BB/ INSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, ROLNICTWA I DZIAŁALNOSCI GOSPODARCZEJ Mieroszów oferta pracy Urząd Miejski w Mieroszowie

Stanowisko: BB/ INSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, ROLNICTWA I DZIAŁALNOSCI GOSPODARCZEJ

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) ewidencjonowanie środków trwałych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami należącymi do zasobu Gminy Mieroszów zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2147 z późn. zm.);2) współpraca z Referatem Finansowym pod względem środków trwałych;3) przenoszenie mienia z ewidencji nieruchomości do ewidencji środków trwałych (wwersji papierowej i w formie elektronicznej w modułach NIERUCHOMOŚCI iŚRODKI TRWAŁE, wchodzących w skład połączonych modułów PUMA);4) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w zakresie środków trwałych;5) nadzór właścicielski nad działaniami podejmowanymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o.o.;6) analiza informacji od najemców dotyczących stanu technicznego obiektów;7) przedstawianie do akceptacji wniosków dotyczących bieżących napraw, zlecanie ich wykonania oraz rozliczanie faktur otrzymanych po realizacji zleceń (opis);8) współpraca z inspektorem nadzoru inwestorskiego nad bieżącymi oraz doraźnymi robotami remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych oraz wykonywanymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o.o.;9) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. w ramach zakresu obowiązków;10) rozpatrywanie wniosków oraz przygotowywanie i wykonywanie dokumentacji niezbędnej do dzierżawy nieruchomości pod ogrody przydomowe, na cele rekreacji komercyjnej oraz handel w miejscu wyznaczonym w formie przetargu lub w formie bezprzetargowej, w tym m.in. przygotowywanie wykazów; ogłoszenie, uczestnictwo isporządzanie dokumentacji po przeprowadzonych przetargach, przekazywanie zleceń do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. na zawarcie umów;11) przyjmowanie, rozpatrywanie i analiza wniosków oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do sprzedaży samodzielnych lokali mieszkalnych i użytkowych wdrodze bezprzetragowej, w tym:przygotowywanie zleceń na wykonanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży nieruchomości m.in. dokumentacja geodezyjna, inwentaryzacja budynku, zaświadczenia o samodzielności lokali, wycena nieruchomości,zmiana wysokości udziałów w nieruchomości wspólnej we wspólnotach mieszkaniowych,przygotowywanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży,na podstawie zgromadzonej dokumentacji sporządzanie protokołu rokowań na zbycie nieruchomości w drodze bezprzetargowej,sporządzanie przypisów należności powstałych w wyniku podpisania umów notarialnych,12) prowadzenie obowiązującej ewidencji, rejestrów i sprawozdawczości statystycznej;13) udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych;14) udział w komisji przetargowej;15) prowadzenie spraw związanych z najmem i dzierżawą gruntów nierolnych; 16) prowadzenie spraw związanych z użyczeniem nieruchomości;17) prowadzenie spraw z zakresu umarzania wierzytelności Gminy Mieroszów z tytułu należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz udzielania innych ulg w spłacaniu tych należności.

Data publikacji: 2017-12-14

Lokalizacja: Mieroszów (dolnośląskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Mieroszowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1) ewidencjonowanie środków trwałych związanych z gospodarowaniem nieruchomościami należącymi do zasobu Gminy Mieroszów zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2147 z późn. zm.);2) współpraca z Referatem Finansowym pod względem środków trwałych;3) przenoszenie mienia z ewidencji nieruchomości do ewidencji środków trwałych (wwersji papierowej i w formie elektronicznej w modułach NIERUCHOMOŚCI iŚRODKI TRWAŁE, wchodzących w skład połączonych modułów PUMA);4) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w zakresie środków trwałych;5) nadzór właścicielski nad działaniami podejmowanymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o.o.;6) analiza informacji od najemców dotyczących stanu technicznego obiektów;7) przedstawianie do akceptacji wniosków dotyczących bieżących napraw, zlecanie ich wykonania oraz rozliczanie faktur otrzymanych po realizacji zleceń (opis);8) współpraca z inspektorem nadzoru inwestorskiego nad bieżącymi oraz doraźnymi robotami remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych oraz wykonywanymi przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o.o.;9) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. w ramach zakresu obowiązków;10) rozpatrywanie wniosków oraz przygotowywanie i wykonywanie dokumentacji niezbędnej do dzierżawy nieruchomości pod ogrody przydomowe, na cele rekreacji komercyjnej oraz handel w miejscu wyznaczonym w formie przetargu lub w formie bezprzetargowej, w tym m.in. przygotowywanie wykazów; ogłoszenie, uczestnictwo isporządzanie dokumentacji po przeprowadzonych przetargach, przekazywanie zleceń do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. na zawarcie umów;11) przyjmowanie, rozpatrywanie i analiza wniosków oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do sprzedaży samodzielnych lokali mieszkalnych i użytkowych wdrodze bezprzetragowej, w tym:przygotowywanie zleceń na wykonanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży nieruchomości m.in. dokumentacja geodezyjna, inwentaryzacja budynku, zaświadczenia o samodzielności lokali, wycena nieruchomości,zmiana wysokości udziałów w nieruchomości wspólnej we wspólnotach mieszkaniowych,przygotowywanie wykazów nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży,na podstawie zgromadzonej dokumentacji sporządzanie protokołu rokowań na zbycie nieruchomości w drodze bezprzetargowej,sporządzanie przypisów należności powstałych w wyniku podpisania umów notarialnych,12) prowadzenie obowiązującej ewidencji, rejestrów i sprawozdawczości statystycznej;13) udział w zebraniach wspólnot mieszkaniowych;14) udział w komisji przetargowej;15) prowadzenie spraw związanych z najmem i dzierżawą gruntów nierolnych; 16) prowadzenie spraw związanych z użyczeniem nieruchomości;17) prowadzenie spraw z zakresu umarzania wierzytelności Gminy Mieroszów z tytułu należności pieniężnych, do których nie stosuje się przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz udzielania innych ulg w spłacaniu tych należności.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
BB/ INSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI W REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, ROLNICTWA I DZIAŁALNOSCI GOSPODARCZEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mieroszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałbrzyski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mieroszów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: w zakresiee gospodarki nieruchomościami

Wymagane wykształcenie dla kandydatów:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: administracja

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Wymagania niezbędne:1) wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie gospodarki nieruchomościami lubadministracji;2) staż pracy 3 lata;3) obywatelstwo polskie;4) kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;5) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane zoskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;6) nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:1) umiejętność posługiwania się przepisami prawa, w szczególności z zakresu ustawy ogospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy osamorządzie gminnym, ustawy opracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji wsprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych2) biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows ipakietu Office;3) cechy osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość i terminowość w załatwianiu spraw, samodzielność myślenia idziałania, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy wzespole, wysoka kultura osobista, odporność na stres.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Mieroszowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

Adres pracodawcy:
Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów, powiat: wałbrzyski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
6. Wymagane dokumenty:1) list motywacyjny, potwierdzony własnoręcznym podpisem;2) życiorys Curriculum Vitae, potwierdzony własnoręcznym podpisem;3) dokument poświadczający wykształcenie: odpis dyplomu lub zaświadczenie oukończeniu studiów (po zakończeniu naboru do zwrotu);4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu;5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.);6) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, potwierdzone własnoręcznym podpisem;7) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta zpełni praw publicznych, potwierdzone własnoręcznym podpisem;8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, napotrzeby naboru, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922), potwierdzone własnoręcznym podpisem.Uwaga:Treść składanych oświadczeń przez kandydatów wymienionych w punkcie 6 musi być zgodna z treścią oświadczeń zawartych w ogłoszeniu o naborze.7. Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mieroszowie Pl. Niepodległości 1, I piętro, pokój nr 7 - sekretariat lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miejskiego - Pl. Niepodległości 1, 58-350 Mieroszów. Nakopercie należy umieścić adres zwrotny oraz dopisek: Dotyczy naboru na zastępstwo na stanowisko Inspektora ds.gospodarki nieruchomościami. Dokumenty należy złożyć lub przesłać wterminie do dnia 27 grudnia 2017 r. dogodz.1630. Dokumenty, które będą składane oraz przesyłane pocztą muszą wpłynąć do urzędu dodnia 27 grudnia 2017 r. dogodz.1630. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.8. Dodatkowe informacje:Procedura naboru zostanie przeprowadzona zgodnie z Zarządzeniem Nr 58/2012 Burmistrza Mieroszowa z dnia 25 czerwca 2012 r. w sprawie regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie.Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona przez umieszczenie na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu oraz opublikowanie w BIP Urzędu Miejskiego wMieroszowie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: wałbrzyski

