ASYSTENTKA ODDZIAŁU - ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU Lubin oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENTKA ODDZIAŁU - ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU

Wynagrodzenie: od 1 750 PLN

Zakres obowiązków: obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie klientów

Data publikacji: 2015-12-08

Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie klientów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENTKA ODDZIAŁU - ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw kredytów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2015

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Adres pracodawcy:
Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: ---

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: lubiński

Gmina pracodawcy: Lubin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lubin

Ulica pracodawcy: Jana Kilińskiego

Numer budynku pracodawcy: 12b

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw kredytów

Data dodania oferty pracy: 08.12.2015

Oferta pracy ważna do: 22.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KOSMETYCZKA - od 1 850 PLN

Wykonywanie paznokci hybrydowych i żelowych. Makijaże
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU - od 2 000 PLN

-kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjentów związana z protezowaniem słuchu,-sprzedaż aparatów słuchowych,-doradztwo i dopasowywanie pomocy słuchowych,-dbałość o ład i pożądek w punkcie obsługi.
AUDIOFON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-05 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

ASYSTENT DS MARKETINGU I ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

przygotowywanie materiałów,ofert,faktur,kontakt z klientem,obsługa strony internetowej
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Niepołomice (małopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 100 PLN

- obsługa biura Dyrektora,- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze Dyrektora,- zarządzanie kalendarzem i korespondencją Dyrektora,- organizacja i koordynacja spotkań w tym: zapraszanie i obsługa gości, przygotowywanie sali oraz niezbędnych materiałów,- obsługa organizacyjna podróży służbowych Dyrektora i pracowników Muzeum,- udział w podróżach służbowych Dyrektora oraz rozliczanie podróży służbowych,- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji (również w języku angielskim),- przygotowywanie dokumentów do podpisu, w tym sprawdzanie ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami,- sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień w tym redakcja tekstu,- pośredniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach interesantów z Dyrektorem Muzeum,- porządkowanie i archiwizacja dokumentacji,- współpraca ze Starszym Referentem w zakresie obsługi organizacyjnej, kancelaryjno-biurowej i korespondencyjnej Muzeum.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-07-31 - Markowa (podkarpackie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 3 000 - 5 000 PLN

Zarządzanie oddziałem firmy ( biura handlowego)- pozyskiwanie nowych klientów- spotkania z klientami- raportowanie sprzedaży- dbanie o dobre kontakty z klientami- tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów- dbanie o dobry wizerunek firmy
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2016-12-06 - Lubaczów (podkarpackie)

PAKOWACZ - do 2 100 PLN

Pakowanie gotowych produktów
MONIKA KOWALCZYK 3Dlook Agencja Reklamowa - 2017-10-20 - Radomsko (łódzkie)

ASYSTENTKA / HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 13 PLN

OPIEKA NAD STANEM HIGIENICZNYM PORADNI GABINETÓW STOMATOLOGICZNYCH ORAZ ICH WYPOSAŻENIEM, CZYNNE ASYSTOWANIE PODCZAS ZABIEGÓW ITP.
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 000 PLN

obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowywanie pism, sporządzanie poleceń, zarzadzeń zarzadu, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządu, organizacja i obsługa posiedzeń zarządu
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT/KA DS. MARKETINGU (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Zabrze (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należy dystrybucja posiłków na oddziałach szpitalnych oraz utrzymywanie w należytym porządku kuchenek oddziałowych. System 12-godzinny (7.00-19.00) według grafiku
Szpital Bielański im. ks.J.Popiełuszki SPZOZ - 2017-08-29 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 093 PLN

Ręczne kompletowanie zamówień dla klientów internetowych, praca na hali sklepu.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU SZKOLEŃ STAZ PO WER - 997,4 PLN

archiwizacja dokumentów, formułowanie pism, tworzenie baz klientów, nawiązywanie nowych kontaktów z wykładowcami, aktualizacja strony internetowej, prowadzenie rozmów handlowych, prowadzenie ewidencji uczestników, nadzorowanie portali branżowych, analiza ofert konkurencji, reprezentowanie firmy przy organizacji szkoleń, przygotowanie materiałów szkoleniowych, reklamowych, fax-mailingów, e-mailingów
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

obsługa klientów
MAXFRUT Sp. z o.o - 2016-06-15 - Jarogniewice (wielkopolskie)

ASYSTENT PRAWNY (PDM) - od 2 500 PLN

-sporządzanie projektów pism procesowych-zastępowanie adwokata w sądach, prokuraturach, -udzielanie porad-utrzymywanie relacji z klientami kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 12 - 13 PLN

Praca przy produkcji w branży automotiv.
kontakt przez OHP - 2017-03-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - do 2 150 PLN

wspieranie nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze; wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć; opiekowanie się dziećmi podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek; wykonywanie czynności pielęgnacyjno-higienicznych w miarę potrzeb dzieci w tym zakresie
Szkoła Podstawowa Nr 2 - 2017-09-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW KLUCZOWYCH - od 2 800 PLN

1. Komunikacja z klientami związana z przyjmowaniem i realizowaniem zamówień. 2. Planowanie kolejności realizacji zamówień klientów 3. Administracyjna obsługa procesu realizacji zamówień: a. Wprowadzanie zamówień do systemu SAP b. Przygotowywanie list kompletacyjnychdla zamówień c. Awizacja realizowanych dostaw w magazynach klientów d. Przygotowywanie dokumentówwysyłkowych dla zamówień e. Organizacja transportu i wysyłek do klientów f. Generowanie faktur 4. Przygotowanie i organizacja akcji promocyjnych dlaklientów sieciowych 5. Weryfikacja dostępności produktów dla akcji promocyjnych i zamówień klientów. 6. Rozpatrywanie reklamacji klientów. 7. Współpraca z działem planowania i zakupów celem zapewnienia dostępności produktów dla klientów w magazynie. 8.Komunikacja z działem sprzedaży w zakresie przygotowywania i realizacji zamówień klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - od 2 600 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU TRANSPORTU - od 2 800 PLN

wykształcenie min. średnie,zainteresowanie branżą transportową,bardzo dobra znajomość obsługi komputera,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,komunikatywność i chęć do pracy z ludźmi,umiejętność nawiązywania trwałych relacji z klientami,bardzo dobra organizacja pracy,umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania szybkich i trafnych decyzji;sprzedaż pozyskanych zleceń oraz nadzorowanie ich przebiegu,profesjonalna obsługa stałych klientów,budowanie pozytywnego wizerunku firmy,wsparcie zespołu w bieżących zadaniach,utrzymywanie i rozwój współpracy z podwykonawcami firmy.
Krzysztof Babral JIT Logistik - 2017-07-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT MUZEALNY - do 1 850 PLN

prace muzealne, wystawy wernisaże
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Przasnysz (mazowieckie)

OPIEKUN/MLODZY OPIEKUN - od 1 850 PLN

Opieka nad osobą w podeszedłym wieku. Praca w systemie dwuzmianowym 12 godzinnym.
Dom Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2016-10-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY MECHANICZNEJ - od 2 500 PLN

- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej.Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT RACHUNKOWOŚCI - od 1 850 PLN

Obsługa klienta w zakresie obsługi depozytowej i kredytowej
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Drezdenko (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)

FAKTURZYSTKA - od 1 850 PLN

rozliczanie i przyjmowanie faktur
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MCOMM MARIUSZ MUCHA - 2016-11-09 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

Przygotowywanie pism procesowych, występowanie przed sądami i organami administracyjnymi, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)


Wybierz powiat