ASYSTENT WSPARCIA DZIAŁU ADMINISTRACJI Zabrze oferta pracy ERAE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT WSPARCIA DZIAŁU ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; czynne prawo jazdy kat.B; sumienność, dyskrecja, wysokie standardy etyczne; zakres obowiązków: nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadawanie przesyłek pocztowych i kurierskich; rejestrowanie przychodzących faktur; pomoc przy organizacji podróży służbowych dla pracowników i gości: rezerwacje hoteli, biletów lotniczych, zamawianie taksówek; monitorowanie zapasów artykułów biurowych i innych; przygotowywanie oraz obsługa spotkań biznesowych w siedzibie firmy; wsparcie organizacyjne i administracyjne pracowników i gości; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze; wynagrodzenie do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej; oferta również dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności

Data publikacji: 2018-10-25

Lokalizacja: Zabrze (śląskie)

Pracodawca: ERAE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
-, 41-807 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; czynne prawo jazdy kat.B; sumienność, dyskrecja, wysokie standardy etyczne; zakres obowiązków: nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą, nadawanie przesyłek pocztowych i kurierskich; rejestrowanie przychodzących faktur; pomoc przy organizacji podróży służbowych dla pracowników i gości: rezerwacje hoteli, biletów lotniczych, zamawianie taksówek; monitorowanie zapasów artykułów biurowych i innych; przygotowywanie oraz obsługa spotkań biznesowych w siedzibie firmy; wsparcie organizacyjne i administracyjne pracowników i gości; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze; wynagrodzenie do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej; oferta również dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto

Nazwa stanowiska: ASYSTENT WSPARCIA DZIAŁU ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabrze

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zabrze

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zabrze

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.10.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B

Nazwa pracodawcy:
ERAE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
-, 41-807 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Zabrze

Gmina pracodawcy: Zabrze

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zabrze

Ulica pracodawcy: -

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.10.2018

Data dodania oferty pracy: 25.10.2018

Oferta pracy ważna do: 23.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób:długotrwale bezrobotnych,50+niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - KASJER - od 2 300 PLN

Prowadzenie kasy, wprowadzanie wyciągów bankowych, weryfikacja kont księgowych, wprowadzanie do systemu dokumentów magazynowych i księgowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych, bieżące wsparcie działu księgowego.WYMAGANIA: wykształcenie średnie ekonomiczne, obsługa MS Office, mile widziane doświadczenie.KONTAKT:pieniazek (at) elektromet-jaroslaw.pl16 621 58 21
ELEKTROMET Zakłady Metalowe Spółdzielnia Pracy Jarosław - 2018-01-24 - Jarosław (podkarpackie)

ASYSTENT PLANOWANIA - do 1 850 PLN

pomoc w projektowaniu rysunków technicznych.Pomoc w realizacji zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Kleczew (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 850 PLN

asystent w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Elgnowo (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

Przyuczenie do zawodu asystentki stomatologicznej: dezynfekcja i sterylizacja narzędzi. Asystowanie przy pacjencie. Podawanie i przygotowywanie leków, materiałów do wypełnień. Utrzymanie w czystości stanowiska pracy. Wypełnianie dokumentacji medycznej.Staż EFS RPO WD dla osób od 30r.ż
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Strzelin (dolnośląskie)

ASYSTENT SPECJALISTY DS. JAKOŚCI - 997,4 PLN

Opracowywanie dokumentacji technicznej, przygotowywanie dokumentacji rejestrowej wyrobów medycznych, udział w modelowaniu procesów w systemie zarządzania jakością / nabór staż RM.30+
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Pabianice (łódzkie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 500 PLN

Projektowanie sieci i instalacji gazowych, ciepłowniczych i wentylacyjnych. Projektowanie elementów budowlanych.
PRO-TECH TECHNIKA GRZEWCZA Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI (POWER III) - 1 017,4 PLN

- Pomoc księgowej,- sprawdzanie faku,- wystawianie faktur,- uzupełnianie różnych formularzy do różnych instytucji,- sporządzanie zestawień, raportów
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT/KA Z ZNAJOMOŚCIĄ J. HISZPAŃSKIEGO - od 2 100 PLN

•KONTAKT Z INSTYTUCJAMI ZAGRANICZNYMI W J. HISZPAŃSKIM•PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH BIURA W J. HISZPAŃSKIM•TŁUMACZENIA KORESPONDENCJI BIUROWEJ
SYNERTE SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT W DZIALE SPRZEDAŻY - od 2 250 PLN

POMOC W PRZYGOTOWANIU UMÓW, OFERT I RAPORTÓW, WSPIERANIE PRACOWNIKÓW DZIAŁU HANDLOWEGO, SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG FIRMY, UTRZYMYWANIE KONTAKTOW Z KLIENTEM.
EUROLAND Spółka z o.o. - 2018-10-05 - Białogard (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

asystowanie lekarzowi przy zabiegach, utrzymanie gabinetu w gotowości do pracy, oferta przeznaczona dla osób bezrobotncyh do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Będzin (śląskie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

umiejętność w zespole pracy; wspieranie pracy działu handlowego; przygotowanie tłumaczeń, raportów i prezentacji, budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-04-22 - Jabłonowo (mazowieckie)

ELEKTROMECHANIK - do 1 850 PLN

Naprawa sprzetu, maszyn budowlanych min. wozidła, koparki, spycharki, koparki.Nadzorowanie eksploatacji maszyn. Miejsce pracy: Wrocław w obrębie całej Polski.Kontakt telefonicznyOferta znajduje się w sali: B
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT - do 1 850 PLN