Gmina pracodawcy: Mieroszów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mieroszów

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości

Data dodania oferty pracy: 14.12.2017

Oferta pracy ważna do: 12.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPAWACZ - od 3 200 PLN

Spawanie konstrukcji stalowych do produkcji transformatorów mocy, prowadzenie procesów trasowania, cięcia termicznego w ramach szczegółowych instrukcji, praca w środowisku międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Łódź (łódzkie)

KSIĘGOWA - 997,4 PLN

1.Prowadzenie pełnej i uproszczonej ksiegowości,2.Dekretowanie
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Chojna (zachodniopomorskie)

STOLARZ - od 2 000 PLN

Prace związane ze stolarstwem
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Lipnica Dolna (podkarpackie)

SEKRETARKA-ASYSTENT PREZESA DS. PORGANIZACJI ZAJĘĆ I DZIAŁALNOŚĆI UNIWERSYTETU - 997,4 PLN

obsługa komputera, prowadzenie dokiumentacji, przygotowawanie i obsługa spotkań i wykładów, ćwiczeń, kreatywność w prowadzeniu obsługi słuchaczy Uniwersytetu.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Łosice (mazowieckie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA DO ŻYCIA W RODZINIE (ŻAGAŃ) - od 336 PLN

Nauczanie młodzieży szkoły ponadgimnazjalnej przedmiotu- wychowanie do życia w rodzinie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I LICEALNYCH W ŻAGANIU - 2017-08-24 - Żagań (lubuskie)

WYTAPIACZ - od 2 369 PLN

Wytapianie metali.
Uniwheels Production (Poland) Sp.z.o.o - 2015-12-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 900 PLN

bieżąca obsługa biura, fakturowanie, przygotowywanie przesyłek kurierskich, zawożenie przesyłek na pocztę, kontakt z klientami - telefoniczny i osobisty na mieście
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

PATROSZACZ RYB (NR 1680) - od 13,7 PLN

filetowanie ryb, obsługa maszyn do przetwórstw ryb
IGDI SP Z O.O. - 2018-03-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wg programu stazu POWER (6/3)
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Darłowo (zachodniopomorskie)

POMOCNIK WIERTACZA - od 2 500 PLN

Wykonywanie otworów studziennych. Zamontowanie pomp głębinowych. Wykonywanie obudów studni/ Likwidowanie starych odwiertów
Zakład Studniarski Grzegorz Nowakowski - 2017-01-25 - Ostrów (łódzkie)

PRACOWNIK PRAC DORYWCZYCH - od 2 000 PLN

Prace pomocnicze przy sprzątaniu, odbiorrze towaru, układaniu palet z towarem, odbiór towaru z dostawy.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 2 000 PLN

naprawa pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Bytom (śląskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

przygotowywanie posiłków
ZENEK S.C. K.Kaczmarek, L.Kaczmarek - 2017-06-21 - Gubin (lubuskie)

REFERENT TECHNICZNY - do 2 500 PLN

Aktualizacja dokumentacji technicznej, prowadzenie rejestru maszyn i urządzeń, sporządzanie analiz, pilnowanie terminów przegladów technicznych form, urządzeń i maszyn. Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą telefoniczny: 71 382-82-32 lub osobiście. Oferta znajduje się w sali: F,B
BIKKOPLAST Sp. z o.o. - 2016-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK PIEKARNI - 2 000 - 2 500 PLN

wykonywanie czynności pomocniczych tj. krojenie pieczywa, segregowanie itp.; praca w godzinach 20.00-04.00; dofinansowanie biletów miesięcznych 50%;
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" W BOGATYNI - 2017-12-04 - Działoszyn (dolnośląskie)

KIEROWCA - PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 300 PLN

Poruszanie się samochodem dostawczym na terytorium UE oraz państw wschodu.Dobra znajomość języka ukraińskiego, prowadzenie rozmów handlowych na terenie WNP
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Janów Lubelski (lubelskie)

KUCHARZ - 2 301,6 - 2 466 PLN

praca na kuchni przy sporządzaniu dań gorących, kebabów, mix-ów, tortilli, zapiekanek, gyrosów, obsługa maszyn i urządzeń gastronomicznych
Sylwester Gołaszewski - 2018-01-16 - Zambrów (podlaskie)

