Praca TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 12 ofert pracy TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA.

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

1. O CO W TYM CHODZI?Odbierasz telefony od klientów Warty - pomagasz, nie sprzedajesz!Przyjmujesz zgłoszenia szkód i udzielasz informacji o etapie ich realizacji.2. CO ZYSKUJESZ? Możliwość udziału w innowacyjnych projektach i awansu w strukturach firmy.Dogodne godziny pracy - u nas nie będziesz pracować nocami, w niedziele czy święta.Świetną atmosferę i udział w ciekawych aktywnościach organizowanych przez firmę. Atrakcyjny pakiet socjalny a w nim m.in.: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, zniżki na ubezpieczenia i wiele innych.3. I JEŚLI TYLKO:Lubisz pomagać ludziom i rozwiązywać problemy.Chętnie uczysz się nowych rzeczy.Swobodnie posługujesz się komputerem.Szukasz możliwości rozwoju. -> DOŁĄCZ DO NAS!!- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto + premia uzależniona od wyników. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-22:00 + soboty. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Obsługa komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: RekrutacjaDCC (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-10 - Katowice (śląskie)

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA - od 15 PLN

-Jesteśmy Contact Centerobsługowym w drugiej co do wielkości spółce ubezpieczeniowej. Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty . - Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY (ruch przychodzący)Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy. - Firma oferuje: płatne, kompleksowe szkolenie przygotowujące, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczną umowę zlecenie, świetną atmosferę możliwość udziału w projektach i awansu w strukturach całej firmy.- Wynagrodzenie: średnia stawka 15 zł/brutto/godzina (min. 13 zł/brutto/godzina). Praca na umowę zlecenie na okres dwóch lat.- Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty. Pracownicy Contact Center współtworzą swój grafik pracy. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obsługa komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: RekrutacjaDCC (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-06 - Katowice (śląskie)

DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 13 PLN

- Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY (ruch przychodzący)- Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy- Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacjiOferta kierowana równiez dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-08 - Lublin (lubelskie)

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA - od 15 PLN

-Jesteśmy Contact Centerobsługowym w drugiej co do wielkości spółce ubezpieczeniowej. Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty . - Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY (ruch przychodzący)Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy. Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacji.- Firma oferuje: płatne, kompleksowe szkolenie przygotowujące, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczną umowę zlecenie, świetną atmosferę możliwość udziału w projektach i awansu w strukturach całej firmy.- Wynagrodzenie: średnia stawka 15 zł/brutto/godzina (min. 13 zł/brutto/godzina). Praca na umowę zlecenie na okres dwóch lat.- Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Pracownicy Contact Center współtworzą swój grafik pracy. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obsługa komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: aneta.dyczko (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-24 - Katowice (śląskie)

DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 13 PLN

-Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY (ruch przychodzący)-Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy-Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacjiPraca kierowana również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-07 - Lublin (lubelskie)

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA - od 15 PLN

-Jesteśmy Contact Centerobsługowym w drugiej co do wielkości spółce ubezpieczeniowej. Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty . - Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY (ruch przychodzący)Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy. Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacji.- Firma oferuje: płatne, kompleksowe szkolenie przygotowujące, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczną umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę, świetną atmosferę możliwość udziału w projektach i awansu w strukturach całej firmy.- Wynagrodzenie: średnia stawka 15 zł/brutto/godzina (min. 13 zł/brutto/godzina). Praca na umowę zlecenie na okres dwóch lat.- Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Pracownicy Contact Center współtworzą swój grafik pracy. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obsługa komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: aneta.dyczko (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-06 - Katowice (śląskie)

DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 13 PLN

Telefoniczna obsługa Klientów infolinii Warty (ruch przychodzący)Udzielanie informacji na temat zawartych polisWspółpraca z zespołem oraz pracownikami innych działów Firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-01 - Lublin (lubelskie)

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA - od 13 PLN

- TUiR WARTA S.A. to jedno z największych Towarzystw Ubezpieczeń w Polsce. Do naszego nowoczesnego Contact Center poszukujemy osób lubiących kontakt z Klientem.- Jakie będą twoje zadania ?: Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY - ruch przychodzący. - Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy.- Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacji.- Oferujemy: kompleksowe szkolenie ---> koszty szkolenia ponosi zleceniodawca, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczną umowę zlecenie z gwarancją wynagrodzenia, świetną atmosferę, możliwość udziału w projektach i awansu w strukturach całej firmy.- Wynagrodzenie: średnia stawka 15 zł/brutto/godzina (min. 13 zł/brutto/godzina). Praca na umowę zlecenie na okres dwóch lata.- Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Pracownicy Contact Center współtworzą swój grafik pracy. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obsługa komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: aneta.dyczko (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA - od 13 PLN

