ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI Zamość oferta pracy Zamośćdis Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji obiektu. Organizowanie przeglądów technicznych zgodnie z prawem budowlanym, p-poż., Bhp. Dokonywanie bieżącej konserwacji i przeglądów technicznych, bieżących napraw budynku, jego pomieszczeń i urządzeń technicznych umożliwiającym korzystania z oświetlenia, ogrzewania, wody itp. Nadzór nad prawidłowością i aktualnością zezwoleń, koordynacja pracy dostawców usług utrzymania obiektu, przygotowanie materiałów do planów, sprawozdań. Nadzór nad realizacją umów z firmami zewnętrznymi..

Data publikacji: 2019-10-18

Lokalizacja: Zamość (lubelskie)

Pracodawca: Zamośćdis Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 13, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji obiektu. Organizowanie przeglądów technicznych zgodnie z prawem budowlanym, p-poż., Bhp. Dokonywanie bieżącej konserwacji i przeglądów technicznych, bieżących napraw budynku, jego pomieszczeń i urządzeń technicznych umożliwiającym korzystania z oświetlenia, ogrzewania, wody itp. Nadzór nad prawidłowością i aktualnością zezwoleń, koordynacja pracy dostawców usług utrzymania obiektu, przygotowanie materiałów do planów, sprawozdań. Nadzór nad realizacją umów z firmami zewnętrznymi..

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali agenci i administratorzy nieruchomości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: nie wymagane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziana wysoka kultura osobista. Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami. Wykształcenie techniczne lub budowlane lub elektryczne.

Nazwa pracodawcy: Zamośćdis Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Adres pracodawcy:
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 13, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Zamość

Gmina pracodawcy: Zamość

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zamość

Ulica pracodawcy: Prymasa Stefana Wyszyńskiego

Numer budynku pracodawcy: 13

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali agenci i administratorzy nieruchomości

Data dodania oferty pracy: 18.10.2019

Oferta pracy ważna do: 17.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b31824990541e57ab1756a6079dc77a4

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 500 PLN

przygotowywanie ofert, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji
DOMINIC NIEHOFF CONSULTING & MARKETING - 2018-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 1 500 PLN

Pomoc przy wykonywaniu prac w ciesielstwie, dekarstwie i ślusarstwie.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kościeliska (opolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - 1 600 - 2 500 PLN

Prace pomocnicze przy produkcji podłóg drewnianych
OPTA TIMBER Piastoszyn - 2016-04-18 - Piastoszyn (kujawsko-pomorskie)

SORTOWACZ - 997,4 PLN

Sortowacz
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Śrem (wielkopolskie)

PIELĘGNIARKA - od 15 EUR

Opieka nad osobami starszymi.
Personal Partner Bürodienstleistungs GmbH - 2015-08-18 - Niemcy (Niemcy)

FREZER - od 20 PLN

w/g potrzeb
HERCU PNEUMATIC ARTUR DUDA - 2018-04-12 - Bilcza (świętokrzyskie)

MONTER STOLARKI BUDOWLANEJ - od 4 000 PLN

Montaż stolarki budowlanej (okna PVC i ALU, drzwi, bramy, rolety) na terenie małopolski. Kierowanie pojazdem do 3,5t.
FHU KNAPCZYK JÓZEF - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)

MECHANIK - od 2 100 PLN

Wykonywanie konserwacji, napraw i remontów maszyn i urządzeń.
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PAULA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-22 - Kalisz (wielkopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 9,35 PLN

Ochrona obiektów handlowych sklepów przemysłowych, odziezowych. Różnorodność zadań: monitoring, linia kas.
kontakt przez OHP - 2016-06-03 - Katowice (śląskie)

