DORADCA DS. POŻYCZEK Rzeszów oferta pracy PARKMAR INKASO Marta Piechocka, Jakub Piechocki Spółka Cywilna w Bydgoszczy
Stanowisko: DORADCA DS. POŻYCZEK
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientami, obs ługa klientów na terenie woj. podkarpackiego, udzielanie pożyczek
Data publikacji: 2017-11-23
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: PARKMAR INKASO Marta Piechocka, Jakub Piechocki Spółka Cywilna w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klientami, obs ługa klientów na terenie woj. podkarpackiego, udzielanie pożyczek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: DORADCA DS. POŻYCZEK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw pożyczek
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Nazwa pracodawcy:
PARKMAR INKASO Marta Piechocka, Jakub Piechocki Spółka Cywilna w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Śniadeckich 11, 85-009 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Śniadeckich
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw pożyczek
Data dodania oferty pracy: 23.11.2017
Oferta pracy ważna do: 22.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie dzieci przez przejście dla pieszych.
Szkoła Podstawowa nr 33 - 2017-09-28 - Częstochowa (śląskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta według standardów Firmy TERG MediaExpert, realizację celów sprzedażowych oraz wystawianie towarów zgodnie z przyjętymi standardami marchandisingowymi w dziale rekreacyjnym (skutery, rowery, quady).
Media Expert - 2016-02-11 - Grajewo (podlaskie)
Obsługa klienta poprzez podawanie i ważenie wybranego przez klienta asortymentu, towarowanie lad z utrzymaniem kontroli terminów przydatności, dbałość o czystość i przestrzeganie zasad bezpieczeństwa żywności. Oferta dostępna w sali G, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą: osobisty - złożenie CV w Punkcie Obsługi Klienta w sklepie.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
SPRZEDAŻ TOWARÓW RTV, AGD, AD, IT, FOTO, TELE, PRZYJĘCIE TOWARU, DBANIE O EKSPOZYCJĘ, UDZIAŁ W SZKOLENIACH;WYMAGDANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, KOUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W HANDLU, KONTAKT OSOBISTY W SKLEPACH NA TERENIE SZCZECINA
EURO - NET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-Obsługa klientów - doradzto techniczne w serwisie samochodowym,-Wynagrodzenie do uzgodnienia,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: jmarszalek (at) autocomplextczew.pl
AUTO COMPLEX DZIUBIŃSKI STANISŁAW - 2016-05-16 - Zajączkowo (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie, pref. wyższe; doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, b. dobra znajomość lokalnego rynku, aktywność w pozyskiwaniu klientów, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, komunikatywność, wysoka kultura osobista; Zakres obowiązków: profesjonalna sprzedaż produktów i usług bankowych, realizacja celów sprzedażowych zg. ze standardami banku, obsługa operacji i transakcji gotówkowych w oddziale, aktywny marketing, obsługa klienta, jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice (Placówka Banku BZ WBK);
DORADZTWO FINANSOWE Sylwia Łęgowska - 2016-10-25 - Pyskowice (śląskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy
WORK PARTNER SERVICE ALINA PAWLACZYK - 2016-08-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, mile widziane doświadczenie w pośrednictwie finansowym lub w kancelarii prawnej lub agencji opłat, prawo jazdy kat. B. Charakterystyka pracy: Obsługa klientów, dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność budowania relacji z klientami, komunikatywność, umiejętności sprzedażowe, pomoc finansowa, działaność kredytowa, pomoc prawna, agencja opłat. Wysokość wynagrodzenia 3000 brutto + premia motywacyjna. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: gfkapital (at) onet.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą odbywały się przy ul. Gliwickiej 1 w Rybniku.
GRUPA INWESTYCYJNA WĘGLARZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Rybnik (śląskie)
obsługa klienta, udzielnie pozyczek, odbiór rat, nawiazywanie relacji z klientem indywidualnym.
