INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI Mielec oferta pracy Gardner Aerospace Mielec Spółka z o.o
Stanowisko: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kontroli wyrobów przed ich zwolnieniem do dalszej produkcji,- Przeprowadzanie kontroli międzyoperacyjnych,- Ostateczna kontrola detali i złożeń po procesach produkcyjnych,- Uzupełnianie dokumentacji produkcyjnej,- Wykonywanie programów oraz pomiarów na maszynach CMM,- Wykonywanie raportów FAIR,- Współpraca z Działem Inżynieryjnym oraz Działem Produkcji.
Data publikacji: 2018-09-19
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: Gardner Aerospace Mielec Spółka z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:COP-u 7, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie kontroli wyrobów przed ich zwolnieniem do dalszej produkcji,- Przeprowadzanie kontroli międzyoperacyjnych,- Ostateczna kontrola detali i złożeń po procesach produkcyjnych,- Uzupełnianie dokumentacji produkcyjnej,- Wykonywanie programów oraz pomiarów na maszynach CMM,- Wykonywanie raportów FAIR,- Współpraca z Działem Inżynieryjnym oraz Działem Produkcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie techniczne,- Znajomość procesów obróbki skrawaniem i procesów montażowych,- Znajomość metrologii, bardzo dobre umiejętności w zakresie posługiwania się narzędziami pomiarowymi,- Dobra znajomość obsługi komputera i programu MS Office,- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej,- Wiedza z zakresu pomiarów na współrzędnościowej maszynie pomiarowej będzie dodatkowym atutem,- Dobra organizacja pracy oraz chęć zdobywania nowych umiejętności.
Nazwa pracodawcy: Gardner Aerospace Mielec Spółka z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
COP-u 7, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosozne sa o wysyłanie CV a adres e-mailowy:kchmielowska (at) gardner-aerospace.com lub telefonicznie:17 7739136lub osobiście
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: COP-u
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kontroler jakości wyrobów przemysłowych
Data dodania oferty pracy: 19.09.2018
Oferta pracy ważna do: 18.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta pracy przeznaczona dla osób z ustalonym odpowiednim profilem zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Rybniku. Osoba zainteresowana ofertą pracy zgłasza się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracy.Doświadczenie w zawodzie, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Rybnik (śląskie)
Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 15.30; szczegółowo w BIP ofert pracy na stronie www.zimslupsk.com
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku - 2018-04-10 - Słupsk (pomorskie)
rejestracja spraw i sporządzanie dokumentacji ich dotyczącej
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Wałczu Grzegorz Wołodkowicz - 2017-10-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Bezpośredni kontakt z gośćmi, praca na kasie fiskalnej, przygotowywanie produktów na kuchni, prace porządkowe.
KH Group Kristóf Hankó - 2018-06-18 - Legionowo (mazowieckie)
jw.
Dom Pomocy Społecznej KOMBATANT - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- Prowadzenie całości spraw w zakresie planowania, wydatkowania i rozliczania środków budżetowych, znajdujących się w dyspozycji Wojewody, dotyczących prac geodezyjnych i kartograficznych oraz prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa, stanowiących dotacje celowe dla samorządów powiatowych i samorządu województwa, wykonujących zadania z zakresu administracji rządowej, a także przeznaczonych na samodzielne zadania Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego - Wydawanie osobom ubiegającym się o nadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii dzienników praktyki zawodowej oraz prowadzenie rejestru wydanych dzienników praktyki zawodowej- Kontrolowanie działania administracji geodezyjnej i kartograficznej, tj. marszałka województwa oraz starostów w zakresie m.in. prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wykorzystania dotacji celowych - Przygotowanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach odpowiedzialności dyscyplinarnej, kierowanych do Kujawsko - Pomorskiego Rzecznika Dyscyplinarnego dla osób wykonujących samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii- Rozpatrywanie skarg i wniosków wpływających do Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego, dotyczących działalności w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy służby geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego- Kontrolowanie działalność przedsiębiorców oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestniczenie w opracowaniu projektów wystąpień pokontrolnych Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście do budynku od ul. Jagiellońskiej 3, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, budynek nie posiada windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktu, kontrola jakości komponentów procesu produkcyjnego
PPT Sp. z o.o. - 2018-08-31 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace porządkowe, 1/2 etatu
