INSPEKTOR NADZORU DS. REMONTÓW Zabrze oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ "HELENKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU DS. REMONTÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie z zakresem obowiązków wynikających z art.100 i 211 KP na stanowisku inspektora nadzoru ds. remontów.Miejsce pracy: siedziba firmy oraz nieruchomości zarządzane przez PGM Helenka.
Data publikacji: 2021-04-30
Lokalizacja: Zabrze (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ "HELENKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 41-813 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie z zakresem obowiązków wynikających z art.100 i 211 KP na stanowisku inspektora nadzoru ds. remontów.Miejsce pracy: siedziba firmy oraz nieruchomości zarządzane przez PGM Helenka.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU DS. REMONTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2478
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i komputerowych programów biurowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie budowlane, obsługa programu komputerowego i urządzeń biurowych, uprawnienia budowlane lub inne, prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe w zakresie nabytych umiejętności - prowadzenie spraw technicznych wspólnot mieszkaniowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ "HELENKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6482043079
danePracodawcy_regon: 27343777400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Dr. Henryka Jordana 61, 41-813 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: kontakt osobisty oraz telefoniczny, Godziny : 07.00-15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
danePracodawcy_kodPowiatu: 2478
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zabrze
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0945380
Ulica pracodawcy: Dr. Henryka Jordana
Numer budynku pracodawcy: 61
Profil działalności pracodawcy: Obsługa nieruchomości.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311204
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|112
Data dodania oferty pracy: 30.04.2021
Oferta pracy ważna do: 30.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 30.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2202f3e7e53e327eae9734fe6823d8ed
Podobne oferty pracy
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-05-14 - Wejherowo (pomorskie)
zarządzanie polityką bezpieczeństwa informacji w organizacji, w tym nadzorowanie obowiązującej dokumentacjinadzorowanie stosowania procedur dotyczących ochrony danych poufnych przez wszystkie upoważnione osoby
Job Up Sp. z o.o. - 2019-09-02 - Gdańsk (pomorskie)
.
Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "VOLT" Janusz Wróbel - 2021-04-26 - Świebodzice (dolnośląskie)
1. Współpraca z Organami Technicznymi w zakresie przygotowywania i opracowywania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych.2. Prowadzenie dokumentacji normalizacyjnej w zakresie przydzielonej tematyki.3. Czuwanie we współpracy z Organami Technicznymi nad aktualnością postanowień Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych oraz zapewnianie ich wzajemnej i wewnętrznej spójności.4. Udzielanie informacji o działalności normalizacyjnej z zakresu przydzielonej tematyki.5. Obsługa organizacyjna i finansowa działalności Organów Technicznych.6. Organizowanie prac Organów Technicznych w ramach współpracy z europejskimi i międzynarodowymi organizacjami normalizacyjnymi.7. Obsługa systemu Polski Zasób Normalizacyjny.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2019-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
kontroler biletów w komunikacji miejskiej w ZEGLUDZE OSTRÓDZKO ELBLASKIEJ
REWIZOR Paweł Adamiak - 2016-07-07 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-04-26 - Tczew (pomorskie)
Szycie taśmowe na maszynach przemysłowych
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "MULTI" Joanna Wójtowicz - 2020-07-29 - Stobierna (podkarpackie)
wykonywanie prac remontowo -montażowych instalacji elektrycznych,utrzymanie ruchu
EL-REM Sp.z o.o. - 2017-01-24 - Alwernia (małopolskie)
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Malbork (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rogoźno (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
1. Sporządzanie list płac.2. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego naliczania wynagrodzeń.3. Sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych i ich wysyłka elektroniczna do Urzędu Skarbowego.4. Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do rozliczeń z ZUS.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2018-03-14 - Oświęcim (małopolskie)
Praca na budowach na terenie całego kraju.Zapewniamy darmowe zakwaterowanie.
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO-BUDOWLANE "AGAD" SP.Z O.O - 2019-01-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zapweninie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, w szczególności przez: sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami ogólnie obowiązującego prawa oraz opracowywanie w tym zakresie sprawozdań, nadzorowania, opracowanie i aktualizacja dokumentacji ochrony danych osobowych oraz przestrzegania zasad w niej określonych, zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z obowiązującymi przepisami prawa,przeprowadzenie wewnętrznych audytów ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa infrastruktury IT, nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń w których przetwarzane są dane osobowe
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ Wolsztyn - 2018-09-28 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa stanowiska do spraw interesantów,opracowywanie wniosków składanych przez interesantów,przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji związanej z ustaleniem prawa do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników,przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wpływającej i wychodzącej.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej KRUS w Toruniu nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy dostosowanej dla osób niepełnosprawnych ruchowo.Budynek jest trzynasto kondygnacyjny.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-11-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Spawanie elektrodowe. Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą w zależności od umiejętności i kwalifikacji kandydata. Miejsce pracy: Teren Polski i UE. Forma kontaktu z pracodawcą: 58-621-66-14, 517-425-132, 604-167-803
ALFA IZORED Sp. z o. o. - 2016-10-20 - Wejherowo (pomorskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej (dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
Nauczanie i praca z dziećmi zajęcia korekcyjno -kompensacyjne, zajęcia z socjoterapii
kontakt przez PUP - 2020-08-20 - Pozowice (małopolskie)
jw
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków- uczestniczenie w czynnościach związanych z personalizacją paszportu tymczasowego, a także prowadzenie magazynu książeczek paszportowych i wklejek- udzielanie informacji klientom w zakresie spraw paszportowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa pacjentów na rejestracji, sprzątanie gabinetów, prowadzenie dokumentacji, pomoc przy obsłudze sprzętu diagnostycznego.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Żukowo (pomorskie)
Przeprowadzanie szkoleń BHP dla pracownikówUdział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowejPrzeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHPUdział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracyUdział w sporządzaniu instrukcji obsługi maszyn i urządzeńUdział w pracach komisji BHP oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką BHPWspółpraca z lekarzami medycyny pracy, a w szczególności przy organizowaniu badań okresowych pracownikówDoradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. Oddział w Iławie - 2020-02-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków pracowników, sporządzanie dokumentacji powypadkowej;
Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach - 2018-03-23 - Starachowice (świętokrzyskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego UM - 2021-04-09 - Poznań (wielkopolskie)
zarządzanie zespołem ludzi, organizacja pracy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Przemysław Dudkiewicz - 2019-05-27 - Mława (mazowieckie)
prace administracyjne, wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W USTRZYKACH DOLNYCH - 2021-04-16 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)