PROVIDENT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-21 - Żmigród (dolnośląskie)
obsługa klientów poszukujących nieruchomości; intensywne poszukiwanie nieruchomości; prezentacja ofert; negocjowanie warunków transakcji
InHome Nieruchomości Robert Spychała - 2016-10-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Gdańsk (pomorskie)
Wsparcie klienta w wyborze optymalnego rozwiązania,analizowanie potrzeb klienta, analiza rynku, prezentowanie oferty firmy, prowadzenie dokumentacji związanej z ofertami,
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "MULTIMAX" Damian Chwiejczak - 2017-11-28 - Zamość (lubelskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-09-28 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Doradca Klienta - ul. Paprotna 7, ul. Graniczna 2a, ul. Krzywoustego 110-120 WrocławCo możesz zyskać pracując u nas:umowę o pracę w pełnym wymiarze czasubardzo dobre wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskichmożliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSportspecjalne premie świąteczne oraz liczne konkursy sprzedażowe pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się dla Ciebie i Twoich bliskich.Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętukompleksową obsługę Klienta według standardów firmysprzedaż usług finansowych i ubezpieczeniowychJeżeli jesteś osobą, która:chce się rozwijać i poznawać techniki sprzedaży uwielbia rozmawiać z ludźmi i obsługa Klienta to dla Ciebie przyjemnośćinteresujesz się nowinkami technologicznymi i chcesz mieć do nich dostęp z pierwszej rękiposiadasz doświadczenie w sprzedaży lub bezpośredniej obsłudze KlientaTo praca idealna dla Ciebie! Nie czekaj wyślij nam swoje CV a skontaktujemy się z Tobą niezwłocznie.Prosimy o składanie swojej aplikacji (CV i listu motywacyjnego) poprzez stronę www.mediaexpert.pl. W zakładce INFORMACJE - PRACA (zamieszczona na dole strony internetowej) proszę o wybranie interesującej Państwa oferty i zaaplikowanie na nią za pomocą przycisku Aplikuj.Prosimy o dopisanie klauzuli: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez TERG S.A., zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 101, poz. 926)
TERG S.A. - 2016-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)
układanie towaru na półkach, praca na ksie fiskalnej, pilnowanie terminów ważności produktów spożywczych
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Prace budowlane - zgodnie ze stanowiskiem
ZPUH "JUREX" Jerzy Leśniak WOLICA - 2015-10-28 - Wolica (podkarpackie)
obsługa klienta w salonie odzieżowym; godziny pracy: 9.00-17.00, 10.00-18.00, 12.00-20.00, niedziela 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Bogatynia (dolnośląskie)
Doradztwo i obsługa klienta. Zarządzenie obiegiem dokumentów. Rzopatrywanie reklamacji. Współpraca z przedsiębiorcami. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
"ABOUT YOU.PL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż i promocja produktów i usług będących w ofercie banku (realizacja określonych planów sprzedażowych) utrzymywanie relacji i współpraca z klientami banku pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi bieżąca obsługa klienta w oddziale zgodnie z obowiązującymi standardami przygotowywanie ofert dla klientów kształtowanie pozytywnego wizerunku banku
Kaszubski Bank Spółdzielczy Wejherowo - 2016-06-03 - Łęczyce (pomorskie)
Prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych w ramach projektów dofinansowywanych z UE.
CONSENS ELŻBIETA DUDEK - 2017-12-29 - Zamość (lubelskie)
prezentowanie oferty i sprzedaż produktów finansowych,realizacja indywidualnych planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów, cotygodniowe odbieranie rat w domu klienta, działania marketingowe na podległym terenie, raportowanie wyników do przełożonego
kontakt przez OHP - 2016-12-19 - Brzeg (opolskie)
-Obsługa kasowa klienta,-Układanie towaru na półkach,-Praca na pół etatu lub pełen etat, godziny ustalane wg grafiku, między 6:00 a 22:00-Osoby zainteresowane proszone są o kontakt telefoniczny 797-024-501 lub osobisty w markecie Tesco na Os. Suchostrzygi.
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Tczew (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, umiejętności: zarządzanie projektami rekrutacyjnymi, umiejętności interpersonalne, doświadczenie w analizie potrzeb rozwojowych, samodzielność, b. dobra organizacja pracy, mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: mile widziane na w/w stanowisku, znajomość j. ormiańskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: realizacja polityki i strategii personalnej firmy, dobór kadry pracowniczej, pozyskiwanie nowych pracowników i kontrahentów, tłumaczenie i opracowywanie tekstów, utrzymywanie kontaktów z klientami, wdrażanie systemów motywacyjnych, wspieranie procesów selekcji oraz rekrutacji, budowanie i zarządzanie bazą kandydatów.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, teren kraju,
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Lublin (lubelskie)
dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność;obsługa klienta, towarowanie, sprzątanie, praca na kasie;miejsce pracy: Odolanów
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Odolanów (wielkopolskie)
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta; zakres obowiązków:obsługa klientów; oferowanie, sprzedaż produktów bankowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-13 - Gliwice (śląskie)
