ASYSTENT KIEROWNIKA POSTERUNKU (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż) Koszalin oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT KIEROWNIKA POSTERUNKU (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż)

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: Właściwy do pracy w urzędzie państwowym

Data publikacji: 2016-03-24

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: Właściwy do pracy w urzędzie państwowym

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT KIEROWNIKA POSTERUNKU (STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 8

Data rozpoczęcia pracy: 24.03.2016

Data zakończenia pracy: 30.11.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wykształcenie minimum średnie

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Racławicka 13, 75-620 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Adres strony pracodawcy: www.koszalin.policja.gov.pl/

Ulica pracodawcy: Racławicka

Numer budynku pracodawcy: 13

Profil działalności pracodawcy:
działalność dotycząca porządku i bezpieczeństwa publicznego

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 24.03.2016

Oferta pracy ważna do: 22.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2016

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

QUALITY MANAGER - od 10 000 PLN

Podstawowe zadania: --koordynacja projektów dotyczących wprowadzenia, usprawnienia i utrzymania jakości, tworzenie wymogów jakościowych dla nowych procesów, produktów czy usług, rozwój systemów zarządzania jakością (np. zgodnie ze standardami ISO 9001 ). doradzanie klientom we wszystkich stadiach powstawania produktów lub usług - od badań, planowania, wprowadzania, wdrażanie i nadzór nad outsourcingiem usług.Do obowiązków należy też udział w przygotowywaniu umów handlowych (gwarancje jakości), opiniowanie, wymiana informacji z działami produkcyjnymi, wdrażanie i nadzór nad systemem informacji technicznych i prawnych o produktach, monitorowanie parametrów jakościowych w wytwarzanych produktach czy oferowanych usługach, współpraca z urzędami i innymi organizacjami, Inne obowiązki: audyt wewnętrzny, przygotowywanie i wprowadzania procedur i instrukcji, przygotowywanie raportów i prezentacji jakościowych dla zarządu.Oczekiwane kompetencje: wymagane jest wykształcenie wyższe techniczne. Konieczna jest znajomość norm i procedur linii ISO, umiejętność przeprowadzanie wewnętrznych audytów, Oczekiwania:wyższe wykształcenie techniczne/certyfikat IWEbardzo dobre umiejętności organizacyjnekomunikatywnośćznajomość obsługi Pakietu MS Office w środowisku Windowsbardzo dobra znajomość języka angielskiego
GRANLY STEEL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT BIUROWY - 1 017,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,- sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgodnienie sald z dostawcami i odbiorcami,- wprowadzanie do systemu finansowo- księgowego zadekretowanych dokumentów, - kompletowanie dowodów księgowych do wystawienia dokumentów korygujących, - sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Wieliczka (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW EKSPORTU (O) - 2 800 - 3 200 PLN

Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem produktów po za granicami kraju, w tym: przygotowywanie ofert, przyjmowanie zamówień, kontrola realizacji kontaktów zagranicznych, przygotowanie niezbędnych dokumentów, fakturowanie, bieżące monitorowanie rynków zagranicznych w poszukiwaniu potencjalnych kontrahentów, pełne i terminowe wykonywanie zadań, udział w targach krajowych i zagranicznych.
Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A. - 2018-04-10 - Tarnów (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA O SPECJALNOŚCI INSTALACYJNO-INŻYNIERYJNEJ - od 2 800 PLN

- Projektowanie sieci i instalacji wodnych, kanalizacyjnych. Projekty techniczne kanalizacji sanitarnej, deszczowej i wodociągowej. Uzgodnienia branżowe. Prace kreślarskie w programie AUTO-CAD. Kreślenie rysunków wodno-kanalizacyjnych.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne o specjalności INSTALACYJNO-INŻYNIERYJNEJ. Mile widziane doświadczenie zawodowe na tym samym stanowisku, ale niekoniecznie. Znajomość programu AUTO-CAD. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-15:30) (Tel. 693-542-707, 32-258-90-15) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Wierzbowa 14 m. 1, 40-169 Katowice).
FIRMA "ABS - OCHRONA ŚRODOWISKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)

KIEROWNIK BAZY I BUDÓW KRÓTKOTERMINOWYCH - od 8 500 PLN

kierowanie zespołem ludzkim, organizacja pracy, konserwacja i utrzymanie ruchu, kierowanie robotami budowlanymi oraz kontakt z odpowiednimi służbami.
JUMARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-22 - Gliwice (śląskie)

