DORADCA KLIENTA Ostróda oferta pracy RAIFFEISEN BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: DORADCA KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaz produktow bankowych i realizacja określonych planow sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami detalicznymi, obsługa gotówkowa Klientow oddziału, doradztwo w zakresie produktow kredytowych i inwestycyjnych
Data publikacji: 2017-02-27
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: RAIFFEISEN BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaz produktow bankowych i realizacja określonych planow sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami detalicznymi, obsługa gotówkowa Klientow oddziału, doradztwo w zakresie produktow kredytowych i inwestycyjnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
miesięczne wynagrodzenie zasadnicze + miesięczny system premiowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostróda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie mile widziane, ukierunkowanie na realizację zadań i osiąganie założonych celów, umiejętność szybkiego uczenia się, wysoka kultura osobista, zdolności komunikacyjne i interpersonalne, bardzo dobra organizacja czasu pracy, wysoka motywacja do pracy.
Nazwa pracodawcy: RAIFFEISEN BANK POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Aleja Grunwaldzka 65/67, 80-244 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv na adres e mailowy : anna.sawczuk (at) raiffeisen.plpraca w Ostródzie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Aleja Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 27.02.2017
Oferta pracy ważna do: 26.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Udzielanie porad indywidualnych i grupowych, wykonywanie badań zainteresowań i uzdolnień młodzieży do 25 roku życia.
PODLASKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2017-11-07 - Grajewo (podlaskie)
j.w
SAINT-GOBAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-03-31 - Pszczyna (śląskie)
Oferta dla soób do 30 roku życia. Branża ciepłownicza, doradztwo techniczno-handlowe w zakresie systemów grzewczych.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Łódź (łódzkie)
1) diagnoza predyspozycji zawodowych 2) analiza sytuacji/barier w drodze do podjęcia aktywności zawodowej,3) tworzenie dokumentacji aplikacyjnych,4) Prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych z zakresu aktywizacji społecznej5) pomoc w znalezieniu zatrudnienia, zatrudnienia subsydiowanego oraz praktyk zawodowych i staży dla uczestników CIS,6) wizyty studyjne z uczestnikami u potencjalnych pracodawców,7) inne zadania zlecone przez Kierownika CIS.Praca w godz. 7.30-15.30; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
Centrum Integracji Społecznej w Słupsku - 2016-06-21 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klientów na dziale, doradztwo w zakresie produktów, dbanie o ekspozycję towaru, realizacja założonych celów sprzedażowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do soboty w godzinach 6-20.
SAINT-GOBAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ GLASSOLUTIONS W JAROSZOWCU - 2016-10-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa Klienta, sprzedaż pożyczek, kredytów, rachunków. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Jasienicy.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "BESKIDY" - 2017-04-24 - Jasienica (śląskie)
przygotowanie materiałów metodycznych, pomoc w przygotowaniu dokumentacji MCK, pomoc przy realizacji zadań związanych z realizacją porad indywidualnych oraz grupowych
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Mikołów (śląskie)
Wymagania:Wykształcenie minimum średnie lub wyższe, doświadczenia w obsłudze klienta, umiejętności budowania i podtrzymywania długotrwałych relacji z klientem, dobra znajomośc obsługi komputera i programów biurowych,znajomośc branży finansowej będzie dodatkowym atutem.Charakterystyka pracy:sprzedaż produktów i usług bankowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów dbając jednocześnie o wysoki poziom obsługi, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Business Support Magdalena Mikrut - 2015-11-26 - Racibórz (śląskie)
Kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie strategii firmy w zakresie finansów sprzedaży i inwestycji. Biegła działalność operatycjna, sporządzenie analiz finansowych oraz raportów okresowych (w tym deklaracji rozliczeniowych), samodzielne podejmowanie decyzjistrategicznych (odpowiedzialność finansowa), optymalizacja kosztów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
- wykonywanie bukietów okolicznościowych, kompozycji kwiatowych, wieńców, bukietów ślubnych- znajomość pielęgnacji roślin doniczkowych-obsługa klientów
kontakt przez OHP - 2017-11-23 - Włostów (świętokrzyskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy; realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie; fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu; dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu; pomoc Klientom w załadunku towaru
"MEDIAEXPERT" TERG SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-24 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie zamówień, doradztwo przywyborze produktów, realizacja przyjętych zamówień, sporządzanie dokumentów realizowanych i wysyłanych zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Legnica (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych, kompleksowa obsługa klientów w zakresie prowadzenia kont i rachunków bankowych.Aktywne poszukiwanie nowych klientów dbając jednocześnie o wysoki poziom obsługi, kaształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
PLACÓWKA PARTNERSKA BANKU BPH GRÓJEC I WARSZAWA - 2016-07-12 - Grójec (mazowieckie)
Bezpośrednia obsługa beneficjentów w ramach realizowanych przez RLGD PB naborów, realizacja działań informacyjnych w zakresie możliwości finansowania działań objętych Lokalną Strategią Rozwoju, pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej, pomoc w rozliczaniu projektów, przygotowanie sprawozdań dotyczących ww. działań
Rybacka Lokalna Grupa Działania"POJEZIERZE BYTOWSKIE" - 2016-07-19 - Łupawsko (pomorskie)
Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się wydawnictwem, łączącym tradycję z nowoczesnością. Profesjonalizm, zmysł estetyczny oraz głęboka duchowość pracowników owocują powstawaniem książek z wiarą i duszą. Jesteśmy pasjonatami literatury i dzielimy się tym z każdym.Każda nasza publikacja jest dopracowana pod względem edytorskim: książki Wydawnictwa Świętego Filipa Apostoła są niczym galeria sztuki przenoszą czytelnika w świat piękna, a naszą misją jest promowanie wartości katolickich, patriotycznych i rodzinnych. Poszukujemy pracowników w tym osób 40+, 50+, 60+, którzy wejdą w skład zespołu pracującego w zgodzie z hasłem: praca z wiarą. Codzienny kontakt z drugim człowiekiem W dobie coraz gwałtowniej rozwijającej się technologii i zastępowania ludzi maszynami my przez cały czas stawiamy na szanowane wartości. Praca u nas daje możliwość stałego kontaktu z ludźmi i budowania z nimi po prostu dobrych relacji bez kłamstw i ukrytych treści. Jeśli podobnie jak my cenisz relacje oparte na szacunku i zaufaniu być może znalazłeś zajęcie dla siebie! Wszystkiego nauczymy i przygotujemy do wykonywanych zadań Wszystkiego nauczymy - nikogo nie rzucimy na przysłowiową głęboką wodę. Nie wymagamy doświadczenia, certyfikatów, szkoleń to my je zapewniamy! Praca u nas rozpoczyna się gruntownym przygotowaniem do wykonywanych zadań wdrażamy w obowiązki, pomagamy na każdym etapie kariery w naszej firmie. Co więcej każdy otrzymuje certyfikat, który potwierdzi uzyskane umiejętności. Szukamy i doceniamy pracowników w sile wieku Chcemy zatrudniać osoby w sile wieku, osoby z dużym doświadczeniem życiowym, mogące wspomóc nas swoim profesjonalnym podejściem do wykonywanych obowiązków. Cenimy tradycyjne wartości, jak punktualność, życzliwość, uczciwość, koleżeńskość czy sumienność. Praca z wiarą, praca z patriotyzmem Publikacje Wydawnictwa Świętego Filipa Apostoła to książki przede wszystkim patriotyczne i religijne. Jest też dużo pozycji, które rozwijają dzieci i pozwalają w przystępny dla nich sposób przekazać najważniejsze informacje o Polsce i polskości. Wielu naszych pracowników ceni sobie możliwość codziennego kontaktu z takim produktem i szczerego proponowania go innym właśnie dlatego, że wierzą w to, co sprzedają. Praca zapewnia poczucie niezależności Praca w naszej firmie to wysokie stałe wynagrodzenie początkowe oraz duże prowizje. Chcemy, aby nasi pracownicy mogli zachować niezależność finansową, dlatego solidnym i zaangażowanym pracownikom proponujemy naprawdę dobre warunki. Wiemy, jak ważna jest niezależność finansowa w dzisiejszych czasów. Legalne zatrudnienie u uczciwego pracodawcy Bezpieczeństwo gwarantujemy także dzięki legalnemu zatrudnieniu. Posiadanie umowy z pracodawcą i przejrzystość warunków pracy daje komfort w wykonywaniu obowiązków. Poczucie stabilizacji Szukamy pracowników w każdym wieku, osób, które nie wyobrażają sobie życia bez pracy. Gwarantujemy godne traktowanie i możliwość zachowania niezależności: jesteśmy polskim pracodawcą, stawiającym na to, co w życiu ważne: uczciwość, sumienność, praca z wiarą w to, co robimy. Zakres obowiązków: Praca polega na kontakcie z klientami i prezentacji oferty publikacji Wydawnictwa Świętego Filipa Apostoła. Kontakt przede wszystkim telefoniczny - obsługa tak sprzedażowa jak i posprzedażowa.
Wydawnictwo Świętego Filipa Apostoła Sp. z o.o. - 2017-12-01 - Częstochowa (śląskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2017-01-04 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa Klientów i pomoc w dokonywaniu zakupów, praca z asortymentem, tworzenie ekspozycji i wdrażać kampanii promocyjnych, zakładnie karty JulaClub, obsła kasy, praca w Punkcie Obsługi Klienta, pomoc w prowadzeniu sklepu zgodnie z konceptem Jula - obsługa Działów Motoryzacja oraz Ogród. Praca w Bielsku-Białej od poniedziałku do niedzieli w godz. 7.00-21.15 w równoważnym systemie czasu pracy (grafiki po 8 godzin, w razie potrzeby max. 10 godzin).
Jula Poland Sp. z o. o. - 2017-02-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
-udzielanie indywidualnych konsultacji doradczych dla osób z niepełnosprawnościami (pomoc w tworzeniu dokumentów aplikacyjnych, ustalenie ścieżki rozwoju, diagnoza możliwości i predyspozycji zawodowych osób z niepełnosprawnościami),-tworzenie, monitoring i aktualizacja IPD,-przygotowanie uczestników projektu do rozmów kwalifikacyjnych oraz wsparcie w procesie poszukiwania pracy,-prowadzenie Warsztatów Umiejętności Zawodowych dotyczących przede wszystkim planowania kariery, aktywnego poszukiwania pracy,-opracowanie programów zajęć oraz materiałów szkoleniowych,-prowadzenie dokumentacji projektowej,-przygotowywanie merytoryczne założeń do nowych zadań, projektów realizowanych w Fundacji zgodnie ze stanowiskiem,-przygotowanie elementów składowych publikacji/tekstów zgodnie ze stanowiskiem,-realizacji innych zadań zlecanych przez przełożonego. Wynagrodzenie do negocjacji zależnej od doświadczenia kandydata. Praca w godz. 8-16
FUNDACJA AKTYWIZACJA - 2018-05-18 - Opole (opolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-04-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-06-10 - Chojnice (pomorskie)
sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Suchodoły (lubelskie)
Analizowanie potrzeb i oczekiwań klienta, wybieranie wariantów produktów i usług, przygotowywanie oferty dla klienta.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów, wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, realizacja indywidulanych planów sprzedazowych
USŁUGI FINANOWE Agnieszka Nowak - 2017-10-10 - Słubice (lubuskie)
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
sprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowych
Media Expert - 2016-11-16 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
sprzedaż usług bankowych
Bank Pocztowy S.A. - 2016-02-26 - Cieszyn (śląskie)
kompleksowa obsługa klientów, realizacja planów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów oraz zapewnienie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów, realizacja transakcji zlecanych przez klientów, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów,prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych
STARCZEWSKI ROMAN "JA - RO" - 2016-11-08 - Rawicz (wielkopolskie)
obsługa klienta, przygotowywanie ofert, podpisywanie umów, serwis posprzedażowy, pozyskiwanie nowych klientów
MERITUM FINANSE Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Tarnów (małopolskie)