Praca Urz膮d Miejski w Mieroszowie - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy Urz膮d Miejski w Mieroszowie, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 11 ofert pracy Urz膮d Miejski w Mieroszowie.

KK/ KIEROWNIK REFERATU GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI, ROLNICTWA I DZIA艁ALNO艢CI GOSPODARCZEJ - od 2聽800 PLN

1) przygotowywanie projektu dochod贸w i wydatk贸w do bud偶etu gminy oraz informacji o stanie mienia komunalnego;2) przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania bud偶etu;3) wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzeda偶y nieruchomo艣ci nabytej uprzednio od Skarbu Pa艅stwa lub od gminy, je偶eli nie zosta艂y zabudowane na podstawie pozwolenia na budow臋;4) wyra偶anie zgody na podzia艂 nieruchomo艣ci wsp贸lnej;5) ustalanie wywo艂awczych stawek czynszu za najem lub dzier偶aw臋 grunt贸w stanowi膮cych mienie komunalne;6) przygotowywanie dokumentacji niezb臋dnej przy wyposa偶aniu jednostek organizacyjnych nieposiadaj膮cych osobowo艣ci prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomo艣ciami: dokumentacja geodezyjna oraz okre艣laj膮ca warto艣膰 nieruchomo艣ci;7) uw艂aszczanie komunalnych os贸b prawnych posiadaj膮cych w dniu 5 grudnia 1990r. grunty w zarz膮dzie;8) realizacja ustawy o zasadach przekazywania zak艂adowych budynk贸w mieszkalnych przez przedsi臋biorstwa pa艅stwowe;9) wyposa偶anie pracowniczych ogrod贸w dzia艂kowych w grunty;10) prowadzenie spraw zwi膮zanych z po艣wiadczeniem o艣wiadczenia nabywcy oosobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o 艂膮cznej powierzchni u偶ytk贸w rolnych wchodz膮cych w sk艂ad gospodarstwa rodzinnego;11) administrowanie lasami komunalnymi;12) wyra偶anie zgody na dysponowanie na cele budowlane dzia艂kami gminnymi nie b臋d膮cymi drogami;13) prowadzenie spraw zwi膮zanych ze stawkami czynszu i op艂at za lokale: nieruchomo艣ci budynkowe;14) prowadzenie spraw w zakresie podzia艂贸w nieruchomo艣ci;15) prowadzenie spraw w zakresie rozgranicze艅 nieruchomo艣ci;16) wydawanie decyzji o ustaleniu op艂at adiacenckich;17) odszkodowania za nieruchomo艣ci przej臋te pod drogi publiczne;18) przygotowywanie nieruchomo艣ci do zamiany lub darowizny;19) oddawanie nieruchomo艣ci w trwa艂y zarz膮d;20) przygotowywanie wniosk贸w na dokonanie wpis贸w do ksi膮g wieczystych: zmiana wpisu, za艂o偶enie ksi臋gi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;21) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowo艣ci, ulic i adres贸w;22) przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosk贸w oraz przygotowywanie niezb臋dnej dokumentacji do sprzeda偶y samodzielnych lokali mieszkalnych iu偶ytkowych w formie przetargu;23) wsp贸艂praca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zak艂adem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mierosz贸w Sp. z o. o. w zakresie dzia艂ania referatu - udzia艂 w zebraniach wsp贸lnot;24) udzia艂 w komisjach przetargowych;25) prowadzenie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci IPE;26) prowadzenie sprawozdawczo艣ci z zakresu prowadzonych spraw;27) przygotowywanie projekt贸w um贸w, opinii, regulamin贸w, zarz膮dze艅 oraz uchwa艂;28) prowadzenie ewidencji i rejestr贸w z zakresu prowadzonych spraw;29) przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;30) wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu plan贸w, analiz i sprawozda艅 na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;31) uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;32) kierowanie i nadz贸r nad ca艂o艣ci膮 prac referatu i jego pracownik贸w.- Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urz臋dniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obs艂ug膮 sprz臋tu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedz膮cej, przy obs艂udze monitora ekranowego powy偶ej 4 godzin dziennie;5) praca w terenie.-Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu lipcu 2018 r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepis贸w ustawy o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych by艂 wy偶szy ni偶 6%.
Urz膮d Miejski w Mieroszowie - 2018-08-10 - Mierosz贸w (dolno艣l膮skie)

KK/ KIEROWNIK REFERATU GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI, ROLNICTWA I DZIA艁ALNO艢CI GOSPODARCZEJ - od 2聽800 PLN

1) przygotowywanie projektu dochod贸w i wydatk贸w do bud偶etu gminy oraz informacji o stanie mienia komunalnego;2) przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania bud偶etu;3) wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzeda偶y nieruchomo艣ci nabytej uprzednio od Skarbu Pa艅stwa lub od gminy, je偶eli nie zosta艂y zabudowane na podstawie pozwolenia na budow臋;4) wyra偶anie zgody na podzia艂 nieruchomo艣ci wsp贸lnej;5) ustalanie wywo艂awczych stawek czynszu za najem lub dzier偶aw臋 grunt贸w stanowi膮cych mienie komunalne;6) przygotowywanie dokumentacji niezb臋dnej przy wyposa偶aniu jednostek organizacyjnych nieposiadaj膮cych osobowo艣ci prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomo艣ciami: dokumentacja geodezyjna oraz okre艣laj膮ca warto艣膰 nieruchomo艣ci;7) uw艂aszczanie komunalnych os贸b prawnych posiadaj膮cych w dniu 5 grudnia 1990r. grunty w zarz膮dzie;8) realizacja ustawy o zasadach przekazywania zak艂adowych budynk贸w mieszkalnych przez przedsi臋biorstwa pa艅stwowe;9) wyposa偶anie pracowniczych ogrod贸w dzia艂kowych w grunty;10) prowadzenie spraw zwi膮zanych z po艣wiadczeniem o艣wiadczenia nabywcy oosobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o 艂膮cznej powierzchni u偶ytk贸w rolnych wchodz膮cych w sk艂ad gospodarstwa rodzinnego;11) administrowanie lasami komunalnymi;12) wyra偶anie zgody na dysponowanie na cele budowlane dzia艂kami gminnymi nie b臋d膮cymi drogami;13) prowadzenie spraw zwi膮zanych ze stawkami czynszu i op艂at za lokale: nieruchomo艣ci budynkowe;14) prowadzenie spraw w zakresie podzia艂贸w nieruchomo艣ci;15) prowadzenie spraw w zakresie rozgranicze艅 nieruchomo艣ci;16) wydawanie decyzji o ustaleniu op艂at adiacenckich;17) odszkodowania za nieruchomo艣ci przej臋te pod drogi publiczne;18) przygotowywanie nieruchomo艣ci do zamiany lub darowizny;19) oddawanie nieruchomo艣ci w trwa艂y zarz膮d;20) przygotowywanie wniosk贸w na dokonanie wpis贸w do ksi膮g wieczystych: zmiana wpisu, za艂o偶enie ksi臋gi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;21) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowo艣ci, ulic i adres贸w;22) przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosk贸w oraz przygotowywanie niezb臋dnej dokumentacji do sprzeda偶y samodzielnych lokali mieszkalnych iu偶ytkowych w formie przetargu;23) wsp贸艂praca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zak艂adem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mierosz贸w Sp. z o. o. w zakresie dzia艂ania referatu - udzia艂 w zebraniach wsp贸lnot;24) udzia艂 w komisjach przetargowych;25) prowadzenie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci IPE;26) prowadzenie sprawozdawczo艣ci z zakresu prowadzonych spraw;27) przygotowywanie projekt贸w um贸w, opinii, regulamin贸w, zarz膮dze艅 oraz uchwa艂;28) prowadzenie ewidencji i rejestr贸w z zakresu prowadzonych spraw;29) przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;30) wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu plan贸w, analiz i sprawozda艅 na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;31) uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;32) kierowanie i nadz贸r nad ca艂o艣ci膮 prac referatu i jego pracownik贸w.- Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urz臋dniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obs艂ug膮 sprz臋tu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedz膮cej, przy obs艂udze monitora ekranowego powy偶ej 4 godzin dziennie;5) praca w terenie.-Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu czerwcu 2018 r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepis贸w ustawy o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych by艂 wy偶szy ni偶 6%.
Urz膮d Miejski w Mieroszowie - 2018-07-16 - Mierosz贸w (dolno艣l膮skie)

BB/ INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH W REFERACIE FINANSOWYM - od 2聽500 PLN

Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie bud偶etu gminy;2) prowadzenie ewidencji i ksi臋gowo艣ci w zakresie dochod贸w bud偶etu pa艅stwa realizowanych przez gmin臋;3) sporz膮dzanie miesi臋cznej, kwartalnej i rocznej sprawozdawczo艣ci wymaganej obowi膮zuj膮cymi przepisami oraz ustaleniami wewn臋trznymi w zakresie prowadzonych spraw;4) nadzorowanie i koordynowanie prac zwi膮zanych z prowadzeniem gospodarki finansowej w jednostkach o艣wiatowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi zasadami;5) dekretowanie wydatk贸w bud偶etowych w jednostkach o艣wiatowych;6) rozliczanie nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 finansowych w jednostkach o艣wiatowych;7) sporz膮dzanie okresowych sprawozda艅 i bilans贸w jednostek o艣wiatowych;8) rozliczanie rocznych i okresowych inwentaryzacji;9) naliczanie oraz sporz膮dzanie i prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej dodatk贸w wyr贸wnawczych dla nauczycieli;10) wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu bud偶etu. - Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urz臋dniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obs艂ug膮 sprz臋tu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedz膮cej, przy obs艂udze monitora ekranowego powy偶ej 4 godzin dziennie;-Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu czerwcu 2018 r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepis贸w ustawy o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych by艂 wy偶szy ni偶 6%.
Urz膮d Miejski w Mieroszowie - 2018-07-03 - Mierosz贸w (dolno艣l膮skie)

KK/ KIEROWNIK REFERATU GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI, ROLNICTWA I DZIA艁ALNO艢CI GOSPODARCZEJ - od 2聽800 PLN

1) przygotowywanie projektu dochod贸w i wydatk贸w do bud偶etu gminy oraz informacji o stanie mienia komunalnego;2) przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania bud偶etu;3) wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzeda偶y nieruchomo艣ci nabytej uprzednio od Skarbu Pa艅stwa lub od gminy, je偶eli nie zosta艂y zabudowane na podstawie pozwolenia na budow臋;4) wyra偶anie zgody na podzia艂 nieruchomo艣ci wsp贸lnej;5) ustalanie wywo艂awczych stawek czynszu za najem lub dzier偶aw臋 grunt贸w stanowi膮cych mienie komunalne;6) przygotowywanie dokumentacji niezb臋dnej przy wyposa偶aniu jednostek organizacyjnych nieposiadaj膮cych osobowo艣ci prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomo艣ciami: dokumentacja geodezyjna oraz okre艣laj膮ca warto艣膰 nieruchomo艣ci;7) uw艂aszczanie komunalnych os贸b prawnych posiadaj膮cych w dniu 5 grudnia 1990r. grunty w zarz膮dzie;8) realizacja ustawy o zasadach przekazywania zak艂adowych budynk贸w mieszkalnych przez przedsi臋biorstwa pa艅stwowe;9) wyposa偶anie pracowniczych ogrod贸w dzia艂kowych w grunty;10) prowadzenie spraw zwi膮zanych z po艣wiadczeniem o艣wiadczenia nabywcy oosobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o 艂膮cznej powierzchni u偶ytk贸w rolnych wchodz膮cych w sk艂ad gospodarstwa rodzinnego;11) administrowanie lasami komunalnymi;12) wyra偶anie zgody na dysponowanie na cele budowlane dzia艂kami gminnymi nie b臋d膮cymi drogami;13) prowadzenie spraw zwi膮zanych ze stawkami czynszu i op艂at za lokale: nieruchomo艣ci budynkowe;14) prowadzenie spraw w zakresie podzia艂贸w nieruchomo艣ci;15) prowadzenie spraw w zakresie rozgranicze艅 nieruchomo艣ci;16) wydawanie decyzji o ustaleniu op艂at adiacenckich;17) odszkodowania za nieruchomo艣ci przej臋te pod drogi publiczne;18) przygotowywanie nieruchomo艣ci do zamiany lub darowizny;19) oddawanie nieruchomo艣ci w trwa艂y zarz膮d;20) przygotowywanie wniosk贸w na dokonanie wpis贸w do ksi膮g wieczystych: zmiana wpisu, za艂o偶enie ksi臋gi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;21) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowo艣ci, ulic i adres贸w;22) przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosk贸w oraz przygotowywanie niezb臋dnej dokumentacji do sprzeda偶y samodzielnych lokali mieszkalnych iu偶ytkowych w formie przetargu;23) wsp贸艂praca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zak艂adem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mierosz贸w Sp. z o. o. w zakresie dzia艂ania referatu - udzia艂 w zebraniach wsp贸lnot;24) udzia艂 w komisjach przetargowych;25) prowadzenie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci IPE;26) prowadzenie sprawozdawczo艣ci z zakresu prowadzonych spraw;27) przygotowywanie projekt贸w um贸w, opinii, regulamin贸w, zarz膮dze艅 oraz uchwa艂;28) prowadzenie ewidencji i rejestr贸w z zakresu prowadzonych spraw;29) przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;30) wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu plan贸w, analiz i sprawozda艅 na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;31) uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;32) kierowanie i nadz贸r nad ca艂o艣ci膮 prac referatu i jego pracownik贸w.- Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urz臋dniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obs艂ug膮 sprz臋tu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedz膮cej, przy obs艂udze monitora ekranowego powy偶ej 4 godzin dziennie;5) praca w terenie.-Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu czerwcu 2018 r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepis贸w ustawy o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych by艂 wy偶szy ni偶 6%.
Urz膮d Miejski w Mieroszowie - 2018-07-02 - Mierosz贸w (dolno艣l膮skie)

BB/ INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH W REFERACIE FINANSOWYM - od 2聽500 PLN

Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie bud偶etu gminy;2) prowadzenie ewidencji i ksi臋gowo艣ci w zakresie dochod贸w bud偶etu pa艅stwa realizowanych przez gmin臋;3) sporz膮dzanie miesi臋cznej, kwartalnej i rocznej sprawozdawczo艣ci wymaganej obowi膮zuj膮cymi przepisami oraz ustaleniami wewn臋trznymi w zakresie prowadzonych spraw;4) nadzorowanie i koordynowanie prac zwi膮zanych z prowadzeniem gospodarki finansowej wjednostkach o艣wiatowych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi zasadami;5) dekretowanie wydatk贸w bud偶etowych w jednostkach o艣wiatowych;6) rozliczanie nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 finansowych w jednostkach o艣wiatowych;7) sporz膮dzanie okresowych sprawozda艅 i bilans贸w jednostek o艣wiatowych;8) rozliczanie rocznych i okresowych inwentaryzacji;9) naliczanie oraz sporz膮dzanie i prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej dodatk贸w wyr贸wnawczych dla nauczycieli;10) wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu bud偶etu.
Urz膮d Miejski w Mieroszowie - 2018-06-20 - Mierosz贸w (dolno艣l膮skie)

KK/ KIEROWNIK REFERATU GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI, ROLNICTWA I DZIA艁ALNO艢CI GOSPODARCZEJ - od 2聽800 PLN

1) przygotowywanie projektu dochod贸w i wydatk贸w do bud偶etu gminy oraz informacji o stanie mienia komunalnego;2) przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania bud偶etu;3) wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzeda偶y nieruchomo艣ci nabytej uprzednio od Skarbu Pa艅stwa lub od gminy, je偶eli nie zosta艂y zabudowane na podstawie pozwolenia na budow臋;4) wyra偶anie zgody na podzia艂 nieruchomo艣ci wsp贸lnej;5) ustalanie wywo艂awczych stawek czynszu za najem lub dzier偶aw臋 grunt贸w stanowi膮cych mienie komunalne;6) przygotowywanie dokumentacji niezb臋dnej przy wyposa偶aniu jednostek organizacyjnych nieposiadaj膮cych osobowo艣ci prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomo艣ciami: dokumentacja geodezyjna oraz okre艣laj膮ca warto艣膰 nieruchomo艣ci;7) uw艂aszczanie komunalnych os贸b prawnych posiadaj膮cych w dniu 5 grudnia 1990r. grunty wzarz膮dzie;8) realizacja ustawy o zasadach przekazywania zak艂adowych budynk贸w mieszkalnych przez przedsi臋biorstwa pa艅stwowe;9) wyposa偶anie pracowniczych ogrod贸w dzia艂kowych w grunty;10) prowadzenie spraw zwi膮zanych z po艣wiadczeniem o艣wiadczenia nabywcy oosobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o 艂膮cznej powierzchni u偶ytk贸w rolnych wchodz膮cych w sk艂ad gospodarstwa rodzinnego;11) administrowanie lasami komunalnymi;12) wyra偶anie zgody na dysponowanie na cele budowlane dzia艂kami gminnymi nie b臋d膮cymi drogami;13) prowadzenie spraw zwi膮zanych ze stawkami czynszu i op艂at za lokale: nieruchomo艣ci budynkowe;14) prowadzenie spraw w zakresie podzia艂贸w nieruchomo艣ci;15) prowadzenie spraw w zakresie rozgranicze艅 nieruchomo艣ci;16) wydawanie decyzji o ustaleniu op艂at adiacenckich;17) odszkodowania za nieruchomo艣ci przej臋te pod drogi publiczne;18) przygotowywanie nieruchomo艣ci do zamiany lub darowizny;19) oddawanie nieruchomo艣ci w trwa艂y zarz膮d;20) przygotowywanie wniosk贸w na dokonanie wpis贸w do ksi膮g wieczystych: zmiana wpisu, za艂o偶enie ksi臋gi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;21) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowo艣ci, ulic i adres贸w;22) przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosk贸w oraz przygotowywanie niezb臋dnej dokumentacji do sprzeda偶y samodzielnych lokali mieszkalnych iu偶ytkowych w formie przetargu;23) wsp贸艂praca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zak艂adem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mierosz贸w Sp. z o. o. w zakresie dzia艂ania referatu - udzia艂 w zebraniach wsp贸lnot;24) udzia艂 w komisjach przetargowych;25) prowadzenie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci IPE;26) prowadzenie sprawozdawczo艣ci z zakresu prowadzonych spraw;27) przygotowywanie projekt贸w um贸w, opinii, regulamin贸w, zarz膮dze艅 oraz uchwa艂;28) prowadzenie ewidencji i rejestr贸w z zakresu prowadzonych spraw;29) przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;30) wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu plan贸w, analiz i sprawozda艅 na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;31) uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;32) kierowanie i nadz贸r nad ca艂o艣ci膮 prac referatu i jego pracownik贸w.- Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urz臋dniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obs艂ug膮 sprz臋tu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedz膮cej, przy obs艂udze monitora ekranowego powy偶ej 4 godzin dziennie;5) praca w terenie.-Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu maju 2018 r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepis贸w ustawy o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych by艂 wy偶szy ni偶 6%.
Urz膮d Miejski w Mieroszowie - 2018-06-14 - Mierosz贸w (dolno艣l膮skie)

KK/ KIEROWNIK REFERATU GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI, ROLNICTWA I DZIA艁ALNO艢CI GOSPODARCZEJ - od 2聽800 PLN

1) przygotowywanie projektu dochod贸w i wydatk贸w do bud偶etu gminy oraz informacji o stanie mienia komunalnego;2) przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania bud偶etu;3) wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzeda偶y nieruchomo艣ci nabytej uprzednio od Skarbu Pa艅stwa lub od gminy, je偶eli nie zosta艂y zabudowane na podstawie pozwolenia na budow臋;4) wyra偶anie zgody na podzia艂 nieruchomo艣ci wsp贸lnej;5) ustalanie wywo艂awczych stawek czynszu za najem lub dzier偶aw臋 grunt贸w stanowi膮cych mienie komunalne;6) przygotowywanie dokumentacji niezb臋dnej przy wyposa偶aniu jednostek organizacyjnych nieposiadaj膮cych osobowo艣ci prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomo艣ciami: dokumentacja geodezyjna oraz okre艣laj膮ca warto艣膰 nieruchomo艣ci;7) uw艂aszczanie komunalnych os贸b prawnych posiadaj膮cych w dniu 5 grudnia 1990r. grunty wzarz膮dzie;8) realizacja ustawy o zasadach przekazywania zak艂adowych budynk贸w mieszkalnych przez przedsi臋biorstwa pa艅stwowe;9) wyposa偶anie pracowniczych ogrod贸w dzia艂kowych w grunty;10) prowadzenie spraw zwi膮zanych z po艣wiadczeniem o艣wiadczenia nabywcy oosobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o 艂膮cznej powierzchni u偶ytk贸w rolnych wchodz膮cych w sk艂ad gospodarstwa rodzinnego;11) administrowanie lasami komunalnymi;12) wyra偶anie zgody na dysponowanie na cele budowlane dzia艂kami gminnymi nie b臋d膮cymi drogami;13) prowadzenie spraw zwi膮zanych ze stawkami czynszu i op艂at za lokale: nieruchomo艣ci budynkowe;14) prowadzenie spraw w zakresie podzia艂贸w nieruchomo艣ci;15) prowadzenie spraw w zakresie rozgranicze艅 nieruchomo艣ci;16) wydawanie decyzji o ustaleniu op艂at adiacenckich;17) odszkodowania za nieruchomo艣ci przej臋te pod drogi publiczne;18) przygotowywanie nieruchomo艣ci do zamiany lub darowizny;19) oddawanie nieruchomo艣ci w trwa艂y zarz膮d;20) przygotowywanie wniosk贸w na dokonanie wpis贸w do ksi膮g wieczystych: zmiana wpisu, za艂o偶enie ksi臋gi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;21) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowo艣ci, ulic i adres贸w;22) przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosk贸w oraz przygotowywanie niezb臋dnej dokumentacji do sprzeda偶y samodzielnych lokali mieszkalnych iu偶ytkowych w formie przetargu;23) wsp贸艂praca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zak艂adem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mierosz贸w Sp. z o. o. w zakresie dzia艂ania referatu - udzia艂 w zebraniach wsp贸lnot;24) udzia艂 w komisjach przetargowych;25) prowadzenie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci IPE;26) prowadzenie sprawozdawczo艣ci z zakresu prowadzonych spraw;27) przygotowywanie projekt贸w um贸w, opinii, regulamin贸w, zarz膮dze艅 oraz uchwa艂;28) prowadzenie ewidencji i rejestr贸w z zakresu prowadzonych spraw;29) przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;30) wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu plan贸w, analiz i sprawozda艅 na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;31) uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;32) kierowanie i nadz贸r nad ca艂o艣ci膮 prac referatu i jego pracownik贸w.- Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urz臋dniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obs艂ug膮 sprz臋tu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedz膮cej, przy obs艂udze monitora ekranowego powy偶ej 4 godzin dziennie;5) praca w terenie.-Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu kwietniu 2018 r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepis贸w ustawy o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych by艂 ni偶szy ni偶 6%.
Urz膮d Miejski w Mieroszowie - 2018-05-14 - Mierosz贸w (dolno艣l膮skie)