- TUiR WARTA S.A. to jedno z największych Towarzystw Ubezpieczeń w Polsce. Do naszego nowoczesnego Contact Center poszukujemy osób lubiących kontakt z Klientem.- Jakie będą twoje zadania ?: Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY - ruch przychodzący. - Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy.- Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacji.- Oferujemy: kompleksowe szkolenie ---> koszty szkolenia ponosi zleceniodawca, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczną umowę zlecenie z gwarancją wynagrodzenia, świetną atmosferę, możliwość udziału w projektach i awansu w strukturach całej firmy.- Wynagrodzenie: średnia stawka 15 zł/brutto/godzina (min. 13 zł/brutto/godzina). Praca na umowę zlecenie na okres dwóch lata.- Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Pracownicy Contact Center współtworzą swój grafik pracy. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obsługa komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: aneta.dyczko (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-01 - Katowice (śląskie)

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA - od 13 PLN

- TUiR WARTA S.A. to jedno z największych Towarzystw Ubezpieczeń w Polsce. Do naszego nowoczesnego Contact Center poszukujemy osób lubiących kontakt z Klientem.- Jakie będą twoje zadania ?: Telefoniczna obsługa Klientów infolinii WARTY - ruch przychodzący. - Udzielanie informacji nt. zawartych polis oraz dostępnej oferty ubezpieczeniowej firmy.- Przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz informowanie o statusie realizacji.- Oferujemy: kompleksowe szkolenie ---> koszty szkolenia ponosi zleceniodawca, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczną umowę zlecenie z gwarancją wynagrodzenia, świetną atmosferę, możliwość udziału w projektach i awansu w strukturach całej firmy.- Wynagrodzenie: średnia stawka 15 zł/brutto/godzina (min. 13 zł/brutto/godzina). Praca na umowę zlecenie na dwa lata.- Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Pracownicy Contact Center współtworzą swój grafik pracy. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagana obsługa komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: aneta.dyczko (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-13 - Katowice (śląskie)

UDZIELANIE INFORMACJI, PRZYJMOWANIE ZGŁOSZEŃ SZKÓD W SYSTEMACH INFORMATYCZNYCH - od 12 PLN

- Jesteśmy nowoczesnym Contact Center obsługowym w drugiej co do wielkości spółce ubezpieczeniowej. Naszym zadaniem jest kompleksowa obsługa telefoniczna Klientów i Agentów: udzielanie informacji, przyjmowanie zgłoszeń szkód w systemach informatycznych. Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Operatorzy Contact Center współtworzą swój grafik pracy.- Oferujemy: elastyczną umowę zlecenie z gwarancją wynagrodzenia, profesjonalne i kompleksowe szkolenie wstępne, wsparcie coachingowe. - Wynagrodzenie: 12 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na dwa lata, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Kwota miesięcznego wynagrodzenia stanowi suma wszystkich prawidłowo wykonanych w danym miesiącu czynności pomnożoną przez odpowiednią stawkę, przy czym kwota miesięcznego wynagrodzenia począwszy od pierwszego dnia jej obowiązywania nie może być niższa niż 12 zł/brutto/godzina.- Biuro czynne w godzinach: 6:00-22:00, również w soboty: 8:00-16:00. Zlecenie można wykonywać w godzinach pracy biura. Praca w elastycznych godzinach pracy - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane ---> zleceniodawca zapewnia kompleksowe branżowe szkolenia. Wymagana obsługa komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 502-192-386) lub e-mail: aneta.dyczko (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)

DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 15 PLN

- Jesteśmy nowoczesnym Contact Center obsługowym w drugiej co do wielkości spółce ubezpieczeniowej. Naszym zadaniem jest kompleksowa obsługa telefoniczna Klientów i Agentów: udzielanie informacji, przyjmowanie zgłoszeń szkód w systemach informatycznych. Contact Center pracuje w godzinach: 6:00-22:00 + soboty: 8:00-16:00. Operatorzy Contact Center współtworzą swój grafik pracy.- Oferujemy: elastyczną umowę zlecenie z gwarancją wynagrodzenia, profesjonalne i kompleksowe szkolenie wstępne, wsparcie coachingowe. - Wynagrodzenie: 15 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na dwa lata.- Biuro czynne w godzinach: 6:00-22:00, również w soboty: 8:00-16:00. Zlecenie można wykonywać w godzinach pracy biura. Praca w elastycznych godzinach pracy - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie zleceniodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana obsługa komputera na poziomie bardzo dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: Justyna.Szpak (at) warta.pl
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI "WARTA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)