ASYSTENT DS. BIUROWYCH Bytom oferta pracy Scooter Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DS. BIUROWYCH

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych • Procesowanie zamówień składanych przez klientów, składanie zamówień u dostawców (także zagranicznych) • Wystawianie dokumentów finansowych • Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon i mail • Współpraca z działem finansowym • Przygotowywanie pism, umów handlowych • Organizacja spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych • Nadzór, tworzenie i zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej • Inne czynności mające na celu usprawnienie pracy działu obsługi klienta

Data publikacji: 2018-12-27

Lokalizacja: Bytom (śląskie)

Pracodawca: Scooter Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kędzierzyńska 17/9, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
• Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura oraz obsługa bieżących spraw administracyjnych • Procesowanie zamówień składanych przez klientów, składanie zamówień u dostawców (także zagranicznych) • Wystawianie dokumentów finansowych • Odpowiadanie na zapytania klientów poprzez telefon i mail • Współpraca z działem finansowym • Przygotowywanie pism, umów handlowych • Organizacja spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych • Nadzór, tworzenie i zarządzanie obiegiem dokumentów oraz ewidencja korespondencji wychodzącej i przychodzącej • Inne czynności mające na celu usprawnienie pracy działu obsługi klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 0

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: [Godzina zakończenia pracy] : 16:30

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. BIUROWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: technik prac biurowych*

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1. Dokładność, skrupulatność, samodzielność i bardzo dobra organizacja własnej pracy; Zaangażowanie, inicjatywa i dokładność w wykonywaniu zadań;2. Biegła obsługa komputera, urządzeń biurowych i pakietu Office, umiejętność redagowania korespondencji biznesowej i umów,3. znajomość języka angielskiego na poziomie A2[Inne] : Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, znajomość podstaw obsługi w firmie handlowo-usługowej, podstawowa obsługa programu finansowo-księgowego

Nazwa pracodawcy: Scooter Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Adres pracodawcy:
Kędzierzyńska 17/9, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Bytom

Gmina pracodawcy: Bytom

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bytom

Ulica pracodawcy: Kędzierzyńska

Numer budynku pracodawcy: 17

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 27.12.2018

Oferta pracy ważna do: 31.01.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT KIEROWNIKA PROJEKTU - od 2 400 PLN

Sporządzanie zestawień i raportów na rzecz kierownictwa projektu. Przygotowywanie dokumentów do comiesięcznej sprawozdawczości, Wystawianie dokumentów sprzedaży na podstawie protokołu odbioru robót. Prowadzenie spraw administracyjnych w tym nadzór nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą. Redagowanie pism wychodzących w porozumieniem z Kierownictwem Projektu. Archiwizacja dokumentacji. Sporządzanie wniosków o zatwierdzenie podwykonawców i materiałów. Organizacja Narad korporacyjnych i Roboczych.
PGNIG TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-12 - Sanok (podkarpackie)

ASYSTENT SPEDYTORA MIĘDZYNARODOWEGO 30+ WYPŁYŃ NA SZEROKIE WODY KARIERY GDYNIA I SOPOT(I) - 997,4 PLN

pozyskiwanie przewoxników przy uzyciu giełd transportowychpomoc spedytorompozyskiwanie ładunków i klientówobsługa korespondecnji: mailowa, telefonicznasporządzanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gdynia (pomorskie)

PAKOWACZ - 997,4 PLN

Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Żywiec (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 1 017,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Czempiń (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO 6A - od 2 100 PLN

wsparcie działu handlowego w bieżących zadaniach, pomoc w przygotowaniu ofert handlowych, sporządzenie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Wiskitki (mazowieckie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE SIECI CCC (KLUCZBORK) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Kluczbork (opolskie)

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - do 2 000 PLN

prace porzadkowe,odkrzaczanie, prace prostwee w budynkach publicznych i w terenie
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Czernice Borowe (mazowieckie)

ASYSTENT/KA NAUCZYCIELA - od 2 100 PLN

czynności opiekuńczo-wychowawcze
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT/ ASYSTENTKA DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

Składanie zamówień u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i pracowników działu sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, koordynowanie i wspieranie działań operacyjnych w firmie, kontakt z dostawcami, realizacja bieżących zadań operacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura, obsługa gości biura.Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera MS OFFICE, znajomość podstaw rachunkowości, j. angielski komunikatywny-mile widziany, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej, samodzielność w działaniu i realizacji obowiązków.
MATERIAL HANDLING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Sulejówek (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - BRANŻA DROGOWA - od 2 200 PLN

Wykonywanie rysunków technicznych CAD, wykonywanie obliczeń modelowych i samego modelowania w systemie Bentley PowerCivil, przygotowanie składu dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oczekiwaniami klienta, edycja drukowanej wersji dokumentacji projektowej.
BIURO PROJEKTOWE ESPEJA MICHAŁ SUCHECKI - 2017-04-24 - Kalisz (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

Prace budowlane i wykończeniowe, murowanie, tynkowanie, montaż ścianek p.pożarowych- pomoc przy wyżej wymienionych pracach
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KONTROLERA DS. INWENTARYZACJI - od 2 200 PLN

-praca przy wykonywaniu inwentaryzacji-sprawdzanie i zliczanie towaru zgodnie z listą-dbanie o czystość i porządek własnego stanowiska pracy
kontakt przez OHP - 2017-03-17 - Opole (opolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE (ROBOTY PUBLICZNE) - od 2 200 PLN

osoby zarejestrowane z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Zabrze (śląskie)

BRUKARZ - 997,4 PLN

wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

ASYSTENT RACHUNKOWOŚCI (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 000 PLN

obsługa geodezyjna inwestycji
GEOMETRIC Usługi Geodezyjno-Kartograficzne - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Staż w przedszkolu "SUNNY KIDS ACADEMY". Program stażu do zapoznania w pokoju nr 48.
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

Obsługa korespondencji, przygotowywanie pism, profesjonalna obsługa zarządu w zakresie opracowywania materiałów na posiedzenia zarządu. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2016-08-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 2 200 PLN

prowadzenie dokumentacji zwiazanej z rozliczaniem czasu pracy kierowców, przygotowywanie dokumentów dla księgowej, wystawianie faktur
Enterprise Katarzyna Głowacka - Peret - 2016-06-07 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT KIEROWNIKA PROJEKTU - od 2 950 PLN

rekrutacja i weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektu oraz bieżący kontakt z nimi, organizacja szkoleń, tworzenie harmonogramów i ist oraz późniejsza weryfikacja, sprawozdawczość, opisywanie dokumentów zgodnie z wytycznymi IZ EFS, prowadzenie biura, obsługa poczty, weryfikacja kompletności złożonych formularzy zgłoszeniowych
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT PREZESA - od 2 600 PLN

Sprzedaż dzianin.Umiejetnośc organizacji pracy biura, w tym znajomość obiegu dokumentów ksiegowych.Nadzór nad działaniem biura.Miejsce pracy Ksawerów.
SKY TEXTILE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Kolonia Wola Zaradzyńska (łódzkie)

POMOCNIK ARCHIWISTY - 1 017,4 PLN

Pomoc przy udostępnianiu archiwalnych materiałów. Pomoc przy przemieszczaniu akt w magazynach archiwalnych. Pomoc przy przejmowaniu materiałów archiwalnych. Pomoc w przepakowywaniu materiałów archiwalnych. Wykonywanie kserokopii, fotografii dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Milanówek (mazowieckie)

ASYSTENT - od 1 100 PLN

dbanie o relacje z klientami wietnamskimi, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - do 2 000 PLN

Serwis dzienny pomieszcze n ogólnodostępnych,sprzątanie na życzenie, dbałość o ogólną estetykę sprzątanych pomieszczeń.
ATUT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Wszedzień (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA - od 1 850 PLN

WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZ DANYCH, NADZOROWANIE PRZYGOTOWANIA UMÓW DLA KLIENTÓW, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW, KREOWANIE SPOSOBÓW PODNOSZENIA PRODUKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ADMINISTRACJI, KONTROLA PRAWIDŁOWOŚCI I TERMINOWOŚCI WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE RÓŻNEGO RODZAJU RAPORTÓW, ZAPEWNIENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI SEKRETARIATU, EDYCJA ORAZ FORMATOWANIE DOKUMENTÓW, PROWADZENIE TERMINARZA SPOTKAŃ, DBANIE O WARUNKI POWIERZCHNI BIUROWEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOSĆ PAKIETU MS OFFICE, ŁATWOŚĆ W UCZENIU SIĘ NOWYCH NARZĘDZI KOMPUTEROWYCH, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE I PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOSCI, DOŚWIADCZENIE W PRACY ADMINISTRACYJNEJ ZWIĄZANEJ ZE ZBIERANIEM I ANALIZĄ DOKUMENTACJI;CV NA ADRES E-MAIL: olszewska.maria (at) aviva.com.pl
MARIA OLSZEWSKA - 2016-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)