ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Częstochowa oferta pracy Biuro Podatkowe Grażyna Dziąbor
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów w programach komputerowych, sporządzanie i wysyłanie dokumentacji do urzędu skarbowego.
Data publikacji: 2017-12-07
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: Biuro Podatkowe Grażyna Dziąbor
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okulickiego 61, 42-218 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów w programach komputerowych, sporządzanie i wysyłanie dokumentacji do urzędu skarbowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczny
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie w pracy księgowości lub biurze podatkowym
Nazwa pracodawcy: Biuro Podatkowe Grażyna Dziąbor
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Okulickiego 61, 42-218 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 10-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Okulickiego
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 08.12.2017
Oferta pracy ważna do: 08.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystent do spraw księgowości- oferta realizowana w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie: wyższe ekonomiczne ( rachunkowość), obsługa komputera mile widziana znajomość programu Płatnik, Optima. Doswiadczenie zawodowe 0,6 miesiąca.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola- staz ERPO 105
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Września (wielkopolskie)
PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH Z DZIEĆMI
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Ciechanów (mazowieckie)
Koordynowanie pracy biura.Ustalanie terminarza spotkań.Dbanie o porządek w dokumentacji firmy.Kontakt z kontrahentami firmy z Indii.Praca od pon - pt w godz.8-12.
SINOX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Sękocin Nowy (mazowieckie)
wprowadzanie danych do komputera, pisanie pism urzędowych, wyliczanie podatku, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Augustów (podlaskie)
- prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu - organizacja podróży służbowych - łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim) - prowadzneieni rejestru korespondencji - przygotowywanie pism i dokumentów - zapewnienie i koordynowianie sprawnego przepływu dokumentów i informacji - archiwizacja dokumentacji Spółki - kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi
TELZAS Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
pomoc geodety w pracach terenowych
To-GEO Usługi Geodezyjne Tomasz Piętka - 2017-08-22 - Gocław (mazowieckie)
Opis stanowiska: - świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla dzieci niepełnosprawnych ; zakres usług:a) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życiab) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie
MAŁOPOLSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2017-06-22 - Mogilany (małopolskie)
prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie baz danych, sporządzanie zestawień i analiz sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Garbatka (mazowieckie)
zawarty w programie stażu.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Tczew (pomorskie)
wg programu stażu - FP
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Łask (łódzkie)
- SAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi.- Asystent ds. Projektów. Miejsce pracy: biuro Katowice.- Główne zadania: prowadzenie baz danych (praca na arkuszach kalkulacyjnych oraz wewnętrznym systemie on-line), wsparcie w tworzeniu raportów, weryfikacja poprawności danych raportowych, dbałość o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń (komunikacja mailowa/telefoniczna z realizatorami terenowymi), ustalanie szczegółów realizacyjnych z przedstawicielami klienta (komunikacja mailowa/telefoniczna), czynności administracyjne związane z organizacją pracy.- Oferujemy: pracę w zespole, w dynamicznie rozwijającej się Firmie, możliwość rozwoju, umowę o pracę.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie co najmniej średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagana dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint). Dobra znajomość obsługi komputera. Szybkość w przyswajaniu wiedzy,rzetelność i odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność wyznaczania priorytetów, chęć zdobywania nowych umiejętności, umiejętność pracy pod presją czasu. Dodatkowym atutem będzie: wiedza/ doświadczenie z zakresu promocji i merchandisingu, wiedza/ doświadczenie z zakresu rekrutacji pracowników, prawo jazdy kat. B.
SAVOIR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Katowice (śląskie)
Aktywne budowanie bazy nowych klientów, prowadzenie wstępnych wywiadów telefonicznych, prowadzenie działań Direct Search, wsparcie administarcyjne działu handlowego, edycja raportów, korespondencja z klientami.
AXELL POLSKA 2004 Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-03-17 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa obrabiarki CNC. Pobranie półwyrobu. Pomiar obrobionego detalu w oparciu o rysunek wykonawczy, obsługa narzędzi pomiarowych. Ustawianie narzędzi skrawających. Przeprowadzanie obsługi codziennej obrabiarki (sprawdzanie poziomu płynów, uzupełnianie w przypadku niskiego stanu, usuwanie wiór, sprzątanie obrabiarki). Gratowanie wykonanego detalu oraz przekazanie detalu na kolejną operację.
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Przeworsk (podkarpackie)
kontakt z klientami biura, pozyskiwanie ofert sprzedaży, wynajmu, niekaralność, wprowadzanie ofert do sytsemu Galactica, prezentacja ofert - również w terenie
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Tychy (śląskie)
do uzgodnienia
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie średnie, biegła obsługa komputera, znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym, prawo jazdy kat. B, co najmniej roczne doświadczenie na równorzędnym lub podobnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Knurów (śląskie)
Obsługa programów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Suwałki (podlaskie)
sporządzanie dokumentacji, wystawianie zleceń, wystawianie FV
TABUN Filip Więcek - 2016-03-29 - Mielec (podkarpackie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomoc przy wprowadzaniu dokumentów do systemów księgowych, pomoc przy prowadzeniu spraw pracowniczych, pomoc przy sporządzaniu deklaracji ZUS, US.
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Kozice Dolne (lubelskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Katowice (śląskie)
systematyczna współpraca z Zarządem zarządzanie czasem pracy Zarządu, w tym: organizowanie i monitorowanie spotkań, koordynowanie agendy przełożonego, organizowanie wyjazdów służbowych zapewnienie prawidłowego przepływu informacji i dokumentów oraz korespondencji prowadzenie kalendarza spotkań i korespondencji przygotowywanie prezentacji, tłumaczeń, raportów ze spotkań, redagowanie pism, umów etc. profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardem firmy i umawianie spotkań z kontrahentami bieżąca obsługa gości organizowanie imprez targowych prowadzenie analiz z działań poszczególnych działów firmy współpraca z agencją marketingowąOFERTA możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego wynagrodzenie adekwatne go posiadanych umiejętnościList motywacyjny wraz z CV ze zdjęciem, prosimy przesłać na adres: kadry (at) teamplast.pl
"TEAM-PLAST" Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
Współpraca z Prezesem zarząduprzygotowywanie danych statystycznychprace ogólnobiuroweprowadzenie kasy
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2018-05-11 - Hucisko (mazowieckie)
obsługa pacjentów, przygotowywanie gabinetów, rozliczanie wykonywanyh usług
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kościan (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa klientów z dedykowanego rynku zbytu; - Utrzymanie dobrych kontaktów z klientami; - Wprowadzanie danych i zamówień do systemów komputerowych; - Zarządzanie wprowadzonymi danymi; - Obsługa podstawowych programów biurowych; - Współpraca z innymi działami; - Raportowanie pracy do bezpośrednich przełożonych.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Września (wielkopolskie)
wykonywanie usług czystościowo-porządkowych na terenie marketu budowlanego Castoramy (praca 2-zmianowa) uzupełnianie środków higienicznych w łazienkach i toaletach, odkurzanie, zamiatanie i mycie, praca ręczna i przy użyciu maszyn czyszczących (automatów myjących), dbanie o teren zewnętrzny, obsługa maszyn czyszczących oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, dbanie o powierzony sprzęt.
ERA Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)