ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Głogów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN

Zakres obowiązków: -obsługa klientów,-weryfikacja dokumentów księgowych, -wystawianie faktur,-obsługa programu SALDEO SMART,-prowadzenie ewidencji VAT,-prowadzenie ewidencji przychodów zryczałtowanych, -prowadzenie KPIR,-sprządzanie list płac,-prowadzenie akt osobowych,-obsługa programu płatnik.

Data publikacji: 2020-07-13

Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
-obsługa klientów,-weryfikacja dokumentów księgowych, -wystawianie faktur,-obsługa programu SALDEO SMART,-prowadzenie ewidencji VAT,-prowadzenie ewidencji przychodów zryczałtowanych, -prowadzenie KPIR,-sprządzanie list płac,-prowadzenie akt osobowych,-obsługa programu płatnik.

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0203

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpoczęcia pracy: 14.07.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie średnie ekonomiczne, staż w godz. 8-16, gwarancja zatrudnienia po stażu na 1/4 etatu na okres 4 m-cy.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 6931030549

danePracodawcy_regon: 390641018

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: głogowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 0203

Gmina pracodawcy: Głogów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Głogów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954082

Ulica pracodawcy: Piaskowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429

Data dodania oferty pracy: 13.07.2020

Oferta pracy ważna do: 20.08.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2020

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5e939f7b6a2f4ee9d5e8aef1ebc15b3

Podobne oferty pracy

ASYSTENTKA/ASYSTENT W DZIALE ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

Bieżące wsparcie pracy działu zakupówZbieranie dokumentów od dostawcówPraca w systemie SAPPrzygotowywanie umów kontraktacyjnychBieżąca obsługa dokumentacji i fakturTworzenie zestawień i raportów
RAUCH Polska sp. z o.o. - 2017-04-20 - Kluczkowice-Osiedle (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - STAŻ RPO III - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

asystent zarządu
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 14,7 PLN

Asystowanie lekarzowi przy zabiegach, umowa zlecenie, 120 h/msc.
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Kraków (małopolskie)

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA - od 13 PLN

- TUiR WARTA S.A. to jedno z największych Towarzystw Ubezpieczeń w Polsce. Do naszego nowoczesnego Contact Center poszukujemy osób lubiących kontakt z Klientem.- Jakie będą twoje zadania ?: Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY - ruch przychodzący. - Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy.- Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacji.- Oferujemy: kompleksowe szkolenie ---> koszty szkolenia ponosi zleceniodawca, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczną umowę zlecenie z gwarancją wynagrodzenia, świetną atmosferę, możliwość udziału w projektach i awansu w strukturach całej firmy.- Wynagrodzenie: średnia stawka 15 zł/brutto/godzina (min. 13 zł/brutto/godzina). Praca na umowę zlecenie na okres dwóch lata.- Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Pracownicy Contact Center współtworzą swój grafik pracy. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obsługa komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: aneta.dyczko (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO ADMINISTRACYJNO KADROWYCH - od 2 800 PLN

-pomoc przy ewidencjonowaniu kosztów,-rozliczanie pracownikow zx zaliczek,- przygotowanie dokumentów do księgowania.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Spalice (dolnośląskie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ - "REF" - do 2 400 PLN

Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za wykonanie serwisów maszyn i urządzeń pod względem mechanicznym, głównie w miejscu siedziby firmy, ale także bezpośrednio u klienta. Sporządzanie i drukowanie dokumentacji po serwisowej. Dbanie o wysoką jakość pracy i dobrego wizerunku firmy. Prawidłową eksploatacje narzędzi i urządzeń, przestrzeganie procedur wewnętrznych oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT D/S SPRZEDAŻY I OBSŁUGI BIURA - od 3 000 PLN

Przyjmowanie zamówień , przygotowywanie dokumentów sprzedaży.Obsługa sekretariatu.
Melaco Sp z o.o. - 2019-08-16 - Nowa Sól (lubuskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI I KADR - 1 033,7 PLN

OBSŁUGA PROGRAMÓW KADROWYCH I KSIĘGOWYCH, POZNANIE OBIEGU DOKUMENTACJI, SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW KADROWO-PŁACOWYCH I KSIĘGOWYCH
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Skierniewice (łódzkie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 800 PLN

Wsparcie nauczyciela klasy w prowadzonych przez niego zajęciach dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, a szczególnie obowiązek realizacji zadań wskazanych przez nauczyciela.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 86 IM. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH W KRAKOWIE - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)

KELNER - 997,4 PLN

utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy, obsługa klienta,obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Gorlice (małopolskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 220 PLN

Wsparcie spedytorów w zakresie organizacji spedycji drogowej, wsparcie w procesie weryfikacji podwykonawców,obsługa i archiwizacja dokumentów spedycyjnych,kontrola procesu realizacji zleceń spedycyjnych,utrzymywanie dobrych relacji z klientami i podwykonawcami,aktywne nabywanie wiedzy z zakresu transportu drogowego,wystawianie faktur sprzedażowych
VGL Sp. zo.o. - 2017-01-16 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI - 11 - 12 PLN

Liczenie asortymentu magazynowego i sklepowego za pomocą skanera (nie wymagane jest doświadczenie)
kontakt przez OHP - 2016-09-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPRZĄTACZKA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH - od 2 100 PLN

CEL STANOWISKA: zapewnienie porządku, czystości oraz estetyki w obiektach Centrum Szkolenia Policji zlokalizowanych w Legionowie.ZADANIA PODSTAWOWE:1)utrzymanie porządku i czystości w obiektach jednostki zlokalizowanych w Legionowie;2)dbałość o estetykę obiektów. ZADANIA DODATKOWE:1)przygotowywanie terenu, obiektów i sprzętu kwaterunkowego na potrzeby uroczystości i imprez organizowanych przez jednostkę.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-07-12 - Legionowo (mazowieckie)

ŚLUSARZ - 2 250 - 4 000 PLN

konserwacja i naprawa maszyn i urządzeń
SPRICK ROWERY SP Z O O ŚWIEBODZIN - 2019-10-16 - Świebodzin (lubuskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA DS. ADMINISTRACYJNYCH I FINANSOWYCH - od 2 300 PLN

- OBSŁUGA OBECNYCH I NOWYCH KLIENTÓW – TELEFONICZNA, MAILOWA, OSOBISTA W SIEDZIBIE FIRMY,- KOORDYNOWANIE OBIEGU ZAMÓWIEŃ I DOKUMENTACJI W DZIALE ORAZ PRZYGOTOWYWANIE OFERT,- ROZWIJANIE SIECI ODBIORCÓW POPRZEZ POZYSKIWANIE NOWYCH KONTAKTÓW,- TWORZENIE RAPORTÓW SPRZEDAŻOWO-MAGAZYNOWYCH,- WSPARCIE DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI,- ORGANIZACJA KALENDARZA FUNKCJONOWANIA DZIAŁU ORAZ JEGO MONITORING- DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK MARKI ORAZ DOBRE RELACJE W MIEJSCACH, GDZIE JEST OBECNA.
PODKARPACKA FUNACJA ROZWOJU - 2018-11-05 - Trzebownisko (podkarpackie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY ( 0523) - 2 500 - 2 700 PLN

wsparcie działu sprzedazy,- przygotowywanie bieżących raportów oraz tworzenie zestawień na potrzeby zespołu,współpraca z Regionalnym Kierownikiem sprzedazy, w celu optymalizacji realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych,- badanie potrzeb klientów, doradztwo i wdrażanie odpowiednich rozwiązań,obsługa klienta,analiza aynku,budowanie pozytywnego wizerunku firmy
FREEVOLT sp. z o.o. - 2016-03-08 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

pr stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Radomsko (łódzkie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

pracownik gospodarczy
RABIT Zenon Kaczmarek - 2016-05-10 - Skórzewo (wielkopolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 900 PLN

1. Współpraca i utrzymanie osobistego kontaktu z wskazanymi rodzinami,2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości3. Opracowywanie i realizacja planu pracy z rodziną4. Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwo specjalistyczne w szczególności w zakresie:a) wychowywania i opieki nad dziećmi ( budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętnosci wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka np. ( pomoc dzieciom w nauce itp.)b) podziału obowiązków domowych na poszczególnych członków rodziny,c) promowania zdrowego stylu życia ( edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny,prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rodziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m.in. poprzez:a) ułatwienie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych mozliwosci,c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2018-07-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS OBSŁUGI KLIENTA I LOGISTYKI - do 1 850 PLN

Przyjmowanie i realizowanie zamówień na dostawy produktów, sporządzanie dokumentów sprzedażowych.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-07-20 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

Analiza kont rachunkowychpod względem prawidlowości zapisów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI- DO 30 R.Ż - 1 033,7 PLN

Kompletowanie dokumentów i księgowanie operacji księgowych, obsługa programów komputerowych. Praca w godz. 7-15
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 25 PLN

pełnienie funkcji asystenta osoby niepełnoprawnej (max. 90h w miesiącu, 30h/1 os, opieka na 1-3 niepełnosprawnymi)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie - 2020-08-06 - Głogów (dolnośląskie)


Wybierz powiat