ADMINISTRATOR D/S SANITARNO-PORZĄDKOWYCH - od 2 970 PLN

Sprawy związane z utrzymaniem czystości w jednostce administracyjnej, w tym nadzór nad pracownikami sanitarno-porządkowymi, sprzętem oraz nadzór i koordynacja działań firmy zewnętrznej sprzatającej części wspólne budynków, dozór w zakresie deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji oraz przycinki drzew i krzewów, pielęgnacji roslin, prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem mediów. tj. wody, prądu, gazu pomiędzy dostawcą mediów, a mieszkańcami (dokonywanie odczytów, kontrola odczytów i zużyć, nadzór wymian awaryjnych i legalizacyjnych, wprowadzanie danych do systemu - program DOM 5, opisywanie faktur, komunikacja z mieszkańcami, itp.), obsługa postępowań likwidacyjnych szkód z firmami ubezpieczeniowymi, podejmowanie obowiązków osoby nadzoru podczas dyżurów domowych odbywających się w święta i dni wolne od pracy, zastępowanie innych pracowników nadzoru w okresie ich nieobecności
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KOCIEWIE" - 2017-11-29 - Starogard Gdański (pomorskie)

ADMINISTRATOR SKLEPU INTERNETOWEGO - od 2 200 PLN

-obsługa sklepu internetowego-administracja sklepu internetowego
BASKETMANIA Spółka z o.o. Spółka komandytowa - 2016-04-18 - Starogard Gdański (pomorskie)

ADMINISTRATOR - od 2 600 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku, w szczególności: - sporządzanie rejestru i list obecności klientów Dziennego Domu Pomocy nr 1 i 2 przy ul. Semaforowej 5 (dalej DDP),- prowadzenie rejestru wydanych indywidualnych decyzji kierujących klientów do DDP,- fiskalizacja naliczeń za pobyt klientów DDP,- monitorowanie odpłatności klientów za pobyt w DDP,- prowadzenie dokumentacji kasowej, magazynowej, rozliczeniowej i inwentarzowej w DDP, -zamawianie towarów z magazynów centralnych oraz realizacja zamówień wynikających z podpisanych umów na dostawy i usługi,- wydawanie, odbieranie i rozliczanie kart drogowych,-rozliczanie zużycia paliwa w samochodach służbowych i agregacie prądotwórczym,- zakup, miesięczne rozliczenie i prowadzenie rejestru biletów służbowych MPK,- przyjmowanie wniosków kasacyjnych iprzygotowywanie orzeczeń technicznych,- udział w komisji kasacyjnej i przygotowanie protokołów kasacyjnych,- prowadzenie dokumentacji HACCP,- nadzór nad przestrzeganiem przepisów sanitarno-epidemiologicznych,- nadzorowanie spraw BHP i ochrony przeciwpożarowej,- terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności DDP,- zastępowanie Kierownika DDP w czasie jego nieobecności,- archiwizacja dokumentacji DDP.Warunki pracy na stanowisku:- praca wykonywana w DDP nr 1 i 2 przy ul. Semaforowej 5 we Wrocławiu,- stanowisko pracy wyposażone w komputer,-praca przy komputerze powyżej 4 godzin,- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej.Wymagane dokumenty i oświadczenia:- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy,(świadectwa pracy/zaświadczenie o zatrudnieniu),- oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru dostępnego na stronie: www.mcus.pl/ogloszenia/praca ,- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe opatrzone własnoręcznym podpisem,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii kandydata opatrzone własnoręcznym podpisem,- ewentualna kserokopia zaświadczenia o niepełnosprawności.Dodatkowe dokumenty:- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,- szczegółowe CV opatrzone własnoręcznym podpisem,- list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji, prowadzonej na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, na stanowisko: administrator. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r."Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Centrum Usług Socjalnych we Wrocławia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2019 r. wyniósł poniżej 6%.Termin i miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej do dnia 31.07.2019 r. w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, ul. Mączna 3, p. 160 (sekretariat), w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia MCUS.DK.110-54/19" , od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30 (decyduje data wpływu oferty do Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu).Inne informacje:Prosimy o podanie w ofercie adresu elektronicznego (e-mail) lub numeru telefonu, gdyż informacja o zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu naboru zostanie przekazana kandydatom, którzy spełnili wymagania formalne (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenie), drogą elektroniczną lub telefonicznie. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.Po zakończonym naborze oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronach internetowych:- Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/bip/ogloszenia/praca.html- Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu: https://mcus.pl/praca.html- https://www.wroclaw.pl/oferty-jednostek-gminy-01oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych osób aplikujących na w/w stanowisko dostępne na stronie: https://mcus.pl/praca/ogloszenia-projekt-ue.htmlPraca w systemie jednozmianowym.Zatrudnienie w ramach umowy o pracę tj. do dnia 31.10.2021 r. (pierwsza umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy w sytuacji opisanej w art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych) z możliwością zatrudnienia docelowo na czas nieokreślony.Miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy nr 1 i nr 2, ul. Semaforowa 5, 52-115 Wrocław.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 376 99 36, e-mail: kadry (at) mcus.pl
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu - 2019-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACJI BIUROWEJ - SEKRETARKA - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych, wysyłanie i odbiór korespondencji, obsługa poczty e-mail, przygotowywanie pism stałych (miesięcznych), etc.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Wola Mokrzeska (śląskie)

PMOC SPRZEDAWCY - 997,4 PLN

wg programu stazu - POWER (6/3)
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Dąbki (zachodniopomorskie)

KUCHARZ - SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Wypiekanie, panierowanie poszczególnych elementów kurczaka, sprzedaż dla klienta, sprzątanie pomieszczeń. Praca w godz. 11-19 pon-ptek
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ADMINISTRATOR SIECI - do 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

BIBLIOTEKARZ - od 180 PLN

obsługa biblioteki, dbanie o księgozbiór
Publiczna Szkoła Podstawowa w Zakrzowie - 2018-07-12 - Zakrzów (lubelskie)

SZWACZKA - od 3 200 PLN

szycie pokrowców mebli tapicerowanych
MAREK LIBERACKI LIBRO - 2017-10-31 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)

STYLISTKA PAZNOKCI - od 2 250 PLN

stylizacja paznokci,
Salon Urody KATRIN Katarzyna Ryżko - 2019-05-14 - Białystok (podlaskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

sprzedaż części samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Przesiadłów (łódzkie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI - do 2 000 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

MŁODSZY WYCHOWAWCA - od 2 500 PLN

Całodobowa opieka nad wychowankami placówek opiekuńczo-wychowawczych
DOM DLA DZIECI "SOSENKA"W CZĘSTOCHOWIE - 2019-03-21 - Częstochowa (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI, PACZKARNI - do 13,7 PLN

sprzątanie, prace na produkcji, paczkarni
kontakt przez PUP - 2018-12-06 - Pniów (śląskie)

MAGAZYNIER - od 2 350 PLN

- Kompletowanie towaru do wysyłek, - Obsługa wózka kompletacyjnego, - Przyjmowanie towaru, pomoc w rozładunkach. Praca na dwie lub trzy zmiany. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 503 102 476, e-mail: e.rozewska (at) interkadra.pl
InterKadra Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY FŚW - od 2 100 PLN

analiza wymagań klienta, zapytań ofertowych,analiza dokumentacji technicznej przesłanej przez klienta,przygotowywanie ofert techniczno - handlowych wymienników ciepła na zapytania ofertowe od klientów,obsługa klientów w zakresie sprzedaży, doborów i zakładania zleceń produkcyjnych,przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych,przygotowywanie prezentacji technicznych na temat danego produktu
Kelvion Machine Cooling Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Świebodzice (dolnośląskie)

ADMINISTRATOR/KOORDYNATOR BIURA - od 2 000 PLN

KOORDYNOWANIE PRACY BIURA, NADZOROWANIE PRACOWNIKÓW, WYMAGANIAPRAWO JAZDY B, WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMUTERA,
KILER ROMAN KLICHOWSKI USŁUGI BUDOWLANO PORZĄDKOWE - 2016-06-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PIEKARZ (POMOCNIK PIEKARZA - Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZYUCZENIA DO ZAWODU) - od 3 500 PLN

- Wynagrodzenie od 2500,00 zł netto - do uzgodnienia z pracodawcą- Kontakt telefoniczny 502-083-072
PIEKARSTWO GRZEGORZ KNOPIK - 2019-02-06 - Tczew (pomorskie)