INSPEKTOR W ODDZIALE KADR/STANOWISKO URZĘDNICZE/UMOWA NA ZASTĘPSTWO(NR 0089) Bydgoszcz oferta pracy SĄD OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY

Stanowisko: INSPEKTOR W ODDZIALE KADR/STANOWISKO URZĘDNICZE/UMOWA NA ZASTĘPSTWO(NR 0089)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Zakres głównych zadań wykonywanych na danym stanowisku:1. prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami;2. organizowanie konkursów na wolne stanowiska w różnych grupach zawodowych;3. prowadzenie aplikacji kuratorskiej w ujęciu kadrowym;4. ewidencja zdarzeń kadrowych.

Data publikacji: 2020-01-09

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: SĄD OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wały Jagiellońskie 2, 85-128 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres głównych zadań wykonywanych na danym stanowisku:1. prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami;2. organizowanie konkursów na wolne stanowiska w różnych grupach zawodowych;3. prowadzenie aplikacji kuratorskiej w ujęciu kadrowym;4. ewidencja zdarzeń kadrowych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W ODDZIALE KADR/STANOWISKO URZĘDNICZE/UMOWA NA ZASTĘPSTWO(NR 0089)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne związane z danym stanowiskiem pracy:1. wykształcenie wyższe, co najmniej I stopnia (preferowane kierunki: zarządzanie, psychologia, prawo, adaministracja, ekonomia);2. znajomość przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040), ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (t.j Dz.U. z 2018 r., poz. 577), ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 1915) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2019 r. - Regulamin urzędowania sądów powszechnych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1141);3. umiejętność swobodnego formułowania myśli na piśmie;4. zdolności analityczne, kreatywność, komunikatywność, odpowiedzialność i odporność na stres;5. wysoka kultura osobista;6. umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy oraz zarządzania czasem;7. biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office;8. pełna zdolność do czynności prawnych;9. nieposzlakowana opinia;10. niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;11. brak prowadzonego postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;12. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy;13. mile widziane minimum roczne doświadczenie w pracy w dziale HR, kadr lub stanowisku do spraw kadrowych i płacowych;14. mile widziana znajomość programu SAP.

Nazwa pracodawcy: SĄD OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Wały Jagiellońskie 2, 85-128 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz dokumentów wymaganych od kandydata:1. klauzula informacyjna dla osób biorących udział w procesie rekrutacji dostępna pod adresem http://bip.bydgoszcz.so.gov.pl/oferta-pracy/560/inspektor-umowa-na-zastepstwo-kd-1101-5-20;2. zgłoszenie na konkurs adresowane do Dyrektora Sądu Okręgowego w Bydgoszczy, z zaznaczeniem sygnatury konkursu (Kd-1101-5/20), wraz z aktualnym adresem oraz numerem telefonu kontaktowego;3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępny pod adresem http://bip.bydgoszcz.so.gov.pl/oferta-pracy/560/inspektor-umowa-na-zastepstwo-kd-1101-5-20;4. życiorys;5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;6. oświadczenie kandydata, iż nie był karany za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe;7. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji dostępne pod adresem http://bip.bydgoszcz.so.gov.pl/oferta-pracy/560/inspektor-umowa-na-zastepstwo-kd-1101-5-20;8. oświadczenie o stanie zdrowia;9. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie;10. kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie;11. mile widziane referencje.Konkurs składa się z trzech etapów: I. Wstępna weryfikacja zgłoszeń pod kątem spełnienia wymogów formalnych.II. Praktyczny sprawdzian umiejętności.III. Rozmowa kwalifikacyjna.Lista kandydatów zakwalifikowanych do konkursu wraz z podaniem terminu i miejsca jego przeprowadzenia zostanie opublikowana na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Bydgoszczy.Zgłoszenie wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 22 stycznia 2020 roku, bezpośrednio w siedzibie Sądu Okręgowego (pokój 203) albo przesłać pocztą na adres: Sąd Okręgowy ul. Wały Jagiellońskie 2 85- 128 Bydgoszcz, z podaniem sygnatury Kd-1101-5/20 - decyduje data stempla pocztowego.Informacje Oddział Kadr nr tel. (52) 32-53-166, fax (52) 37-29-113. Osoby, które nie zostaną zakwalifikowane do konkursu będą mogły odebrać złożone dokumenty w terminie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyniku konkursu. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Wały Jagiellońskie

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 09.01.2020

Oferta pracy ważna do: 22.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cdd83133f6713a03de7ecdc03ac94b9e

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. OCHRONY ŚRODOWISKA I BHP - do 3 300 PLN

Nadzorowanie bieżących spraw związanych z ochroną środowiska i bhp, przygotowywanie dokumentacji w celu uzyskania zezwoleń, decyzji, kontrole obiektów w zakresie o.ś. i bhp, szkolenia z zakresu bhp.
ORLEN Eko - 2017-08-08 - Gdańsk (pomorskie)

MONTER REGAŁÓW - od 1 000 PLN

monter regałów magazynowych, wymagana znajomość języka ukraińskiego do kontaktu z brygadzistą.
Monter-Glob Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Czerwonka-Parcel (mazowieckie)

INSPEKTOR W ODDZIALE ADMINISTRACYJNYM SĄDU REJONOWEGO W SZCZECINKU - od 2 250 PLN

Przyjmowanie od dostawców i wydawanie pracownikom materiałów biurowych.Prowadzenie ewidencji magazynowej w systemie ZSRK.Ewidencja faktur zakupionych materiałów w systemie ZSRK.Opatrzenie zakupionych środków trwałych w naklejki ewidencyjne.Opisywanie i upinanie dokumentów księgowych.Przygotowywanie dokumentów do przekazania do archiwum zakładowego, sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych.Obsługa zamówień publicznych.Zastępstwo kasjera.Zastępstwo przy obsłudze korespondencji.
Sąd Rejonowy w Szczecinku - 2019-09-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

obsługa finansowa Funduszu Administracyjnego i Funduszu Prewencji i Rehabilitacji, sporządzanie przelewów elektronicznych w systemach bankowych, transfer świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego rolników, sporządzanie zapotrzebowań na środki finansowe oddziału regionalnego, obsługa finansowa oddziału regionalnego i placówek terenowych w zakresie prawidłowej i terminowej realizacji wypłat świadczeń, ralizacja zadań dotyczących obiegu i kontroli dokumentów księgowych oddziału regionalnego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-06-13 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 275 PLN

udział w przeprowadzanych kontrolach wewnętrznych i zewnętrznych warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, udział w sporządzaniu okresowych analiz stanu bhp, przeprowadzanie instruktaży ogólnych szkolenia wstępnego oraz szkoleń uzupełniających w zakresie BHP, udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy, doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracyGodziny pracy: pn-czw. 7.00-15.30, pt.; 7-13
4 Warmińsko-Mazurska Brygada Obrony Terytorialnej - 2019-03-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowo-sanitarno-socjalnych w firmie produkcyjnej. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Mazańcowicach.
AKROPOLISES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-05 - Mazańcowice (śląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI DS. KONTROLI I NADZORU SWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ - 2 919,44 - 4 099,96 PLN

- nadzorowanie i kontrolowanie w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej standardu świadczonychusług, jakości działalności, realizacji zadań własnych i zleconych oraz poziomu kwalifikacji kadr;- kontrolowanie pod względem merytorycznym i finansowym realizacji przez ośrodki pomocy społecznej zadańzleconych z zakresu administracji rządowej dotyczących prowadzenia postępowań w sprawach świadczeńz funduszu alimentacyjnego oraz postępowań wobec dłużników alimentacyjnych;- kontrolowanie pod względem merytorycznym i finansowym realizacji przez ośrodki pomocy społecznej, urzędymiast i gmin, Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej, zadań zleconych z zakresu administracji rządowejdotyczących udzielanych świadczeń rodzinnych;- prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawie wymierzania kar pieniężnych zaniezrealizowanie zaleceń pokontrolnych;- rozpatrywanie skarg na usługi świadczone przez określone jednostki pomocy społecznej;- sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań.Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniuobywatelstwa polskiego;- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślneprzestępstwo skarbowe;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe/staż pracy.Inne dokumenty i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzająskorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.Dokumenty należy składać lub przesyłać w terminie do 08.01.2016 r.Miejsce składania dokumentówDolnośląski Urząd WojewódzkiBiuro Organizacyjno - Administracyjnepl. Powstańców Warszawy 150-153 Wrocławlub składać w pok. 0200 z dopiskiem Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej PS/KN/01/12/2015.Oferta dostępna w sali E.
Dolnośląski Urząd Wojewódzki - 2015-12-29 - Wrocław (dolnośląskie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 1 033,7 PLN

1. Zapoznanie się z przepisami normującymi pracę w referacie2. Pomoc w przyjmowaniu wnioskow związanych ze zwrotem podatku akcyzowego dla rolników3. Segregowanie korespondencji przychodzącej do teczek zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt4. Kopertowanie korespondencji do wysyłki5. Bieżąca pomoc w wykonywaniu innych zadań realizowanych w referacie6. Zamieszczanie różnego rodzaju informacji ogłoszeń na tablicy ogłoszeń przy Urzędzie Gminy
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Sierakowice (pomorskie)

INSPEKTOR DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW UNIJNYCH I KRAJOWYCH - do 3 500 PLN

Ocena ogłoszonych konkursów w ramach projektów unijnych pod kątem ich przydatności dla Rodzinnych Ogrodów Działkowych- promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych- przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, - analiza możliwości finansowania projektów, weryfikacja terminów i rodzajów naborów wniosków,- obsługa projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów - prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów
Polski Związek Działkowców stowarzyszenie ogrodowe z siedzibą w Warszawie Okręg w Gdańsku - 2016-06-03 - Gdańsk (pomorskie)

KSIĘGOWA - 997,4 PLN

Organizowanie rachunkowości w podmiocie gospodarczym, kontrolowanie dokumentów księgowych pod względem formalnym, księgowanie operacji gospodarczych, prowadzenie ewidencji księgowej poszczególnych rachunków, ustalanie stanów należności i zobowiązań, archiwizowanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Chojna (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 000 - 5 000 PLN

Praca w charakterze przedstawiciela handlowego na miasto Rzeszów.Siedziba firmy Katowice.PRO AUTOMATIC Sp. z o.o.ul. Kościuszki 22740-600 Katowice-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Wrocław-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów-spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmy-praca w programie e-novaInformacje dodatkowe:Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacjiWynagrodzenie podstawowe + premia za wyniki.
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)

INSPEKTORA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW UNIJNYCH I KRAJOWYCH - od 4 200 PLN

- Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Śląski poszukuje osoby na stanowisko: inspektora ds. pozyskiwania środków unijnych i krajowych.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: ocenę ogłoszonych konkursów w ramach Programów Unijnych pod katem ich przydatności dla ROD, w tym nawiązywanie, współpracy partnerskiej, w szczególności z jednostkami samorządu terytorialnego w celu wspólnego składania wniosków o ubieganie się o dotacje, promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, analizę możliwości finansowania projektów, weryfikację terminów i rodzajów naborów wniosków, obsługę projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów, współpraca z inspektorami ds. inwestycji w zakresie opracowania optymalnej struktury finansowania prowadzonej działalności i planowanych inwestycji w ROD, świadczenie pomocy dla sąsiednich okręgów PZD w zakresie pozyskiwania środków unijnych i krajowych, stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu dofinansowań z funduszy europejskich i krajowych, ścisłą współpracę z jednostką krajową mającą na celu wykonywanie podjętych działań i osiągnięć. - Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wyższego wykształcenia (mile widziane studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania środków unijnych), minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przygotowania i rozliczania projektów UE oraz środków krajowych potwierdzonym przyznanymi dotacjami lub popartym referencjami, wiedzy na temat programów unijnych w perspektywie 2014-2020 oraz programów krajowych, gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, dyspozycyjności, odporności na stres, prawo jazdy kategorii B.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2016-05-25 - Katowice (śląskie)

ŚLUSARZ - od 2 250 PLN

Obróbka elementów stalowo-aluminiowych przy produkcji lawet-nadwozi samochodowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Troszczyn (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa klientów
WROŃSKI Spółka jawna - 2019-01-16 - Kłobuczyno (pomorskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne a tym samym na wymiar składek na ubezpieczenie; sporządzanie wniosków o udostępnianie danych ze zbioru danych osobowych; prowadzenie rozliczeń na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowanie wniosków o ulgi/umorzenia, przymusowe dochodzenie należności; sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych; sporządzanie sprawozdawczości statystycznej; przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-10-31 - Poznań (wielkopolskie)

MONTAŻYSTA - do 2 500 PLN

produkcja kompletnych systemów łóżkowych do samochodów ciężarowych, siatek biezpieczeństwa oraz pozostałe prace manualne
KLIPPAN SAFETY POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Stargard (zachodniopomorskie)

POMOC KRAWIECKA - od 1 900 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR BRANŻY TELETECHNICZNEJ W SEKCJI TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI W RZI BYDGOSZCZ(NR 5431) - od 2 600 PLN

Zakres głównych obowiązków w szczególności:- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.- uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,- nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,- nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI Bydgoszcz oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,- Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane b) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.- Kontrolowanie:a) stanu technicznego obiektów stosownie do przepisów wynikających z Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji instalacji teletechnicznych stosownie do wymogów Prawa budowlanego, instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów;d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR- PRACOWNIK DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - od 1 850 PLN

przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie rejestru pocztowego, przygotowywanie narad, odpraw i posiedzeń, obsługa urządzeń biurowychm, odbiór poczty elektronicznej
ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM - 2016-08-23 - Opole Lubelskie (lubelskie)

PRACOWNIK PRZY PRACACH PROSTYCH W PRZEMYŚLE PRZETWÓRCZYM - do 2 352 PLN

Przenoszenie i przewożenie surowców i materiałów, wykonywanie prostych, powtarzalnych czynności, ręczne sortowanie produktów, rozładunek i załadunek
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Gliwice (śląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 250 PLN

Pozostali pracownicy obsługi biurowej
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Czerwińsk nad Wisłą (mazowieckie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 2 200 PLN

-weryfikacja jakości produktów zgodnie z kartami kontrolnymi,-wypełnienie dzinnych zapisów kontrolnych w obrębie pionów działu,-wykonywanie pomiarów, przeprowadzanie testów,-przeprowadzanie dziennych Audytów linii,-tworzenie reklamacji wewnętrznych w przydadku znalezinia produktu lub półproduktu niezgodnego, błędu w procesie produkcji lub niewłaściwego składowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Bielawa (dolnośląskie)

INSPEKTOR TECHNICZNY ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH - od 4 000 PLN

Nadzór nad robotami budowlanymi realizowanymi w Spółdzielni, potwierdzanie wykonania robót oraz weryfikacja kosztów wykonania (kosztorysów), udział w przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni, ocena stanu technicznego budynków, lokali i obiektów, opiniowanie wniosków lokatorów i użytkowników lokali w sprawie technicznych możliwości przebudowy, adaptacji lub modernizacji lokali. Okres zatrudnienia 1 rok. Godziny pracy pon. 8-16, wt.-pt. 7-15.
SŁUPSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "CZYN" - 2019-09-06 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 3 600 PLN

praca biurowa oraz w terenie osiedla, związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, głównie gospodarka remontowa, kontrole techniczne zasobów, przeglądypraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali D
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO-POMOC INSPEKTORA NADZORU BUDOWLANEGO/STAŻ - 997,4 PLN

Udział w kontrolach , oględzinach oraz przygotowywanie materiałów do sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Opole Lubelskie (lubelskie)

TYNKARZ - od 1 850 PLN

Roboty tynkarskie.
Ireneusz Pawluś - "IRBUD" - 2016-02-17 - Harklowa (podkarpackie)

KOSZTORYSANT BUDOWLANY - 2 500 - 4 000 PLN

Sporządzanie opracowań kosztorysowych oraz specyfikacji przetargowych.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego EKOBUD Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat