ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kępno oferta pracy I&F Kancelaria Usług Rachunkowych i Doradztwa Prawnego Iga Faryś, Łubnice
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: ewidencja dokunetów rozliczanie kosztów rejestrów vat obsługa programów
Data publikacji: 2016-11-09
Lokalizacja: Kępno (wielkopolskie)
Pracodawca: I&F Kancelaria Usług Rachunkowych i Doradztwa Prawnego Iga Faryś, Łubnice
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szkolna 1, 63-600 Kępno, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ewidencja dokunetów rozliczanie kosztów rejestrów vat obsługa programów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kępno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy:
I&F Kancelaria Usług Rachunkowych i Doradztwa Prawnego Iga Faryś, Łubnice
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie
Adres pracodawcy:
Świerczewskiego 1A, 98-432 Dzietrzkowice, powiat: wieruszowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: wieruszowski
Gmina pracodawcy: Łubnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dzietrzkowice
Ulica pracodawcy: Świerczewskiego
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 10.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Refundacjawynagrodzenia i składek ZUS do 30 roku życia
EUROPARTNER-HG-CONSULTING Hieronim Grygiel - 2016-02-08 - Jarocin (wielkopolskie)
proste prace pomocnicze na terenie magazynu wsadów oraz prace porządkowe.
Przedsiębiorstwo Wdrażania Innowacyjnych Technologii Ekologicznych "EKONOWA" Beata Ewa Pamuła - 2017-08-18 - Legnica (dolnośląskie)
x
STOMATOLOGIA I MEDYCYNA TOKAJUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-17 - Białystok (podlaskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie informatycznym (transakcje krajowe i zagraniczne). Prawidłowy obieg i archiwizacja dokumentów księgowych. Prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów VAT. Przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT), raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, Działu Księgowo-Administarcyjnego oraz urzędów zewnętrznych.
SAVI Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
asystent działu handlowego/nabór staż
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Pabianice (łódzkie)
księgowanie dokumentow (RAKS SQL), dokonywanie wstępnej kontroli i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, prowadzenie akt kadrowo-płacowych oraz naliczanie skladek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie miesięcznuch deklaracji podatkowych i statystycznych, współpraca z kontrahentami, szczególnie w sprawach płatności za zobowiazania
''AUTOSFERA'' Spółka z o.o. - 2017-12-04 - Biała Podlaska (lubelskie)
a
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Dziadkowice (podlaskie)
ogólna praca biurowa, prowadzenie korespondencji
BFF CENTER Marzena Łukowska - Chmiel - 2016-07-07 - Bytom (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Częstochowa (śląskie)
obsługa trzonu kuchennego, przygotowanie posiłków, wydawanie posiłków i rozdawanie na oddziałach szpitalnych, praca na umowę zleceinie 1 miesiąc na okresie próbnym
IMPEL CATERING "COMPANY" Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Sosnowiec (śląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
1. Wsparcie administracyjne i organizacyjne zespołu, w szczególnosci: składanie i rozliczanie zamowień, dokonywanie zakupów 2. Koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji 3. Systematyczna archiwizacja informacji i danych. 4. Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach. 5. Koordynacja prawidłowego funkcjonowania biura. 6. Udział w zbieraniu, selekcji i syntezie pozyskiwanych informacji oraz przetwarzanie ich na dane liczbowe, wykresy, tabele. 7. Systemowe analizowanie danych rynkowych. 8. Współpraca z pracownikami firmy na całym świecie, w celu pozyskiwania informacji (danych, raportów, etc.). 9. Pozyskiwanie dokumentów (raporty, faktury etc) od innych pracowników firmy jak i od podmiotów zewnętrznych. 10. Tworzenie prezentacji dla kadry zarządzającej. 11. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego. 12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, w tym przepisów BHP i PPOŻ podczas pracy oraz Kodeksu Etycznego, norm, regulaminów, zarządzeń obowiązujących w firmie.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wspołpraca z lekarzem dentystytą podczas wykonywanych zabiegów oraz organizacja pracy gabinetu.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Zamość (lubelskie)
- nawiązywanie współpracy z firmami z Europy Wschodniej( Kazachstan, Ukraina )- wspieranie przedstawicieli handlowych- obsługa zleceń / zamówień- przygotowywanie ofert handlowych w językach - angielskim, rosyjskim, ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Łódź (łódzkie)
do uzgdonienia
PPUH "REMONTPIEC" Adam Leja - 2017-08-24 - Rzeszów (podkarpackie)
naprawa maszyn oraz wózków widłowych
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Prowadzenie zajęć (nauczyciel-stażysta)
Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego - 2016-08-26 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie noych klientów, sprzedaz produktów, reklama bezposrednia, prowadzenie harmonogramu konsultacji dietetycznych,
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Rzeszów (podkarpackie)
wg stanowiska
NZOZ ORTHO-DENT s.c. Wioletta i Grzegorz Kowalscy - 2017-03-24 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012r.w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U. z 2012r., poz.1270)
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2017-08-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca z rodzinami z terenu Gminy Poddębice mającymi problemy opiekuńczo-wychowawcze
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach - 2018-08-16 - Poddębice (łódzkie)
wymiana klocków hamulcowych, tarcz, wymiana opon oraz podstawowe czynności mechaniczne przy pojazdach samochodowych;
DRÓŻDŻ ANDRZEJ LUCAS CENTRUM HAMULCOWE - 2018-09-16 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie średnie; wymagane doświadczenie w pracy biurowej; umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; redagowanie pism; jedna zmiana; dla osób bez orzeczenia o stopniu niepełnosprawności umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, Toszecka
ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Gliwice (śląskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
zgpdnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Perły (warmińsko-mazurskie)