INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Szamotuły oferta pracy POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: - NAWIĄZYWANIE I ROZWIĄZYWANIE STOSUNKU PRACY,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH TAKICH JAK: urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, wypłaty nagród,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, PODATKOWEJ, ROZLICZEŃ Z ZUS I POKREWNYCH,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ Z ZAKRESU SZKOLEŃ PRACOWNICZYCH I STUDIÓW PODYPLOMOWYCH,

Data publikacji: 2019-01-07

Lokalizacja: Szamotuły (wielkopolskie)

Pracodawca: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- NAWIĄZYWANIE I ROZWIĄZYWANIE STOSUNKU PRACY,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE ŚWIADCZEŃ PRACOWNICZYCH TAKICH JAK: urlopy wypoczynkowe, zwolnienia lekarskie, wypłaty nagród,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWEJ, PODATKOWEJ, ROZLICZEŃ Z ZUS I POKREWNYCH,- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ Z ZAKRESU SZKOLEŃ PRACOWNICZYCH I STUDIÓW PODYPLOMOWYCH,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
- WYNAGRODZENIE BRUTTO: 3.000,00zł ( z dodatkami),

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szamotuły

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szamotulski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szamotuły

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019

Data zakończenia pracy: 30.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: kadry i płace, ekonimia, finanse i rachunkowość

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie w zakresie kadr i płac minimum jeden rok

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: oświadczenie o niekaralności

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obywatelstwo polskie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
stan zdowia pozwalający na wykonywanie zadań na zajmowanym stanowisku

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA DODATKOWE:- znajomość przepisów z zakresu szeroko rozumianego prawa pracy,- wiedza z zakresu nawiązywania i rowiązywania stosunku pracy, wynagrodzeń, rozliczania świadczeń pracowniczych,- znajomość obowiązujących procedur administracyjnych,- biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),- komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, ale również samodzielność w organizowaniu własnych działań, kreatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista, otwartość na zmiany.Dokumenty należy składać w terminie od dnia 07.01.2019r. do 21.01.2019r. osobiście w zaklejonej kopercie (sekretariat I piętro, pok. 23 do godz.15:30) lub przesyłając listownie na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach ul. Wojska Polskiego 1, 64-500 Szamotuły.z dopiskiem: "Nabór na stanowisko inspektora w Dziale Kasięgowości"Za termin złożenia dokumentów uważa się dzień wpływu dokumentacji w przypadku składania jej osobiście, bądź datę stempla pocztowego - w przypadku przesłania dokumentów pocztą.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WW OFERTY PRACY DOSTĘPNE W BIULETYNIE INFORMACJI PUBLICZNEJ NA STRONIE POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W SZAMOTUŁACH

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Adres pracodawcy:
WOJSKA POLSKIEGO 1, 64-500 Szamotuły, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o dane stanowisko,- Curriculum vitae,- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,- kopie dokumentów poświadczających doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy),- kopie dokumentów poswiadczających posiadanie innych umiejętności (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celówrekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018r. poz. 1000 ze zmianami) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016),- wypelniony kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie,

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 21 stycznia 2019, Godziny : 15:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: szamotulski

Gmina pracodawcy: Szamotuły

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szamotuły

Ulica pracodawcy: WOJSKA POLSKIEGO

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.01.2019

Data dodania oferty pracy: 07.01.2019

Oferta pracy ważna do: 21.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. KADROWO-PŁACOWYCH W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM (OFERTA KONKURSOWA) - od 2 200 PLN

Samodzielne przygotowywanie oraz nadzorowanie następującej dokumentacji:a) dokumentacja związana z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników,b) akta osobowe pracowników,c) ewidencja czasu pracy,d) umowy szkoleniowe z pracownikami.Udział w następujących czynnościach, we współpracy z kierownikami działów:a) przestrzeganie dyscypliny i porządku pracy,b) nabór kandydatów do pracy,c) organizowanie służby przygotowawczej,d) monitorowanie okresowej oceny pracowniczej,e) organizowanie praktyk studenckich oraz staży zawodowych,f) opracowywanie i aktualizacja wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji w zakresie spraw pracowniczych,g) prowadzenie ewidencji planów i analiz w zakresie szkoleń.Obsługa w zakresie naliczania wynagrodzeń:a) sporządzanie komputerowych list płac,b) obliczanie oraz rejestrowanie wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych,c) sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych wynikających z umów o pracę i umów zleceń,d) obsługa programu PŁATNIK.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-08-01 - Cieszyn (śląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - 3 500 - 4 500 PLN

Kontrola odbiorcza dostaw, kontrola charakterystyk wyrobu w procesie produkcyjnym, dokumentowanie wyników kontroli i testów, nadawanie komponentom i wyrobom statusu kontroli i badania.Praca w miejscowośći Błonie, koło Warszawy, w godz. 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00. Pracodawca organizuje dowóz pracowniczy.Spotkanie informacyjno-rekrutacyjne z pracodawcą odbędzie się w dniu 15.05.2018r. o godzinie 11.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku (sala konferencyjna I piętro). Osoby zarejestrowane w PUP w Płońsku przed spotkaniem z pracodawcą proszone są o pobieranie skierowania do pracy u swojego doradcy klienta.
Randstad Polska sp z o.o. - 2018-05-11 - Błonie (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - od 4 000 PLN

bieżące wsparcie użytkowników,realizacja polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego i ochrony danych osobowych
Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim - 2016-05-17 - Ośno Lubuskie (lubuskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW PASZ I UTYLIZACJI - od 3 000 PLN

nadzór nad wytwarzaniem , obrotem i stosowaniem pasz
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-09-23 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

GRAFIK KOMPUTEROWY (585 J) - od 3 000 PLN

Projektowanie graficzne, praca z klientami, możliwość przyuczenia.
3DLS Oponowicz Monika - 2018-10-22 - Józefów (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 13 PLN

prace przy obiektach użyteczności publicznej (banki), prace wykończeniowe, prace pomocnicze na budowie
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Andrzej Dzieniszewski - 2017-05-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - PLACÓWKA TERENOWA WE WŁOCŁAWKU(NR 7372) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa interesantów: ubezpieczonych, emerytów, rencistów w zakresie ubezpieczenia społecznego rolników,rozpatrywanie wniosków i przygotowywanie decyzji w zakresie prawa do emerytur i rent rolniczych oraz ich wysokości.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-10-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 050 PLN

kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach, sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analizstanu BHP mających na celu poprawę warunków pracy, opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP, udział w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie BHP, udział w ustalaniu okoliczności wypadków przy pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą, przeprowadzanie szkoleń w dziedzinie BHP oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników, współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną, nad pracownikami, uczestniczenie w pracach komisji BHP
ATHLETIC Sp. z o.o. - 2016-02-22 - Kluczbork (opolskie)

SEKRETARKA - od 2 100 PLN

prace biurowe
AG Chemia Andrzej Gasowski - 2018-09-17 - Sokoły (podlaskie)

INSPEKTOR DS SAMORZĄDOWO - ORGANIZACYJNYCH - 1 017,4 PLN

protokołowanie posiedzeń zarządu i rady nadzorczej spółdzielni, organizowanie zebrań komisji i rady nadzorczej spółdzielni, organizowanie zebrań członków spółdzielni na walne zgromadzenie członków spółdzielni, redagowanie uchwał zarządu oraz uchwał rady nadzorczej spółdzielni
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Biała Podlaska (lubelskie)

INSPEKTOR HOTELOWY - od 2 100 PLN

Kontakty z agencjami zatrudnienia w krajach byłego ZSRR, zasiedlanie cudzoziemców do Hotelu, rozwiązywanie problemów związanych z zakwaterowaniem cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Głowno (łódzkie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

