ASYSTENT RODZINY Świdnica oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 089 PLN
Zakres obowiązków: Praca z rodzinami dysfunkcyjnymi, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów wychowawczych, socjalnych, psychologicznych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, współpraca z podmiotami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny
Data publikacji: 2017-02-09
Lokalizacja: Świdnica (lubuskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Długa 85/1, 66-008 Świdnica, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca z rodzinami dysfunkcyjnymi, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów wychowawczych, socjalnych, psychologicznych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, współpraca z podmiotami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 089 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 089 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe pedagogika, psychologia/socjologia/nauka o rodzinie/praca socjalna, doświadczenie w pracy z dziećmi lub rodzinami, prawo jazdy kat. B, samodzielność, komunikatywność, empatia, dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Długa 85/1, 66-008 Świdnica, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: zielonogórski
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Długa
Numer budynku pracodawcy: 85
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 09.02.2017
Oferta pracy ważna do: 08.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Galeria Podlaska Białystok. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2018-02-01 - Białystok (podlaskie)
pomoc przy wyszukiwaniu i obsłudze kontrahentów z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowanie i wprowadzanie dokumentów do programu ksiegowego, analizowanie zdarzeń gospodarczych i kontrola poprawności dokumentówosoba zarejestrowana w PUP, do 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Administracyjna obsługa biura.- Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej.- Organizacja spotkań zarządu.- Obsługa realizowanych projektów unijnych (sprtowanie dokumentów, rozliczanie PIT).
EKO-STYL RENTAL Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2018-02-01 - Leżajsk (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy pracach biurowych- obsługa poczty e-mail-kontakty telefoniczne- administrowanie strony internetowej i facebooka- redagowanie tekstów- prace pzry komputerze powyżej 4 h
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Łódź (łódzkie)
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych, kontakt telefoniczny z klientami
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Runowo (warmińsko-mazurskie)
Fakturowanie usług, monitoring płatności, sporządzanie rejestrów, obsługa poczty
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2016-06-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie dkokumentacji księgowej,sporządzanie wewnętrznych dowodów księgowych,uzgodnienia bieżące
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Kamionka (lubelskie)
AKTUALIZACJA STANÓW RACHUNKÓW BANKOWYCH, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH, RAPORTÓW KASOWYCH, DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY I KOSZTOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW, DRUKÓW ORAZ ICH WYPEŁNIANIE, USTALANIE KURSÓW, FAKTUROWANIE, PRZYGOTOWYWANIE DKUMENTÓW KADROWO-PŁACOWYCH, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, EWIDENCJI CZASU PRACY, NALICZANIE PŁAC I ZGŁASZANIE UBEZPIECZONYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, LUB WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ I PROCESÓW KSIĘGOWYCH ORAZ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW;OFERTA PRACY SKIEROWANA JEST DO OSÓB ZAREJESTROWANYCH W PUP SZCZECIN DO 30 RŻ, KONTAKT Z PRACODAWCĄ NASTĘPUJE PO POBRANIU SKIEROWANIA OD DORADCY KLIENTA ZE STANOWISK 4-12 i 16-22
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Asystentka w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Świdnica (dolnośląskie)
pomoc w utrzymaniu czystości w gabinecie, asysta przy zabiegach, prowadzenie zapisów i kartotek.
Indywidualna Praktyka Stomatologiczna Magdalena Sukiennicka - 2016-09-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-
SKROBIDAR-NET SP. Z O.O. - 2016-10-05 - Łódź (łódzkie)
jw.
Korpo Michał Więckowski - 2016-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA BIURA. TŁUMACZENIE ROZMÓW ORAZ DOKUMENTACJI HANDLOWEJ.
INDO-EURO IMPORT EXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Galeria Siedlce. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2017-01-07 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie bieżącej dokumentacji z zakresu księgowości: rozliczanie podatku od osób fizycznych, VAT, dekretowanie faktur, prowadzenie gospodarki magazynowej.
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "EDMUND LEŚ" - 2018-02-27 - Brzesko (małopolskie)
Efektywna sprzedaż produktów, negocjacje z klientem, obsługa sprzedaży, wsparcie klienta.Praca na jedną zmianę od 8-16.Wynagrodzenie jest uzależnione od osiągniętej sprzedaży.
SAMDEX sp z o.o. - 2018-01-11 - Mielec (podkarpackie)
jw.
Universal Express Systems Sp.z o.o. - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Przyuczenie do księgowaniaPomoc przy sporządzaniu list wynagrodzeń, dokumentów, ZUS, PFRONRozliczanie podatku VAT, marży
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Czermin (podkarpackie)
Brak danych
Fundacja Bezpieczna Przystań - 2018-01-04 - Oława (dolnośląskie)
Bieżące wsparcie dyrektora w codziennych obowiązkach administracyjnych, tworzenie zestawień, raportów oraz dokumentacji. Prowadzenie i zarządzanie dokumentacją z zakresu Systemu Zarządzania Jakością, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów, prowadzenie kluczowej korespondencji w języku polskim.
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-01-13 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie prób do badań,oznaczenie właściwości wyrobów wypalanych i niewypalanych betonów, udział w projektach badawczo-rozwojowych
kontakt przez OHP - 2016-03-24 - Żarów (dolnośląskie)
ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNYCH / PRACOWNIK SEKRETARIATUDo Twoich obowiązków będzie należało: - dbałość o właściwy obieg dokumentów i informacji w firmie;- archiwizacja dokumentów; - kontakty telefoniczne i mailowe z partnerami biznesowymi i instytucjami współpracującymi; - prowadzenie wszelkich ewidencji, raportowanie;- przygotowanie dokumentów dla księgowości zewnętrznej;- obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej, obsługa spotkań i podejmowanie gości; - przygotowywanie danych na potrzeby pracowników firmy; - pozyskiwanie ogólnodostępnych danych; - pomoc współpracownikom w zakresie ich bieżących działań administracyjnych; - dbanie o czystość w biurze;- działania marketingowe zlecone przez przełożonego,- inne czynności związane z kompleksową obsługa biura.Kontakt e-mail: emilia.dabrowska.hr (at) gmail.com.
PBW Inżynieria - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
praca środowiskowa ze wskazanymi rodzinami przeżywającymi trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo- wychowawczych
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ CHOJNA - 2018-06-14 - Chojna (zachodniopomorskie)
Sprzedaż art. spożywczych i przemysłowych
SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY EWELINA DROGOSZ I IRENA CIEŚLIK SPÓŁKA CYWILNA - 2017-03-10 - Strzałków (łódzkie)
Sporządzanie ofert dla klientów, projektowanie konstrukcji, przygotowanie zleceń, list produkcyjnych, rozliczenia meteriałowe.
Przedsiębiorstwo ALREMEX R.Krynicki Sp. Jawna - 2015-11-30 - Opole (opolskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Lokal Dębica. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-05-17 - Dębica (podkarpackie)