GŁÓWNY SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW I PROGRAMÓW Brzeszcze oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Stanowisko: GŁÓWNY SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW I PROGRAMÓW
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. Zarządzanie całością działań związanych z realizacją projektów i programów: - planowanie, przygotowywanie projektów i programów z zakresu pomocy społecznej oraz wniosków na pozyskiwanie środków finansowych zewnętrznych na ten cel;- przygotowywanie projektów umów z wykonawcami i nadzór nad ich prawidłową realizacją;- przygotowywanie postępowań o wyłonienie wykonawców usług;- nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków;- bezpośrednia współpraca z interesariuszami projektów i programów;- rozliczanie projektów, programów i prowadzenie dokumentacji.2. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka.
Data publikacji: 2021-02-27
Lokalizacja: Brzeszcze (małopolskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 6, 32-620 Brzeszcze, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Zarządzanie całością działań związanych z realizacją projektów i programów: - planowanie, przygotowywanie projektów i programów z zakresu pomocy społecznej oraz wniosków na pozyskiwanie środków finansowych zewnętrznych na ten cel;- przygotowywanie projektów umów z wykonawcami i nadzór nad ich prawidłową realizacją;- przygotowywanie postępowań o wyłonienie wykonawców usług;- nadzór nad kwalifikowalnością ponoszonych wydatków;- bezpośrednia współpraca z interesariuszami projektów i programów;- rozliczanie projektów, programów i prowadzenie dokumentacji.2. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + dodatki: stażowy, funkcyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: GŁÓWNY SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW I PROGRAMÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzeszcze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1213
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzeszcze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE (FORMALNE):1. Obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP. Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.3. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. 5. Nieposzlakowana opinia.6. Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane kierunki: społeczne, ekonomiczne, administracja publiczna.7. Udokumentowany co najmniej 4 staż (w administracji), w tym co najmniej dwa lata doświadczenia w realizacji projektów i programów.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Znajomość programów rządowych ogłaszanych przez MRPiPS kierowanych do jednostek samorządu terytorialnego z zakresu pomocy społecznej.2. Wiedza na temat Europejskiego Funduszu Społecznego i jego obszarów wsparcia; 3. Wiedza z zakresu przepisów:3.1. ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych, 3.2. ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,3.3. ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,3.4. ustawy o pracownikach samorządowych,3.5. przepisów o ochronie danych osobowych, 3.6. ustawy o finansach publicznych oraz odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych4. Dobra organizacja pracy oraz wysoki poziom zaangażowania.5. Kreatywność, dyspozycyjność, odporność na stres.6. Biegła znajomość obsługi programów biurowych.Miejsce wykonywania pracy: siedziba Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzeszczach, ul. Mickiewicza 6. Pracodawca oferuje zatrudnienie na podstwie umowy o pracę na czas określony (z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony), w pełnym wymiarze czasu pracy w systemie równoważnym. Praca biurowa z obsługą podstawowych programów komputerowych i systemów informatycznych, wymagająca współpracy z innymi urzędami i instytucjami. Osoba podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
danePracodawcy_nip: 6521538231
danePracodawcy_regon: 003461368
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Adama Mickiewicza 6, 32-620 Brzeszcze, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny, życiorys CV ze szczegółowym opisem pracy zawodowej, kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, kserokopie świadectw pracy, oświadczenie osoby przystępującej do naboru, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, oświadczenie osoby przystępującej do naboru o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na zajmowanym stanowisku, oświadczenie, że osoba przystępująca do naboru cieszy się nieposzlakowaną opinią, oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.), oświadczenie, zawarte w dokumentach aplikacyjnych o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w załączonych dokumentach (list motywacyjny i CV), w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych): Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzeszczach, przy ulicy Mickiewicza 6 (II piętro, pokój nr 204); pocztą elektroniczną na adres sekretariat (at) ops.brzeszcze.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub operatora pocztowego na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzeszczach, ul. Mickiewicza 6, 32-620 Brzeszcze, w zaklejonej kopercie z napisem: "Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Działu Pomocy Środowiskowej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzeszczach"Dokumenty będą przyjmowane do dnia 22.03.2021 r. Po zakończeniu rekrutacji dokumenty kandydatów, z którymi nie zawarto stosunku pracy, zostaną zwrócone kandydatowi lub zniszczone po okresie trzech miesięcy od rozstrzygnięcia naboru.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: oświęcimski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1213
Gmina pracodawcy: Brzeszcze
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Brzeszcze
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0938120
Ulica pracodawcy: Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.02.2021
Data dodania oferty pracy: 26.02.2021
Oferta pracy ważna do: 22.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 26.02.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 26.02.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c0c9d6d32f10341e0a9b538ba5fe6477
Podobne oferty pracy
praca przy budowie dróg
Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Świdnica (dolnośląskie)
przygotowywanie dokumentów do wysyłki towarów,współpraca z klientem
INHATEX SP Z O O - 2016-05-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie zawodowe kierunkowe lub doświadczenie zawodowe, II profil, rej. 08.06.2017r.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa magazynuPraca na dwie zmiany 8-16, 10-18
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Rzeszów (podkarpackie)
- BIEŻĄCA OBSŁUGA POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH FIRMY- ZAMAWIANIE CZĘŚCI - ROZLICZANIE ZAMÓWIEŃ
OI - OIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-16 - Płońsk (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-19 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Praca na maszynach stolarskich
PPHU "LIMBA" Grzegorz Czekalski - 2020-01-16 - Ćmińsk (świętokrzyskie)
- obsługa klientów, prowadzenie gabinetu, wykonywanie badań słuchu, sprzedaż aparatów słuchowych
AUDIONOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-30 - Biłgoraj (lubelskie)
Nadzór dużych inwestycji mieszkaniowych
Grzegorz Monicz - 2017-04-12 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa naszyny CNC
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Sokołów (mazowieckie)
Kontakt z klientem branzy przemysłowej; Praca administracyjna - obuieg dokumentów; asysta dla regionalnego zespołu handlowego
4 SAFETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-23 - Radzymin (mazowieckie)
przyjmowanie z produkcji uchwytów do pakowania ręcznego lub przy pomocy maszyny pakującej , przekazywanie do magazynu wyrobów gotowych, znajomość logowania i raportowanie w systemie, zdolności manualne, chęć do pracy i umiejętność pracy w zespole
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne, praktyczna znajomość systemów MS Windowsk 7 oraz MS Windowski 10, wiedza i umiejętność w obszarze bezpieczeństwa systemów IT, dobra znajomość rozwiązań Microsoft: Active Directory, Windows Server 2008/2012, znajomość następujących zagadnień: firewalle VPN, mile widziana znajomość baz danych MS SQL oraz MS SQL Server 2008, znajomość obsługi systemu Windows•Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych związanych z systemami informatycznymi,•Administrowanie, diagnostyka i konserwacja sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych,•Świadczenie wsparcia technicznego dla pracowników firmy,•Szybkie diagnozowanie i rozwiązywanie problemów informatycznych przy użyciu dostępnych narzędzi i procedur,•Instalacja i konfiguracja oprogramowania,•Tworzenie dokumentacji,•Udział we wdrażaniu i Administrowaniu systemu ERP dla całej Spółki,•Dbanie o optymalną konfigurację urządzeń z punktu widzenia poprawnej i bezpiecznej pracy systemu.Zakres obowiązków:
SINEVIA Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wykonanie podbudowy do ułożenia nawierzchni brukowej,wykonanie nawierzchni brukowej,wykonanie rozbiórek brukowych
kontakt przez PUP - 2021-03-18 - Wronów (świętokrzyskie)
- jazda ciągnikiem siodłowym wraz z naczepą 13,6 m-dbałość o powierzony sprzęt-rzetelność,odpowiedzialność,-dbałość i prawidłowe wypełnianie dokumentów
Trans-Bajer Sławomir Bajorek - 2021-06-09 - Wieluń (łódzkie)
-Bieżąca konserwacja i nadzór nad stanem technicznym narzędzi (tłoczników)-Praca z rysunkiem technicznym i narzędziami pomiarowymi-Obsługa szlifierek do płaszczyzn, tokarek, frezarek-WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIAOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: dominika.ceglecka (at) workservice.pl
WORK SERVICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-30 - Tczew (pomorskie)
Prace konserwacyjne-elektryczne, stolarskie, hydrauliczne, ogólnobudowlane
ORANGE REAL ESTATE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-25 - Gdańsk (pomorskie)
spotkania z klientami pochodzenia chińskiego lub wietnamskiego, przedstawianie ofert handlowych, organizowanie bazy handlowej na rynku azjatyckim, kontrola rynku
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: realizacja celów biznesowych, obsługa operacji i transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, sprzedawanie produktów bankowych;WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie, minimum dziesięciomiesięczne doświadczenie zawodowe w sprzedaży i obsłudze klienta; CV na e-mail: maczajkowska (at) credit-agricole.pl
CREDIT AGRICOLE BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-12 - Lubliniec (śląskie)
Opieka nad osobami starszymi w zakładzie opiekuńczo- leczniczym, wykonywanie czynności opiekuńczych i higienicznych. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach 7.00-19.00 i 19.00-7.00, dni wolne według grafiku. Umowa zlecenie na okres 1 miesiąca, następnie mozliwość dalszego zatrudnienia na umowę o pracę. Mile widziane doświadczenie zawodowe i uprawnienie potwierdzające kwalifikacje do opieki nad osobami starszymi.Istnieje możliwość przeszkolenia dla osób bez kwalifikacji i doświadczenia.
Nefrolux Lucjan Sobieraj, Wojciech Kamiński Spółka Jawna - 2019-07-31 - Siemianowice Śląskie (śląskie)