1)w Dziale ds. świadczeń i pomocy instytucjonalnej obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie wniosków dotyczących skierowania do środowiskowego domu samopomocy.b)Wydawanie decyzji administracyjnych kierujących do środowiskowego domu samopomocy i ustalających odpłatność. c)Sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością środowiskowego domu samopomocy o zasięgu ponadgminnym oraz domem pomocy społecznej. d)Przyjmowanie wniosków dotyczących umieszczania osób w domu pomocy społecznej. e)Wydawanie decyzji administracyjnych:umieszczeniu osoby w domu pomocy społecznej oraz decyzji administracyjnych,o odpłatności za pobyt w domu pomocy społecznej,w przypadku zgonu mieszkańca domu pomocy społecznej. f)Prowadzenie rejestru osób oczekujących na umieszczenie w domu pomocy społecznej.g)Obsługa programu POMOST.2)w Dziale rehabilitacji osób niepełnosprawnych obejmuje m.in.:a)Przyjmowanie i weryfikacja formalna i merytoryczna wniosków składanych przez osoby niepełnosprawne w związku z ubieganiem się o dofinansowanie do:zaopatrzenia w sprzęt rehabilitacyjny,likwidacji barier architektonicznych, technicznych i w komunikowaniu się,sportu, kultury, turystyki i rekreacji osób niepełnosprawnych,uczestnictwa w turnusie rehabilitacyjnym,zaopatrzenia w przedmioty ortopedyczne i środki pomocnicze,rehabilitacji dzieci i młodzieży,oraz przyznawanie i rozliczanie dofinansowań. b)Sprawowanie kontroli i nadzoru nad działalnością i funkcjonowaniem warsztatu terapii zajęciowej. c)Obsługa programu TYLDA.d)Prowadzenie poradnictwa dla osób niepełnosprawnych na temat ulg, uprawnień, przepisów prawnych z zakresu rehabilitacji społecznej oraz możliwości uzyskania dofinansowań potrzeb osób niepełnosprawnych z programów celowych. e)Podejmowanie działań zmierzających do ograniczania skutków niepełnosprawności.f)Współpraca z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi na rzecz osób niepełnosprawnych w zakresie rehabilitacji społecznej i zawodowej.g)Wspieranie i organizowanie na terenie powiatu tureckiego grup samopomocy dla rodziców i opiekunów osób niepełnosprawnych.h)Inicjowanie i prowadzenie akcji na rzecz promowania działań aktywizujących osoby niepełnosprawne.i)Podejmowanie działań związanych z orzecznictwem o stopniu niepełnosprawności.3)w obu działach obejmuje m.in.:a)Sporządzanie sprawozdań i informacji z zakresu realizowanych zadań.b)Współpraca z działania PCPR w Turku w zakresie uzyskania niezbędnych informacji służących do realizacji swoich zadań i obowiązków. c)Współpraca z powiatowymi centrami pomocy rodzinie, ośrodkami pomocy społecznej, ośrodkami pomocy rodzinie, gminami, sądami i innymi instytucjami w zakresie bieżącego i należytego wykonywania obowiązków.d)Przygotowywanie i aktualizowanie informacji zamieszczanych na stronie internetowej PCPR w Turku i w Biuletynie Informacji Publicznej.e)Udział w zespołach i komisjach powoływanych przez Dyrektora PCPR w Turku.f)Przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień, rzetelnych informacji. g)Rozpatrywanie spraw, badanie ich zasadności oraz podejmowanie działań zapewniających ich należyte i terminowe załatwienie. h)Dbałość o należytą znajomość przepisów i wewnętrznych wytycznych w zakresie prowadzonych spraw.i)Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora PCPR w Turku.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU - 2016-02-04 - Turek (wielkopolskie)