1.realizacja usługi poradnictwo zawodowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy oraz ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, w szczególności w formie;1)porad indywidualnych i grupowych,2)informacji indywidualnych i grupowych,3)pomocy pracodawcy w indywidualnym rozwoju zawodowym oraz doborze kandydatów do pracy;2.pomoc osobom w rozwiązywaniu problemów zawodowych, wyborze odpowiedniego zawodu lub miejsca pracy oraz w planowaniu rozwoju kariery zawodowej, a także przygotowywaniu do lepszego radzenia sobie w poszukiwaniu i podejmowaniu pracy;3.kierowanie osób zarejestrowanych do innych pracowników realizujących usługi lub instrumenty rynku pracy;4.przedstawianie osobom propozycji form wsparcia zgodnie z ustawą oraz kierowanie osób zarejestrowanych do pracy i innych form pomocy;5.sporządzanie pism w szczególności dotyczących dłużników alimentacyjnych; 6.przygotowywanie korespondencji umożliwiającej realizację zadań;7.udostępnianie zasobów informacji zawodowych;8.prowadzenie banku programów;9.opracowywanie wykazów porad grupowych oraz spotkań informacyjnych;10.sporządzanie i wypełnianie rejestrów dotyczących poradnictwa zawodowego i informacji zawodowej;11.współpraca z pracownikami Działu Rynku Pracy i innymi pracownikami PUPw szczególności w zakresie aktywizacji osób posiadających status bezrobotnego lub poszukującego pracy;12.współudział w opracowaniu i realizacji programów promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy; 13.współpraca z innymi działami w zakresie pozyskiwania dodatkowych środków finansowych na realizację zadań z zakresu aktywizacji lokalnego rynku pracy;14.inicjowanie usług i instrumentów rynku pracy;15.wdrażanie i realizowanie projektów w zakresie promocji zatrudnienia, w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzenia środków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych, wynikających z programów operacyjnych współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Pracy; 16.inicjowanie, opracowywanie i realizacja badań, analiz, sprawozdań i monitoringów oraz dokonywanie ocen dotyczących rynku pracy;17.sporządzanie monitoringów zawodów deficytowych i nadwyżkowych;18.inicjowanie i realizowanie przedsięwzięć mających na celu rozwiązanie lub złagodzenie problemów związanych z planowanymi zwolnieniami grup pracowników z przyczyn dotyczących zakładu pracy;19.współpraca z gminami w zakresie upowszechniania informacji o usługach poradnictwa zawodowego;20.współpraca z Wojewódzkim Urzędem Pracy w zakresie świadczenia podstawowych usług rynku pracy, w tym w opracowywaniu i aktualizacji zasobów informacji dotyczących lokalnego rynku pracy przydatnych w poszukiwaniu pracy;21.wprowadzanie danych, dokumentowanie i odnotowywanie informacji, w systemach informatycznych stosowanych w Urzędzie, w szczególności związanych z realizacją usługi poradnictwo zawodowe;22.dokumentowanie wykonywanych czynności odpowiednio w formie papierowej lub też elektronicznej;23.aktualizacja informacji zawartych na stronie internetowej Urzędu w zakresie poradnictwa zawodowego;24.opracowywanie, zawieranie i realizowanie indywidualnych planów działania;25.ochrona danych osobowych osób bezrobotnych, poszukujących pracy oraz pracodawców;26.przetwarzanie informacji o bezrobotnych, poszukujących pracy i cudzoziemcach zamierzających wykonywać lub wykonujących pracę na terytorium RP;27.udostępnianie informacji dotyczących osób zarejestrowanych w trybie i na zasadach określonychw ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne na podstawie wniosku złożonego w szczególności w formie dokumentu elektronicznego innym podmiotom, w szczególności jednostkom organizacyjnym pomocy społecznej oraz jednostkom obsługującym świadczenia rodzinne, realizującym zadania publiczne na podstawie odrębnych przepisów albo na skutek powierzenia lub zlecenia przez podmiot publiczny w zakresie niezbędnym do realizacji tych zadań;28.realizowanie programów specjalnych, programów regionalnych;29.udzielanie informacji o możliwościach i zakresie pomocy określonej w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;30.organizacja zlecania działań aktywizacyjnych, w szczególności dokonywanie rekrutacji, kierowanie osób bezrobotnych do realizatora, koordynacja działań.
Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie - 2017-02-15 - Wyszków (mazowieckie)
-KONTAKT WYŁĄCZNIE E-MAIL: msamet (at) pl.timacagro.com-Praca w terenie [powiat tczewski i starogardzki]-Doradztwo rolnicze i sprzedaż produktów (nawozy i produkty zootechniczne),-Pracodawca oferuje samochód służbowy, telefon komórkowy, szkolenia, wsparcie zespołu,-Wynagrodzenie 4000 zł brutto + prowizja od sprzedaży.
TIMAC AGRO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-11-09 - Tczew (pomorskie)
Naprawy mechaniczne i serwisowanie wszystkich marek samochodów.WYMAGANIA:Wykształcenie: Techniczne, zawodowe Doświadczenie zawodowe: Minimum 4 lata doświadczeniaZnajomość języków: angielski - komunikatywnyKwalifikacje:- Udokumentowane wykształcenie w zawodzie mechanika samochodowego (świadectwo rzemieślnicze)- Prawo jazdy kat. BINNE:- umięjętnośc pracy pod presją czasu- zaangażowanie w pracę, wykonywanie usługi z dbałością o jakość i satysfakcję klienta- zorientowanie na rozwój zawodowy i chęć rozwijania swoich umiejętności.
Bilvarehuset Østfold AS - 2017-08-30 - Norwegia (Norwegia)
profesjonalana obsługa klienta, zgodna ze Standardami Obsługi Klienta, realizacja indywidualnych planów sprzedażowych, przyjmowanie dostawy i przygotowanie towarów do sprzedaży, dbanie o porządek na sali sprzedażowej i magazynie (sprzęt elektroniczny i AGD)
EURO-NET Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Chrzanów (małopolskie)
aktywna obsługa klienta, realizacja planów sprzedazowych.
NEONET S.A. - 2017-04-26 - Żywiec (śląskie)