ASYSTENT URBANISTY Łódź oferta pracy GARD - PRACOWNIA URBANISTYCZNO-ARCHITEKTONICZNA - MGR INŻ. ARCH. ANNA WOŹNICKA
Stanowisko: ASYSTENT URBANISTY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie dokumentów planistycznych dla gmin.
Data publikacji: 2016-03-16
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: GARD - PRACOWNIA URBANISTYCZNO-ARCHITEKTONICZNA - MGR INŻ. ARCH. ANNA WOŹNICKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie dokumentów planistycznych dla gmin.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT URBANISTY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: urbanista
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
GARD - PRACOWNIA URBANISTYCZNO-ARCHITEKTONICZNA - MGR INŻ. ARCH. ANNA WOŹNICKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Traktorowa 43/2, 91-117 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Traktorowa
Numer budynku pracodawcy: 43/2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: urbanista
Data dodania oferty pracy: 16.03.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kandydatem może być osoba:posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, dająca rękojmię prawidłowego wykonywania zadań, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe, albo wobec której nie został wydany prawomocy wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne o takie przestępstwo, posiadajaca odpowiednie do zajmowanego stanowiska wykształcenie (co najmniej średnie w zawodzie pielęgniarki) oraz prawo wykonywania zawodu, dająca rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych
Areszt Śledczy - 2017-12-22 - Bytom (śląskie)
Asystent, poza typowymi obowiązkami związanymi z call-center, odpowiedzialny jest za monitorowanie przychodzących zapytań (mail, chat, telefon) i zadań oraz ich rozdysponowanie do doradców/Starszych Doradców, jest zaznajomiony z działaniami rynku i strategią firmy, przygotowuje lub bierze udział w przygotowaniu planu działań i spotkań z pracownikami, współuczestniczy w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych, monitoruje nieobecności zespołu, stanowi najmocniejsze wsparcie dla Kierownika
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Kraków (małopolskie)
uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznych, pozyskiwanie decyzji formalno-prawnychWymagania:- wykształcenie wyższe - komunikatywność- zaangażowanie Zgłoszenia na e-mail: biuro (at) o3energis.pl lub tel 508 214 039
o3Energis Daniel Majchrowski - 2017-10-04 - Łódź (łódzkie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Gostynin (mazowieckie)
Wykonywanie czynności asystentki stomatologicznej.
Bernacik Tadeusz Specjalistyczny Gabinet Stomatologiczno-Protetyczny - 2016-10-11 - Wadowice (małopolskie)
sporządzanie pism, wniosków, uchwał itp. nadawanie i odbieranie korespondencji itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Zduńska Wola (łódzkie)
zgodny z programe stazu w załączeniu
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Pruszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie płatności, współpraca z klientami, współpraca z chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Ładowacz
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Śrem (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
ewidencja i prowadzenie korespondencji, rejestr dokumentów handlowych, tworzenie kart klienta na podstawie wywiadów handlowych, przygotowanie ofert, kontrola należności, organizacja transportu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja prac badawczych w projekcie" Metodyczne aspekty oceny wartości hodowlanej potomstw sosny zwyczajnej w testach wzrokowych" Praca od pon-pt w godz. 7.30-15.30.
Instytut Badawczy Leśnictwa - 2018-05-01 - Sękocin Stary (mazowieckie)
wykonywanie przewozów materiałów sypkich
Firma Handlowo-Usługowa "WĘGLO-TRANS" C. Wiszniak - 2016-05-04 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Pomoc w zabiegach dentystycznych. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-21.00 od poniedziałku do soboty w Bielsku-Białej (grafik do ustalenia).
NIEBUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "ALDENT" SPÓŁKA CYWILNA BEATA JUCHA-MUSIAŁ, HENRYK MUSIAŁ - 2017-09-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
ROLETY NA LATA EWA WALWODA - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.3. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy.4. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie:a) prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi,b) dbania o zdrowie,c) gospodarowania budżetem domowym,d) wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny,e) usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci.f) propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego.5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.6. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS.7. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań.8. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.9. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.10. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-07-03 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów, organizacja transportu, wystawianie zleceń transportowych, weryfikacja dokumentacji po zrealizowanym zleceniu, tworzenie bazy danych przewoźników.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażustaż w godz: 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Zawiercie (śląskie)
- kompleksowa obsługa sekretariatu Zarządu;- prowadzenie kalendarza Zarządu;- organizowanie i obsługa spotkań dla Członków Zarządu;- nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji wychodzącej i przychodzącej do sekretariatu;- dokonywanie wszelkich formalności związanych z wyjazdami Członków Zarządu;- wsparcie administracyjne Zarządu;- koordynowanie współpracy Zarządu z poszczególnymi działami Spółki i ich pracownikami. - prowadzenie strony internetowej Spółki i Biuletynu Informacji Publicznej;- przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych OSOBIE ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU PRACODAWCA OFERUJE:- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych ( kursy, szkolenia);- stałą stabilną pracę;- opiekę medyczną;- dobre warunki socjalne.
"WODOCIĄGI KOŚCIAŃSKIE" SPÓŁKA Z O.O. - 2017-10-09 - Kościan (wielkopolskie)
współprowadzenie i rozwijanie projektów dotyczących działalności przedsiębiorstwa, wsparcie w organizacji konferencji i spotkań biznesowych, wsparcie zespołu w zakresie codziennych obowiązków i obsługi klienta, przygotowywanie zestawień tabelarycznych i prezentacji, prace biurowe i inne prace administracyjne, rozwój w kierunku stanowiska specjalisty ds. ubezpieczeń
"EQUINUM BROKER" Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Sosnowiec (śląskie)
Praca biurowa, kontakt z klientami oraz pracownikami.Praca od godz.7.
KRAINA MARZEŃ - 2018-01-19 - Opole (opolskie)
- opracowanie propozycji planów marketingowych,- zapoznanie się z metodami znakowania,- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,- nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z klientami biznesowymi i utrzymywanie pozytywnych relacji.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Miedzyń
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Białystok (podlaskie)
zgpdnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie korytarzy, pokoi i łazienek mieszkanek, pomoc w opiece nad osobami w podeszłym wieku np. przy myciu, ubieraniu, karmieniu. Praca w godz.: 7-19, 19-7. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - tel.: 782 766 616 - siostra Beata Olech, 71 328 19 49 - Anna Bock lub osobisty.
Dom Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek MNP - 2018-02-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Planowanie strategii rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu firmy i oczekiwań pracodawcy, współtworzenie profilu kandydata, tworzenie i publikowanie ofert rekrutacyjnych, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, prowadzenie baz danych CV, monitorowanie rynku pracy, opracowywanie i wdrażanie polityki marketingowej firmy, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, realizacja działań związanych z prowadzeniem spraw personalnych
TOTAL WIND PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
staż w Dziale Kontroli Jakości
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Giebnia (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem Wynagrodzenie od 1850zł +prowizja
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów ( Dz. U. 2012.1270).tj.Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1. dokonuje analizy akt spraw we wskazanym zakresie;2. Kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd; 3.zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania;4. Sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5. Gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale.W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkiego działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.Termin i miejsce przeprowadzenia konkursu:Dnia l9 stycznia 2016 roku godz.10.00 sala204 (II pigtro) - drugi etap (czg56 pisemna).Dnia 27 stycznia 2016 roku godz.l0.00 sala 204 (ll pigtro) - trzeci etap (rozmowakwalifikacyjna).Konkurs sklada sig z trzech etap6w:1. Etapu pierwszego - wstgpnej weryfikacji zgloszen kandydat6w pod k4tem spelnieniawymo g6w formalnych przyst4pi enia do konkursu;2. Etapu drugiego-testu obejmuj4cego36 pytari zzak,resu prawacywilnego i karnego orazpostgpowania cywilnego oraz z pracy pisemnej na jeden z dw6ch temat6w z zakresuprawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przezkandydata;3. Trzeci etap- rozmowy kwalifikacyjnej.
Sąd Rejonowy w Wyszkowie - 2015-12-02 - Wyszków (mazowieckie)