INSPEKTOR Słupsk oferta pracy Szkoła Policji w Słupsku
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 876 PLN
Zakres obowiązków: Zapewnienie właściwego zaopatrzenia komórek organizacyjnych Szkoły w materiały, sprzęt: szkoleniowy, biurowy, kwaterunkowy, żywnościowy, techniki policyjnej oraz usługi związane z utrzymaniem sprawności maszyn i urządzeń, czystości i porządku, prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej dot. sprzętu kwaterunkowego, szkoleniowego, biurowego, żywnościowego, techniki policyjnej oraz związanej z utrzymaniem sprawności maszyn i urządzeń, czystości i porządku, przestrzeganie terminowego regulowania zobowiązań w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy, konfrontowanie zapisów ewidencji magazynowej z prowadzoną ewidencją główną wartościowo – ilościową, sporządzanie dokumentacji związanej ze zbyciem i przekazaniem bądź odsprzedażą wybrakowanego lub zbędnego mienia ruchomego. Okres próbny 02-05.2020 z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.15-15.15.
Data publikacji: 2020-01-13
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Szkoła Policji w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zapewnienie właściwego zaopatrzenia komórek organizacyjnych Szkoły w materiały, sprzęt: szkoleniowy, biurowy, kwaterunkowy, żywnościowy, techniki policyjnej oraz usługi związane z utrzymaniem sprawności maszyn i urządzeń, czystości i porządku, prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej dot. sprzętu kwaterunkowego, szkoleniowego, biurowego, żywnościowego, techniki policyjnej oraz związanej z utrzymaniem sprawności maszyn i urządzeń, czystości i porządku, przestrzeganie terminowego regulowania zobowiązań w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy, konfrontowanie zapisów ewidencji magazynowej z prowadzoną ewidencją główną wartościowo – ilościową, sporządzanie dokumentacji związanej ze zbyciem i przekazaniem bądź odsprzedażą wybrakowanego lub zbędnego mienia ruchomego. Okres próbny 02-05.2020 z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.15-15.15.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 876 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 876 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : NA KWOTĘ WYNAGRODZENIA BRUTTO SKŁADA SIĘ: WYNAGRODZENIE ZASADNICZE-2270 ZŁ, PREMIA-493,27 ZŁ, DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT, TJ. OD 5-20% WYNAGRODZENIA ZASADNICZEGO (ZALEŻNY OD POSIADANEGO STAŻU PRACY). WYNAGRODZENIE NETTO, W ZALEŻNOŚCI OD STAŻU PRACY, WYNIESIE OD 2070 ZŁ DO 2308 ZŁ.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Szkoła Policji w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 42
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.01.2020
Oferta pracy ważna do: 22.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?bc1db703e018fe9e4bdbf02ceb6abc69
Podobne oferty pracy
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców,dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót,dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3620 do 4300 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec kwietnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Przy średnim wykształceniu - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-05 - Katowice (śląskie)
Pracownik fizyczny: sprzątanie odpadów przemysłowych, sortowanie odpadów, klasyfikowanie wg. rodzaju materiału, czyszczenie i konserwacja urządzeń mechnicznych, utylizacja odpadów.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Częstochowa (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Lębork (pomorskie)
1)prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu,2)bieżąca obsługa administracyjna projektu,3)przygotowywanie i prowadzenia postępowania w zakresie realizacji zamówień publicznych (zakup sprzętu, usługi szkoleniowe),4)przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń oraz sprawozdań,5)realizacja zadań informacyjnych i promocyjnych w ramach projektu,6)nadzór nad procesem rekrutacji beneficjentów ostatecznych oraz realizacją kursów w jednostkach podległych OISW w Łodzi.
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W ŁODZI - 2016-06-23 - Łódź (łódzkie)
- Więcej informacji na stronie: http://pm.katowice.pl/ --> BIP --> zakładka "Oferty pracy"- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przeprowadzała kontrole warunków pracy, sporządzała analizę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,będzie brała udział w planowaniu modernizacji i rozwoju zakładu w tym ocen założeń i dokumentacji.będzie brała udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji BHP, będzie brała udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, oraz prowadziła stosowną dokumentację w tym zakresie, będzie prowadziła doradztwo w zakresie BHP,będzie brała udział w dokonywaniu ryzyka zawodowego sporządzała i aktualizowała dokumenty, będzie przeprowadzała szkolenia wstępne pracowników, będzie prowadziła inne działania z zakresu BHP.- Wynagrodzenie: 1500-1550 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 miesięca, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 1/2 etatu w godzinach 7:00-18:00. Godziny pracy uzależnione od potrzeb placówki. Wymagania niezbędne:- wykształcenie: średnie kierunkowe - technik BHP / wyższe kierunkowe specjalista BHP- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata - znajomość przepisów z zakresu BHP- umiejętność pracy w zespole,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawaWymagania dodatkowe:- motywacja do pracy na oferowanym stanowisku,- komunikatywność,- dyspozycyjność,- samodzielność i organizacja pracy własnej- umiejętność obsługi programów komputerowych: Pakiet Office, Excel, RISK SCORE- umiejętność pracy pod presją czasu
PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO - 2019-03-13 - Katowice (śląskie)
Szlifowanie konstrukcji stalowych na terenie zakładu.
