INSPEKTOR DS. KADR-PRACOWNIK SAMORZĄDOWY W SEKCJI ORGANIZACJI I KADR OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W INOWROCŁAWIU NABÓR NR 16/2018 (NR 3138) Inowrocław oferta pracy OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW

Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADR-PRACOWNIK SAMORZĄDOWY W SEKCJI ORGANIZACJI I KADR OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W INOWROCŁAWIU NABÓR NR 16/2018 (NR 3138)

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: -przygotowywanie projektów pism i dokumentacji zleconej przez przełozonego,-prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników, kart ewidencji czasu pracy, list obecności oraz wykazu nieobecności,-opracowywanie analiz , prowadzenie ewidencji oraz rejestrów,-sporzadzanie projektów wewnetrznych aktów normatywnych OSiR,-przygotowywanie umów o pracę, wystawianie swiadectw pracy i zaświadczeń,-współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy oraz Powiatowym Centrum Pomocy Prodzinie ,-sporządzanie dokumentacji statystycznej,-współpraca z pracownikiem uprawnionym do wprowadzania informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakresie aktualizowania danych w BIP,-bieżące monitorowanie przepisów prawnych związanych z działalnością OSiR,-praca przy komputerze w zakresie stanowiska pracy,-przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego OSiR,-wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego i Dyrektora OSiR,szczegóły naboru dostępne są na stronie http://osir-inowroclaw.samorzady.pl/art/id/2165

Data publikacji: 2018-09-10

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-przygotowywanie projektów pism i dokumentacji zleconej przez przełozonego,-prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników, kart ewidencji czasu pracy, list obecności oraz wykazu nieobecności,-opracowywanie analiz , prowadzenie ewidencji oraz rejestrów,-sporzadzanie projektów wewnetrznych aktów normatywnych OSiR,-przygotowywanie umów o pracę, wystawianie swiadectw pracy i zaświadczeń,-współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy oraz Powiatowym Centrum Pomocy Prodzinie ,-sporządzanie dokumentacji statystycznej,-współpraca z pracownikiem uprawnionym do wprowadzania informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakresie aktualizowania danych w BIP,-bieżące monitorowanie przepisów prawnych związanych z działalnością OSiR,-praca przy komputerze w zakresie stanowiska pracy,-przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego OSiR,-wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego i Dyrektora OSiR,szczegóły naboru dostępne są na stronie http://osir-inowroclaw.samorzady.pl/art/id/2165

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. KADR-PRACOWNIK SAMORZĄDOWY W SEKCJI ORGANIZACJI I KADR OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W INOWROCŁAWIU NABÓR NR 16/2018 (NR 3138)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, specjalizacja: prawo lub administracja

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: dobra organizacja czasu pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe -specjalność umożliwiajaca wykonywanie zadań na stanowisku Inspektora ds. kadr,co najmniej 3 letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami wskazanymi w naborze,umiejetność analitycznego myslenia,odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista, dyspozycyjność,pozytywne podejście do obywatela,umiejetność pracy w zespole, komunikatywność,umiejetność organizowania czasu pracy na stanowisku, w sposób zapewniajacy terminowa realizację zadań,umiejetnośc stosowania odpowiednich przepisów prawnych,obsługa komputera (znajomość srodowiska WINDOWS i pakietu Office),znajomość przepisów:-ustawy o samorzadzie gminnym,-ustawy o gospodarce nieruchomościami,-ustawy o gospodarce komunalnej,-ustawy -Kodeks Postepowania Administracyjnego,-ustawy-Kodeks Pracy,-ustawy o pracownikach samorządowych,-ustawy o ochronie danych osobowych,-ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,-ustawy o związkach zawodowych,-ustawy o dostępie do informacji publicznych,-ustawy-Prawo zamówień publicznych,-ustawy o finansach publicznych,-rozporzadzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem,pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,-rozporządzenia Ministra Rodziny , Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobu usprawiedliwienia nieobecności w pracy oraz udzielenia pracownikom zwolnień od p[racy,-rozporzadzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania, i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pienięznego za urlop,-rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wniosków dotyczących uprawnień pracowniczych związanych z rodzicielstwem oraz dokumentów dołączonych do takich wniosków,-rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie warunków odpowiedzialności materialnej pracowników za powierzone mienie,-rozporzadzenia Rady Ministrów w sprawie warunków odpowiedzialności materialnej pracowników za szkodę w powierzonym mieniu,

