INSPEKTOR Piła oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: INSPEKTOR

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Stanowisko ds. Analiz.Zatrudnienie od września 2020r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia umowy, praca na jedną zmianę od 7.30-15.30.Więcej informacji o ogłoszonym naborze na stronie internetowej BIP MOPS Piła: biuletyn.abip.pl/mopspila w zakładce ogłoszenie o naborze.

Data publikacji: 2020-08-06

Lokalizacja: Piła (wielkopolskie)

Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kwiatowa 5, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Stanowisko ds. Analiz.Zatrudnienie od września 2020r. na podstawie umowy o pracę na czas określony - 6 miesięcy z możliwością przedłużenia umowy, praca na jedną zmianę od 7.30-15.30.Więcej informacji o ogłoszonym naborze na stronie internetowej BIP MOPS Piła: biuletyn.abip.pl/mopspila w zakładce ogłoszenie o naborze.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piła

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3019

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piła

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, staż pracy 1 rok (preferowane w zakresie zadań przewidzianych na tym stanowisku), umiejętność gromadzenia i analizowania danych statystycznych.Więcej informacji o wymaganiach w ogłoszonym naborze na stronie internetowej BIP MOPS Piła: biuletyn.abip.pl/mopspila w zakładce ogłoszenie o naborze.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1

Nazwa pracodawcy: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

danePracodawcy_nip: 7641068277

danePracodawcy_regon: 004611315

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Adres pracodawcy:
Kwiatowa 5, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zgodnie z ogłoszonym naborem na stronie internetowej BIP MOPS Piła: biuletyn.abip.pl/mopspila w zakładce ogłoszenie o naborze.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Zgodnie z naborem do dnia 14.08.20r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30

Powiat pracodawcy: pilski

danePracodawcy_kodPowiatu: 3019

Gmina pracodawcy: Piła

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Piła

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0966530

Adres strony pracodawcy: www.mops.pila.pl

Ulica pracodawcy: Kwiatowa

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111

Data dodania oferty pracy: 06.08.2020

Oferta pracy ważna do: 14.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9f404f4eb474905f436f7f98a924d330

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. NARUSZEŃ USTAWY O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH - 3 500 - 4 000 PLN

Zawieranie umów generalnych dot publicznego odtwarzania utworów muzycznych i słowno-muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Miejsce pracy: teren woj. łódzkiego i ościennych. Elastyczny czas pracy.
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)

KELNER-SPRZEDAWCA (KELNERKA-SPRZEDAWCA) - od 2 700 PLN

-obsługa gości restauracji: przyjmowanie zamówień, wystawianie rachunków/faktur, serwowanie dań i napojów do stolika
INVEST GRZEGORZ DĄBROWSKI - 2020-02-24 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - do 1 850 PLN

Obsługa techniczna zagadnień dotyczących systemów wodociągowych i kanalizacji sanitarnej
Saur Neptun Gdańsk S.A. - 2016-03-09 - Gdańsk (pomorskie)

MURARZ - od 2 000 PLN

Murowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych, nadzór nad pracownikami
NOVA UA Sp.z o.o. - 2016-04-08 - Doruchów (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

zamawianie i sprzedaż towarów, obsługa klienta, przyjmowanie i wydawanie towaru w markecie MRÓWKA w następujących działach: *narzędzia i elektronarzędzia, *ogród , dział metalowy, *hydraulika, *elektryka, *dekoracja i oświetlenie, *drzwi , *panele płytki, dekoracja, *farby, *dział gospodarstwa domowego.
"RYTMAR" S.C. Marek Rytlewski, Łukasz Rytlewski - 2018-11-17 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA BHP - od 2 250 PLN

