ASYSTENT RODZINY Siemyśl oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemyślu
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 35 PLN
Zakres obowiązków: Praca z rodziną z dziećmi. Zakres obowiązków określa ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Praca na terenie gm. Siemyśl na umowę zlecenie (około 15 godz. miesięcznie/ jedna rodzina).
Data publikacji: 2018-07-02
Lokalizacja: Siemyśl (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemyślu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca z rodziną z dziećmi. Zakres obowiązków określa ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Praca na terenie gm. Siemyśl na umowę zlecenie (około 15 godz. miesięcznie/ jedna rodzina).
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 35 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: stawaka godzinowa.
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 35 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania określa ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2017 r. poz. 679 z późn. zm.)
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemyślu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Kołobrzeska 14, 78-123 Siemyśl, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-13:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Siemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siemyśl
Ulica pracodawcy: Kołobrzeska
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 03.07.2018
Oferta pracy ważna do: 02.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z Programem stażu m.in:- organizacja pracy opiekuńczo-wychowawczej- opracowanie dokumentacji- pomoc wychowawcom klas w zajeciach opiekuńczych
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Sól (śląskie)
Współpraca z projektantem przy tworzeniu poszczególnych modeli, wykonywanie dokumentacji techn. odzieży w programie CorelDraw, orientacja w bieżących trendach mody, ewidencjonowanie projektów w systemie, wsparcie działu
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Kraków (małopolskie)
kontaktr z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie, raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
Express Relocations Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy; kontakt osobisty z pracodawcą po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym w godz. 8-14 oraz poprzez e-mail
TRADE COMPANY Sławomir Skrodziuk - 2017-03-28 - Przewłoka (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Krościenko Wyżne (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Trzcianka (wielkopolskie)
Zadania:- pozyskiwanie decyzji formalno-prawnych - uzgadnianie lokalizacji inwestycji elektroenergetycznychWymagania:- wykształcenie wyższe - komunikatywność- zaangażowanie Zgłoszenia na e-mail: biuro (at) o3energis.pl
o3Energis Daniel Majchrowski - 2016-09-08 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; roczne doświadczenie zawodowe; znajomość obsługi pakietu MS Office; znajomość podstaw rachunkowości i zasad księgowania; mile widziana znajomość programu SYMFONIA; wprowadzanie dokumentów do programu finansowo-księgowego; rozliczanie zaliczek oraz delegacji krajowych i zagranicznych; sporządzanie sprawozdań GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
GONG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Pracownia Projektowa Stefan Szczepański - 2018-03-21 - Chojnice (pomorskie)
Obsługa gabinetu, prezentacja i sprzedaż produktów firmy oraz kompleksowa obsługa Pacjentów z problemami niedosłuchu, udział w akcjach promocyjnych.
MARMED Spółka Jawna Stępień, Krasowski - 2016-01-05 - Przysucha (mazowieckie)
Wykonywanie prac projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami Zamawiającego.
Sweco Engineering sp. z o.o. - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)
pomoc w opiece i nauczaniu dzieci w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Chorzęcin (łódzkie)
asystent do spraw księgowościstaż w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Bieżący nadzór i diagnoza oprogramowania teleinformatycznego, bezpośrednie wsparcie klienta w zakresie obsługi i użytkowania systemów teleinformatycznych, przyjmowanie zgłoszeń o awariach, incydentach oraz błedach, naprawa błędów podstawowych, przekazywanie błędów krytycznych w postaci "ticketów" do działu IT i bezpieczeństwa IT celem ich usunięcia oraz bieżące informowanie klienta o ewentualnym potrzebnym czasie naprawy błędów krytycznych.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie zleceń, obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Ostrowy (mazowieckie)
jw.
NZOZ PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA - 2017-07-28 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi przez telefon, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
projektowanie instalacji elektroenergetycznych
ENERGO-ZAP SP. Z O.O. - 2016-06-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności związanych z zawodem.Miejsce pracy Mordarka.
Indywidualna Praktyka Lekarska J. Michalik - 2017-10-27 - Mordarka (małopolskie)
rozmowy handlowe, prowadzenie dokumentacji, prace na wysokości, montaż i demontaż rusztowań
ALTRAD-MOSTOSTAL-MONTAŻ SP.Z O.O. - 2016-09-15 - Lublin (lubelskie)
organizacja pracy Zarządu, prowadzenie korespondencji, segregowanie i archiwizacja dokumentów, tłumaczenie korespondencji i dokumentów, przygotowywanie dokumentów na spotkania z klientami i dostawcami, organizacja podróży służbowych, przygotowywanie raportów i analiz, obsługa recepcji biura, dbałość o sprawny przebieg informacji wewnątrz organizacji itp
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2016-01-14 - Dębica (podkarpackie)
do uzgodnienia
ENFORMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
systematyczna współpraca z Zarządem zarządzanie czasem pracy Zarządu, w tym: organizowanie i monitorowanie spotkań, koordynowanie agendy przełożonego, organizowanie wyjazdów służbowych zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów oraz korespondencji prowadzenie kalendarza spotkań i korespondencji przygotowywanie prezentacji, tłumaczeń, raportów ze spotkań, redagowanie pism, umów etc. profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardem firmy i umawianie spotkań z kontrahentami bieżąca obsługa gości organizowanie imprez targowych prowadzenie analiz z działań poszczególnych działów firmy współpraca z agencją marketingowąOFERTA możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego wynagrodzenie adekwatne go posiadanych umiejętnościList motywacyjny wraz z CV ze zdjęciem, prosimy przesłać na adres: kadry (at) teamplast.pl
"TEAM-PLAST" Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie spraw ze stałymi klientami, w tym nepalskimi lub indyjskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
wykonywanie bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniem, przeprowadzanie w toku postępowania przygotowawczego czynności procesowych, samodzielne czynności administracyjne związane z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz przygotowaniem decyzji kończących te postępowania
Prokuratura Okręgowa w Legnicy - 2018-05-14 - Legnica (dolnośląskie)
wprowadzanie towaru na stan, przygotowywanie podkładek, analiza kurczliwości tkanin, przygotowywanie próbek;
GVF sp. z o.o. - 2017-03-10 - Pabianice (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Bielsko-Biała (śląskie)