DYREKTOR ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W CHEŁMIE Chełm oferta pracy Środowiskowy Dom Samopomocy w Chełmie

Stanowisko: DYREKTOR ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W CHEŁMIE

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: 1)samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy i ponoszenie za nie odpowiedzialności;2)organizowanie pracy i kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy zgodnie z obowiązującymi przepisami;3)załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;4)zarządzanie mieniem Środowiskowego Domu Samopomocy;5)wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Śrdowiskowego Domu Samopomocy;6)kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;7)decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Środowiskowego Domu Samopomocy;8)przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Środowiskowego Domu Samopomocy;9)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Środowiskowym Domu Samopomocy;10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Środowiskowego Domu Samopomocy;11) ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Środowiskowego Domu Samopomocy w oparciu o obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie placówki środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Środowiskowego Domu Samopomocy;13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Środowiskowego Domu Samopomocy zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;14) samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;15) dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;16) zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.

Data publikacji: 2019-06-24

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Środowiskowy Dom Samopomocy w Chełmie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy i ponoszenie za nie odpowiedzialności;2)organizowanie pracy i kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy zgodnie z obowiązującymi przepisami;3)załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;4)zarządzanie mieniem Środowiskowego Domu Samopomocy;5)wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Śrdowiskowego Domu Samopomocy;6)kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;7)decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Środowiskowego Domu Samopomocy;8)przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Środowiskowego Domu Samopomocy;9)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Środowiskowym Domu Samopomocy;10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Środowiskowego Domu Samopomocy;11) ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Środowiskowego Domu Samopomocy w oparciu o obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie placówki środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Środowiskowego Domu Samopomocy;13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Środowiskowego Domu Samopomocy zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;14) samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;15) dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;16) zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
DYREKTOR ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W CHEŁMIE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o pomocy społecznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość Ustawy o finansach publicznych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: komunikatywność, kreatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: znajomość Kodeksu Pracy

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymaganie niezbędne:1)obywatelstwo polskie,2)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4)nieposzlakowana opinia,5)wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Środowiskowym Domu Samopomocy tj.: psychiatria, pedagogika, psychologia, praca socjalna, terapia zajęciowa,6)specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej zgodnie z art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 1508 z późn. zm.),7)minimum 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy w pomocy społecznej,8)co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,9)stan zdrowia pozwalający na kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy.2.Wymagania dodatkowe:1)znajomość i umiejętność interpretacji: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy;2)umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem ludzkim,3)umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,4)komunikatywność, kreatywność.3.Warunki pracy na stanowisku:1)praca w systemie jednozmianowym w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 40 godzin tygodniowo,2)praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3)praca z wykorzystaniem komputera, faxu, kserokopiarki,4)praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.4.Zakres wykonywanych zdań na stanowisku:1)samodzielne podejmowanie decyzji dotyczących funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy i ponoszenie za nie odpowiedzialności;2)organizowanie pracy i kierowanie Środowiskowym Domem Samopomocy zgodnie z obowiązującymi przepisami;3)załatwianie spraw i podejmowanie decyzji w granicach posiadanych upoważnień;4)zarządzanie mieniem Środowiskowego Domu Samopomocy;5)wykonywanie czynności w imieniu pracodawcy w stosunku do pracowników Środowiskowego Domu Samopomocy;6)kształtowanie i odpowiedzialność za politykę kadrową;7)decydowanie o zadaniach i organizacji wewnętrznej komórek organizacyjnych Środowiskowego Domu Samopomocy;8)przygotowywanie projektów uchwał dotyczących działalności Środowiskowego Domu Samopomocy;9)sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem zapisów statutu, regulaminu i innych przepisów prawnych obowiązujących w Środowiskowym Domu Samopomocy;10) opracowywanie i przedkładanie projektu budżetu Środowiskowego Domu Samopomocy;11) ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Środowiskowego Domu Samopomocy w oparciu o obowiązujące przepisy; dysponowanie określonymi w budżecie placówki środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie;12) zapewnienie odpowiedniego stanu technicznego budynku oraz infrastruktury technicznej Środowiskowego Domu Samopomocy;13) działanie w zakresie zwykłego zarządu Środowiskowego Domu Samopomocy zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Prezydenta Miasta Chełm;14) samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy;15) dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej;16) zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Środowiskowym Domu Samopomocy w Chełmie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 9,31 %6.Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe)6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielnie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy, w tym 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej,9)dokumenty potwierdzające wymagane co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,11) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,12) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,13) aktualne zaświadczenie lekarskie o barku przeciwwskazań do pełnienia funkcji dyrektora,14) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),16) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej posiadanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie w terminie do dnia 04 lipca 2019 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej: www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) , powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie ogłoszonej dnia 24 czerwca 2019 r., prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałam/łem się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy na stanowisku dyrektora jednostki organizacyjnej Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.).KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY NA STANOWISKU DYREKTORA JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.2016.119.1), dalej RODO, informuję, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą w Chełmie, ul. Lubelska 65,2) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a RODO w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie ogłoszonej dnia 12 marca 2019 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm,3) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Prezydent Miasta Chełm,4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Urzędzie Miasta Chełm dla akt dotyczących naboru tj. 5 lat kalendarzowych,5) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,6) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych, jeśli stwierdzi Pan/Pani że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy RODO,7) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Ich nieprzekazanie spowoduje niemożność Pana/Pani udziału w realizacji procesu rekrutacji na stanowisko dyrektora Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmie ogłoszonej dnia 12 marca 2019 roku, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Chełm.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//35ogloszenie.pdf

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: Środowiskowy Dom Samopomocy w Chełmie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Kolejowa 8, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1 ) życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe)6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślnie popełnione przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielnie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających 5 lat stażu pracy, w tym 3 lata stażu pracy w pomocy społecznej,9)dokumenty potwierdzające wymagane co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,10) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,12) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,13) aktualne zaświadczenie lekarskie o barku przeciwwskazań do pełnienia funkcji dyrektora,14) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanychz dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),16) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej posiadanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Kolejowa

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej

Data dodania oferty pracy: 24.06.2019

Oferta pracy ważna do: 04.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b94bbee81dcd7d0c52b0281115d8487c

Podobne oferty pracy

KIEROWCA KAT. C - od 4 120 PLN

Przewóz artykułów spożywczych na terenie wojwództwa pomorskiego.
USŁUGI TRANSPORTOWE Gabriela Wawryszuk - 2016-05-10 - Gdańsk (pomorskie)

KONSERWATOR URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO - od 3 200 PLN

Konserwacja, naprawa, montaż urządzeń BRD (znaków drogowych, barier ochronnych). Okres zatrudnienia 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7-15.
ZAKŁAD USŁUG INŻYNIERSKICH "TRAFIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-09 - Słupsk (pomorskie)

DYREKTOR - KOORDYNATOR SPRZEDAŻY, E-MAIL: SEKRETARIAT (at) SMAKSERWIS.NET - od 7 000 PLN

kontakty z klientami, koordynacja pracy działu sprzedaży
"SMAK SERWIS" SP. Z O.O. W ŁAŃCUCIE - 2019-01-03 - Łańcut (podkarpackie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 13,7 PLN

Kierowanie oraz załadunek i rozładunek samochodu ciężarowego (autotransportera).
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Zamość (lubelskie)

DYREKTOR SPRZEDAŻY - od 5 500 PLN

Obsługa klientów biura, zawieranie umów ubezpieczeniowych, sporządzanie rozliczeń z zawartych umów, pozyskiwanie nowych klientów
BIURO UBEZPIECZEŃ "PROMESA" EWA BĄKOWSKA - 2015-12-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)

LISTONOSZ - od 2 050 PLN

Doręczanie korespondencji. Wykształcenie min. zasadnicze zawodowe. Prawo jazdy kat. B. Tel.: 95 721 0204 Sylwia Nowosadzka. Adres e-mail:sylwia.nowosadzka (at) poczta-polska.pl
"POCZTA POLSKA" S.A - 2016-06-20 - Sulęcin (lubuskie)

SZLIFOWANIE RĘCZNE / KOSMETYKA OKIEN - od 1 850 PLN

Obsługa obrabiarek do drewna CNC; dwie zmiany (7-15, 15-23); kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (7-15) oraz e-mailowy.
M&S OKNA I DRZWI SP.Z.O.O - 2016-02-22 - Słupsk (pomorskie)

DYREKTOR FINANSOWY (NR 6419) - 3 500 - 4 300 PLN

prowadzenie pełnej obsługi finansowej firmy budowlanej, kontrola kosztów firmy, kontrola kosztów budów, pełna współpraca z księgowością, kontakty z kontrahentami rosyjskimi i ukraińskimi
SA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK LOBBY - od 14,7 PLN

Sprzatanie sali restauracyjnej, sprzątanie toalet.Praca w Restauracji KFC w Płońsku.Praca w godzinach 06.00-16.00, 14.00-23.00, 16.00-01.00.
AMREST Sp. z o. o. (Restauracja KFC) - 2019-04-25 - Płońsk (mazowieckie)

KIEROWCA KAT C/E - od 3 000 PLN

wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat C+E, karta kierowcy, karta do tachografu cyfrowego, mile widziane uprawnienia ADR. Transport krajowy oraz międzynarodowy
Firma Usługowo-Handlowa Piotr Skrzypek - 2017-03-31 - Kobylin (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 050 PLN

sprzedaż artykułów spożywczych , obsługa straganu owocowo-warzywnego
"GIGANT II" ALINA, MAREK WOJEWÓDKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-16 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPRZEDAWCA TELEFONICZNY - od 1 000 PLN