KK/ KIEROWNIK REFERATU GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI, ROLNICTWA I DZIA艁ALNO艢CI GOSPODARCZEJ - od 2聽800 PLN

1) przygotowywanie projektu dochod贸w i wydatk贸w do bud偶etu gminy oraz informacji ostanie mienia komunalnego;2) przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania bud偶etu;3) wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzeda偶y nieruchomo艣ci nabytej uprzednio od Skarbu Pa艅stwa lub od gminy, je偶eli nie zosta艂y zabudowane na podstawie pozwolenia na budow臋;4) wyra偶anie zgody na podzia艂 nieruchomo艣ci wsp贸lnej;5) ustalanie wywo艂awczych stawek czynszu za najem lub dzier偶aw臋 grunt贸w stanowi膮cych mienie komunalne;6) przygotowywanie dokumentacji niezb臋dnej przy wyposa偶aniu jednostek organizacyjnych nieposiadaj膮cych osobowo艣ci prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomo艣ciami: dokumentacja geodezyjna oraz okre艣laj膮ca warto艣膰 nieruchomo艣ci;7) uw艂aszczanie komunalnych os贸b prawnych posiadaj膮cych w dniu 5 grudnia 1990r. grunty wzarz膮dzie;8) realizacja ustawy o zasadach przekazywania zak艂adowych budynk贸w mieszkalnych przez przedsi臋biorstwa pa艅stwowe;9) wyposa偶anie pracowniczych ogrod贸w dzia艂kowych w grunty;10) prowadzenie spraw zwi膮zanych z po艣wiadczeniem o艣wiadczenia nabywcy oosobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o 艂膮cznej powierzchni u偶ytk贸w rolnych wchodz膮cych w sk艂ad gospodarstwa rodzinnego;11) administrowanie lasami komunalnymi;12) wyra偶anie zgody na dysponowanie na cele budowlane dzia艂kami gminnymi nie b臋d膮cymi drogami;13) prowadzenie spraw zwi膮zanych ze stawkami czynszu i op艂at za lokale: nieruchomo艣ci budynkowe;14) prowadzenie spraw w zakresie podzia艂贸w nieruchomo艣ci;15) prowadzenie spraw w zakresie rozgranicze艅 nieruchomo艣ci;16) wydawanie decyzji o ustaleniu op艂at adiacenckich;17) odszkodowania za nieruchomo艣ci przej臋te pod drogi publiczne;18) przygotowywanie nieruchomo艣ci do zamiany lub darowizny;19) oddawanie nieruchomo艣ci w trwa艂y zarz膮d;20) przygotowywanie wniosk贸w na dokonanie wpis贸w do ksi膮g wieczystych: zmiana wpisu, za艂o偶enie ksi臋gi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;21) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowo艣ci, ulic i adres贸w;22) przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosk贸w oraz przygotowywanie niezb臋dnej dokumentacji do sprzeda偶y samodzielnych lokali mieszkalnych iu偶ytkowych w formie przetargu;23) wsp贸艂praca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zak艂adem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mierosz贸w Sp. z o. o. w zakresie dzia艂ania referatu - udzia艂 w zebraniach wsp贸lnot;24) udzia艂 w komisjach przetargowych;25) prowadzenie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci IPE;26) prowadzenie sprawozdawczo艣ci z zakresu prowadzonych spraw;27) przygotowywanie projekt贸w um贸w, opinii, regulamin贸w, zarz膮dze艅 oraz uchwa艂;28) prowadzenie ewidencji i rejestr贸w z zakresu prowadzonych spraw;29) przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami;30) wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu plan贸w, analiz i sprawozda艅 na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;31) uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;32) kierowanie i nadz贸r nad ca艂o艣ci膮 prac referatu i jego pracownik贸w.- Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urz臋dniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obs艂ug膮 sprz臋tu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedz膮cej, przy obs艂udze monitora ekranowego powy偶ej 4 godzin dziennie;5) praca w terenie.-Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu marcu 2018 r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepis贸w ustawy o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych by艂 ni偶szy ni偶 6%.
Urz膮d Miejski w Mieroszowie - 2018-04-29 - Mierosz贸w (dolno艣l膮skie)

