ASYSTENT RODZINY Borki oferta pracy Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Borkach

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 070 PLN
Zakres obowiązków: 1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; 19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym i/lub grupą roboczą funkcjonującym na terenie Gminy Borki oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Data publikacji: 2017-05-12
Lokalizacja: Borki (lubelskie)
Pracodawca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Borkach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:II Armii Wojska Polskiego 41, 21-345 Borki, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; 19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym i/lub grupą roboczą funkcjonującym na terenie Gminy Borki oraz innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 070 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: system zadaniowy czasu pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Borki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: radzyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Borki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 070 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zdolności organizacyjne i interpersonalne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: wysoka kultura osobista
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: inicjatywa własna
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
W odniesieniu do wymagań wykształcenia niezbędne jest: wykształcenie:-wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna;-wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej ( Dz. U. Nr 149, poz. 887 z późn. zm.) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną;- wykształcenie średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną , a także udokumentuje co najmniej 3- letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.Ponadto mile widziana jest znajomość lokalnego środowiska, umiejętność nawiazywania współpracy z innymi jednostkami i instytucjami oraz zdolność analitycznego rozwiązywania problemów.
Nazwa pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Borkach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Adres pracodawcy:
II Armii Wojska Polskiego 41, 21-345 Borki, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: radzyński
Gmina pracodawcy: Borki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Borki
Ulica pracodawcy: II Armii Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 12.05.2017
Oferta pracy ważna do: 22.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-obsługa UTB-dostarczanie materiałów do produkcji-załadunek, rozładunek-skanowanie palet-przygotowywanie towarów do wysyłki
kontakt przez OHP - 2018-12-06 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Księgowanie i dekretacja faktur krajowych i zagranicznych, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań, przygotowywanie przelewów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, współuczestnictwo w pozostałych czynnościach Departamentu Księgowości
"SPEDIMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Sosnowiec (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZ DANYCH, NADZOROWANIE PRZYGOTOWANIA UMÓW DLA KLIENTÓW, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW, KREOWANIE SPOSOBÓW PODNOSZENIA PRODUKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ADMINISTRACJI, KONTROLA PRAWIDŁOWOŚCI I TERMINOWOŚCI WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE RÓŻNEGO RODZAJU RAPORTÓW, ZAPEWNIENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI SEKRETARIATU, EDYCJA ORAZ FORMATOWANIE DOKUMENTÓW, PROWADZENIE TERMINARZA SPOTKAŃ, DBANIE O WARUNKI POWIERZCHNI BIUROWEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOSĆ PAKIETU MS OFFICE, ŁATWOŚĆ W UCZENIU SIĘ NOWYCH NARZĘDZI KOMPUTEROWYCH, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE I PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOSCI, DOŚWIADCZENIE W PRACY ADMINISTRACYJNEJ ZWIĄZANEJ ZE ZBIERANIEM I ANALIZĄ DOKUMENTACJI;CV NA ADRES E-MAIL: olszewska.maria (at) aviva.com.pl
MARIA OLSZEWSKA - 2016-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie placówki handlowej (sali sprzedaży oraz zaplecza), obsługa niewielkiej maszyny czyszczącej. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej (CH Sfera).
"AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa administracyjna i organizacyjna Biura Zarządu; bieżące operacyjne wsparcie Zarządu w realizacji działań; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji i korespondencji; współpraca z podmiotami zewnętrznymi i innymi działami w Spółce
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-11-24 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
• Pomoc w przygotowaniu i prezentacji ofert handlowych• Wsparcie dla działu sprzedaży w bieżących zadaniach• Wpisywanie zamówień do systemu• Telefoniczny/mailowy kontakt z klientem• Weryfikacja, uzupełnianie i budowanie bazy danych o klientach• Sporządzanie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja dokumentów sądowych między działem handlowym a działem prawnym
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
- zarządzanie systemem wspierającym zarządzanie zasobami IT (inwentaryzacja, serwisy, ewidencja),- stałe monitorowanie sprawności sprzętu i sieci komputerowej,- bieżąca naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego,- administrowanie lokalną siecią komputerową,- dbanie o bezpieczeństwo sieci komputerowej i przetwarzania danych.
