ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH Olkusz oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: przyjmowanie wpłat i opłat, przymowanie przesyłek

Data publikacji: 2018-02-27

Lokalizacja: Olkusz (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
przyjmowanie wpłat i opłat, przymowanie przesyłek

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olkusz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olkuski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent usług pocztowych

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2018

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie min. średnie. Program dla osób do 30 r.ż.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Adres pracodawcy:
Minkiewicza 2, 32-300 Olkusz, powiat: olkuski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP-brak możliwości wysyłania cv

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: olkuski

Gmina pracodawcy: Olkusz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Olkusz

Ulica pracodawcy: Minkiewicza

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: usługi pocztowe

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług pocztowych

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 27.02.2018

Oferta pracy ważna do: 26.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2018

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

pobudzanie aktywności osoby niepełnosprawnej, pomoc terapeutom, współdziałanie z zespołem
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Doruchów (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zapoznanie sie ze stanowiskiem pracy, szkolenie stanowiskowe BHP, przygotowanie stanowiska pracy, przyjmowanie interesantów i udzielanie im ogólnych informacji, odbieranie telefonów, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji z kontrahentami i urzędami w zakresie czynności księgowych, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych np. delegacje, prowadzenie rejestru kontrahentów, sporządzanie rejestrów sprzedaży, wystawianie faktur sprzedaży i dokumentów korygujących, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie rozrachunków pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą i terminów realizacji, sporządzanie przy użyciu programów finansowo-księgowych i arkuszy kalkulacyjnych raportów, zestawień oraz formularzy podatkowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Dębno (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS ZATRUDNIENIA I PŁAC - od 1 850 PLN

Pomoc w naliczaniu wynagrodzeń, rozliczaniu zasiłków oraz terminowym sporządzaniu list plac dla pracowników i zleceniobiorców, udział w sporządzaniu i prowadzeniu dokumentacji kadrowej, rozliczaniu ewidencji czas u pracy pracowników, obsługę pracowników w zakresie dokumentacjidotyczącejzatrudnienia, Tworzenie raportów na potrzeby controllingu personalnego
AWBUD S.A. - 2016-07-13 - Fugasówka (śląskie)

TYNKARZ - od 1 850 PLN

Praca przy tynkowaniu budynków wewnątrz i na zewnątrz, wykonywanie tynków maszynowych i recznych, jednowarstwowych, dwuwarstwowych i trójwarstwowych, alabastrowych, gładzi gipsowych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Pułtusk (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wysoka (wielkopolskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - 997,4 PLN

wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)

GRAFIK KOMPUTEROWY - od 3 500 PLN

Opracowywanie materiałów promocyjno-reklamowych. Dobra znajomość programów graficznych.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Kępno (wielkopolskie)

ASYSTENT DS.REKRUTACJI - od 2 000 PLN

weryfikacja telefoniczna kandydatów, zainteresowania pracą, selekcja nadesłanych aplikacji, spotkania rekrutacyjne, wsparcie działu rekrutacji, publikacja ogłoszeń na wybranych p[ortalach i stronach internetowych, przeprowadzanie rozmów z kandydatami poza biurem praca w godz. 8-16
CONTRAIN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-06 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 300 PLN

wyjazdy służbowe, reklamowanie i promowanie towarów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Wietnamu, przyjmowanie reklamacji i ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY I MARKETINGU - 2 000 - 2 500 PLN

Tworzenie materiałów promocyjnych i sprzedażowychPrzygotowywanie mailingów Opracowywanie raportów ze spotkań operacyjnych.Prowadzenie korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznejRealizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Działu SprzedażyNadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentówBezpośrednia współpraca z pozostałymi działami Hotelu
MIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 000 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku asystenta sędziego określony został w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu wykonywania czynności przez asystentów sędziów z dnia 8 listopada 2012 r. (Dz.U.2012.1270 ze zm.)
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-07-25 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 300 PLN

udzielanie pomocy rodzinom; rozwiązywanie problemów socjalych, psychologicznych oraz wychowawczych; wspieranie aktywności społecznej rodzin
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2018-04-03 - Grodziczno (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Runowo Pomorskie (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

szeroko rozumiana obsługa sekretariatu kancelarii, tłumaczenie tekstów z języka polskiego na język niemiecki i odwrotnie, sporządzanie dokumentów księgowych kancelarii, utrzymanie kontaktów z klientami kancelarii, w tym organizacja spotkań z klientami, zapewnienie przepływu dokumentów pomiędzy klientami i kancelarią
Kancelaria Radcy Prawnego Lidia Bondyra - 2015-09-17 - Sulechów (lubuskie)

ASYSTENT - od 3 000 PLN

prowadzenie biura, obsługa korespondencji zagranicznej (w języku chińskim), organizacja spotkań z klientami na terenie kraju, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, wspomaganie pracy personelu zagranicznego
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN - od 14 PLN

Obróbka profili aluminiowych.
PRO PRODUKCJA Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 1 850 PLN

- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;-sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;-przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;-sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie saldz dostawcami i odbiorcami;-wprowadzanie do systemu finansowo-księgowegozadekretowanych dokumentów;-kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę-wystawiania dokumentów korygujących;-przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami;-archiwizowanie dokumentów
Centrum Budowlane P. H. KOSZEWSKI E. I WSPÓLNICY Sp. j. Augustów - 2016-03-23 - Augustów (podlaskie)

ASYSTENT/KA KIEROWNIKA PROJEKTÓW INFORMATYCZNYCH - 2 000 - 4 000 PLN

- Zadania : Wsparcie Kierownika w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów, tworzenie analiz oraz instrukcji użytkownika realizowanych projektów informatycznych, wykonywanie i przygotowywanie testów konfiguracyjnych oprogramowania, prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemu eDokumenty, pomoc w organizowaniu realizacji projektów, rozliczanie projektów, Prowadzenie harmonogramu oraz analiza postępu realizacji projektów, udział w przygotowaniu wszelkiej dokumentacji wymaganej od prawidłowej realizacji projektu, prowadzenie korespondencji z klientami, bieżąca realizacja zadań zleconych przez Kierownika Projektów. - Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w firmie informatycznej o stabilnej pozycji rynkowej, istotny udział w tworzeniu ambitnych projektów o zasięgu ogólnopolskim, dostęp do zaawansowanych technologii, możliwość podnoszenia kwalifikacji. - Wynagrodzenie: 2000 - 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie, mile wdziane wyższe. Wymagane: samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność pisania lekkie pióro, chęć ciągłego rozwijania swoich umiejętności, umiejętność obsługi programów komputerowych z pakietu MS Office, doskonała organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) edokumenty.eu
EDOKUMENTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK SERWISU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - 2 100 - 2 600 PLN

Wykonywanie prac czystościowych w sklepie sportowym. Praca w godz. 14.00-22.00 w Bielsku-Białej.
GRUPA S.O.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-07 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT/ ZAOPATRZENIOWIEC/ POMOC BIUROWA - od 1 000 PLN

zaopatrzenie w materiały elektryczne, rozliczanie faktur, prowadzenie rozmów z kontrahentami (w tym zagranicznymi)
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT W DZIALE MARKETINGU (REF. WYNAGRODZENIA ZA ZATR. OSÓB DO 30 R.Ż.) - 1 950 - 2 400 PLN

przygotowywanie informacji, materiałów i produktów na strony internetowe, redagowanie newsletterów, dbanie o wizerunek firmy w internecie, przygotowywanie materiałów reklamowych, kontakt z dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

REFERENT D.S. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

prowadzenie ewidencji wydawaniai zwrotu narzędzi, zamawianie nowych narzędzi, prowadzenie zleceń na pracę w godzianach nadliczbowych, prowadzenie spraw administracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Łomianki (mazowieckie)

HOSTESSA - od 8 PLN

Oferowanie klientom produktów do degustacjiPomaganie klientom w zakupach
Agencja Promocyjna Cursor - 2016-01-22 - Myślenice (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJIPROJEKTOWEJ, PROJEKTOWANIE PRZYŁĄCZYI SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH, KONTAKT Z INWESTOREM W KWESTIACH TECHNICZNYCH, INWENTARYZACJA SIECI ELEKTROENERGETYCZNYCH, DOKONYWANIE USTALEŃ
"AZAKO" ANDRZEJ ZALEGA - 2017-06-14 - Opoczno (łódzkie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi, opieka nad klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY-OPTYK(NR 4521) - od 2 150 PLN

• rzetelna i profesjonalna obsługa klienta zgodnie zprzyjętymi standardami firmy• profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanychproduktów i usług• dbałość o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów• współpraca ze specjalistami• obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych• prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy.Zapewniamy:• umowę o pracę na cały etat• stabilne warunki zatrudnienia• profesjonalne szkolenia niezbędne do podjęcia pracyna ww stanowisku• możliwość rozwoju w nowoczesnej sieci na polskimrynku optycznym• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy.
CENTRUM OPTYCZNO - OKULISTYCZNE GOLLUS SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-10 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat