INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Radziejów oferta pracy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: zamówienia publiczne
Data publikacji: 2019-03-01
Lokalizacja: Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, powiat: radziejowski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zamówienia publiczne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Radziejów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radziejowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radziejów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Nazwa pracodawcy: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie
Adres pracodawcy:
Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, powiat: radziejowski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: radziejowski
Gmina pracodawcy: Radziejów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radziejów
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radziejowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 01.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace biurowe w ksiegowości, współpraca z główna księgową, przyuczenie do samodzielnego księgowania
Przedsiębiorstwo Elementów Betonowych ELBET w Koniecznie - 2016-05-27 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
WYRABIANIE PIZZY, PRZYGOTOWYWANIE KUCHNI UKRAIŃSKIEJWYMAGANIA :WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE KIERUNKOWE, UMIEJĘTNOŚĆ KRĘCENIA PIZZY, ZNAJOMOŚĆ KUCHNI UKRAIŃSKIEJ, 5 LAT DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, PRACA W PRZEDZIALE GODZINOWYM 11-17; 17-22
PIZZA TEAM JUSTYNA DROZD - 2018-12-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowania działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w "Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk"; koordynacja i monitorowanie realizacji planów gospodarki niskoemisyjnej i energetycznej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. W budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie dla inwestycji miejskich; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro energetycznych i pro ekologicznych zachowań wśród nie energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 4000 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji + dodatki.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-05-09 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie, rozwożenie towaru
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Bytom (śląskie)
tworzenie i przechowywanie wewnętrznych dokumentów, organizowanie posiedzeń rady społecznej szpitala,zastepstwo za rzecznika prasowego oraz za pracownika biura podawczego.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa wózków widłowych wysokiego składowaniazaładunek i rozładunek towarówudział w inwentaryzacjachkomplementacja zamówieńwykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego
ATERIMA SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-03 - Kokotów (małopolskie)
do uzgodnienia
Dalimex sp. z o.o. - 2017-09-07 - Lublin (lubelskie)
jw.
TEATR WIELKI - OPERA NARODOWA - 2019-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:1.Znajomość obowiązujących przepisów, zarządzeń, rozkazów, wytycznych2. innych dokumentów prawnych w zakresie swego działania oraz przestrzeganie ich w pełnionych czynnościach służbowych,3.sporządzaniem projektów rocznych planów konserwacji obiektów 4.i rocznych planów remontów, sporządzonych przez Sekcje Obsługi Infrastruktury w zakresie swojej branży,5.kompleksowym przygotowaniem przez Sekcje Obsługi Infrastruktury obiektów stałych urządzeń technicznych z infrastrukturą do sezonu grzewczego oraz elementów obiektów narażonych na niekorzystne działania czynników atmosferycznych,6.prowadzeniem przez SOI okresowych kontroli stanu technicznego obiektów w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych oraz przygotowywaniem dokumentacji na kontrolę stanu technicznego instalacji elektrycznych, piorunochronnych systemem zleconym,7.działaniami związanymi z przygotowaniem obiektów do sezonu zimowego,8.realizacją bieżącej konserwacji obiektów budowlanych siłami własnymi Sekcji Obsługi Infrastruktury lub systemem zleconym,9.realizacją zawartych umów na usługi i roboty budowlane realizowane 10.w systemie zleconym w poszczególnych kompleksach wojskowych w obszarze działania 25 WOG,11.przygotowaniem przez SOI dokumentacji przetargowej na roboty i usługi budowlane w ramach usług zleconych wynikających z RPRN i RPKiN oraz awarii i konieczności,- dokumentacji związanej z przygotowaniem procedur udzielenia zamówień publicznych zlecanych przez przełożonego w ramach sekcji, - rozliczania prowadzonych zadań wynikających z RPRN i RPKiN po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze,- zaleceń wynikających z przeprowadzonych kontroli i nadzorów,potrzeb w porozumieniu z użytkownikami w zakresie zadań remontowych i konserwacyjnych zleconych przez bezpośredniego przełożonego,weryfikacji zgłaszanych potrzeb w zakresie inwestycji i remontów nieruchomości,- udział w opracowywaniu umów na roboty budowlane ujęte w RPRN ; RPKiN, po akceptacji przez bezpośredniego przełożonego przedstawienie do weryfikacji prawnej,- informacji do użytkowników o planowanych odbiorach zadań remontowych i konserwacyjnych,- niezbędnych dokumentów do zakończenia i rozliczenia zadań remontowych i konserwacyjnych,12.Prowadzenie dokumentacji w systemie ZWSI RON zgodnie z obowiązującymi w 25 WOG obiegiem dokumentów w zakresie Technicznego Utrzymania Nieruchomości,13.Załatwianie interesantów i pism w zakresie ustalonych obowiązków przestrzegając terminowości i wymogów biurowości wojskowej,14.Kontrolowanie: prawidłowości prowadzenia KOB, prawidłowości i terminowości prowadzenia przeglądów wymaganych prawem budowlanym oraz wynikających z wytycznych pokontrolnych,
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-26 - Białystok (podlaskie)
Kompleksowa obsługa kontrahentówNawiązywanie nowych kontaktów handlowych poprzez promowanie i oferowanie produktów,Budowanie długofalowych relacji z dystrybutorami, klientami,Uczestnictwo i koordynacja imprez targowych, szkoleniowych na powierzonym terenie,Realizacja celów wyznaczonych przez Firmę,Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji,Aktywne działania w terenie i budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy.
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-09 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
pracownik budowlany
Firma Usługowa D.Wierzchowski - 2018-12-11 - Zaborowo (mazowieckie)
Wykonywanie wyrobów produkowanych w zakładzie z branży chemia- tworzywa sztuczne, obsługa urządzeń produkcyjnych i pomocniczych związanych z produkcją , prace konserwacyjno-naprawcze.
Interkadra - 2016-08-05 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
Auto- Usługi Bałdyga Krzysztof - 2016-02-24 - Łęgowo (pomorskie)
Organizowanie i prowadzenie szkoleń BHP, bieżącą kontrolę warunków pracy oraz przestrzegania zasad i przepisów BHP - udział w wewnętrznych projektach firmy w zakresie polityki bezpieczeństwa i higieny pracy - prowadzenie rejestrów, tworzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej m.in. wypadków, badań lekarskich, szkoleń pracowników - kontakty z działami firmy, instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru w zakresie przestrzegania BHP, realizacja pozostałych zadań BHP wynikających z obowiązujących przepisów, praca w godz. 8-12
Leroy Merlin Polska Sp. z o. o. - 2016-03-24 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie i ekspedycja towarów, prezentowanie wyposażenia
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Lublin (lubelskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Bezpieczeństwo i higiena pracy: Kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż., Udział w odbiorach technicznych maszyn lub linii produkcyjnych i obiektów budowlanych, Współudział w opracowaniu Instrukcji bezpiecznej obsługi urządzeń oraz instrukcji p-poż., Współudział w opracowywaniu Oceny ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych , stanowisk pracy, Szkolenia BHP i egzaminowanie pracowników w zakresie bhp i p-poż i pierwszej pomocy w nagłych wypadkach oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych.Nadzór nad dokumentacją powypadkową oraz pomiarami środowiskowymi. Badanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, wypadków w drodze do i z pracy i zgłaszanie wypadków odpowiednim instytucjom, Nadzór nad pomiarami środowiskowymi, prowadzenie rejestrów i przechowywanie wyników badań i rejestrów, Współpraca z organami państwowego nadzoru nad warunkami pracy i ochrony środowiska, Nadzór nad dokumentacją UDT .Ochrona środowiska: Nadzór nad gospodarką odpadami, Sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska ( KOBiZE, Urząd Marszałkowski, WIOŚ), Współudział w opracowaniu pozwoleń na wytwarzanie odpadów i pozwoleń na emisję pyłów i gazów do atmosfery, nadzór nad wydanymi pozwoleniami.
Zakład Produkcji Sprzętu Oświetleniowego ROSA S. Rosa - 2017-08-24 - Tychy (śląskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowychrealizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej do realizacji dok. technicznej(dokumentacji projektowo-kosztorysowej).
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2017-01-20 - Gdańsk (pomorskie)
- Kontrola montażu konstrukcji stalowych i urządzeń dla przemysłu wydobywczego i energetycznego, wsparcie kierownika robót montażowych w w/w zakresie. Kontrola postępu prac. Kontrola dostaw i ich realizacji w terminach umownych. - Wynagrodzenie: 3000 do 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:30-14:30. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne kierunek: Budownictwo lub wykształcenie Mechaniczne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: miroslaw.wikiera (at) pemug.pl
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-27 - Katowice (śląskie)
Dozorowanie obiektu.
Zakład Usługowy Max Adam Maksymów - 2016-04-25 - Łambinowice (opolskie)
Obsługa pokoi hotelowych oraz maszyn kuchennych
Gambit Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Sopot (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie mile widziane.Zakres obowiązków: prace w gospodarce smarno - olejowej, dostarczanie smarów, olejów do stanowiska . Praca w tzw. czterobrygadówce
Sanpro Interim Sp. z o.o., Sp. k. - 2018-05-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wykonywanie funkcji nadzoru budowlanego i technicznego
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Żagań (lubuskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2016-11-17 - Kielce (świętokrzyskie)
-prace związane z montażem stolarki z aluminium i PCV,-umowa na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa na czas nieokreślony-miejsce wykonywnaia pracy: Śrem, ul. Włókniarzy 1 + wyjazdy okolice Poznania-możliwość świadczenia usług w formie własnej działalności gospodarczej-wynagrodzenie około 3200 zł brutto + dodatkowa premia
JB SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-30 - Śrem (wielkopolskie)
Wykształcenie zawodowe ; doświadczenie zawodowe min 1 rok; malowanie; kafelkowanie; tynkowanie; gładzie; malowanie; montaż rynien; umowa zlecenie; jedna zmiana; miejsce pracy: teren śląska
DGC CREATIVE GRANICZNY DAWID - 2017-08-25 - Gliwice (śląskie)
Wymagane wykształcenie średnie, uprawnienia budowlane, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Zakres zadań: prowadzenie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie inspekcji w zakresie właściwości utrzymania obiektów budowlanych, prowadzenie postępowań wyjaśniających przyczyny i okoliczności powstawania katastrof budowlanych, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, prowadzenie tematycznych akcji kontrolnych, prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oddawania obiektów do użytkowania. Wynagrodzenie do omówienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Szczegółowe informacje pod linkiem https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/inspektor-nadzoru-budowlanego,33515
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2018-09-06 - Rybnik (śląskie)
SPRZĄTANIE POKOJÓW
kontakt przez OHP - 2018-05-04 - Karwia (pomorskie)
Sprawdzanie czystości obiektów. Praca w Piekarach Śląskich.
BHP PROTECT SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-27 - Piekary Śląskie (śląskie)
PRACA NA STANOWISKU KASJERA
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Kłodzko (dolnośląskie)