ASYSTENT/ASYSTENTKA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (NR 3157) Inowrocław oferta pracy DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe Agnieszka Buzalska

Stanowisko: ASYSTENT/ASYSTENTKA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (NR 3157)

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Praca biurowa zgodna z opisem zawodu 431101 (Asystent do spraw księgowości) na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej: http://psz.praca.gov.pl/rynek-pracy/bazy-danych/klasyfikacja-zawodow-i-specjalnosci/wyszukiwarka-opisow-zawodow/-/klasyfikacja_zawodow/zawod/431101

Data publikacji: 2017-08-18

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe Agnieszka Buzalska

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Poznańska 185A, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca biurowa zgodna z opisem zawodu 431101 (Asystent do spraw księgowości) na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej: http://psz.praca.gov.pl/rynek-pracy/bazy-danych/klasyfikacja-zawodow-i-specjalnosci/wyszukiwarka-opisow-zawodow/-/klasyfikacja_zawodow/zawod/431101

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/ASYSTENTKA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (NR 3157)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent do spraw księgowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - słaby, w piśmie - podstawowy

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Znajomość MS Office; korzystanie z wiarygodnych informacji źródłowych, komunikatywność, kultura osobista, odporność na stres, praca w zespole[Inne] : Mile widziane prawo jazdy kat.B

Nazwa pracodawcy:
DENAR Biuro Podatkowo-Finansowe Agnieszka Buzalska

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Poznańska 185A, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - formularze zgłoszeń kandydatów na stronie firmowej www.denarbiuro.pl

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Inowrocław

Ulica pracodawcy: Poznańska

Numer budynku pracodawcy: 185A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.08.2017

Data dodania oferty pracy: 17.08.2017

Oferta pracy ważna do: 22.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Wprowadzanie do ewidencji ksiegowych faktur, sporządzanie rejestrów VAT, prowadzenie PKPiRPraca w godzinach od 7:30 do 15:30
Biuro Rachunkowe Tax Partners Aneta Posłuszny - 2017-07-18 - Kolbuszowa (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- prowadzenie książki przychodów i rozchodów- wystawianie faktur- rozliczanie podatkowe (podatek dochodowy, VAT, od nieruchomości, plik JPK, wieczyste użytkowanie gruntów)- rozliczanie z kontrahentami- zobowiązania wobec ZUS- prowadzenie biura ( korespondencja, archiwum)- rozliczanie kosztów z kontrahentami- przelewy- środki trwałe
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Świebodzin (lubuskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, monitorowanie potrzeb klientów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej.
XIAO HEI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 13 PLN

ASYSTOWANIE OSOBOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ, PROWADZENIE TRENINGÓW INTELEKTUALNYCH ORAZ GRUPOWYCH, TRENINGÓW EKONOMICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PRZYGOTOWANIE DO PRACY Z OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GRUPIEPRACODAWCA PROSI O PRZESŁANIE CV NA ADRES e-mail:biuro (at) psouuszczecin.org.pl
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM KOŁO W SZCZECINIE - 2017-02-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT / ASYSTENTKA DS. REKRUTACJI - od 1 850 PLN

- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent / Asystentka Ds. Rekrutacji.- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami, uzupełnianie profili kandydatek w bazie danych, pisanie i zamieszczanie ogłoszeń na portalach internetowych, aktywne poszukiwanie kandydatek, prace administracyjno-biurowe.- Firma oferuje: pracę w młodym, kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Komunikatywna znajomość języka niemieckiego lub angielskiego. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Umiejętność pracy pod presją czasu.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU DS. UMÓW I KONTAKTÓW HANDLOWYCH. - 1 850 - 1 900 PLN

Prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjno-organizacyjnej członków Zarządu.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 2 200 PLN

ref.wyn
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)

KELNER-BARMAN - od 1 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
Cafe-Pizzeria Teresa Biniek - 2016-08-24 - Gołuchów (wielkopolskie)

GRAFIK KOMPUTEROWY DTP - 1 850 - 2 000 PLN

Skład i przygotowanie do druku czasopism,opracowywanie graficzne reklam do prasy i internetu.
Milenium Media - 2016-01-28 - Sochaczew (mazowieckie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)

TOKARZ CNC/TOKARZ MANUALNY - od 3 500 PLN

Wymagane wykształcenie średnie, rok doświadczenia, znajomość obsługi tokarki CNC lub obsługa tokarki manualnej. Wynagrodzenie + premia uznaniowa. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: kadry (at) artech-rybnik.com.pl.
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2018-08-02 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

opieka nad uczniem z zespołem Aspergera, pomoc na zajęciach lekcyjnych, opieka w czasie pobytu na swietlicy szkolnej, przerwach, wycieczkach, pomoc przy odrabianiu lekcji
SZKOŁA PODSTAWOWA W GĘSTOWICACH - 2016-12-02 - Gęstowice (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zapoznanie z prowadzeniem dokumentacji w poszczególnych działach, zapoznanie z ewidencjonowaniem operacji pienieżnych ksiegowa ewidencja faktur
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

Wspieranie wychowawcy klasy w realizacji zadań dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych w stosunku do uczniów w zakresie zlecanym przez wychowawcę klasy oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci wciagu dnia: pomoc dzieciom w czynnościach obsługowych, uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci, w zebraniach z rodzicami, dbałośćo bezpieczeństwo i zdrowie uczniów, pomoc dzieciom podczas zajęć, w tym w szczególności wsparcie dzieci wymagających szczególnej troski, zapewnienie opieki dieciom w stołówce, świetlicy i szatni
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Strzyżowice (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

w załączniku
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Stobno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROKURATORA - od 3 200 PLN

samodzielne czynności administracyjne, związane z prowadzeniem i nadzrowowaniem postępowań przygotowawczych oraz przygotowaniem decyzji kończących te postępowania
Prokuratura Okręgowa w Olsztynie - 2018-03-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

wykonywanie dokumentacji projektowych instalacji sanitarnychwykonywanie rysunków technicznychwspółpraca z projektantami branżowymwykonywanie kosztorysów sanitarnychi
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 700 PLN

Projektowanie w branży mechanicznej pod okiem doświadczonego projektanta urządzeń instalacji rurowych
FUSIOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Oświęcim (małopolskie)

ASYSTENT DZIAŁ INWESTYCJI - od 13,9 PLN

- Jesteśmy liderem w sprzedaży i serwisowaniu profesjonalnego sprzętu dla gastronomii. Naszym klientom zapewniamy szeroką opiekę biznesową od wykonania projektu technologicznego zaplecza gastronomicznego, poprzez odpowiedni dobór urządzeń, montaż, przeszkolenie pracowników aż po kompleksową opiekę serwisową. - Stale rozszerzamy swoją działalność i poszukujemy osób, które wniosą do naszego zespołu to co cenimy najbardziej : pozytywną energię, kreatywność i uśmiech. Reszty Cię nauczymy.- W chwili obecnej szukamy osoby, która chciałaby objąć stanowisko: Asystent Działu Inwestycji.- Opis stanowiska: tworzenie i aktualizacja ofert handlowych w oparciu o specyfikację, analiza dokumentacji nadesłanej przez inwestora, pilnowanie terminowości procedur przetargowych, monitoring i analiza rynkuwsparcie Działu Inwestycji.- Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia, możliwość awansu i rozwoju, dostęp do karty Medicover (prywatna opieka medyczna) oraz Multisport,szkolenia wstępne i rozwijające umiejętności handlowe oraz wiedzę produktową, samodzielną pracę pełną wyzwań. - Wynagrodzenie: 13,90 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na min. 1 rok.- Zlecenie wykonywane w godzinach pracy biura: 8:00-16:00 lub/i 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu średnim, w piśmie w stopniu podstawowym. Mile widziane osoby uczące się. Zleceniodawca oczekuje: stabilności - poszukujemy osób, które chcą się związać z naszą firmą na minimum rok, samodzielności, kreatywności i zaangażowania w powierzone obowiązki oraz pozytywnej energii do wykonywanych zadań, sumienności i dokładności. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) mmgastro.pl
M&M GASTRO - 2016-04-01 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

zapoznanie się z przepisami dot. podatku dochodowego i VAT, opanowanie progrmu Płatnik oraz programu komputerowego do prowadzenia rozliczeń książki przychodów i rozchodów
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Niepołomice (małopolskie)

ASYSTENT - do 2 404,85 PLN

Obsługa komputera, czynności administracyjne (arkusz Excel), obsługa poczty, obsługa sprzętu biurowego, faksu, obsługa dostawców - komunikacja telefoniczna i mailowa, przygotowywanie analizy zakupów - arkusz kalkulacyjny Excel.
BIURO DORADCZE MACIEJ GABRYELSKI - 2015-12-15 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT W DZIALE LABORATORYJNYM - 2 500 - 2 700 PLN

Wykonywanie badań w dziale laboratoryjnym.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza w Gdańsku - 2018-08-20 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY / PRACOWNIK KANCELARYJNY (STAŻ) - 997,4 PLN

Asystent prawny / Pracownik kancelaryjny (staż)
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT PRAWNY/WYP. LUB DOP. ST PR UM NR 12/2016-UZUPEŁNIENIE - od 1 850 PLN

obsługa sekretariatu, projekty aktów not.
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA-POMOC NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA/STAŻ - 997,4 PLN

Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych, wykonywanie pomocy dydaktycznych, organizowanie kącików zainteresowań.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Poniatowa-Kolonia (lubelskie)

ASYSTENT HANDLOWCA - od 2 800 PLN

Budowanie bazy klientów poprzez aktywność terenową, wsparcie przedstawiciela handlowego, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Agencja Solid Security Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)


Wybierz powiat