ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kępno oferta pracy I&F Kancelaria Usług Rachunkowych i Doradztwa Prawnego Iga Faryś, Łubnice

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: ewidencja dokunetów rozliczanie kosztów rejestrów vat obsługa programów

Data publikacji: 2016-11-09

Lokalizacja: Kępno (wielkopolskie)

Pracodawca: I&F Kancelaria Usług Rachunkowych i Doradztwa Prawnego Iga Faryś, Łubnice

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szkolna 1, 63-600 Kępno, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
ewidencja dokunetów rozliczanie kosztów rejestrów vat obsługa programów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kępno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość przepisów podatkowych i rachunkowych

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Nazwa pracodawcy:
I&F Kancelaria Usług Rachunkowych i Doradztwa Prawnego Iga Faryś, Łubnice

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie

Adres pracodawcy:
Świerczewskiego 1A, 98-432 Dzietrzkowice, powiat: wieruszowski, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: wieruszowski

Gmina pracodawcy: Łubnice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Dzietrzkowice

Ulica pracodawcy: Świerczewskiego

Numer budynku pracodawcy: 1A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 10.11.2016

Oferta pracy ważna do: 30.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT BANKOWOŚCI - DORADCA KLIENTA - do 1 850 PLN

Refundacjawynagrodzenia i składek ZUS do 30 roku życia
EUROPARTNER-HG-CONSULTING Hieronim Grygiel - 2016-02-08 - Jarocin (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 2 000 - 3 800 PLN

proste prace pomocnicze na terenie magazynu wsadów oraz prace porządkowe.
Przedsiębiorstwo Wdrażania Innowacyjnych Technologii Ekologicznych "EKONOWA" Beata Ewa Pamuła - 2017-08-18 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. BUŁGARSKIM - WARSZAWA LUB ZDALNIE - od 4 000 PLN

bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 3 500 - 4 200 PLN

Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie informatycznym (transakcje krajowe i zagraniczne). Prawidłowy obieg i archiwizacja dokumentów księgowych. Prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów VAT. Przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT), raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, Działu Księgowo-Administarcyjnego oraz urzędów zewnętrznych.
SAVI Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - 997,4 PLN

asystent działu handlowego/nabór staż
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Pabianice (łódzkie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - 2 500 - 3 000 PLN

księgowanie dokumentow (RAKS SQL), dokonywanie wstępnej kontroli i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, prowadzenie akt kadrowo-płacowych oraz naliczanie skladek na ubezpieczenia społeczne, sporządzanie miesięcznuch deklaracji podatkowych i statystycznych, współpraca z kontrahentami, szczególnie w sprawach płatności za zobowiazania
''AUTOSFERA'' Spółka z o.o. - 2017-12-04 - Biała Podlaska (lubelskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 1 850 PLN

ogólna praca biurowa, prowadzenie korespondencji
BFF CENTER Marzena Łukowska - Chmiel - 2016-07-07 - Bytom (śląskie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Częstochowa (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

obsługa trzonu kuchennego, przygotowanie posiłków, wydawanie posiłków i rozdawanie na oddziałach szpitalnych, praca na umowę zleceinie 1 miesiąc na okresie próbnym
IMPEL CATERING "COMPANY" Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Sosnowiec (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA ADMINISTRACYJNOANALITYCZNEGO - od 4 900 PLN

1. Wsparcie administracyjne i organizacyjne zespołu, w szczególnosci: składanie i rozliczanie zamowień, dokonywanie zakupów 2. Koordynacja obiegu dokumentów oraz zapewnienie właściwego przepływu informacji 3. Systematyczna archiwizacja informacji i danych. 4. Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach. 5. Koordynacja prawidłowego funkcjonowania biura. 6. Udział w zbieraniu, selekcji i syntezie pozyskiwanych informacji oraz przetwarzanie ich na dane liczbowe, wykresy, tabele. 7. Systemowe analizowanie danych rynkowych. 8. Współpraca z pracownikami firmy na całym świecie, w celu pozyskiwania informacji (danych, raportów, etc.). 9. Pozyskiwanie dokumentów (raporty, faktury etc) od innych pracowników firmy jak i od podmiotów zewnętrznych. 10. Tworzenie prezentacji dla kadry zarządzającej. 11. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego. 12. Przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, w tym przepisów BHP i PPOŻ podczas pracy oraz Kodeksu Etycznego, norm, regulaminów, zarządzeń obowiązujących w firmie.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. EXPORTU-IMPORTU - od 1 200 PLN

odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

Wspołpraca z lekarzem dentystytą podczas wykonywanych zabiegów oraz organizacja pracy gabinetu.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Zamość (lubelskie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU HANDLOWEGO - od 3 500 PLN

- nawiązywanie współpracy z firmami z Europy Wschodniej( Kazachstan, Ukraina )- wspieranie przedstawicieli handlowych- obsługa zleceń / zamówień- przygotowywanie ofert handlowych w językach - angielskim, rosyjskim, ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Łódź (łódzkie)

POMOC BRUKARZA - 2 300 - 2 500 PLN

do uzgdonienia
PPUH "REMONTPIEC" Adam Leja - 2017-08-24 - Rzeszów (podkarpackie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ - od 2 500 PLN

naprawa maszyn oraz wózków widłowych
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Opole Lubelskie (lubelskie)

NAUCZYCIEL HISTORII - do 2 265 PLN

Prowadzenie zajęć (nauczyciel-stażysta)
Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego - 2016-08-26 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENTKA DIETETYKA - od 2 000 PLN

pozyskiwanie noych klientów, sprzedaz produktów, reklama bezposrednia, prowadzenie harmonogramu konsultacji dietetycznych,
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Rzeszów (podkarpackie)

EKSPOZYTOR TOWARÓW (MERCHANDISER) - 997,4 PLN

praca zwiazana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 000 PLN

zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012r.w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U. z 2012r., poz.1270)
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2017-08-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 350 PLN

Praca z rodzinami z terenu Gminy Poddębice mającymi problemy opiekuńczo-wychowawcze
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach - 2018-08-16 - Poddębice (łódzkie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 100 PLN

wymiana klocków hamulcowych, tarcz, wymiana opon oraz podstawowe czynności mechaniczne przy pojazdach samochodowych;
DRÓŻDŻ ANDRZEJ LUCAS CENTRUM HAMULCOWE - 2018-09-16 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENTKA BIUROWA- OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - do 1 850 PLN

Wykształcenie średnie; wymagane doświadczenie w pracy biurowej; umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; redagowanie pism; jedna zmiana; dla osób bez orzeczenia o stopniu niepełnosprawności umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, Toszecka
ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-06 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

zgpdnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Perły (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat