ASYSTENTKA ODDZIAŁU - ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU Lubin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENTKA ODDZIAŁU - ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie klientów
Data publikacji: 2015-12-08
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENTKA ODDZIAŁU - ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw kredytów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: ---
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Jana Kilińskiego
Numer budynku pracodawcy: 12b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw kredytów
Data dodania oferty pracy: 08.12.2015
Oferta pracy ważna do: 22.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie paznokci hybrydowych i żelowych. Makijaże
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
-kompleksowa i profesjonalna obsługa pacjentów związana z protezowaniem słuchu,-sprzedaż aparatów słuchowych,-doradztwo i dopasowywanie pomocy słuchowych,-dbałość o ład i pożądek w punkcie obsługi.
AUDIOFON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-05 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
przygotowywanie materiałów,ofert,faktur,kontakt z klientem,obsługa strony internetowej
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Niepołomice (małopolskie)
- obsługa biura Dyrektora,- nadzór nad obiegiem dokumentów w biurze Dyrektora,- zarządzanie kalendarzem i korespondencją Dyrektora,- organizacja i koordynacja spotkań w tym: zapraszanie i obsługa gości, przygotowywanie sali oraz niezbędnych materiałów,- obsługa organizacyjna podróży służbowych Dyrektora i pracowników Muzeum,- udział w podróżach służbowych Dyrektora oraz rozliczanie podróży służbowych,- przygotowywanie i prowadzenie korespondencji (również w języku angielskim),- przygotowywanie dokumentów do podpisu, w tym sprawdzanie ich kompletności i zgodności z wewnętrznymi procedurami,- sporządzanie sprawozdań, raportów, zestawień w tym redakcja tekstu,- pośredniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych kontaktach interesantów z Dyrektorem Muzeum,- porządkowanie i archiwizacja dokumentacji,- współpraca ze Starszym Referentem w zakresie obsługi organizacyjnej, kancelaryjno-biurowej i korespondencyjnej Muzeum.
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2018-07-31 - Markowa (podkarpackie)
Zarządzanie oddziałem firmy ( biura handlowego)- pozyskiwanie nowych klientów- spotkania z klientami- raportowanie sprzedaży- dbanie o dobre kontakty z klientami- tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów- dbanie o dobry wizerunek firmy
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2016-12-06 - Lubaczów (podkarpackie)
Pakowanie gotowych produktów
MONIKA KOWALCZYK 3Dlook Agencja Reklamowa - 2017-10-20 - Radomsko (łódzkie)
Nauka przygotowywania dokumentacji i inne
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
OPIEKA NAD STANEM HIGIENICZNYM PORADNI GABINETÓW STOMATOLOGICZNYCH ORAZ ICH WYPOSAŻENIEM, CZYNNE ASYSTOWANIE PODCZAS ZABIEGÓW ITP.
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdynia (pomorskie)
obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, przygotowywanie pism, sporządzanie poleceń, zarzadzeń zarzadu, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządu, organizacja i obsługa posiedzeń zarządu
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Zabrze (śląskie)
do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku należy dystrybucja posiłków na oddziałach szpitalnych oraz utrzymywanie w należytym porządku kuchenek oddziałowych. System 12-godzinny (7.00-19.00) według grafiku
Szpital Bielański im. ks.J.Popiełuszki SPZOZ - 2017-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Ręczne kompletowanie zamówień dla klientów internetowych, praca na hali sklepu.
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Kraków (małopolskie)
archiwizacja dokumentów, formułowanie pism, tworzenie baz klientów, nawiązywanie nowych kontaktów z wykładowcami, aktualizacja strony internetowej, prowadzenie rozmów handlowych, prowadzenie ewidencji uczestników, nadzorowanie portali branżowych, analiza ofert konkurencji, reprezentowanie firmy przy organizacji szkoleń, przygotowanie materiałów szkoleniowych, reklamowych, fax-mailingów, e-mailingów
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Piaseczno (mazowieckie)
Zgodny
STUDIO PROJEKTÓW SANITARNYCH PROJWENT ROBIONEK - 2017-01-17 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów
MAXFRUT Sp. z o.o - 2016-06-15 - Jarogniewice (wielkopolskie)
-sporządzanie projektów pism procesowych-zastępowanie adwokata w sądach, prokuraturach, -udzielanie porad-utrzymywanie relacji z klientami kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Gdynia (pomorskie)
Praca przy produkcji w branży automotiv.
kontakt przez OHP - 2017-03-16 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wspieranie nauczycieli prowadzących zajęcia dydaktyczne, wychowawcze i opiekuńcze; wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć; opiekowanie się dziećmi podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek; wykonywanie czynności pielęgnacyjno-higienicznych w miarę potrzeb dzieci w tym zakresie
Szkoła Podstawowa Nr 2 - 2017-09-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Komunikacja z klientami związana z przyjmowaniem i realizowaniem zamówień. 2. Planowanie kolejności realizacji zamówień klientów 3. Administracyjna obsługa procesu realizacji zamówień: a. Wprowadzanie zamówień do systemu SAP b. Przygotowywanie list kompletacyjnychdla zamówień c. Awizacja realizowanych dostaw w magazynach klientów d. Przygotowywanie dokumentówwysyłkowych dla zamówień e. Organizacja transportu i wysyłek do klientów f. Generowanie faktur 4. Przygotowanie i organizacja akcji promocyjnych dlaklientów sieciowych 5. Weryfikacja dostępności produktów dla akcji promocyjnych i zamówień klientów. 6. Rozpatrywanie reklamacji klientów. 7. Współpraca z działem planowania i zakupów celem zapewnienia dostępności produktów dla klientów w magazynie. 8.Komunikacja z działem sprzedaży w zakresie przygotowywania i realizacji zamówień klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie min. średnie,zainteresowanie branżą transportową,bardzo dobra znajomość obsługi komputera,bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,komunikatywność i chęć do pracy z ludźmi,umiejętność nawiązywania trwałych relacji z klientami,bardzo dobra organizacja pracy,umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania szybkich i trafnych decyzji;sprzedaż pozyskanych zleceń oraz nadzorowanie ich przebiegu,profesjonalna obsługa stałych klientów,budowanie pozytywnego wizerunku firmy,wsparcie zespołu w bieżących zadaniach,utrzymywanie i rozwój współpracy z podwykonawcami firmy.
Krzysztof Babral JIT Logistik - 2017-07-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prace muzealne, wystawy wernisaże
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Przasnysz (mazowieckie)
Opieka nad osobą w podeszedłym wieku. Praca w systemie dwuzmianowym 12 godzinnym.
Dom Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2016-10-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży mechanicznej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu mechanicznym lub pokrewnym. Mile widziane doświadcznie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej.Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta w zakresie obsługi depozytowej i kredytowej
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Drezdenko (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)
jw.
TRANSPROJEKT GDAŃSKI Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
prace w muzeum
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Głogów (dolnośląskie)
rozliczanie i przyjmowanie faktur
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MCOMM MARIUSZ MUCHA - 2016-11-09 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Przygotowywanie pism procesowych, występowanie przed sądami i organami administracyjnymi, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Warszawa (mazowieckie)