ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Częstochowa oferta pracy Biuro Podatkowe Grażyna Dziąbor


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów w programach komputerowych, sporządzanie i wysyłanie dokumentacji do urzędu skarbowego.

Data publikacji: 2017-12-07

Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)

Pracodawca: Biuro Podatkowe Grażyna Dziąbor

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Okulickiego 61, 42-218 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów w programach komputerowych, sporządzanie i wysyłanie dokumentacji do urzędu skarbowego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczny

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie w pracy księgowości lub biurze podatkowym

Nazwa pracodawcy: Biuro Podatkowe Grażyna Dziąbor

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Adres pracodawcy:
Okulickiego 61, 42-218 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 10-14

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Częstochowa

Gmina pracodawcy: Częstochowa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Częstochowa

Ulica pracodawcy: Okulickiego

Numer budynku pracodawcy: 61

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 08.12.2017

Oferta pracy ważna do: 08.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Asystent do spraw księgowości- oferta realizowana w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie: wyższe ekonomiczne ( rachunkowość), obsługa komputera mile widziana znajomość programu Płatnik, Optima. Doswiadczenie zawodowe 0,6 miesiąca.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA- STAZ ERPO 105 - 997,4 PLN

Asystent nauczyciela przedszkola- staz ERPO 105
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Września (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH Z DZIEĆMI
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Ciechanów (mazowieckie)

ASYSTENT - od 1 500 PLN

Koordynowanie pracy biura.Ustalanie terminarza spotkań.Dbanie o porządek w dokumentacji firmy.Kontakt z kontrahentami firmy z Indii.Praca od pon - pt w godz.8-12.
SINOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Sękocin Nowy (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wprowadzanie danych do komputera, pisanie pism urzędowych, wyliczanie podatku, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Augustów (podlaskie)

ASYSTENT/KA W BIURZE ZARZĄDU - od 2 100 PLN

- prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu - organizacja podróży służbowych - łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim) - prowadzneieni rejestru korespondencji - przygotowywanie pism i dokumentów - zapewnienie i koordynowianie sprawnego przepływu dokumentów i informacji - archiwizacja dokumentacji Spółki - kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi
TELZAS Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 000 PLN

pomoc geodety w pracach terenowych
To-GEO Usługi Geodezyjne Tomasz Piętka - 2017-08-22 - Gocław (mazowieckie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 960 PLN

Opis stanowiska: - świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla dzieci niepełnosprawnych ; zakres usług:a) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życiab) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie
MAŁOPOLSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2017-06-22 - Mogilany (małopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie baz danych, sporządzanie zestawień i analiz sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Garbatka (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

wg programu stażu - FP
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Łask (łódzkie)

ASYSTENT DS. PROJEKTÓW - od 2 050 PLN

- SAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi.- Asystent ds. Projektów. Miejsce pracy: biuro Katowice.- Główne zadania: prowadzenie baz danych (praca na arkuszach kalkulacyjnych oraz wewnętrznym systemie on-line), wsparcie w tworzeniu raportów, weryfikacja poprawności danych raportowych, dbałość o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń (komunikacja mailowa/telefoniczna z realizatorami terenowymi), ustalanie szczegółów realizacyjnych z przedstawicielami klienta (komunikacja mailowa/telefoniczna), czynności administracyjne związane z organizacją pracy.- Oferujemy: pracę w zespole, w dynamicznie rozwijającej się Firmie, możliwość rozwoju, umowę o pracę.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie co najmniej średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint). Dobra znajomość obsługi komputera. Szybkość w przyswajaniu wiedzy,rzetelność i odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność wyznaczania priorytetów, chęć zdobywania nowych umiejętności, umiejętność pracy pod presją czasu. Dodatkowym atutem będzie: wiedza/ doświadczenie z zakresu promocji i merchandisingu, wiedza/ doświadczenie z zakresu rekrutacji pracowników, prawo jazdy kat. B.
SAVOIR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT(KA) DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

Aktywne budowanie bazy nowych klientów, prowadzenie wstępnych wywiadów telefonicznych, prowadzenie działań Direct Search, wsparcie administarcyjne działu handlowego, edycja raportów, korespondencja z klientami.
AXELL POLSKA 2004 Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-03-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

ASYSTENT - od 14 PLN

dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

OPERATOR CNC - 2 100 - 3 000 PLN

Obsługa obrabiarki CNC. Pobranie półwyrobu. Pomiar obrobionego detalu w oparciu o rysunek wykonawczy, obsługa narzędzi pomiarowych. Ustawianie narzędzi skrawających. Przeprowadzanie obsługi codziennej obrabiarki (sprawdzanie poziomu płynów, uzupełnianie w przypadku niskiego stanu, usuwanie wiór, sprzątanie obrabiarki). Gratowanie wykonanego detalu oraz przekazanie detalu na kolejną operację.
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Przeworsk (podkarpackie)

ASYSTENT POŚREDNIKA W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI - od 1 900 PLN

kontakt z klientami biura, pozyskiwanie ofert sprzedaży, wynajmu, niekaralność, wprowadzanie ofert do sytsemu Galactica, prezentacja ofert - również w terenie
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Tychy (śląskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 1 850 PLN

Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie średnie, biegła obsługa komputera, znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, prawo jazdy kat. B, co najmniej roczne doświadczenie na równorzędnym lub podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Knurów (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Obsługa programów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Suwałki (podlaskie)

ASYSTENT BIUROWY - do 2 000 PLN

sporządzanie dokumentacji, wystawianie zleceń, wystawianie FV
TABUN Filip Więcek - 2016-03-29 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT D/S KSIĘGOWOŚCI - do 2 000 PLN

Pomoc przy wprowadzaniu dokumentów do systemów księgowych, pomoc przy prowadzeniu spraw pracowniczych, pomoc przy sporządzaniu deklaracji ZUS, US.
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA W BRANŻY BUDOWLANEJ - od 2 500 PLN

- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 3 000 PLN

systematyczna współpraca z Zarządem zarządzanie czasem pracy Zarządu, w tym: organizowanie i monitorowanie spotkań, koordynowanie agendy przełożonego, organizowanie wyjazdów służbowych zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów oraz korespondencji prowadzenie kalendarza spotkań i korespondencji przygotowywanie prezentacji, tłumaczeń, raportów ze spotkań, redagowanie pism, umów etc. profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardem firmy i umawianie spotkań z kontrahentami bieżąca obsługa gości organizowanie imprez targowych prowadzenie analiz z działań poszczególnych działów firmy współpraca z agencją marketingowąOFERTA możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego wynagrodzenie adekwatne go posiadanych umiejętnościList motywacyjny wraz z CV ze zdjęciem, prosimy przesłać na adres: kadry (at) teamplast.pl
"TEAM-PLAST" Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 3 000 PLN

Współpraca z Prezesem zarząduprzygotowywanie danych statystycznychprace ogólnobiuroweprowadzenie kasy
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2018-05-11 - Hucisko (mazowieckie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

obsługa pacjentów, przygotowywanie gabinetów, rozliczanie wykonywanyh usług
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kościan (wielkopolskie)

ASYSTENT/KA W DZIALE MARKETINGU Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM - od 3 000 PLN

- Obsługa klientów z dedykowanego rynku zbytu; - Utrzymanie dobrych kontaktów z klientami; - Wprowadzanie danych i zamówień do systemów komputerowych; - Zarządzanie wprowadzonymi danymi; - Obsługa podstawowych programów biurowych; - Współpraca z innymi działami; - Raportowanie pracy do bezpośrednich przełożonych.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Września (wielkopolskie)

SPRZĄTACZ/KA, PRACOWNIK PORZĄDKOWY - od 1 850 PLN

wykonywanie usług czystościowo-porządkowych na terenie marketu budowlanego Castoramy (praca 2-zmianowa) uzupełnianie środków higienicznych w łazienkach i toaletach, odkurzanie, zamiatanie i mycie, praca ręczna i przy użyciu maszyn czyszczących (automatów myjących), dbanie o teren zewnętrzny, obsługa maszyn czyszczących oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, dbanie o powierzony sprzęt.
ERA Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)