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "BŁYSK" - 2016-06-22 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa maszyn produkcyjnych, montowanie zespołów , pakowanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-09-06 - Smolec (dolnośląskie)
Sporządzanie kosztorysów ofertowych.Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne, biegła znajomość programów kosztorysowych, prawo jazdy kat. BKontakt z Pracodawcą:- osobisty: ul. 3 Maja 80d, Jarosław- telefoniczny: 16 621 40 75- e-mail: aneta.marek (at) sinevia.pl
SINEVIA Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Jarosław (podkarpackie)
Zakup i przyjęcie materiałów do magazynu z zachowaniem wymaganych formalności, w tym konkurecyjności cen; wydawanie materiałów na podstawie zapotrzebowań z zzchowaniem wymaganych formalności; obowiązek policzenia wydawanych artykułów i materiałów; osoba odpowiada za właściwe, bieżące zaopatrzenie magazynu w jakościowo dobre artykuły na podstawie umów zawartych w postępowaniach o zamówienie publiczne; osoba odpowiada za właściwe rozmieszczenie i przechowywanie przyjętych do magazynu materiałów
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2016-06-21 - Szamotuły (wielkopolskie)
Szczegółowe informacje na stronie internetowej: http://www.starogard-gd.sr.gov.pl/2016/05/11/konkurs-a-1100-716/
SĄD REJONOWY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2016-05-12 - Starogard Gdański (pomorskie)
-sporządzanie listy płac,-rejestrowanie osób do ubezpieczeń społecznych, zgłaszanie zmian oraz wyrejestrowywanie osób zwolnionych,-sporządzanie deklaracji do ZUS oraz elektroniczny przekaz danych,-sporządzanie korekt deklaracji rozliczeniowych oraz zgłoszeniowych,-sporządzanie sprawozdań z wynagrodzeń oraz sprawozdawaczości statystycznej,-prowadzenie kartoteki imiennej wynagrodzeń oraz kartoteki podatku dochodowego,-obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego pracowników zatrudnionych na podstawie umów o pracę oraz innych umów cywilno-prawnych,-sporządzanie RP-7 oraz dokumentacji emerytalno-rentowej pracowników,-kompletowanie dokumentów do ustalenia kapitału początkowego i przekazywanie do ZUS,-wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu,-opracowywanie sprawozdań z realizacji funduszu płac,-planowanie funduszu płac;
URZĄD MIEJSKI w Obornikach - 2017-08-08 - Oborniki (wielkopolskie)
rozbiórka mebli tapicerowanych, przygotowanie podłoża, cięcie i klejenie pianki tapicerskiej, krojenie i szycie powłok z tkanin, skór itp., utrzymanie porządku i czystości w warsztacie
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Ruda Śląska (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Gubin (lubuskie)
koszenie, sadzenie, pielenie, sprzątanie
"PATGARDENS" Patrycja Ewa Micał - 2018-04-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zgodnie z Kartą Nauczyciela
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Siedlcach - 2016-08-18 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa w zakresie BHP jednostki wojskowej
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa koparko-ładowarki.
Zakład Budowlany "Kan-Bud", Mariusz Kantor - 2016-06-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Miejsce pracy Opole-Zawada Centrum handlowe Turawa Park (Carrefour).Wykładanie towaru, dbanie o ekspozycje towaru, obsługa klienta praca w godz. 6-14, 14-22
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Opole (opolskie)
Sprzątanie pasaży handlowych, pomieszczeń socjalnych i sanitarnych.
Ever Cleaning Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca przy uruchamianiu nowych wyrobów,przygotowywanie właściwego procesu produkcyjnego,przygotowywanie dokumentacji produkcyjnej,nadzór nad procesami produkcyjnymi,optymalizacja procesów
OPAKMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
prowadzenie sekretariatu, prowadzenie terminarza spraw do załatwienia oraz rejestru przyjęć interesantów, uzgadnianie z przełożonym planów dziennych pracy, sporządzanie pism i dokumentów na potrzeby przełożonego; przewidywany okres zatrudnienia: listopad 2017 styczeń 2018 r.; godziny pracy: 7.15- 15.15
Szkoła Policji w Słupsku - 2017-09-22 - Słupsk (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
JAROMA S. A. - 2017-11-03 - Jarocin (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-11-16 - Wędrzyn (lubuskie)
-obsługa klienta-przyjmowanie towaru-wykładanie towaru-układanie lady mięsnej
"Sklepy Plusik" D.J. Mirek sp.jawna - 2016-04-04 - Oświęcim (małopolskie)
Praca w przetwórni rybnej.Praca w godz. 7-15, 15-23 na umowe o prace na czas nieokreślony w Unieradzu / gm. Siemyśl.
Rybak S.A. - 2016-06-20 - Unieradz (zachodniopomorskie)
Blacharsto, lakiernictwo
Wulkanizacja, Naprawa Samochodów - 2016-04-15 - Jaworzno (śląskie)
wyższe - preferowane administracyjne lub ekonomiczneSzczegółowe informacje dot. wymaganych umiejętności zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS.1 zmianawynagrodzenie: 2300 zł brutto + dodatek stażowy
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-05-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)