INSPEKTOR BRANŻY BUDOWLANEJ W SEKCJI UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 1622) Bydgoszcz oferta pracy REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Stanowisko: INSPEKTOR BRANŻY BUDOWLANEJ W SEKCJI UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 1622)
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Data publikacji: 2018-03-15
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
3100 zł + dodatek za staż pracypracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR BRANŻY BUDOWLANEJ W SEKCJI UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI(NR 1622)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor budowlany (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
do kierowania robotami budowlanymi w opisanej specjalności
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie - wyższe budowlanestaż pracy minimum 5 lat na podobnym stanowisku (potwierdzony świadectwami pracy)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń;co najmniej 5 letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (również przy obiektach zabytkowych) obejmującej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi lub wykonywanie nadzoru inwestorskiegoznajomość ustawy Prawo budowlane oraz aktów wykonawczychbardzo dobra umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Excel)umiejętność sporządzania i sprawdzania kosztorysów budowlanychWymagania pożądane:umiejętność analitycznego myśleniauprawnienia w zakresie prowadzenia nadzoru przy obiektach zabytkowychumiejętność planowania i organizacji pracyodpowiednia rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowychodporność na stresprawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:list motywacyjny oraz CV, w którym prosimy o zamieszczenie klauzuli o treści: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych -Dz.U.2016.922 j.t. z późn. zm.),kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej listownie na adres RZI Bydgoszcz lub osobiście w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury Bydgoszcz 85-915, ul. Podchorążych 33, w kancelarii, w zamkniętej, podpisanej kopercie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 15.03.2018
Oferta pracy ważna do: 14.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- uczestniczenie w kontrolach fitosanitarnych, w tym w pobieraniu prób roślin, produktów roślinnych, przedmiotów, podłoży, gleby i środków transportu- uczestniczenie w kontrolach wprowadzania, przemieszczania, przechowywania roślin, produktów roślinnych i przedmiotów oraz właściwego zaopatrzenia w świadectwa fitosanitarne, paszporty lub inne dokumenty- uczestniczenie w prowadzeniu rejestracji przedsiębiorców oraz w prowadzeniu urzędowych kontroli u podmiotów wpisanych do rejestru w zakresie zdrowotności roślin, produktów roślinnych i przedmiotów- wykonywanie obserwacji upraw i rejestracja terminów pojawu i nasilenia organizmów szkodliwych nie podlegających obowiązkowi zwalczania- przygotowywanie dokumentów do dokonania wpisu do rejestru lub ewidencji oraz danych do sporządzenia planów i sprawozdań
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Białymstoku - 2018-04-12 - Mońki (podlaskie)
praca w godzinach od 9.00 do 14.00, produkcja wyrobów cukierniczych
Cukiernia "Terenia" T.Pakulak i M. Pietrakowski - 2017-11-23 - Stargard (zachodniopomorskie)
oferta stażu przeznaczona dla ośób bezrobotnych do 30 roku życia: zapoznanie się z przepisami prawa administracyjnego i budowlanego oraz ich stosowanie
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Otwock (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji,prowadzenie kontroli,dobrostanu zwierząt,miejsc gromadzenia skupu lub sprzedaży zwierząt.
Inspekcja Weterynaryjna. Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-04-04 - Wągrowiec (wielkopolskie)
prowadzenie kontroli warunków pracy, dokonywanie oceny ryzyka zawodowego, udział w komisjach, prowadzenie szkoleń pracowników, doradztwo w zakresie przepisów bhp
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-08-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
obsługa klienta na stacji paliw
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Zambrów (podlaskie)
nadzór i kierowanie robotami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych; praca w Grupie Zabezpieczenia w Wojskowym Oddziale Gospodarczym
12 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-09-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprawdzanie jakosci wyrobów gotowych, materiałów do produkcji, składanie dokumentacji jakościowej
STS ACOUSTICS POLAND Sp. z o. o. - 2018-02-07 - Międzyrzecz (lubuskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.bip.tarnowskiegory.pl, zakładka oferty pracy.
Urząd Miejski w Tarnowskich Górach - 2017-11-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
pomoc w pracach biurowych; tłumaczenie informacji na język rosyjski; obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
Sporządzanie list płac, obsługa programu Płatnik, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników, rozliczanie czasu pracy.Praca na umowę o pracę na okres 3 m-cy (docelowo praca stała) w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2018-07-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki: koordynacja i sprawowanie nadzoru nad realizacją usług, robót inwestycyjnych i remontowo-budowlanych oraz postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami, prowadzenie uzgodnień i korespondencji z wykonawcami oraz reprezentowanie inwestora, udział w odbiorach robót budowlanych i usług. przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia i projektów umów na realizację usług i robót remontowo - budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów. sporządzanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: średnie techniczneWymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych, umiejętność sprawnego korzystania z pakietu biurowego Office; umiejętność analitycznego myślenia; komunikatywność i kreatywność; umiejętność argumentowania i konsultacji kwestii drażliwych; umiejętność współpracy. posiadanie 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej.Pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: wykształcenie średnie o kierunku budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD; posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
sprzątanie pokoi hotelowych oraz pomieszczeń na terenie obiektu
"PEKAPE" Małgorzata Grafe - 2016-02-10 - Ośno Lubuskie (lubuskie)
Szczegóły naboru na stronie http://www.knurow.bip.info.pl/index.php?idmp=720&r=oWykształcenie wyższe techniczne lub średnie kierunek informatyczny, telekomunikacja, elektryczny; staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - 1 rok pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym, w przypadku wykształcenia średniego - 3 lata pracy na stanowisku informatyka lub tożsamym; konieczna znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych,ustawy o dostępie do informacji publicznej; biegła znajomość obsługi komputera, w szczególności systemów operacyjnych Windows 7/8/10 serwer 2008, 2012, oprogramowania biurowego Microsoft Office; znajomość sprzętu sieciowego i komputerowego, znajomość zagadnień baz i administrowania bazami danych SQL i Firebird, znajomość i umiejętność konfiguracji systemów serwerowych; miejsce pracy: Knurów; 1/4 etatu
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-12-28 - Knurów (śląskie)
-przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawach związanych z realizacją ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentó, o pomocy państwa w w ychowaniu dzieci, o zasiłku dla opiekunów;-prowadzenie postępowań administracyjnych, zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego;-dokonywanie szczegółowej analizy zebranej w indywidualnych sprawach dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie odmowy lub przyznania prawa do świadczeń bądż wstrzymania ich wypłaty, uchylenia, a także zwrotu nienależnie pobranych świadczeń;- kompleksowa obsługa oprogramowania komuterowegoniezbędnego do realizacji świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego iświadczeń wychowawczych.- prowadzenie spraw związanych z koordynacją zabezpieczenia społecznego w ścisłej współpracy z marszałkiem województwa;- załatwianie spraw dotyczących opłacania składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i zdrowotne osobom otrzymującym świadczenie opiekuńcze.- przygotowanie projektów postanowień, zaświadczeń oraz pism, prowadzenie ich ewidencji.-prowadzenie dokumentacji pracy i opracowanie niezbędnych dokumentów w formie tradycyjnej(papierowe) oraz elektronicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami;-tworzenie i kontrolowanie sporządzających list wypłat, przyznanych świadczeń;-właściwe przechowywanie i archiwizowanie zgromadzonej dokumentacji;-gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych osób uprawnionych doświadczeń;-współpraca z wszelkimi instytucjami oraz współpracownikami w ramch świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych;-opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw;-wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu zleconych zadań;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Człuchowie - 2016-12-30 - Człuchów (pomorskie)
W ZAWODZIEMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: STRZELIN, ŚWIDNICA
RBS ŁUKASZ SZCZEPAŃSKI - 2018-03-22 - Świdnica (dolnośląskie)
pomoc w przygotowtwaniu posiłków dla gości restauracji hotelowej, praca na dwie zmiany w godz. 6-14, 14-22
GRUPA ŁAPAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-02 - Zawiercie (śląskie)
Opracowywanie projektów budowlanych w branży sanitarnej (gaz ziemny)
TECH-GAS S.C. Nowoczesne Technologie Gazowe Agnieszka Piasecka Wojciech Piasecki - 2016-06-17 - Białogard (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
- praca przy przenoszeniu towaru,- układanie towaru na magazynie,- dekorowanie, nadziewanie produktów- pakowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Inspektor sanitarny- oferta stażu realizowana w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS w ramach ( PO WER) Wymagania: wykształcenie wyższe medyczne lub inne wyższe mające zastosowanie w wykonywaniu zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej , Zdrowie Publiczne, Ochrona Środowiska, Biologia.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Nowy Sącz (małopolskie)
Koordynacja rozliczanie i planowanie pracy podległych pracowników, kontrola przestrzeganie zasad bhp i HACCP, obsługa maszyn produkcyjnych. Miejsce pracy: Łódź Teofilów. Pracodawca oferuje darmowe obiady.
HR GLOBAL GROUP SP. Z O. O. - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
Wymagania:- wykształcenie - zawodowe lub średnie techniczne (mechaniczne, budowa maszyn)- doświadczenie w pracy na wyżej wymienionym stanowisku- mile widziane doświadczenie w działach utrzymania ruchu jako mechanik- doświadczenie i wiedza w zakresie mechaniki/budowy maszyn- umiejętność czytania rysunku technicznego (warunek niezbędny)- doświadczenie w wykonywaniu drobnych prac ślusarskich i obróbki mechanicznej- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów- wyjazdy na delegacje zagraniczne- umiejętność pracy w zespole Dodatkowe atuty:- uprawnienia obsługi suwnicy- uprawnienia obsługi widlaka- uprawnienia spawacza mig/mag- podstawy języka angielskiego lub niemieckiegoWymagane dokumenty: CV + list motywacyjnyWysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą.Firma dopuszcza możliwość zatrudnienia na powyższe stanowisko emerytów.
Design Technologies International "D.T. I" Sp. z o. o. - 2016-11-25 - Racibórz (śląskie)
Ślusarz
FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA "TAR-STAL" J. I H. KAWA SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-18 - Sieradza (małopolskie)
praca w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji, dokumenty skłądać do 29.06.2018 do godz. 15.30, więcej informacji zanjduję się na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2018-06-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem pracownikami, rekrutacja, organizacja pracy, rozliczanie pracowników
kontakt przez OHP - 2018-05-15 - Kraków (małopolskie)
dostarczanie posiłków/prace fizyczne
Akto Mirana - 2017-02-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, utrzymywanie sali oraz stołów w czystości; przestrzeganie dyscypliny pracy raz zasad higieny osobistej; wykonywanie pracy zgodnie z zasadami techniki i obsługi
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych,przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,aktywana sprzedaż produktów finansowych,udział w akcjach marketingowych
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa SKOK - 2016-05-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kontrola i utrzymanie należytego stanu tech. instalacji wod.- kan.sanitarnej, CO i kominów, nadzór nad grupą konserwatorów wod-kan. Nadzór na zleconymi robotami, naprawami bieżącymi , rozliczanie mediów. Kontakt tel: 041 331-75-56
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Wichrowe Wzgórze" w Kielcach, ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 73 - 2016-05-13 - Kielce (świętokrzyskie)