ASYSTENT ZARZĄDU Wrocław oferta pracy DOOWON ENG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: do 15 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z koreańskojęzycznym zarządem pracodawcy (spółka z kapitałem koreańskim), kontakt z kancelarią prawną, kontakt z koreańskojęzycznymi klientami, prace kancelaryjne, udział w spotkaniach biznesowych, inne zadania wchodzące w zakres opisu zawodu asystenta zarządu. Praca także w soboty i niedziele. Zatrudnienie od 1 roku do 3 lat.
Data publikacji: 2020-07-16
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: DOOWON ENG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRUCZA 68/9, 53-411 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z koreańskojęzycznym zarządem pracodawcy (spółka z kapitałem koreańskim), kontakt z kancelarią prawną, kontakt z koreańskojęzycznymi klientami, prace kancelaryjne, udział w spotkaniach biznesowych, inne zadania wchodzące w zakres opisu zawodu asystenta zarządu. Praca także w soboty i niedziele. Zatrudnienie od 1 roku do 3 lat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 15 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 9
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 15 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent zarządu
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształceniestaż pracy mile widziane roczne, wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, zanjomość podstaw księgowości (ustawa o rachunkowości), znajomośc etykiety koreańskiej, komunikatywność, odpornośc na stres, znajomośc jęz. korańskiego w mowie i piśmie (min. C1), komunikatwyna znajomośc jęz. angielskiego lub chęć nauki, na ofertę mogą kandydować osoby ze stwierdzona niepelnosprawnością
Nazwa pracodawcy:
DOOWON ENG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 8992867202
danePracodawcy_regon: 384173415
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
KRUCZA 68/9, 53-411 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: KRUCZA
Numer budynku pracodawcy: 68
danePracodawcy_nrLokalu: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|334304
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.07.2020
Oferta pracy ważna do: 07.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b99cc4afa72bc888a942eaa5f71b52fd
Podobne oferty pracy
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami z Bangladeszu, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Żywiec (śląskie)
prowadzenie ewidencji księgowej,księgowanie faktur od dostawców i przygotowywanie płatności;prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi,prowadzenie ewidencji kasowej,sporządzanie raportów finansowych,współpraca z klientami zewnętrznymi firmy, tj. dostawcami usług,kancelarią prawną, urzędami, biegłym rewidentem
kontakt przez PUP - 2019-12-20 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie dokumentacji projektów w sposób zgodny z przepisami i zasadami poszczególnych programówbieżący kontakt i współpraca z kierownikami projektówaktywny monitoring rozliczeń środków z dotacjibieżący kontakt z instytucjami wdrażającymiprzygotowywanie wniosków o płatność współpraca w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie nowych projektów
DONATIVUM - 2017-11-22 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie kserokopii dokumnetów; uczestnictwo w zadaniach obsługi dokumentów przychodzących i wychodzacych, zapoznanie z zasadami pracy w komórkach organizacyjnych urzędu
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Pomoc nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo - wychowawczo - dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach higienicznych, opieka nad dziećmi w czasie zabawy, spacerów i wycieczek
Przedszkole Niepubliczne Happy Days- Szczęśliwe Dni - 2020-05-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pomoc kuchenna, prace pomocnicze przy sprzataniu posiłków, oraz prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Ruciane-Nida (warmińsko-mazurskie)
pomoc w prowadzeniu rejestru pism. przygotowanie korespondencji do wysyłki. segregowanie korespondencji firmowej. przygotowanie pod względem tech. spotkań pracowników (sprzęt, pomieszczenie). utrzymanie porządku w składnicy akt. pomoc przy przyjmowaniu archiwizowanych dokumentów. pomoc w prowadzeniu rejestrów sprawozdań w składnicy akt. pomoc w rejestrowaniu pacjentów do lekarza POZ
kontakt przez PUP - 2020-01-30 - Twardogóra (dolnośląskie)
zapoznanie się z dokumentacją księgową, zapoznanie się z działaniem programów księgowych, obsługa programów księgowych, wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Ostrołęka (mazowieckie)
opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacjach z pracownikiem socjalnym, udzielanie pomocy rodzinie w poprawie ich sytuacji życiowej, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych jak rówenież z wychowaniem dzieci, wspieranie aktywności społecznej rodzin, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej, dokonywanie okresowej oceny, sprządzanie na wniosek sądu opinii
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ-RADOMIN - 2018-02-12 - Radomin (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie raportów i zestawień dla działu kadrowo-płacowego i księgowego, fakturowanie, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
asystent specjalista ds. eksportu / nabór staż powyżej 30 r. ż. RPO
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Pabianice (łódzkie)
Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie zestawienia JPK oraz deklaracji VAT - 7. Wystawianie faktur, sporządzanie raportów dziennych deklaracji PFRON, dokonywanie rocznego rozliczenia podatkowego pracowników, wsparcie działu księgowości w bieżących pracach księgowych.
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Lublin (lubelskie)
Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów, o których mowa w art.8 pkt 2 Ustawy-prawo o ustroju sądów powszechnych
Sąd Rejonowy w Bytomiu - 2020-05-06 - Bytom (śląskie)
Obsługa instalacji i urzadzeń do nadawania postaci ziarnistej (granulatu) surowcom wtórnym.
OPTIMA RECYKLING SP. Z O.O. - 2017-08-21 - Szydłowiec (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Płock (mazowieckie)
Spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków zalecane przez nauczyciela oddziału oddziału oraz inne czynności wynikające z rokładu zajęć dzieci w ciągu dnia; dbałość o bezpieczeństwo i higienę pracy; praca podczas przygotowania posiłków oraz wykonywanie czynności porządkowych po ich zakończeniu; utrzymywanie czystości w aneksie kuchennym; dbałość o zabezpieczenie placówki w godzinach pracy; dbałość o zabezpieczenie placówki po zakończeniu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Będzin (śląskie)
-realizowanie czynności związanych z przyjmowaniem, rejestrowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem i wysyłaniem dokumentów-sprawowanie bieżącego nadzoru merytorycznego oraz prowadzenie kontroli w zakresie właściwego wykonywania oraz przechowywania dokumentów przez poszczególnych wykonawców-bieżące dokonywanie przeglądu dokumentacji będącej w zasobach kancelarii oraz jej kompletowanie w celu archiwizacji, koordynowanie prawidłowego przygotowania przez wykonawców materiałów archiwalnych-realizacja czynności w zakresie obsługi i bieżącego monitorowania informacji przekazywanych za pośrednictwem ePUAP oraz poczty zewnętrznej-prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i absencji funkcjonariuszy i pracowników oraz w oparciu o przekazywane przez Komendanta PSG wytyczne, redagowanie dokumentacji dot. podwyższania dodatków służbowych, nagradzania funkcjonariuszy i pracowników cywilnych-prowadzenie dokumentacji kadrowej i szkoleniowej-prowadzenie i aktualizowanie książki obsady etatowej-prowadzenie szkoleń dot. aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie spraw kadrowych, prawa pracy, ochrony informacji niejawnych, jawnych oraz danych osobowych i ich zmian
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-07-09 - Bohukały (lubelskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
•Prowadzenie ewidencji przydzielonych obiektów podlegających nadzorowi sanitarnemu na określonym obszarze województwa oraz aktualizacja danych;•Prowadzenie kontroli sanitarnych w przydzielonych obiektach na obszarze województwa, w zakresie:o Zapewnienia nadzoru sanitarnego;oBieżący nadzór sanitarny•Prowadzenie działalności oświatowo-zdrowotnej, w zakresach jak wyżej;•Prowadzenie działalności zapobiegawczej i przeciwepidemicznej w zakresie chorób zakaźnych i innych chorób powodowanych warunkami środowiska;•Prowadzenie dokumentacji własnej;•Pomoc w pracach biurowych w siedzibie Zespołu PIS MSWiA na obszarze województwa zgodnie z ustaleniami z Inspektorem;•Sporządzanie analiz, sprawozdań i innych dokumentów zbiorczych.
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2018-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
jw.
Instytut Matki i Dziecka - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
praca na budowie
Piasecki Marek Zakład Usługowy - 2019-05-20 - Ślesin (wielkopolskie)
Obsługa kelnerska gości restauracji i hotelu
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Tumidaj (łódzkie)
wykonywanie prostych czynności ksiegowych: ksiegowanie zdarzeń gospodarczych, zakładanie i prowadzenie dokumentacji, obsługa programu MS OFFICE, PŁATNIK, WF KAPER, SALDEO
Biuro Rachunkowe Emilia Piekarska - 2019-04-10 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Asystent księgowego
Kancelaria Podatkowa Reising, Hals-Chalcarz Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Tarnów (małopolskie)
Zgodnie z zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Zgodnie z umową.
CENTRUM MEDYCZNE A&J DENTAL JAN JASIŃSKI - 2017-06-13 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
praca w godzinach od 8.00 do 16.00, praca z dzieckiem w klasie 1 niepełnosprawnym ruchowo.
Zespół Szkół Prywatnych "Słoneczna" - 2017-10-11 - Stargard (zachodniopomorskie)