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wszystkie działania związane z wdrażaniem i nadzorowaniem procesów związanych z bhp w tym m.in: przeprowadzanie kontroli z zakresu bhp i ppoż, dochodzeń powypadkowych,współpracę z instytucjami kontroli zewnętrznych, prowadzenie i archiwizację dokumentacji dot. zagadnień BHP, przeprowadzanie szkoleń okresowych z zakresu bhp, przeprowadzanie szkoleń ppoż.
KRAJOWY OŚRODEK USŁUGOWO DYDAKTYCZNY "PARTNER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-07 - Kraków (małopolskie)

POMOC DOMOWA - od 1 000 PLN

Robienie drobnych zakupów, sprzątanie, pranie i prasowanie. Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-12.
MIECZYSŁAW ŚWIDERSKI CERT BIURO USŁUG ADMINISTRACYJNYCH - 2016-10-10 - Pruszków (wielkopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO - BIUROWY - od 2 200 PLN

administrowanie biurem, pozyskiwanie klientów, udział w targach branżowych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Pruszków (mazowieckie)

INSPEKTOR W PEŁNYM WYMIARZE CZASU PRACY - UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO W ZWIĄZKU Z USPRAWIEDLIWIONĄ NIEOBECNOŚCIĄ PRACOWNIKA (NR REF. 25/TP/19) K/M - od 4 000 PLN

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: prowadzenie dokumentacji związanej z opracowaniem i realizacją planów remontów i inwestycji; proponowanie i planowanie remontów budynków komunalnych i obiektów terenowych, w oparciu o wnioski jednostek terenowych i przeglądy techniczne, z uwzględnieniem możliwości wynikających z planu finansowego ZGN; prowadzenie sprawozdawczości i korespondencji w sprawach jw.; współdziałanie z innymi działami ZGN; współdziałanie z DOM w prowadzonej tematyce; współpraca wewnątrz działu i odnotowywanie prowadzonej korespondencji w dzienniku Działu TP, a także gromadzenie i archiwizowanie prowadzonej korespondencji; rozwiązywanie spraw zadekretowanych przez przełożonych; przygotowywanie materiałów oraz odpowiadanie na bieżącą korespondencję; bieżące śledzenie i wprowadzanie do stosowania przepisów oraz zarządzeń związanych z procedurą zleceń oraz realizacji i planowanych remontów; uczestnictwo w seminariach i szkoleniach zawodowych. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie prac związanych z działalnością ZGN Mokotów. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2018 r., poz. 1260); pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; wykształcenie średnie; staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem; znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o ochronie praw lokatorów, Ustawa o własności lokali, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia pochodne do w/w ustaw; bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-05-06 - Warszawa (mazowieckie)

ZRYWKARZ - od 2 000 PLN

Zrywka drewna. Wymagane uprawnienia UDT II. Tel. 600 486 492 Piotr Nawrocki
Nawrocki Piotr ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH "PERFEKT" - 2016-10-11 - Garbicz (lubuskie)

ZASTĘPCA KOORDYNATORA/REF. DS. PROJEKTÓW - od 3 000 PLN

a) wspomaganie we wszelkich obowiązkach koordynatora projektu i w razie jego nieobecności zastępowanie, b) wspomaganie koordynatora projektu w prowadzeniu monitoringu organizacyjnego projektu, tj. kontrolę terminów i jakości wykonania zadań, c) raportowanie koordynatorowi z wykonanych kontroli, d) realizację zadań określonych w Planie realizacji projektu LIFENaturaSlowinskaPL, w tym dokonywanie zakupów i zlecanie usług zaplanowanych w danym zadaniu/podzadaniu. Odpowiada przede wszystkim za: przygotowanie merytorycznej części dokumentacji do przetargów, określenie szacunkowej wartości zamówienia w wyznaczonych zadaniach, przygotowanie wzoru umowy, więcej na www.slowinskipn.pl, BIP-zakładka ogłoszenia/oferty pracy. Umowa do 33 miesięcy, przedłużenie na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30
Słowiński Park Narodowy - 2019-07-08 - Smołdzino (pomorskie)

INSPEKTOR DS. OŚWIATY W REFERACIE OŚWIATY W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU. - 2 800 - 3 100 PLN

Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2019-02-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

INŻYNIER BUDOWY - 3 700 - 4 800 PLN

Praca w procesach budowlanych, w zakresie prac wykonywanych przez firmę, uzbrojenie terenu.Zatrudnienie od zaraz na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące z możliwością przedłużenia, praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.Praca na terenie Piły i w delegacjach. W razie delegacji zakwaterowanie, dowóz, diety po stronie pracodawcy.
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERII SANITARNEJ "PROGRESS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-05 - Piła (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

1. Obsługa kasy fiskalnej.2. Obsługa klienta.3. Przyjmowanie i rozkłądanie towaru.4. Wyliczanie cen.5. Metkowanie.6. Sprawdzanie dat przydatności produktów.7. Utzrymanie stanowiska pracy w czystości.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łęczyca (łódzkie)

INSPEKTOR DS. EDUKACJI EKOLOGICZNEJ- INFORMATYK - 3 500 - 4 500 PLN

administrowanie systemem informatycznym do zarządzania systemem gospodarki odpadami, administrowanie bazami danych MySQL, realizacja backupów, przeprowadzanie okresowych testów odtworzeniowych, zarządzanie danymi i tworzenie zapytań w języku MySQL, współpraca z innymi zespołami IT, zarządzanie i obsługa zgłoszeniami w systemie ticketowym, administrowanie stronę internetową oraz aplikacją mobilną, redakcja oraz prowadzenie działań na portalach i serwisach społecznościowych z zakresu edukacji ekologicznej, graficzne przygotowywanie do druku materiałów edukacyjnych z zakresu ekologii (ksiażek, prasy, reklam, ulotek, plakatów, itp.)
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI sp. z o.o. - 2019-05-10 - Lubin (dolnośląskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - od 13,7 PLN

Przyjmowanie towaru do magazynu; składanie z zachowaniem określonego systemu identyfikacji; określanie jakości i ilości towaru.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Błonie (mazowieckie)

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE - od 1 200 PLN

ręczny załadunek drobiu do kontenerow na fermach
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Augustowo (wielkopolskie)

INSPEKTOR - od 2 600 PLN

praca z interesantem, obsługa urzadzeń biurowych, obsługa e-obiegu, redagowanie pism urzędowych, zakładanie sprawy, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2020-01-09 - Mława (mazowieckie)

KIEROWNIK DZIAŁU FINANSOWEGO - od 2 150 PLN

odpowiedzialność za proces kontrolingu oraz procesy księgowe, przygotowanie wew. raportów w języku chińskim, analiza finansowo - ekonomiczna, zarządzanie finansami spółki
SCC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-17 - Jaworzno (śląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI -897 - od 2 650 PLN

kontrola wizulna częŚci i komponentów samochodowych, sortowanie częsci z odseparowaniem wadliwych, praca zgodnie z instrukcjami jakościowymi, przygotowywanie raportów.
KCP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-26 - Żarów (dolnośląskie)

POMOC NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 600 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Rudka (podlaskie)

INSPEKTOR DS. ROBÓT ELEKTRYCZNYCH - od 1 850 PLN

zadania remontowe i inwestycyjne prowadzone wg procedur i obowiązujących przepisów prawnych, równoważony czas pracy, praca od poniedziałku do piątku: poniedziałek w godz. 8-18, od wtorku do czwartku w godz. 8-16, w piątek w godz. 8-14, wynagrodzenie do ustalenia
URZĄD GMINY RASZYN - 2016-01-07 - Raszyn (mazowieckie)