BB/ INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH W REFERACIE FINANSOWYM - od 2聽500 PLN

Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wynagrodzeniami pracownik贸w jednostek samorz膮dowych Gminy Mierosz贸w (urz膮d, jednostki o艣wiatowe):a) sporz膮dzanie list p艂ac oraz kart wynagrodze艅,b) prowadzenie rozlicze艅 z Zak艂adem Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych, Urz臋dem Skarbowym oraz Powiatowym Urz臋dem Pracy,c) obs艂uga programu P艂atnik i PFRON;2) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie bud偶etu gminy;3) sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci w zakresie prowadzonych spraw;4) wydawanie za艣wiadcze艅;5) wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu i wykonywaniu bud偶etu.
Urz膮d Miejski w Mieroszowie - 2017-12-14 - Mierosz贸w (dolno艣l膮skie)

BB/ INSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI W REFERACIE GOSPODARKI NIERUCHOMO艢CIAMI, ROLNICTWA I DZIA艁ALNOSCI GOSPODARCZEJ - od 2聽200 PLN

3. Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) ewidencjonowanie 艣rodk贸w trwa艂ych zwi膮zanych z gospodarowaniem nieruchomo艣ciami nale偶膮cymi do zasobu Gminy Mierosz贸w zgodnie z przepisami wynikaj膮cymi z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomo艣ciami (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2147 z p贸藕n. zm.);2) wsp贸艂praca z Referatem Finansowym pod wzgl臋dem 艣rodk贸w trwa艂ych;3) przenoszenie mienia z ewidencji nieruchomo艣ci do ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych (wwersji papierowej i w formie elektronicznej w modu艂ach NIERUCHOMO艢CI i艢RODKI TRWA艁E, wchodz膮cych w sk艂ad po艂膮czonych modu艂贸w PUMA);4) prowadzenie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci statystycznej w zakresie 艣rodk贸w trwa艂ych;5) nadz贸r w艂a艣cicielski nad dzia艂aniami podejmowanymi przez Zak艂ad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mierosz贸w Sp. z o.o.;6) analiza informacji od najemc贸w dotycz膮cych stanu technicznego obiekt贸w;7) przedstawianie do akceptacji wniosk贸w dotycz膮cych bie偶膮cych napraw, zlecanie ich wykonania oraz rozliczanie faktur otrzymanych po realizacji zlece艅 (opis);8) wsp贸艂praca z inspektorem nadzoru inwestorskiego nad bie偶膮cymi oraz dora藕nymi robotami remontowymi w zakresie instalacji elektrycznych oraz wykonywanymi przez Zak艂ad Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mierosz贸w Sp. z o.o.;9) wsp贸艂praca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zak艂adem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mierosz贸w Sp. z o. o. w ramach zakresu obowi膮zk贸w;10) rozpatrywanie wniosk贸w oraz przygotowywanie i wykonywanie dokumentacji niezb臋dnej do dzier偶awy nieruchomo艣ci pod ogrody przydomowe, na cele rekreacji komercyjnej oraz handel w miejscu wyznaczonym w formie przetargu lub w formie bezprzetargowej, w tym m.in. przygotowywanie wykaz贸w; og艂oszenie, uczestnictwo isporz膮dzanie dokumentacji po przeprowadzonych przetargach, przekazywanie zlece艅 do Zak艂adu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mierosz贸w Sp. z o. o. na zawarcie um贸w;11) przyjmowanie, rozpatrywanie i analiza wniosk贸w oraz przygotowywanie niezb臋dnej dokumentacji do sprzeda偶y samodzielnych lokali mieszkalnych i u偶ytkowych wdrodze bezprzetragowej, w tym:przygotowywanie zlece艅 na wykonanie dokumentacji niezb臋dnej do sprzeda偶y nieruchomo艣ci m.in. dokumentacja geodezyjna, inwentaryzacja budynku, za艣wiadczenia o samodzielno艣ci lokali, wycena nieruchomo艣ci,zmiana wysoko艣ci udzia艂贸w w nieruchomo艣ci wsp贸lnej we wsp贸lnotach mieszkaniowych,przygotowywanie wykaz贸w nieruchomo艣ci przeznaczonych do sprzeda偶y,na podstawie zgromadzonej dokumentacji sporz膮dzanie protoko艂u rokowa艅 na zbycie nieruchomo艣ci w drodze bezprzetargowej,sporz膮dzanie przypis贸w nale偶no艣ci powsta艂ych w wyniku podpisania um贸w notarialnych,12) prowadzenie obowi膮zuj膮cej ewidencji, rejestr贸w i sprawozdawczo艣ci statystycznej;13) udzia艂 w zebraniach wsp贸lnot mieszkaniowych;14) udzia艂 w komisji przetargowej;15) prowadzenie spraw zwi膮zanych z najmem i dzier偶aw膮 grunt贸w nierolnych; 16) prowadzenie spraw zwi膮zanych z u偶yczeniem nieruchomo艣ci;17) prowadzenie spraw z zakresu umarzania wierzytelno艣ci Gminy Mierosz贸w z tytu艂u nale偶no艣ci pieni臋偶nych, do kt贸rych nie stosuje si臋 przepis贸w ustawy Ordynacja podatkowa oraz udzielania innych ulg w sp艂acaniu tych nale偶no艣ci.
Urz膮d Miejski w Mieroszowie - 2017-12-14 - Mierosz贸w (dolno艣l膮skie)

KF/ INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH W REFERACIE FINANSOWYM - od 2聽500 PLN

1) prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z wynagrodzeniami pracownik贸w jednostek samorz膮dowych Gminy Mierosz贸w (urz膮d, jednostki o艣wiatowe):a) sporz膮dzanie list p艂ac oraz kart wynagrodze艅,b) prowadzenie rozlicze艅 z Zak艂adem Ubezpiecze艅 Spo艂ecznych, Urz臋dem Skarbowym oraz Powiatowym Urz臋dem Pracy,c) obs艂uga programu P艂atnik i PFRON;2) prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej w zakresie bud偶etu gminy;3) sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci w zakresie prowadzonych spraw;4) wydawanie za艣wiadcze艅;5) wsp贸艂udzia艂 w opracowywaniu i wykonywaniu bud偶etu Warunki pracy na stanowisku:1) praca na stanowisku urz臋dniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obs艂ug膮 sprz臋tu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedz膮cej, przy obs艂udze monitora ekranowego powy偶ej 4 godzin dziennie. Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych:W miesi膮cu pa藕dzierniku 2017 r. wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepis贸w ustawy o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnieniu os贸b niepe艂nosprawnych by艂 wy偶szy ni偶 6%.Praca w godzinach:w poniedzia艂ki, wtorki, czwartki w godz.: 7.30-15.30,w 艣rody w godz.: 7.30-16.30,w pi膮tki w godz.: 7.30-14.30
Urz膮d Miejski w Mieroszowie - 2017-11-22 - Mierosz贸w (dolno艣l膮skie)