ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY Piotrków Trybunalski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa interesantów, klientów, przygotowywanie ofert dla klientów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie do programu dostaw.
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa interesantów, klientów, przygotowywanie ofert dla klientów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie do programu dostaw.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 16.06.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, dobra znajomość j. niemieckiego, znajomość Internetu, obsługa komputera.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Ulica pracodawcy: Dmowskiego
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.06.2016
Data dodania oferty pracy: 02.06.2016
Oferta pracy ważna do: 02.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Prace związane z udziałem w dużym projekcie informatycznym. Praca w Bielsku-Białej w godz. 8-16.00, możliwe również inne godziny pracy do ustalenia. Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres próbny na 3 miesiące, docelowo umowa na czas nieokreślony.
SKG S. A. - 2018-08-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
praca według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Legnica (dolnośląskie)
kontrola jakości produkcji mięsa drobiowego wg. HACCP, BRC i innych; współkierowanie produkcją; przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych
EFARM MACIEJ ROSNER - 2017-03-24 - Gozdnica (lubuskie)
Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do przyjęcia pacjentów, asysta przy zabiegach
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Zamość (lubelskie)
- Prace biurowe,- Kontakt z Klientem,- Wprowadzanie ofert do sustemu,Osoby zaiteresowane prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: biuro (at) czyzewska.com.pl
CZYŻEWSKA NIERUCHOMOŚCI MARZENA CZYŻEWSKA - 2016-07-21 - Tczew (pomorskie)
wykonywanie czynności określonych w Rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012 r. w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz. U. 2012, poz.1270)Termin ważności: Osoby zainteresowane winny kierować zgłoszenia w terminie do dnia - 13 września 2017 r.Miejsce złożenia przez kandydata zgłoszenia o przystąpieniu do konkursu: Siedziba Sądu Rejonowego w Iławie - Biuro Obsługi Interesantów Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B pokój A 123 w godz. 7.15-15.15, bądź za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe, z podaniem oznaczenia konkursu, na adres: Prezes Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika 4B, 14-200 Iława. W przypadku przesyłania dokumentów za pośrednictwem operatora świadczącego usługi pocztowe za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Etapy konkursu: Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 r. w sprawie przeprowadzania konkursów na stanowisko asystenta sędziego (Dz. U. 2013, poz.1228)- etap pierwszy - wstępna weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu- etap drugi - test obejmujący 36 pytań z zakresu prawa karnego i cywilnego oraz postępowania karnego i postępowania cywilnego, oraz z pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego , wybrany przez kandydata;- etap trzeci - rozmowa kwalifikacyjna.Dalsze informacje dot. konkursu będą umieszczane na stronie internetowej BIP Sądu Rejonowego w Iławie oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Sądu Rejonowego w Iławie, ul. Kopernika Na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: 1) jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;2) jest nieskazitelnego charakteru;3) ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;4) ukończył 24 lata;
Sąd Rejonowy Iława - 2017-08-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prace biurowe, rozkładanie i ekspozycja towaru
Itum Owoce Sp. z o.o. - 2015-11-23 - Żywiec (śląskie)
jw.
ALZAHRANI INTERNATIONAL HOLDING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie z przepisami BHP, PPOŻ, w zakresie rachunkowości i zakładania działalności gospodarczej i ochrony danych osobowych. Zapoznanie z działaniem programów księgowych: Rachmistrz i Rewizor. Analiza danych zgromadzonych w księgowości u poszczególnych kontrahentów. Obsługa bieżąca biura. Zapoznanie z zasadami wpisywania danych z dokumentów źródłowych do programu Rachmistrz. Sporządzanie PIT i CIT. Wypełnianie wniosku o założenie działalności gospodarczej. Przygotowywanie korespondencji związanej z bieżąca działalnością biura. Nauka dekretowania dokumentów i księgowania. Przygotowywanie umów dla kontrahentów. Sporządzanie list płac i PIT 11. Dekretowanie dokumentów i wpisywanie danych do programów księgowych. Prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów. Sporządzanie analiz na potrzeby firm i kontrahentów, praca z arkuszem EXCEL. Bieżąca obsługa biura i wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
- sporządzanie dokumentacji w zakresie architektury i konstrukcji- wykonywanie inwentaryzacji- wykonywanie koncepcji
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Leszno (wielkopolskie)
Praca biurowa, pomoc w opracowywaniu projektów elektrycznych, teletechnicznych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kraków (małopolskie)
usługi transportowe, załadunek materiałów i ich przewóz
DGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Kwidzyn (pomorskie)
Robotnik pomocniczy w przemyśle przetwórczym, pracownik produkcji, kontrola urządzenia, obróbka i przygotowanie surowca.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Kamienica Polska (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- nauka przygotowywania opinii prawnych, sporządzania pozwów wraz z załącznikami,- pisanie pism procesowych, sprzeciwów, apelacji,- spotkania z klientami w Kancelarii,- kontakt z Sądami, Komornikami, klientami,
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Łódź (łódzkie)
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 2500 -2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca:7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek dowolny). Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii.. Kontakt e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
Archiwizacja dokumentów, kontakt z klientem, kalkulacje ubezpieczeniowe.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
prace ogolnobudowlane (wznoszenie i wykończenie budowli)
Usługi Ogólnobudowlane Tomasz Grenda - 2018-01-18 - Bienice (zachodniopomorskie)
Budowanie ofert, tworzenie baz danych, organizacja imprez sportowych, opieka nad klientem, przed i w czasie realiacji usługi, aktywna sprzedaż
Przedsiębiorstwo Hotelarsko - Turystyczne ODYS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Tresna (śląskie)
Praca biurowa, sporządzanie list, umów, sprzedaż imprez w programie komputerowym, kalkulacje imprez, opracowania programów, kontakt bezpośredni i korspondencja z zagranicznymi kontrahentami, rezerwacje i rozliczenia, bezpośrednia obsługa klientapraca w godz. 10-18
Biuro Turystyki Młodzieżowej"JUVENTUR"Sp.J. Regina Marzec, Krystyna Skura - 2016-10-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
sporządzanie rysunków technicznych, przygotowywanie dokumentacji w języku angielskim, wyjazdy służbowe
BG Tec BERGAMO TECNOLOGIE SP.Z.O.O - 2018-04-26 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
- Utrzymanie sprawności technicznej fontann na terenie miasta Katowice.Utrzymanie sprawności technicznej instalacji elektrycznej w budynkach i zapleczach Zakładu. Obsługa i zapewnienie zasilania na imprezach organizowanych na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 12 miesięcy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku elektryka lub pokrewnym. Wymagana znajomość budowy instalacji wod-kan. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:30-14:30) (Tel. 32-251-77-51 w.23) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Tadeusza Kościuszki 138, 40-523 Katowice) lub e-mail: kontakt (at) zzm.katowice.pl
ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ KATOWICE - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
praca z rodziną. Praca na umowę zlecenie od poniedziałku do piątku indywidualny czas pracy
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Raszynie - 2017-05-27 - Raszyn (mazowieckie)
wg stanowiska pracy
"Summit" Europejskie Centrum Językowe Agnieszka Pędzimąż - 2017-12-13 - Mszana Dolna (małopolskie)
Projektowanie lekkich konstrukcji stalowych (obiekty mieszkaniowe, przemysłowe, handlowe), przy użyciu zintegrowanego oprogramowania; Praca głównie na miejscu oraz w terenie; Wsparcie techniczne działu produkcji; Wykonywanie dokumentacji wykonawczej i warsztatowej; Analiza dokumentacji technicznej klientów; Współudział w przygotowywaniu projektów i innowacji.
FRAME FACTORY Sp. z o.o. - 2016-01-05 - Bełchatów (łódzkie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie Repertorium, pisanie projektów aktów prawnych, przyjmowanie dokumentów od klientów, obsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Ozimek (opolskie)
Staż z RPO na 3 miesiące dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Ul.Królowej Jadwigi 1/12GODZ.PR.: 08:00-16:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie wyższe, Znajomość MS OFFICE, ze względu na brak windy-sprawność ruchowa
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej / dziecka
Niepubliczne Przedszkole POD KASZTANAMI w Zbylitowskiej Górze - 2017-01-05 - Zbylitowska Góra (małopolskie)