Aktywna sprzedaż produktów bangladeskich przez telefon, telefoniczne dostarczanie klientom bangladeskim informacji o produktach firmy, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku bangladeskim. Praca na pół etatu w godzinach 8-11 od poniedziałku do piątku.
E-BUY-SELL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK OBSŁUGI MONITORINGU - od 2 200 PLN

Obsługa monitoringu, obserwacja i rejestracja zdarzeń za pomocą urządzeń monitorujących. Identyfikowanie zdarzeń wymagających interwencji pracowników ochrony czy służb;
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Lublin (lubelskie)

WULKANIZATOR (NR 0945) - od 1 850 PLN

wulkanizator samochodów ciężarowych
AF TRUCK & TRAILER s.c. Filip Ossowski Artur Cieśla - 2016-03-31 - Pałuczyna (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY MIXU I PALETYZACJI - od 14,8 PLN

Mieszanie składników i kompanentów, układanie kartonów na paletach euro, transport w obrębie działu.. Praca na trzy zmiany 6-14, 14-22, 22-06, umowa o pracę na czas określony, wynagrodzenie 14,80 zł/h, firma zapewnia bezpłatny dojazd do pracy i z pracy. Mogą zgłaszać się do pracy również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Wymagania: wykształcenie min. zawodowe, książeczka sanepidowska.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-21 - Banino (pomorskie)

DYREKTOR DEPARTAMENTU GLOBALNEGO SERWISU I ZARZĄDZANIA PRODUKTEM - od 7 500 PLN

Zarządzanie i nadzór nad całkowitą ofertą produktu tj. sprzętu budowlanego produkcji LiuGong poprzez opracowywanie i wdrażanie planu dla każdego przypisanego asortymentu produktów z wyraźnymi celami sprzedaży. Odpowiedzialność za zapewnienie dokładności i kompletności wszystkich zleceń naprawy i autoryzacji zwrotu. Przedstawienie sugestii technicznych dotyczących modyfikacji dokumentacji, wydajności produktu i analizy awarii.
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)

DYREKTOR TECHNICZNY - do 1 000 PLN

monitoring techniczny, bezpośrednie składanie ofert, nadzór nad projektami budowlanymi
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kraków (małopolskie)

278S PROJEKTANT - KONSTRUKTOR - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Radom (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W HURTOWNI TELETECHNICZNEJ - 2 500 - 4 000 PLN

sprzedaż i pozyskiwanie klientów dla produktów związanych z instalacjami teletechnicznymi tak jak: domofony, wideo domofony, telewizja przemysłowa, instalacje antenoweTV SAT, automatyka bram, fotowoltaika
ELTECH Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Ruda Śląska (śląskie)

OPERATOR CNC W ODLEWNIACH ŻELIWA (NIEMCY) - 6 000 - 10 000 PLN

praca w wytwórniach konstrukcji stalowych, miejsce wykonywania pracy- Niemcy. pracodawca zapewnia transport i zakwaterowanie
"BUDIMEX"S.A.ODDZIAŁ W RZESZOWIE - 2016-12-05 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

dozór terenu firmy
KB FOLIE POLSKA Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 12 PLN

sprzedawca w kwiaciarni
KWIACIARNIA "RÓŻA" LIDIA MALINOWSKA - 2017-09-27 - Poznań (wielkopolskie)

DYREKTOR FINANSOWY - od 125 PLN

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za finanse i kadry firmy.
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)

DYREKTOR GENERALNY - od 3 500 PLN

opracowywanie planów inwestycyjnych, zarzadzanie personelem, kontrola działań, współpraca z kluczowymi partnerami, nadzór technologiczny
"EKOPLASTIX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Łobez (zachodniopomorskie)

KSIĘGOWY - KASJER - od 2 600 PLN

- obsługa kasy fiskalnej,- prowadzenie rejestracji zaliczek i rozliczanie ich w terminie,- prowadzenie księgowości syntetycznej konta dochodów budżetowych,- prowadzenie analityki konta "201",- prowadzenie rejestru faktur,- rozliczanie magazynów i inne,
Zespół Szkół Morskich im. Eugeniusza Kwiatkowskiego - 2019-04-10 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedawca - sprzedaż art. sportowych głównie do pływania.Praca w godz. 10-19, także w dni wolne na zmianę z drugą osobą.
PTHU "CYRUS" Katarzyna Jankowicz - 2018-08-20 - Nowy Sącz (małopolskie)

DYREKTOR HANDLOWY - do 3 000 PLN

Pozyskiwanie klientów, stymulowanie wyników sprzedażowych, monitorowanie i analiza rynku, budowanie i utrzymywanie relacji na rynkach, negocjowanie warunków współpracy, raportowanie bieżącej aktywności, tworzenie planów i strategii sprzedażowej oraz nadzór nad ich realizacją, stymulowanie wyników sprzedaży, tworzenie zespołu - rekrutacja i szkolenia pracowników dla klientów pracodawcy.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa o pracę na czas określony 3 lataMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-190 Mikołów i na terenie PolskiPRACA W DNIACH I GODZINACH:pon-pt 9-17
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Mikołów (śląskie)