WKS Konstrukcje Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA PRZY KASIE, BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI, PODSTAWOWE CZYNNOŚCI PORZĄDKOWEWYMAGANIA: KOMUNIKATYWNOŚĆ, MIŁE PODEJŚCIE DO KLIENTA, CHĘCI DO PRACY, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCHPRACA NA STACJI PALIW PKN ORLEN KOŁBASKOWO WG SYSTEMU TYDZIEŃ NA TYDZIEŃ W GODZINACH 7-19, 19-7KONTAKT Z PRACODAWCĄ WYŁĄCZNIE TELEFONICZNY LUB CV NA E-MAIL: praca.stacja1034 (at) wp.pl
Mirosław WIERZBICKI ,,PANDA" Mirosław Wierzbicki - 2017-02-09 - Kołbaskowo (zachodniopomorskie)
Udział w działalności inspekcyjno kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego i utrzymania obiektów budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych i pism z zakresu właściwości PINB, opracowywanie projektów wniosków i zaleceń pokontrolnych, gromadzenie i prowadzenie akt administracyjnych, obsługa kancelaryjno-biurowa i organizacja pracy sekretariatu, przyjmowanie interesantów i udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Słupsk (pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) prowadzenie zakupów dostaw lub usług w zakresie podstawowej działalności Oddziału Gospodarczego;2) planowanie, realizacja zaopatrzenia oraz wyposażenie Sądu Okręgowego w materiały, meble, maszyny i środki trwałe;3) prowadzenie gospodarki samochodowej, w szczególności pełnienie funkcji dyspozytora, prowadzenie niezbędnej w tym zakresie dokumentacji i sporządzanie wymaganych sprawozdań.- Wynagrodzenie: od 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czac określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach. Praca: 7:30-15:30. Praca: 7:30-15:30. Kandydat ubiegający się o pracę powinien:1) posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 5) posiadać zdolności analityczne i umiejętności sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,6) posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 7) posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,8) posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Excel, Word),9) być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętności samodzielnej i efektywnej organizacji pracy oraz efektywnej pracy w zespole, umiejętność pracy wielozadaniowej.Dodatkowe atuty:1) odpowiedzialność i konsekwencja w działaniu,2) wykształcenie z zakresu prawa, administracji, transportu samochodowego,3) znajomość przepisów prawnych dotyczących organizacji i działania jednostek sądownictwa powszechnego (praktyka w resorcie sprawiedliwości będzie dodatkowym atutem),4)znajomość obowiązujących przepisów prawnych w zakresie ustawy Prawo zamówień publicznych.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-03-29 - Katowice (śląskie)
-KONTROLA FINALNA CZĘŚCI LOTNICZYCH, ZNAKOWANIE LASEROWE-NADZOROWANIE I WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI TOWARZYSZĄCEJ, PRZEWODNIKA -USTAWIANIE I UZBRAJANIE MASZYN W OPRZYRZĄDOWANIE-NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO MASZYN ORAZ STANU INNYCH ŚRODKÓW TECHNICZNYCH WG ISTNIEJĄCYCH PROCEDUR OBOWIĄZUJĄCYCH W FIRMIE
MTU AERO ENGINES POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-03 - Jasionka (podkarpackie)
Przyjmowanie i wydawanie jednostek multimodalnych na / z terminala kontenerowego.Bieżący kontakt z klientem (telefoniczny / mailowy).Ocena techniczna jednostek multimodalnych.Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji jednostek multimodalnych.Kontrola zgodności i poprawności załadunku składów / wagonów z obowiązującymi przepisami.Tworzenie raportów dobowych i prowadzenie dziennika zmianowego.
"EUROTERMINAL SŁAWKÓW" Sp. z o.o. - 2017-09-19 - Sławków (śląskie)
Kontrola etapów produkcji według wytycznych
"HUMAX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Bełchatów (łódzkie)
techniczne utrzymanie sieci i instalacji wodociągowej oraz sanitarnej; praca w godz 7:30-15:30. Praca w placówce pod Opolem - około 36km
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2018-10-04 - Opole (opolskie)
wg.stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Namysłów (opolskie)
współpraca przy przygotowywaniu założeń techniczno-ekonomicznych dla planowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia na realizację remontów i konserwacji w zakresie branży sanitarnej, uczestnictwo w procedurze wyboru wykonawców, opracowywanie projektów umów zawieranych z wykonawcami zamówienia, sprawdzanie projektów i nadzór inwestorski w branży sanitarnej realizowanych zadań remontowych i konserwacyjnych, współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów remontowych i konserwacyjnych oraz wydatków budżetowych w zakresie robót budowlanych, prowadzenie korespondencji dotyczącej prowadzonych spraw
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Regio - 2019-01-18 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc przy produkcji mebli (również do przyuczenia)
DREW-MARK Łukasz Ochocki - 2016-08-09 - Hanulin (wielkopolskie)
Inspekcja wizualna i pomiarowa materiałów wchodzących i produkcyjnych, wykonywanie kontroli i pomiarów pierwszej sztuki FAI, przygotowywyanie zgłoszeń rekalmacyjnych, uzupełnianie rejestró Inspekcji i FAI
Nefab Packaging Poland Sp. z o.o - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Bieżąca obsługa telefoniczna klientów, przygotowywanie korespondencji wychodzącej do klientów, tworzenie raportów i baz danych
Idea Pożyczka Sp. z o.o - 2016-11-16 - Białystok (podlaskie)
sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru w rozumieniu przepisów prawa budowlanego
Fordońska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-07-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Szycie odzieży dla straży pożarnej.
Zakład Przygotowania Produkcji Odzieży TEXOPAF Tadeusz Kulas - 2018-08-07 - Cegłów (mazowieckie)
wyszukiwanie, analiza i udostępnianie informacji na polecenie prezesa, sporządzanie raportów i baz danych klientów z Chin potrzebnych do efektywnego funkcjonowania firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa kolei krzesełkowej i wyciągów narciarskich oraz instalacji naśnieżania. Wybranym kandydatom zapewniamy szkolenie w celu nabycia uprawnień do obsługi kolei i wyciągów oraz systemu naśnieżania, mile widziane uprawnienia elektryczne
Neoprofil Construction Products Sp. z o. - 2017-01-24 - Myślenice (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1755&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/116/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Katowice Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- prowadziła postępowania w zakresie znoszenia współwłasności nieruchomości,- prowadziła postępowania w zakresie uwłaszczania na nieruchomościach, m.in. w trybie art. 211 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz art. 35 ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,- prowadziła postępowania w zakresie wydawania zgód użytkownikom wieczystym na podział wieczystoksięgowy,- współuczestniczyła w prowadzeniu postępowań związanych z pozyskiwaniem nieruchomości do zasobu w drodze spadkobrania,- prowadziła postępowania związane z przekazywaniem nieruchomości na cele publiczne w drodze darowizny,- współuczestniczyła w prowadzeniu sprawozdawczości i planowaniu w Referacie Ustanawiania Praw do Nieruchomości w Wydziale Gospodarki Mieniem.Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice, ul. Młyńska 4 /budynek wyposażony w windę/,- praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz współpracy z innymi jednostkami i komórkami Urzędu Miasta Katowice, zlokalizowanymi w różnych budynkach, a także bezpośredniego kontaktu z klientem zewnętrznym, - na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-09-25 - Katowice (śląskie)
Nadzór i kontrola pracy maszyn i urzadzeń. Utrzymywanie kontaktów z klientami zewnetrznymi. Kierowanie grupą pracowników.OFERTA STAŁEJ PRACY.
CLAVEY PERSONAL POWER Sp. z o.o. - 2015-11-25 - Białężyce (wielkopolskie)
refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenia do 30. roku życia sprzątanie pomieszczeń
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Studzieniec (mazowieckie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca z klientem, zarządzanie ludźmi na obiekcie, praca przy komputerze i z wykorzystaniem samochodu służbowego
MSU Group Sp. z o.o. - 2019-05-21 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż detaliczna art. papierniczych, wycena towaru, eksponowanie towaru na wystawie, kontrolowanie zgodności dostaw, obsługa kasy fiskalnej, obsługa kserokopiarki, obsługa telefonu, faxu, laminatora, bindownicy, sposób magazynowania, układanie towaru w magazynie
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Prudnik (opolskie)
Zapoznanie stażysty ze wszystkimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych obowiązującymi w Polsce, w tym RODO, w tym aktami wewnętrznymi firmami w zakresie bezpieczeństwa informacji, nauka przygotowania i identyfikacji oraz wdrożenia dokumentów Systemów Danych Osobowych, udział w szkoleniach wewnętrznych z zakresu ochrony danych osobowych realizowanych przez firmę, nauka identyfikacji zbiorów danych w zależności od branży firmy zgodnie wymogami realizacji rejestrów przetwarzania danych, nauka obsługi klienta od momentu pozyskania do zakończenia współpracy, uczestnictwo w zespole identyfikacji celów przetwarzania, które pozwoli stażyście nabrać sprawności w ich wskazywaniu, nauka stażysty w zakresie identyfikacji konieczności powierzeń danych osobowych
kontakt przez PUP - 2019-06-11 - Gdynia (pomorskie)
WYDAWANIE,ODBIERANIE ,ZAŁADUNEK TOWARÓW
Firma Usługowo Handlowa SANPOL Wiesław Orzechowski - 2016-03-14 - Dębica (podkarpackie)