ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU (12/12) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU (12/12)

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy

Data publikacji: 2016-05-23

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU (12/12)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
empatia, dobra organizacja pracy, gotowość do nauki

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Adres pracodawcy:
Pl. Krakowski 9, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP Zabrze

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Zabrze

Gmina pracodawcy: Zabrze

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zabrze

Ulica pracodawcy: Pl. Krakowski

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 23.05.2016

Oferta pracy ważna do: 24.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne; mile widziane doświadczenie; odpowiedzialność; wysoka kultura osobista; znajomość pakietu MS Office; Zakres obowiązków: opracowywanie projektów pism; interpretowanie przepisów prawa i opracowywanie wyjaśnień obowiązujących przepisów; przyjmowanie interesantów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Gliwice (śląskie)

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 40 PLN

Prowadzenie zajęć językowych dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Praca na terenie powiatu zamojskiego.
SJU Arkana - 2017-08-29 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT POŚREDNIKA W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI - od 1 900 PLN

kontakt z klientami biura, pozyskiwanie ofert sprzedaży, wynajmu, niekaralność, wprowadzanie ofert do sytsemu Galactica, prezentacja ofert - również w terenie
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT/KIEROWNIK ROBÓT - TECHNOLOG - od 4 200 PLN

Współudział w prowadzeniu robót remontowo - inwestycyjnych.
Zakład Usługowo-Produkcyjny "ERGOM" Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Szemud (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA AUTOMATYKI - od 3 500 PLN

wykształcenie wyższe techniczne lub trwająca nauka na kierunku technicznymbiegła znajomość czytania dokumentacji technicznej-elektrycznejznajomość podstaw programu EPLANznajomość podstaw programu AUTOCADpodstawowa znajomość języka angielskiego1 zmianawynagrodzenie: 3500 zł brutto
TRASKO AUTOMATYKA Sp. z o. o. - 2017-10-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU LOGISTYKI - do 1 850 PLN

Osoba odpowiedzialna za realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura zagranicznego, przygotowanie dokumentacji transportowej oraz aktualizowanie bazy z kodami nadruków.
INSPIRION POLSKA SP. Z O.O. - 2016-08-24 - Trzebnica (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - do 1 050 PLN

pomoc w nauczaniu
Publiczna Szkoła Podstawowa w Duczyminie - 2018-02-09 - Duczymin (mazowieckie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 4 200 PLN

Prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i informacji na spotkania zarządu. Przygotowywanie prezentacji na potrzeby zarządu tj.sprawozdania, raporty, analizy. Funkcja koordynatora i łącznika pomiędzy zarządem a pracownikami, w szczególności z działami handlowymi. Umawianie i organizacja spotkań, organizowanie wyjazdów służbowych ( zarówno krajowych jak i zagranicznych) oraz wydarzeń firmowych. Koordynacja przepływu korespondencji.
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Pyrzowice (śląskie)

ASYSTENT KOORDYNATORA IMPREZ ROZRYWKOWYCH, TRENER - SZKOLENIOWIEC - 997,4 PLN

-organizowanie spotkań, warsztatów i eventów-tworzenie, prezentacje i realizacje programu imprez-obsługa klientów-obsługa kasy fiskalnej-pomoc w opiece nad dziećmi, dbanie o bezpieczeństwo-wsparcie animatorów prowadzących imprezy-organizowanie szkoleń na animatorów
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO - od 2 800 PLN

- Obsługa przychodzących połączeń telefinicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych, dotyczących problemów ze sprzętem komputerowy, oprogramowaniem oraz siecią. Zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów. Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń. Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń. Analizowanie i Rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera, zgodnie z dostarczonymi prodedurami i wypracowanymi rozwiązaniami. Przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT. Praca wykonywana w języku japońskim i angielskim.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na czas określony od 15.02.2016-14.02.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek: ekonomia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT OPTOMETRYSTY I OPTYKA - do 1 850 PLN

Wykonywanie podstawowych pomiarów optycznych i prac optycznych. Obsługa urządzeń optometryczno optycznych, Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Skawina (małopolskie)

ASYSTENT/KA GEODETY - od 1 850 PLN

GŁÓWNE ZADANIA:- OBSŁUGA PRZYRZĄDÓW GEODEZYJNYCH;- ASYSTOWANIE I POMOC PODCZAS POMIARÓW TERENOWYCH.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE GEODRAW WOJCIECH MUSZ - 2016-05-11 - Głogów Małopolski (podkarpackie)

ASYSTENT RODZINY - do 2 700 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-09-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

kontakty i nadzór nad realizacja umów i kontraktów z firmami z Republiki Federacji Rosyjskiej , tłumaczenie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Dziadyk (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

Opieka nad osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Sieradz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 2 500 PLN