KONSERWATOR ZIELENI - od 2 000 PLN

pielęgnacja zieleni
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Suwałki (podlaskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji dotyczącej podleganiu ubezpieczeniu, rozliczeń i dochodzenia należności z tytułu składekPrzyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń oraz wnioskówOpracowywanie decyzji w sprawach podlegania ubezpieczeniu społecznemuProwadzenie rozliczeń na kontach płatników Przymusowe dochodzenie należności w trybie egzekucji administracyjnejProwadzenie ewidencji płatników składekUdzielanie informacji w sprawach dotyczących ubezpieczenia społecznego rolnikówSporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KRUS Oddział Regionalny w Poznaniu - 2019-06-17 - Czarnków (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYCH - od 3 500 PLN

- wykonywanie zadań z zakresu administracji mieniem Akademii Sztuki w Szczecinie,- przygotowanie dokumentów z zakresu zadań inwestycyjnych i remontowych,- nadzór nad robotami budowlanymi i usługami, realizowanymi na rzecz Akademii Sztuki w Szczecinie,- bieżące porządkowanie dokumentacji Sekcji Inwestycji, Remontów i Administracji,- prowadzenie bieżącego nadzoru nad urządzeniami oraz wyposażeniem obiektów,- wstępna kontrola formalna oraz kontrola merytoryczna dokumentów z zakresu powierzonych obowiązków.Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie w branży budowlanej u administracji, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, umiejętność porządkowania dok. z realizacji inwestycji, remontów itp. umiejętność organizacji pracy przy realizacji powierzonych zadań, terminowość, mile widziane posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, znajomość procesu budowlanego, programu NORMA PRO; umiejętność przygotowania dokumentów (pisma, protokoły, umowy itp.), weryfikacji dok. projektowej.
AKADEMIA SZTUKI W SZCZECINIE - 2019-07-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR (DS. OBSŁUGI KADROWEJ)W REFERACIE DO SPRAW FUNKCJONARIUSZYSEKCJI SPRAW OSOBOWYCH WYDZIAŁU KADR I SZKOLENIA - od 2 330 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -udzielanie informacji funkcjonariuszom W-MOSG oraz sporządzanie różnego rodzaju zaświadczeń wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy lub korzystania z przysługujących im uprawnień na prośbę zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG celem przedłożenia w urzędach;-przygotowywanie projektów opinii, rozkazów o przyznanie nagród uznaniowych oraz sporządzanie wyciągów ze zbiorczych rozkazów personalnych o wyróżnieniu celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy, a także przygotowywanie aktów mianowań. Dokonywanie sprawdzenia wytworzonych przez innych pracowników i funkcjonariuszy komórki kadrowej rozkazów wynikających ze stosunku służbowego w zakresie zgodności danych z wnioskami oraz kartami ewidencyjnymi oraz przygotowywanie tych rozkazów do rejestracji w kancelarii jawnej;-zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy w tym systematyzowanie dokumentacji służbowej wpływającej do komórki kadrowej w zakresie określonych przedziałów literowych podlegającej wpięciu do teczek akt osobowych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;-opiniowanie próśb, wniosków i meldunków składanych przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia. Przygotowywanie pism zgodnie z poleceniami przełożonych oraz odpowiedzi na arkuszach uzgodnień w zakresie wskazanym przez Kierownika Sekcji Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia w sprawach nadesłanych do komórki kadrowej w związku ze zmianami w przepisach prawa;-wspomaganie prowadzenia ewidencji zwolnień lekarskich;-archiwizowanie oraz klasyfikowanie dokumentacji Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia,-wydawanie dokumentacji służbowej oraz prowadzenie rejestru przekazanej do doręczenia korespondencji służbowej dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem nadzorowania terminowości jej dostarczania oraz określania bieżącej lokalizacji wydanej dokumentacji. Zapoznawanie funkcjonariuszy i pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia ze zmianami w przepisach prawa.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-02-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR - SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

- PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ,- ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃ,- PRZYGOTOWYWANIE SPRAWOZDAŃ I DEKLARACJI DO GUS, ZUS I US,- PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW,-PROWADZENIE KART I SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW,
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2018-12-28 - Szamotuły (wielkopolskie)


Wybierz powiat