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie; obsługa komputera; znajomość programów księgowych; wystawianie faktur, sporządzanie ofert i zestawień, obsługa biura; jedna zmiana; miejsce pracy: Smolnica
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Smolnica (śląskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - 997,4 PLN

obsł. programów do projektowania, przygotowywanie dokumentacji, wykonywanie inwentaryzacji
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

PROWADZENIE DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ
WELDING SYSTEMS ZAWORA, KRYSTYNA ZAWORA - 2018-05-14 - Pustków (podkarpackie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - do 2 200 PLN

Wykształcenie zawodowe; mile widziane doświadczenie; kafelkowanie, gipsowanie, prace remontowo-budowlane; umowa o dzieło z możliwością przejścia na umowę o pracę
FIRMA REMONTOWA JACEK LESZNAR - 2016-09-06 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA TELETECHNIKI - od 2 500 PLN

rysowanie rysunków technicznych, obliczenia techniczne, archiwizacja danych.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 500 PLN

Przygotowanie stanowiska pracy lekarza stomatologa. Pomoc przy zabiegach stomatologicznych. Wymagane wykształcenie min. średnie medyczne. Tel. 95 755 4409 Katarzyna Mikutel
Mikutel Katarzyna Gabinet Stomatologiczny Sulęcin - 2018-05-14 - Sulęcin (lubuskie)

ASYSTENT HANDLOWCA - SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - PRUSZKÓW - od 2 200 PLN

proponowanie przedsiębiorcom z Poawiatu Pruszkowskiego zakupu materiałów budowlanych produkcji rosyjskiej, utrzymywanie relacji z pozyskanymi klientami, praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Pruszków (mazowieckie)

ASYSTENT KONSULTANTA ANALITYCZNEGO - od 2 300 PLN

przyjęcie próbek do laboratorium, ocena stanu próbek, rejestracja na podstawie zlecenia badań, przekazanie próbek na pracownie, kontakt z klientem w celu, np. doprecyzowania zlecenia
AGROLAB Polska Sp.zo.o. - 2018-09-21 - Dęblin (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Gdańsk (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

pomoc w przygotowaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Kraśnik (lubelskie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 100 PLN

Pomiary terenowe, opracowania biurowe
Konrad Nowak GEODEZJA - 2018-09-11 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

Staż z RPO na 3 miesiące dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Ul.Królowej Jadwigi 1/12GODZ.PR.: 08:00-16:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie wyższe, Znajomość MS OFFICE, ze względu na brak windy-sprawność ruchowa
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT W DZIALE PLANOWANIA PRODUKCJI - od 2 640 PLN

- PRZYJMOWANIE ZLECEŃ DO PRODUKCJI I ICH KONTROLA- NADZOROWANIE PROCESU PRODUKCJI- NADZOROWANIE MAGAZYNU POD KĄTEM WYSYŁEK DO KLIENTÓW- BIEŻĄCE INFORMOWANIE PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH O TERMINACH REALIZACJI ZAMÓWIEŃ- WSPÓŁPRACA Z POZOSTAŁYMI DZIAŁAMI W FIRMIE- ARCHIWIZOWANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH- ZAMAWIANIE SUROWCÓW U KRAJOWYCH DOSTAWCÓW
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2018-06-07 - Rogoźnica (podkarpackie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 2 294 PLN

Realizacja podstawy programowej, opieka nad dziecmi w przedszkolu. Praca w godzinach 5.30-17.00. Zatrudnienie min. do 28.02.2017
Przedszkole Nr 3 JARZĘBINKA w Śremie - 2017-11-16 - Śrem (wielkopolskie)

ASYSTENT (DZIAŁ EPIDEMIOLOGII) - od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie rejestrów i sprawozdań z zakresu chorób zakaźnych oraz ich analizy;Prowadzenie nadzoru epidemiologicznego z zakresu chorób zakaźnych;Prowadzenie nadzoru nad wykonawstwem badań w kierunku nosicielstwa;Nadzór nad wykonawstwem szczepień ochronnych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Dbanie o prawidłową gospodarkę szczepionkami(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie rejestrów wydawanych szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie analiz z wykonawstwa szczepień(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Dbanie o utrzymanie łańcucha chłodniczego na wszystkich etapach dystrybucji szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie szkoleń dla pielęgniarek z Punktów Szczepień Ochronnych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Promocja szczepień zalecanych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Kontrola Punktów Szczepień(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie rozliczeń wartościowo ilościowych szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w przypadkach interwencji telefonicznych i pisemnych w zakresie epidemiologii;Przestrzeganie procedur i instrukcji w ramach systemu jakości;Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Stacji w zakresie działań epidemiologicznych;Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z działalnością stanowiska pracy; Ewakuacja osób w razie pożaru i udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej;Nadzór nad zakażeniami szpitalnymi oraz ich rejestrowanie (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Analiza zakażeń wewnątrzszpitalnych (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Nadzór sanitarno-higieniczny i kontrola placówek służby zdrowia: lecznictwa zamkniętego i otwartego (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Pełnienie obowiązków koordynatora budżetu zadaniowego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nowym Dworze Gdańskim (w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie czynności i nadzór w zakresie zarządzania kryzysowego (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Udział w akcjach sanitarno epidemiologiczno porządkowych organizowanych przez władze samorządowe oraz inne instytucje (IH, PIW, Policja, Służba Miejska, itp.);Stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji przez naukę własną i udział wszkoleniach,Aktywny udział w pracach PPIS przy opracowywaniu:a) planów pracy,b) ocen i analiz stanu sanitarnego obiektów,c) danych statystycznych,Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz poufności dokumentacji prowadzonych spraw. Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 26.10.2017 r. do godziny 15:00- możliwość zatrudnienia od zaraz- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek-piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-10-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)