Terminowa realizacja zakupów materiałowych (produkcyjnych i nieprodukcyjnych) na podstawie zleceń poszczególnych komórek, badanie rynku pod kątem potrzeb organizacyjnych i wyszukiwanie potencjalnych dostawców oraz wykonawców, kontakty i relacje z dostawcami, stała poprawa warunków współpracy, zapytania handlowe, negocjowanie cen i warunków zamówienia, składanie zamówień, przygotowywanie umów, wybór najkorzystniejszych ofert, kontrola cen zamawianych towarów i usług, prowadzenie dokumentacji zakupowej prowadzenie działań mających na celu zagospodarowanie materiałów zbędnych i nadmiernych, przeprowadzanie inwentaryzacji.
ADANEX Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Radlin (śląskie)

ASYSTENT DS. STANDARDÓW SKLEPOWYCH - od 2 100 PLN

weryfikacja stanów magazynowych,uzupełnianie i wymiana cen,marketing sklepowy,praca w zapasach sklepowych
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Chrzanów (małopolskie)

ASYSTENT DS. PROJEKTÓW - od 2 050 PLN

- SAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi.- Asystent ds. Projektów - Miejsce pracy: biuro Katowice.- Główne zadania: wsparcie koordynacji działań związanych z projektami: telefoniczne wsparcie pracowników terenowych projektu, obsługa wstępnych procesów rekrutacyjnych dotyczących projektów, dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń, terminowe raportowanie działań projektowych, prowadzenie baz danych.- Firma oferuje: pracę w zespole, w dynamicznie rozwijającej się Firmie, prywatną opiekę medyczną, możliwość rozwoju, umowę o pracę.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie co najmniej średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi komputera, poczty email, wyszukiwarki internetowe, dobra znajomość Excel oraz pozostałych narzędzi pakietu Microsoft Office, rzetelność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki, szybkość w przyswajaniu wiedzy, umiejętność pracy w zespole, wytrwałość, determinacja w dążeniu do celu, umiejętność wyznaczania celów, priorytetów, chęć zdobywania nowych umiejętności. Dodatkowym atutem będzie: miejsce zamieszkanie: Katowice, wiedza/ doświadczenie z zakresu promocji i merchandisingu, wiedza/ doświadczenie z zakresu rekrutacji pracowników, prawo jazdy kat. B. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: t.brzozowska (at) savoir.pl
SAVOIR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-29 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Segregacja i przygotowywanie dokumentacji do księgowania, archiwizacja. Wprowadzanie danych do ewidencji komputerowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)

TYNKARZ - od 1 850 PLN

obsługa agregatu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wąwał (łódzkie)

ASYSTENTKA ADWOKATA - 997,4 PLN

Odbieranie i wysyłanie korespondencj, pisanie pism, dbanie o prządek w kancelarii, przyjmowanie i umawianie klientów, stosowanie sie do poleceń pracodawcy wynikajacych z bieżącej pracy
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Czeladź (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA -CD - od 11,56 PLN

Rejestracja pacjentów, pomoc lekarzowi. Praca na 1/2 etatu według grafiku w godzinach 8:00 - 20:00 od poniedziałku do piątku.
CENTRUM STOMATOLOGICZNO-MEDYCZNE "DENT-BEST" JOANNA TOMANEK - 2016-12-29 - Bestwina (śląskie)

SPRZEDAWCA/KASJER - od 1 850 PLN

sprzedaz artykułów spozywczo monopolowych. Prac Łask ul. Al. Niepodległości 20 lub Szadek ul. Piotrkowska 2
Handel Art Spożywczo Przemysłowymi ARTI - 2016-06-28 - Łask (łódzkie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA ADMINISTRACYJNOANALITYCZNEGO - od 4 900 PLN

1. Wsparcie administracyjne i organizacyjne zespołu, w szczególnosci: składanie i rozliczanie zamowień, dokonywanie zakupów 2. Koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji 3. Systematyczna archiwizacja informacji i danych. 4. Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach. 5. Koordynacja prawidłowego funkcjonowania biura. 6. Udział w zbieraniu, selekcji i syntezie pozyskiwanych informacji oraz przetwarzanie ich na dane liczbowe, wykresy, tabele. 7. Systemowe analizowanie danych rynkowych. 8. Współpraca z pracownikami firmy na całym świecie, w celu pozyskiwania informacji (danych, raportów, etc.). 9. Pozyskiwanie dokumentów (raporty, faktury etc) od innych pracowników firmy jak i od podmiotów zewnętrznych. 10. Tworzenie prezentacji dla kadry zarządzającej. 11. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego. 12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, w tym przepisów BHP i PPOŻ podczas pracy oraz Kodeksu Etycznego, norm, regulaminów, zarządzeń obowiązujących w firmie.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT - od 2 100 PLN

Bieżąca obsługa klientów związana z prowadzeniem rachunków bankowych, sprzedaż produktów bankowych, weryfikacja i akceptacja klienta, sporządzanie umów.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Winnica (mazowieckie)