ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Olsztyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia zgodnie z założeniami programu POWER
Data publikacji: 2020-02-18
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia zgodnie z założeniami programu POWER
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 64b
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.02.2020
Data dodania oferty pracy: 18.02.2020
Oferta pracy ważna do: 13.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f1d584ac5c90245f1effca83e8db4f23
Podobne oferty pracy
Rozmowy z klientami - cudzoziemcami w zakresie sporządzania dokumentacji potrzebnych do uzyskania zezwoleń na pobyt i pracę. Wymagania: biegła znajomość języka rosyjskiego i języka ukraińskiego w mowie i piśmie, dobra organizacja pracy.
BIURO USŁUGOWO-SZKOLENIOWE BHP Kinga Skrzypiec - 2016-12-09 - Rumia (pomorskie)
budowanie i utrzymywanie relacji z potencjalnymi wietnamskimi klientami, prezentowanie nowych ofert i sprzedaży produktów, przygotowywanie dokumentów i umów dla klientów, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Jabłonowo (mazowieckie)
Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, kontrolowanie jakości wytworzonego produktu, realizowanie produkcji wg bieżących planów produkcyjnych, utrzymanie porządku miejsca pracy.
Kancelaria Prawno-Finansowa "PARTNERZY" - 2020-03-19 - Gdańsk (pomorskie)
Samodzielne wykonywanie czynności z zakresu administracji sądowej, oraz czynności niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania zlecone przez Przewodniczącego Wydziału II Karnego.
Sąd Rejonowy w Nowej Soli - 2017-03-10 - Nowa Sól (lubuskie)
Asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)
Asystowanie przy przyjmowaniu pacjentów, przy zabiegach, obsługa urządzeń diagnostycznych, opieka nad zwierzętami
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
obsluga osób niedosłyszacych w zakresie doboru oraz sprzedazy aparatów słuchowych, uzupełnianie kalendarza wizyt , dbanie o prawidłowy wizerunek firmy.
ACS Słuchmed Sp. Z O.O. - 2016-06-13 - Oleśnica (dolnośląskie)
pomoc nauczycielowi w przedszkolu-opieka nad dzieckiem niepełnosprawnym
ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W WOLI RADZISZOWSKIEJ - 2019-07-05 - Wola Radziszowska (małopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Przygotowanie projektów opinii prawnych, udział w rozprawach sądowych, udział w negocjacjach, przygotowanie projektów pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
tradycyjna obsługa sklepu spożywczego
Tadeusz PIELA - Zakład Wielobranżowy "SKAWA" - 2018-01-29 - Las (małopolskie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłków
Joanna Ginter Restauracja EDEN - 2016-04-07 - Cichowo (wielkopolskie)
opracowanie projektów architektonicznych w branży budowlanej
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
1.Wykonywanie czynności diagnostyki laboratoryjnej zgodnie z zasadami dobrej praktyki laboratoryjnej,2.Pobieranie, rejestrowanie, przyjmowanie oraz dystrybucja materiału do badań,3.Wykonywanie badań z zakresu diagnostyki laboratoryjnej,4.Autoryzacja wyników badań, 5.Uczestnictwo w bieżących zadaniach laboratorium
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2020-05-02 - Kościerzyna (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa Mixokreta na budowie. Praca na terenie woj. śląskiego oraz okolic.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-19:00 - do uzgodnienia. Mile widziane doświadczenie zawodowe w wykonywaniu wylewek z mixokreta. Prawo jazdy kat. B+E. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 880-835-954) w godzinach: 7:00-20:00.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE RICARD RYSZARD WAŁEK - 2018-04-17 - Katowice (śląskie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Przedmiarowanie, sporządzanie wizualizacji, współpraca przy projekowaniu, dokonywanie pomiarów i wizji lokalnych w terenie, wykonywanie rysunków wg szkiców dostarczonych przez projektantów, tworzenie dokumentacji powykonaqwczych, współpraca z inwestorami, branzystami, udział w spotkaniach koordynacyjnych, zajmowanie się sprawami urzedowymi zwiazanycmi z przygotowaniem projektów.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Będzin (śląskie)
Asystent do spraw księgowości - oferta stażu dla zarejestrowanych osób bezrobotnych do 29 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
PROWADZENIE KSIĘGOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2019-12-10 - Skierniewice (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.Oferta pracy subsydiowanej tylko dla uprawnionych osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Rypin.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,- opracowanie we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zasępczej, planu pomocy rodzinom, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,- udzielenia pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiuowej, w tym prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,- udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych,- udzielenie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, wychowawczych z dziećmi, - wspieranie aktywności społecznej rodzin, - motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych,- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej,- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych,- udzielanie wsparcia dzieciom w szczególoności poprzez udział w zajęciach psychospołecznych,- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodzin i dzieci, - prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną,- współpraca z innymi pracownikami zaangażowanymi w proces wsparcia rodziny,- oraz innych czynności wynikających z realizacji Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. 2018r. poz.998).
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Spytkowice - 2020-05-22 - Spytkowice (małopolskie)
wysyłanie zleceń - planowanie tras kierowców, kontakt z kierowcami ze wschodu, tłumaczenie dokumentów
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Skwierzyna (lubuskie)
Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Włodawa
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Okuninka (lubelskie)
Zakres obowiązków:- monitoring należności, blokowanie oraz odblokowywanie klientów- wprowadzanie płatności i wyciągów bankowych- przygotowanie i analiza danych do ustalenia limitów kredytowych klientów- księgowanie dokumentów w systemie ERP- kontakt z zagranicznymi oddziałami firmyPracodawca oferuje:- Pracę w międzynarodowym środowisku;- Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń;- Przyjazną atmosferę i stabilność zatrudnienia;- Zajęcia językowe na terenie biura i w godzinach pracy.
AFPRO FILTERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-02 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
PI RPO WM Zakres: - pomoc w fundacji
FUNDACJA-"CUKIERKOWO-FUNDACJA DLA DZIECI I MŁODZIEŻY Z CUKRZYCĄ" - 2019-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
• kompletowanie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników,• uzupełnianie i archiwizowanie akt osobowych,• sporządzenie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i o dzieło,• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zasiłków• wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami• monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń bhp,• sporządzanie deklaracji do ZUS i US,• pomoc w innych zadaniach działu kadr, płac i księgowości• wyjazdy w sprawach służbowych do urzędów i klientów• dbanie o porządek na swoim stanowisku pracy
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe A.Buzalska, A.Mechliński Spółka Jawna - 2019-04-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku asystenta w dziale marketingu będzie aktywnie wspierała product managerów podczas codziennej pracy, po szkoleniach wdrożeniowych oraz merytorycznych pracownik przejmie opiekę nad wybranymi grupami produktowymi. Ważna częścią pracy będzie monitorowanie działań konkurencji oraz śledzenie kluczowych projektów dotyczących współpracy z partnerami handlowymi. Podczas pracy niezbędne będzie komunikowanie się w języku angielskim z dostawcami oraz analiza danych przy wykorzystaniu arkuszy kalkulacyjnych. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16, 9-17, zgodnie z grafikiem. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca-dh (at) vidis.pl
VIDIS S.A. - 2017-06-27 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
pomoc nauczycielowi w przygotowaniu zajęć dydaktycznych, czynności porządkowe w sali, opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Dostarczanie do magazynków podręcznych: wody, bielizny hotelowej, chemii, Odpowiedzialność za rozkładanie i ścielenie dostawek, mycie okien, wspomaganie pań pokojowych w odkurzaniu korytarzy.
Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o. - 2019-06-03 - Jachranka (mazowieckie)
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii. Kontakt osobisty (7:00-15:00) (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub pocztowy (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Katowice (śląskie)