TECHNIK MECHANIK URZĄDZEŃ PRZEMYSŁOWYCH - 997,4 PLN

nadzór nad utrzymaniem ciągłości pracy "Parku Maszynowego", przeprowadzanie konserwacji maszyn produkcyjnych, planowanie napraw, przyjmowanie do napraw maszyn i części składowych, zaopatrzenie w części zamiennegodzina rozpocz,ecie pracy 7:00 lub 15:00
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 950 - 2 500 PLN

czynności pomocnicze i opieka nad dziećmi
Niepubliczne Przedszkole "Muzyczka" Manuela Gleb-Karpowska - 2016-09-16 - Legionowo (mazowieckie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 500 PLN

utrzymywanie kontaktów z kontrahentami, głównie wietnamskimi, wykonywanie prac na zlecenie dyrektora
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

prowadzenie rozmów z potencjalnymi Kliwntami oraz prezentacja produktu, identyfikacja potrzeb klienta, aktywne pozyskiwanie Klientów oraz posprzedażowa obsługa Klienta, analiza i ocena rynku, raportowanie wykonanych zadań. Sprzęt służbowy: samochód, telefon, komputer osobisty. Praca w terenie i praca stacjonarna.
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-29 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

organizacja pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów w sklepie, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie umów handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

praca w szkole, pomoc w wykonywaniu obowiązków nauczyciela, praca z dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Hadynów (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA INSTALACJI SANITARNYCH - do 2 100 PLN

udział w przygotowaniu projektów branży sanitarnej - rysunki CAD, opisy, kosztorysy
Autorska Pracownia Projektowa Jerzy Burda - 2018-02-02 - Głogów (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA-ZOBOWIĄZANIE PO STAŻU - od 2 000 PLN

zgodny z zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Łasin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA / WYKONAWCA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ - od 2 100 PLN

wykonywanie dokumentacji technicznej do projektów aranżacji wnętrz
Fabryka - Wnętrz Alina Szymańska - 2018-09-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU MARKETINGU - od 2 400 PLN

Edycja treści strony internetowej poprzez CMS. Edycja profilów mediów społecznościowych firmy. Organizacja produkcji i kolportażu materiałów reklamowych firmy. Udział w targach branżowych. Rozmowy oraz tłumaczenie podczas spotkań handlowych w języku angielskim oraz tajskim.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Łomianki (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - 2 300 - 2 400 PLN

realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, metodyka pracy z rodziną.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2018-10-16 - Grojec (małopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - do 2 100 PLN

Podnoszenie, jakości życia osoby niepełnosprawnej poprzez ułatwienie wykonywania czynności dnia codziennego, wykonywanie czynności opiekuńczych w zakresie czynności higienicznych i pielęgnacyjnych opieka podczas zajęć, spacerów, wycieczek.
Powiatowy Ośrodek Wsparcia "Przystań" we Włodawie - 2018-08-24 - Włodawa (lubelskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 13,7 - 25 PLN

świadczenie usług asystenta osoby niepełnosprawnej na rzecz uczestników projektu Teraz My
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-04-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)

ASYSTENTKA W DZIALE FINANSOWO - KADROWYM - do 1 850 PLN

Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie/ wyższe; biegła znajomość Excela, Worda; doświadczenie: 2 lata; dobra organizacja pracy, umiejętność analitycznego myślenia, skrupulatność; zakres obowiązków: archiwizacja dokumentów, sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym, przyg. delegacji służbowych oraz not korygujących, pomoc przy przyg. umów cywilno-prawnych dla pracowników; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT PRAWNY - 1 017,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

pomoc w wykonywaniu zabiegów stomatologicznych
STOMED Poradnia Stomatologii Rodzinnej Mariola Sikorska - 2018-06-13 - Bytom (śląskie)

ASYSTENT BIURA I KSIĘGOWOŚCI Z J. ANGIELSKIM - 2 500 - 3 500 PLN

Wykształcenie: wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie B2+; zakres obowiązków: ewidencja dokumentów, ścisła współpraca z zewnętrzną firmą księgową i wsparcie w bieżących sprawach, koordynacja poczty firmowej w języku polskim i angielskim, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana: miejsce pracy: Katowice;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - do 2 000 PLN

- współpraca z zarządem w zakresie planowania i organizacji pracy - prowadzenie i sporządzanie dokumentacji na potrzeby zarządu - obsługa organizacyjna spotkań z klientami i podróży służbowych zarządu
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 500 PLN

Praca na stacji paliw. Praca w godzinach 07:00-19:00; 19:00-07:00. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto.
DragonGaz Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Brzeźnik (dolnośląskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - 3 495 - 4 928 PLN

Organizacja podróży służbowych i prywatnych Zarządu, w tym rezerwacja lotów, hoteli, restauracji. Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług i partnerami biznesowymi. Sporządzanie zestawień, raportów, prezentacji na potrzeby firmy. Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentacji. Budowanie oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Prowadzenie korespondencji firmowej. Zapewnienie i koordynacja sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem i resztą działów. Wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań prywatnych i służbowych. Praca od pn do pt w godz. 8.50-17.10.Wynagrodzenie od 3495,00 do 4928,00 zł brutto
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-02-07 - Bielsko-Biała (śląskie)