KUJAWSKO-POMORSKIE BIURO PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO I REGIONALNEGO WE WŁOCŁAWKU - 2018-06-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Oferta stażu. Wspieranie nauczyciela lub wychowawcy w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej w szkole i podczas wyjść, wycieczek, uroczystości.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Próchenki (mazowieckie)
x
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Sieniawa (podkarpackie)
1) tworzenie, aktualizacja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej METRON2) prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów itp.3) sporządzanie projektów umów handlowych i cywilno prawnych4) sprawdzanie projektów pism procesowych
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Złotów (wielkopolskie)
prace porządkowe na terenie firmy
SARA System Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Widziszewo (wielkopolskie)
Obieg dokumentów, klasyfikacja i poufność dokumentacji, przechowywanie i archiwizacja, obsługa rachunków bieżących, obsługa rachunków oszczędnościowych i ROR, obsługa stałych zleceń płatniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Podegrodzie (małopolskie)
prowadzenie ksiegowosci w biurze rachunkowym
Agencja Rachunkowo-Informacyjna "WIDMAR" M. Słomiński - 2015-12-08 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nadzór nad produkcją konstrukcji stalowych, kontrola jakości oraz prowadzenie dokumentacji związanej z produkcją.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Gdańsk (pomorskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Jabłonowo (mazowieckie)
Koordynacja zleceń przychodzących, samodzielne przygotowanie odprawy celnej w procedurze dopuszczenia do obrotu oraz tranzytu, archiwizacja dokumentacji handlowej, ciągłe poprawianie i ulepszanie procesów prawa celnego.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Gdynia (pomorskie)
wsparcie nauczyciela w wprowadzonych przez niego zajęciach dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, a w szczególności obowiązek realizacji zadań wskazanych przez nauczyciela
Szkoła Podstawowa nr 2 im.Tkaczy Śląskich - 2016-09-19 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy - sporządzanie, przyjmowanie, kontrola dokumentów, kompletowanie, rzetelność, prowadzenie korespondencji z kontrahentami w zakresie spraw finansowych w języku rosyjskim i ukraińskim; negocjacje z kontrahentami z terenu Rosja, Ukraina. Umowa o pracę na czas określony (jedna zmiana, praca w godzinach: 7-15).
KRAT-MET DARIUSZ, PRZEMYSŁAW I HELENA SZYMANIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-15 - Kobylnica (pomorskie)
Prowadzenie obsługi biura związku, organizowanie spotkań z przedsiębiorcami, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi członkami związku, organizowanie działań marketingowych, prowadzenie fanpage
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
staż - uczestniczenie w zajęciach edukacyjnych prowadzonych przez nauczyciela oraz pomoc w ich organizacji, udział w przygotowaniu pomocy dydaktycznych wykorzystywanych na zajęciach edukacyjnych, spełnianie czynnośći opiekuńczo-obsługowych w stosunku do dzieci mniej sprawnych ruchowo ( pomoc w zakresie higieny osobistej ,żywienia, ubierania), uczestniczenie w organizowanych przez przedszkole formach aktywności ruchowej ( spacery, wycieczki, zabawy na świeżym powietrzu na przedszkolnym placu zabaw), utrzymanie czystości w powierzonych pomieszczeniach, wykonywanie innych czynnośći przydzielonych przez dyrektora placówki wynikających z organizacji pracy przedszkola,Na w/w stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemilologicznych
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Dębnica (wielkopolskie)
-Przyjmowanie zagranicznych interesantów oraz udzilanie im ogolnych informacji; -Bieżące wsparcie kierownictwa; -Realizowanie codziennych obowiązków wyznaczonych przez pracowników biurowych;Inne zadania wynikające ze specyfikacji stanoiwska pracy. Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie ul. IrysowaKontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny. Proponowany okres zatrudnienia od 01.02.2019 do 30 .06.2019Oferta w sali: E
kontakt przez PUP - 2019-01-09 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Sprzątanie, prace porządkowe na terenach zewnętrznych
Clar System S.A. - 2016-12-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z gospodarką odpadami, sporządzanie sprawozdań i raportów, wprowadzanie danych do rejestrów i baz danych, współpraca z kontrahentami, prowadzenie rejestru korespondencji, nadzorowanie obiegu oraz dystrybucja dokumentów, śledzenie zmian w przepisach związanych z gosp. odpadami, planowanie i organizacja pracy własnej
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Czeladź (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: a) zadania główne: - opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, - opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej z Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Dworze Gdańskim, planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, - udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, - udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów: socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi, - wspieranie aktywności społecznej i zawodowej rodzin, - motywowanie do udziału zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych, - udzielanie wsparcia dzieciom, w tym podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia ich bezpieczeństwa, - prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,-dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny,-monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną,- sporządzanie, na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach,- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny,-wykonywanie innych zdań i poleceń przełożonych. Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie http://www.krynicamorska.naszops.pl/n,nabor-na-stanowisko-asystent-rodziny
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-02-13 - Krynica Morska (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)