowym badaniem mięsa w ubojniach i mięsa na użytek własny.Planowanie i realizacja pobierania prób z produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia dla ludzi do badań monitoringowych w kierunku pozostałości chemicznych , biologicznych, leków oraz skażeń promieniotwórczych. Zatwierdzanie i rejestrowanie zakładów produkujących środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego.
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2019-10-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1) obsługa klientów świadczeń wychowawczych,2) udzielanie informacji klientom o przysługujących im świadczeniach,3) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków wraz z dokumentacją o przyznanie świadczeń wychowawczych,4) prowadzenie dokumentacji osób korzystających ze świadczenia wychowawczego oraz wprowadzanie danych o tych osobach do komputerowej bazy danych,5) ustalanie prawa do świadczenia wychowawczego i prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie świadczeń wychowawczych,6) przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w sprawach świadczeń wychowawczych,7) sporządzanie zapotrzebowania na środki budżetowe na podstawie decyzji wydanych w sprawach świadczeń wychowawczych, 8) terminowe sporządzanie list wypłat świadczeń wychowawczych,9) sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu świadczeń wychowawczych,
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kolbudach - 2016-11-14 - Kolbudy (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-07 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Praca w szkole w charakterze nauczyciela języka angielskiego.Początkowo umowa na czas określony, przewidywana umowa na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.Miejsce wykonywania pracy: Szkoła Podstawowa nr 25Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 783 14 65, e-mail: sp25 (at) reset2.pl
ZESPÓŁ SZKOLNO -PRZEDSZKOLNY NR 15 - 2019-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o specjalności budowlanej, elektrycznej, sanitarnej; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne lub inne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel)znajomość programu Norma Pro; zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów kompleksów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-27 - Gliwice (śląskie)
Załadunek węgla na auto wózkiem widłowym, dowożenie węgla do klientów . Kontakt z klientem. Dbałość o porządek na placu.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Strzałkowo (wielkopolskie)