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.list motywacyjne;2.życiorys-curriculum vitae;3.kwestionariusz osobowy;4.kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzajacych wykształcenie;5.kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających wymagane doswidczenie zawodowe wskazane w naborze;6.oświdczenia:a) o zapoznaniu się z aktualnym rehulaminem naboru,b) o wyrazeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,c) o braku prawomocnego wyroku sadu skazujacego za umyślne przestepstwo scigane z oskarżenia publicznego lub umyslne przestepstwo skarbowe oraz pełnej zdolności do czynnościprawnych i korzystaniau z pełni praw publicznych;7.informacja o kontaktowym numerze telefonicznym.Dodatkowo kserokopie referencji, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach oraz innych dokumentów potwierdzajacych przydatność do pracy na danym stanowisku.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu lub przesłać droga pocztową, w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Dotyczy naboru 16/2018 na wolne stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego-Inspektor ds. kadr w Sekcji Organizacji i Kadr Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu" na adres : Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu ul. al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław.Termin składania dokumentów upływa 17 września 2018 r. o godz. 15.00.Kwestionariusz osobowy oraz wzory wszystkich niezbędnych oswiadczeń dostępne są w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu w pokoju 211 lub na stronie internetowej : osir-inowroclaw.samorzady.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 17.09.2018 r. do godz. 15.00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Inowrocław

Adres strony pracodawcy: http://osir-inowroclaw.samorzady.pl/art/id/2148

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 10.09.2018

Oferta pracy ważna do: 30.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER KIEROWCA - od 2 100 PLN

kierowca po kraju, załadunki i rozładunki samochodów, utrzymanie czystości na magazynie
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Bielawa (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedaż art. ogólnospożywczych
PPHU Marian Dąbrowski (ZESPÓŁ SKLEPÓW SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH) - 2018-07-10 - Masłowice (łódzkie)

POMOCNIK PIEKARZA - od 1 000 PLN

Pomoc w produkcji, pieczeniu pieczywa wschodniego: czebureków, pampuszków, wergunów, blinów, szulików
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Jadów (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Umiejętności:1. Ogólna znajomość zasad księgowości i podatków;2. Obsługa komputera, dobra znajomość programu MSOffice.3.Umiejętność organizacji pracy.4. Zaangażowanie(odpowiedzialność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązków).5. Umiejętność pracy w zespole i utrzymywanie dobrych relacji ze współpracownikami.6. Chęć rozwoju zawodowego w dziedzinie księgowości.Ogólny zakres obowiązków:1. Wystawianie faktur VAT.2. Prowadzenie rejestru sprzedaży VAT i zakupów, sporzadzanie deklaracji VAT.3.Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych.4.Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych.5.Sporządzanie rozliczeń faktur zakupu oraz sprzawdzanie poprawności rozliczeń już istniejących sporządzanych przez inne osoby.6. Rozrachunki z kontrahentami.7. Wykonywanie prac zleconych w ramach funkcjonowania działu księgowości.
Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy PZOZ w Węgorzewie - 2016-09-27 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

SZWACZKA/ KRAWCOWA - od 2 000 PLN

Szycie pokrowców do mebli tapicerowanych, konfekcja ciężka.
CRISTAP Iwona Musiał - 2017-08-24 - Wejherowo (pomorskie)

POMOCNIK LABORANTA - od 2 400 PLN

prace przy pobieraniu prób i badania na budowanych odcinkach obwodnicy
Instytut Badawczy Materiałów Budowlanych Sp zo. o. - 2016-06-06 - Łabiszynek (wielkopolskie)

KIEROWCA - od 1 850 PLN

trasport
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Boryszyn (lubuskie)

MURARZ - od 1 850 PLN

murowanie ścian konstrukcyjnych
KAMARO T.Tomanik, P.Paszkowicz Spólka jawna - 2016-11-04 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO RECYKLINGU - od 2 100 PLN

obsługa maszyn do recyklingu (młynek do plastiku, belownica do folii lub papieru), sortowanie odpadów wtórnych
AGRECO SERVICE Sp. z o.o. - 2018-08-27 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

INSPEKTOR/REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH - 3 000 - 4 500 PLN

a) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, b) przygotowanie projektów decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, c) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w indywidualnych sprawach klientów, d) weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców wynikająca ze zmiany sytuacji życiowej klienta, e) windykacja świadczeń i zasiłków dla opiekunów nienależnie pobranych, f) ustalanie harmonogramów i warunków wypłat przyznanych świadczeń, zasiłków, spłat świadczeń, zasiłków nienależnie pobranych, g) sporządzanie comiesięcznych list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi, h) sporządzanie analiz i sprawozdań na temat prowadzonych postępowań w sprawie przyznania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów i) wydawanie zaświadczeń dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, j) współpraca w szczególności z zakładem ubezpieczeń społecznych, powiatowymi urzędami pracy, ośrodkami pomocy społecznej, urzędami skarbowymi, sądami, komornikami sądowymi, organami właściwymi,
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu - 2018-04-09 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)

STAZ/SPRZĄTACZKA BIUROWA - 997,4 PLN

-szkolenie BHP i p. poż.-zapoznanie się z Regulaminem Pracy-utrzymywanie czystości w szkole, tj. zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, wycieranie ławek, stołów, parapetów, tablic-sprzątanie łazienek, czyszczenie umywalek, sanitariatów, drzwi, lamperii i luster-podlewanie kwiatów-wykonywanie innych zadań porządkowych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Nowa Sól (lubuskie)

SERWISANT I MONTER BEZPRZEWODOWYCH SIECI WIFI - 3 000 - 5 000 PLN

Serwis i montaż instalacji WiFi u klientów, praca w godz. 9-17
Arkadia S.C. Krzysztof Rozmus Barbara Rozmus - 2017-09-08 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK MYJNI SAMOCHODOWEJ. - od 2 100 PLN

Praca na myjni samochodowej. Mycie i detaling aut, polerowanie aut.
AUTO KOSMETYKA i Transport Agnieszka Soboń - Statkiewicz - 2018-07-23 - Głogów (dolnośląskie)

KROJCZY CHLEBA - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. EWIDENCJI I ŚWIADCZEŃ - od 2 400 PLN

Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-10-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 3 500 PLN

PROWADZENIE DOKUMENTACJI ROZLICZAJĄCEJ CZAS PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, WYKONYWANIE GRAFIKÓW PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, PROWADZENIE EWIDENCJI ZLECEŃ NAPRAW AUTOBUSÓW I INNYCH;;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA W PODEJMOWANIU DZIAŁAŃ, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW;SYSTEM PRACY - JEDNA ZMIANA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, C.V NA MAIL poczta (at) spad.szczecin.pl LUB C.V+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES SIEDZIBY PRACODAWCY;PO OKRESIE PRÓBNYM OD 01.10.-31.12.2017r. MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA UMOWY NA CZAS OKREŚLONY;
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE DĄBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR - od 1 900 PLN

Wykonywanie czynności pomocniczych w nadzorze nad podmiotami wytwarzającymi, przetwarzającymi, przechowującymi lub transportującymi środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego.
kontakt przez PUP - 2016-06-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)

SUWNICOWY - od 1 850 PLN

Kierowanie suwnicą; odbieranie gotowego produktu; załadunek samochodów; ładowanie wsadu do konwektora; przewóz kadzi z płynnym metalem
kontakt przez OHP - 2016-03-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

PRACE BIUROWE. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW. PROMOWANIE PRODUKTÓW FINANSOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ FINANSOWYCH - od 1 250 PLN

Koordynacja obiegu dokumentów finansowych, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym czyli sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, składanie i wypełnianie wniosków o płatność projektu, przygotowanie sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do kierownika projektu, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2016-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedaż mięsa i wędlin. Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej.
Przedsiębiorstwo Handlowo Transportowe "TRANS-LUMAR" sp. z o.o.. - 2018-01-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)

INSPEKTOR D/S BHP - od 4 000 PLN

Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla nowo zatrudnianych pracowników, szkoleń okresowych dla pracowników. Prowadzenie rejestru zachorowań na choroby zakaźne, wypadków przy pracy, protokołów wypadkowych: opisywanie, dokonywanie okresowych ocen oraz analiz.
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŁUŻYCKIE CENTRUM MEDYCZNE W LUBANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Lubań (dolnośląskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY I OCHRONY PPOŻ. - od 3 400 PLN

Realizacja podstawowych zadań służby bhp, oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, kontrole z zakresu bhp i ochrony ppoż. na obiektach technicznych, opracowywanie instrukcji wewnętrznych w zakresie bhp.
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. - 2018-08-30 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR BRANŻY SANITARNEJ(NR 2978) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS POZYSKIWANIA SRODKÓW FINANSOWYCH Z UE - 2 600 - 3 000 PLN

pozyskiwanie srodków fionansowych z Unii Europejskiej oraz programów krajowych, wysokość wynagrodzenia uzalezniona od doświadczenia
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2016-05-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat