ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Wrocław oferta pracy Willdo Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Przedsiębiorstwo Willdo Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Asystenta ds. księgowości do oddziału we Wrocławiu Iwinach. Obowiązki: formalno rachunkowa kontrola dokumentów, ewidencja dokumentów kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, kontrola rozrachunków z klientami i dostawcami, dysponowanie i rozliczenie kasy, rozliczanie podróży służbowych, kilometrówki, sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel, współpraca z biurem rachunkowo kadrowym, wsparcie w bieżących pracach biurowych.Oferty CV ( mile widziane w języku angielskim) wraz ze zdjęciem proszę wysyłać na adres e-mail: marcin.chalupka (at) wp.pl

Data publikacji: 2015-11-27

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Willdo Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Buforowa 125, 52-131 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przedsiębiorstwo Willdo Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko Asystenta ds. księgowości do oddziału we Wrocławiu Iwinach. Obowiązki: formalno rachunkowa kontrola dokumentów, ewidencja dokumentów kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, kontrola rozrachunków z klientami i dostawcami, dysponowanie i rozliczenie kasy, rozliczanie podróży służbowych, kilometrówki, sporządzanie zestawień i raportów w programie Excel, współpraca z biurem rachunkowo kadrowym, wsparcie w bieżących pracach biurowych.Oferty CV ( mile widziane w języku angielskim) wraz ze zdjęciem proszę wysyłać na adres e-mail: marcin.chalupka (at) wp.pl

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2015

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: mile widziane wykształcenie ekonomiczne, biegła znajomość języka angielskiego, znajomość programów Excel i Power Point, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość zagadnień z dziedziny HR.

Nazwa pracodawcy: Willdo Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Buforowa 125, 52-131 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty CV w języku angielskim wraz ze zdjęciem proszę wysyłać na adres e-mail: marcin.chalupka (at) wp.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Buforowa

Numer budynku pracodawcy: 125

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2015

Data dodania oferty pracy: 19.11.2015

Oferta pracy ważna do: 20.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - do 2 000 PLN

WPROWADZANIE DOKUMENTÓW DO SYSTEMU, ANALIZA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ ZASAD KSIĘGOWOŚCI, ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI; CV NALEŻY PRZESŁA NA e-maila:biuro (at) ksiegowosc-burda.pl
BURDA SP. Z O.O. - 2015-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - od 1 025 PLN

Obsługa klienta w placówce Poczty Polskiej na terenie Nowej Soli
Poczta Polska S.A. - 2016-07-29 - Nowa Sól (lubuskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wykonywanie czynności przygotowawczych do zajęc i zabaw, oraz pomaganie dzieciom pod kierunkiem nauczyciela podczas ich przeprowadzania.Wykonywanie zadań zleconych przez nauczyciela
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Oleśnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK PORTIERNI - od 2 100 PLN

praca w portierni
STOP OCHRONA Sp. z o.o. - 2018-07-26 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT - 997,4 PLN

wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 100 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

przygotowywanie i prpwadzenie dokumentacji pacjentów, rejestracja pacjentów, mycie i sterylizacja narzędzi stomatologicznych, wykonywanie w gabinecie
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wola Mysłowska (lubelskie)

ASYSTENT TECHNOLOGA PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Tworzenie dokumentacji produkcji oraz nadzór, znajomość rynku technicznego.WYMAGANIA:wykształcenia: średnie umiejętności: Office, Exel, AUTO-CADKONTAKT Z PRACODAWCĄ: 885 600 201
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-13 - Bobrówka (podkarpackie)

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - 997,4 PLN

Pozostali pracownicy wykonujący prace proste gdzie indziej niesklasyfikowani
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Choszczno (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. REKRUTACJI CUDZOZIEMCÓW - od 3 440 PLN

Pomoc w rekrutacji pracowników z Ukrainy, legalizacja ich zatrudnienia, koordynowanie przyjazdów, uzupełnianie akt osobowych, kompletowanie dokumentów.
Audit Doradztwo Personalne Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENT/KA W DZIALE PLANOWANIA PRODUKCJI - od 2 100 PLN

- opracowywanie planu produkcji i kolejności zleceń produkcyjnych, - kontrola i bieżące korygowanie planów produkcyjnych zgodnie z zamówieniam, - wykonywanie analiz, raportów i zestawień potrzebnych do poprawnego opracowania planu produkcyjnego, - utrzymywanie kontaktów z działem marketingu i logistyki.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-01-03 - Września (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. C+E (NR 0873) - od 3 000 PLN

przewóz towaru na terenie kraju
Piotr Jurkowski DAN - TRANS - 2017-03-21 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO - STAŻ - 997,4 PLN

sporzązdanie pism sądowych, obsługa sekretariatu, obsługa przesyłek listowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta, sporządzanie pism urząedowych, archwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Chrzanów (małopolskie)

ASYSTENT MENAGERA - od 1 627 PLN

kontakt, negocjacje z klientem obcojęzycznym m (Rosja, Anglia, Francja)
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Lipno (wielkopolskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH POW.3M - od 13,7 PLN

montaż rurociągów
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Pionki (mazowieckie)

SEKRETARKA - do 1 900 PLN

prace biurowe, odbiór i wudawanie korenspondencji, zaopatrzenie w miateriały biurowe itd.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW ZAKUPÓW - od 1 850 PLN

Cel:Celem stanowiska jest wsparcie w zakresie zapewnienia surowców i materiałów niezbędnych w procesie produkcyjnym, negocjacji cenowych i zapewnienia płynności zakupionych towarów.Opis stanowiskaDo najważniejszych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie:- Przyjmowanie zleceń zakupu oraz przeprowadzanie akcji ofertowych;- Przygotowanie dokumentów zakupowych;- Ewidencjonowanie Umów/Kontraktów Zamówień;- Prowadzenie uporządkowanych zbiorów komputerowych;- Wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego i ich rozliczanie;- Przygotowywanie spotkań handlowych z kontrahentami;- Prowadzenie rozmów oraz korespondencji z dostawcami;- Zlecanie transportu na dostawę zamówionych materiałów;- Kontrola realizacji dostaw pod względem terminowym, ilościowym oraz cenowym zgodnym z zamówieniem;- Rozliczanie faktur zakupowych;- Archiwizacja dokumentacji.Wymagana wiedza, umiejętności, doświadczenieOczekiwania wobec Kandydatów:- Wykształcenie min. średnie- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- Biegła znajomość pakietu MS Office- Wiedza z zakresu importu i eksportu produktów // lub z zakresu zakupów - mile widziana - Doświadczenie w pracy - mile widzianeOferujemyW zamian oferujemy:-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat),-atrakcyjne wynagrodzenie,-bogaty pakiet socjalny,-liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
VVF Sp. z o. o. - 2016-08-26 - Racibórz (śląskie)

ASYSTENT DS. BIUROWYCH - od 2 000 PLN

-wsparcie administracyjne zespołu merytorycznego i finansowego biura
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

ASYSTENTKA-TECHNIK PRAC BIUROWYCH - STAŻ - 997,4 PLN

prowadzenie i przyjmowanie korespondencji, rejestracja korespondencji w programie, obsługa telefoniczna i mailowa firmy; pisanie pism, prowadzenie dokumentacji administarcyjnej; ogolny nadzór nad funkcjonowaniem biura
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Chełmek (małopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDCY NIERUCHOMOŚCI - do 3 062 PLN

Wykształcenie wyższe; umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi elektronarzędziZakres obowiązków: prace biurowe; obsługa korespondencji; obsługa komp. programu księgowego; obsługa klientów (telefoniczna i osobista), wizytacje nieruchomości - drobne prace konserwatorskie,
MAJORDOMUS SPÓŁKA CYWILNA MAŁGORZATA SAVILLE, ANNA MAKIEWICZ - 2018-06-22 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT ARCHITEKA - od 2 100 PLN

Prowadzenie projektów według wskazań prowadzącego, rozrysy CAD, inwenteryzacje.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT SPECJALISTY DO SPRAW TRANSPORTU - 997,4 PLN

pomoc w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej zleceń transportowychpomoc przy rozliczniu tras kierowcówStaż odbywać się będzie w Lisim Ogonie
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT KSIĘGOWY - od 2 775 PLN

Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego (program OPTIMA).
A.T.Trading Sp. z o.o. - 2018-07-24 - Zbuczyn (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 200 PLN

wykonywanie projektów robozych z zakresu infrastruktury telekomunikacyjnej wyuczonych przez pracodawcą
TESTAL- Adam Zborowki - 2016-06-16 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT RODZINY - do 2 700 PLN

Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-11-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)


Wybierz powiat