INŻYNIER OPROGRAMOWANIA - od 12 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: rozwijanie w Javie ( na przykład w bibliotece maven, Java EJB, wewnętrznych bibliotekach firmowych, junit, mockito, log4j), zrozumienie stosu technologii i sposobu wpływania na ich podejście do rozwoju, agile rozwoju obiektów opartych na funkcjach, dokładne testowanie stworzonego oprogramowania, przestrzeganie wytycznych projektowych i standardów, zapewnienie jakości (brak błędów) w tworzonym oprogramowania, naprawa błędówSala H
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Wrocław (dolnośląskie)

DEKARZ - POMOCNIK DEKARZA - od 15 PLN

wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, chęć do pracywykonywanie pokryć dachowych. Praca: teren powiatu
Usługi Budowlane Ewelina Talaga - 2016-07-13 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)

FRYZJERKA - do 1 400 PLN

Strzyżenie, wykonywanie fryzur oraz tworzenie fryzur alternatywnych.
Pinkie Pie Beata Pachnik, Salon fryzur alternatywych i kosmetyczny Pinkie Pie - 2018-07-30 - Gdańsk (pomorskie)

POMOC NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

Pomoc w pracy nauczyciela z dziećmi w wieku 3-6 lat, pomoc w czynnościach samoobsługowych i higienicznych, pomoc w przygotowywaniu pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć, pomoc podczas dyżurów i wyjść poza budynek pod nadzorem opiekuna
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Czeladź (śląskie)

NAUCZYCIEL TECHNIKI W SZKOLE PODSTAWOWEJ - od 500 PLN

prowadzenie zajęć z techniki
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Leszczyna (lubelskie)

KUCHARZ - od 1 850 PLN

Przygotowywanie i wydawanie posiłków
P.H.U. NEDS Ewelina Skwiercz - 2016-05-23 - Człuchów (pomorskie)

WOŻNA ODDZIAŁOWA(NR 0868) - od 1 850 PLN

sprzątanie sal, łazienki dzieci, mycie okien , mycie zabawek, dyżur podczas rozchodzenia się dzieci, podawanie posiłków[Praca w zastępstwie] : 3 MIESIĄCE
Przedszkole Niepubliczne "Puchatek" Wiesława Oskwarek - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

- obsługa klienta salonu- prezentacja samochodu- sporządzanie ofert sprzedaży- wystawianie faktur- dbanie o porządek na salonie- dbanie o czystość samochodów na salonie
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Zabrze (śląskie)

MASAŻYSTA 1/2 ETATU - do 1 000 PLN

WYKONYWANIE MASAŻU CHIŃSKIEGO GŁOWY, STÓP, CAŁEGO CIAŁA, MASAŻU CHIŃSKIEGO LECZNICZEGO; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ WYKONYWANIA MASAŻU CHIŃSKIEGO, 1 ROK DOŚWIADCZENIA NA W/W STANOWISKU; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 000 PLN

1. Przyjmowanie i rejestracja wniosków od inwestorów i projektantów zawierających propozycje usytuowania projektowanych sieci,2. analiza map i dokumentacji projektowej,3. wystawianie i doręczanie dokumentu obliczenia opłaty,4. wyznaczanie sposobu, terminu i miejsca narad koordynacyjnych oraz zawiadamianie o tym wnioskodawców i innych zainteresowanych podmiotów,5. sprawowanie funkcji przewodniczącego narad koordynacyjnych,6. opracowywanie wyników narady koordynacyjnej,7. wprowadzanie uzgodnionych projektów na mapę numeryczną,8. archiwizacja dokumentacji z narad koordynacyjnychPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK TOROWO - BUDOWLANY - 2 000 - 3 000 PLN

Wykształcenie podstawowe, zawodowe; mile widziane roczne doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku; praca na torach, wymiana podkładów i szyn, prace przy budowie kanalizacji, odwodnienia i układaniu rur wodno kanalizacyjnych; mile widziani emeryci górniczy z prawem jazdy kat. B; miejsce pracy: teren kraju; (pracodawca zapewnia zakwaterowanie, transport + diety); umowa zlecenie;
Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Drogowych Dorota Kuczera - 2017-09-13 - Gliwice (śląskie)

MONTER INSTALACJI TECHNOLOGICZNYCH - od 2 000 PLN

prace ogólnobudowlane, remontowe na stacjach paliw
TAKO - SERWIS STACJI PALIW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)


Wybierz powiat