INSPEKTOR - do 2 200 PLN

-dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów oraz przekazywanie ich do poszczególnych komórek organizacyjnych,-obsługa urządzeń biurowych (centrala telefoniczna,maszyna frankująca itp.), -gospodarka drukami firmowymi,ulotkami,-przyjmowanie,kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej,-segregowanie,rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym,wykonywanie prac związanych z cięciem przekazów emerytalno-rentowych,-praca w systemach informatycznych obowiązujących w KRUS
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

obsługa klientów
F.H.U. BITNER MARLENA - 2016-11-16 - Sękowice (lubuskie)

INSPEKTOR - 997,4 PLN

prace administracyjno-biurowe,godz. pracy 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR D/S GZM - od 4 000 PLN

Organizowanie i prowadzenie prac remontowych, sprawowanie nadzoru nad pracą podległych pracowników, opracowywanie planów remontów i konserwacji
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa Ostrzeszów - 2019-01-07 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, KOSZTORYSANT - od 2 500 PLN

szczegóły w ogłoszeniu - http://zzm.e-bip.net/p,148,592,Nabor-na-stanowisko-Inspektor-ds-zamowien-publicznych-kosztorysant.html
Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu - 2018-10-17 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR BHP - od 2 800 PLN

Nadzór nad przestrzeganiem i wdrażaniem przepisów BHP i PPOŻ, opracowywaniem dokumentacji BHP,doradzaniem i prowadzeniem szkoleń z zakresu BHP.Kształtowanie warunków bezpiecznej pracy w zakładzie.Współpraca z organami administracji państwowej oraz laboratoriami środowiska pracy.
LENKO S.A. - 2017-01-10 - Wilkowice (śląskie)

INSPEKTOR DZIAŁU JAKOŚCI - od 2 000 PLN

kontrola wyrobów gotowych części samochodowych, znajomość angielskiego w celu kontaktu z klientem firmy, wypełnianie dokuemntów oraz reklamacji w języku angielskim; min.6 m-cy doświadczenia na podobnym stanowisku
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Strzelce Opolskie (opolskie)

INSPEKTOR DZIAŁU JAKOŚCI - od 2 000 PLN

kontrola wyrobów gotowych części samochodowych, znajomość angielskiego w celu kontaktu z klientami firmy, wypełnianie dokumentów oraz reklamacji w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kobierzyce (dolnośląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa klientów sklepu spożywczego, prace porządkowe, obsługa kasy fiskalnej.
MADAS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. - 2016-09-13 - Konopiska (śląskie)

BARMAN (PRACA DLA MŁODYCH) - od 1 850 PLN

praca za barem:-obsługa gości-przygotowywanie napojów i potraw-obsługa baru-zamawianie towaru bieżącego
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Gdynia (pomorskie)

SPRZEDAWCA- DORADCA KLIENTA W SALONIE FIRMOWYM - 2 000 - 2 500 PLN

-realizacja planów sprzedażowych,-obsługa klientów Salonu Firmowego zgodnie ze standardami i procedurami firmy-pomoc klientom w szybkim i komfortowym robieniu zakupów -dbanie o ekspozycję towaru
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-21 - Lublin (lubelskie)

SPRZEDAWCA - 1 850 - 2 480 PLN

sprzedaż tradycyjna wędlin; dział owoce i warzywa; delikatesy
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Leszno (wielkopolskie)

TAPICER - 1 750 - 2 400 PLN

Wykształcenie zawodowe, doświadczenie w zawodzie tapicera. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
MOBLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 875 PLN

- Przeprowadzanie kontroli przestrzegania przepisów ochrony środowiska na terenach użytkowanych przez jednostkę;- szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony środowiska;- opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska;- realizowanie działań mających na celu minimalizację powstawania nadzwyczajnych zagrożeń środowiska naturalnego w użytkowanych przez jednostkę kompleksach.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-11-23 - Białystok (podlaskie)

MONTER FASAD WENTYLOWANYCH - od 2 000 PLN

montowanie fasad na terenie Krakowa, Warszawy (możliwa praca w delegacjach)
Mikołaj Kubicki ME CONSULT - 2017-10-05 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat