TECHNIK Kraków oferta pracy Regionalne Centrum Informatyki Kraków
Stanowisko: TECHNIK
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: utrzymanie bezawaryjnego zasilania urządzeń łączności, nadzorowanie prawidłowej opracy sprzętu energetycznego stacji zasilania
Data publikacji: 2020-05-20
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Regionalne Centrum Informatyki Kraków
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rakowicka 29, 30-901 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
utrzymanie bezawaryjnego zasilania urządzeń łączności, nadzorowanie prawidłowej opracy sprzętu energetycznego stacji zasilania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wysługa lat, PRACA OD 7-19.00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: TECHNIK
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Data zakończenia pracy: 01.09.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe 4-letnie, brak, kierunek: kierunkowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętoność pracy na komputerze , świadectwo kwalifikacyjne serii E
danePracodawcy_nip: 5130222434
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|351290
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 20.05.2020
Oferta pracy ważna do: 20.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1c302b2b4e264dc14b171be130185cb1
Podobne oferty pracy
udzielanie porad i informacji z zakresu niepełnosprawności, wyszukiwanie, analiza pod kątem przydatności i pisanie programów/ofert na pozyskiwanie środków publicznych krajo0wych i z UE
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie leków na magazyn, kontrola zgodności, obsługa pacjenta, wykonywanie leków receptowych, obsługa programu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Długosiodło (mazowieckie)
praca w firmie transportowo spedycyjnej, sprawdzanie prawidłowości faktur oraz regulacji należności przez kontrahentów
PKG CARGO PIENIAK SP. JAWNA - 2016-08-05 - Łuków (lubelskie)
sprawdzanie kompletności przekazanych dokumentów; obsługa strony internetowej związanej z wiadomosciami OŚ; obsługa portali związanych z gospodarką wodną; archiwizacja dokumentów; nadawanie stosownych klauzul na materiałach i dokumentach; przygotowywanie projektów decyzji i postanowień' sporzadzanie sprawozdań z zakresu
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Sztum (pomorskie)
dozór budynku,załączanie systemów alarmowych,obsługa monitoringu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa kelnerska gości hotelu i restauracji
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Żary (lubuskie)
Do zakresu zadań Konserwatora aparatury medycznej - Elektryk należy:Bieżące zapoznawanie się z obowiązującymi przepisami na zajmowanym stanowisku i stosowanie ich w praktyce.Bieżące kontrolowanie aktualności koniecznych uprawnień i badań, w razie utraty uprawnień natychmiastowe zgłaszanie tego do przełożonego w celu uaktualnienia.Konserwator Aparatury Medycznej1.Zabezpieczanie warunków technicznych niezbędnych do właściwej eksploatacji sprzętu i aparatury medycznej,2.Konserwacja i naprawy aparatury medycznej i sprzętu medycznego, które zgodnie z obowiązującymi przepisami lub instrukcją używania wyrobu mogą być wykonane przez użytkownika,3.Sygnalizowanie konieczności przeprowadzania konserwacji, napraw i innych czynności, zgodnie z obowiązującymi przepisami lub instrukcją używania wyrobu które nie mogą być wykonywane przez użytkownika,4.Zlecanie wykonania na zewnątrz usług naprawczych, przeglądów aparatury, wymagających interwencji specjalistycznych serwisów,5.Nadzorowanie prawidłowego usunięcia awarii zgodnie z zawartymi umowami, /gwarancjami/a w razie konieczności przeprowadzanie reklamacji,6.Bieżący nadzór nad stanem technicznym aparatury medycznej i sprzętu medycznego oraz sygnalizowanie konieczności uzyskania opinii i innych dokumentów lub dokonania innych czynności niezbędnych do ich dopuszczenia do eksploatacji,7.Prowadzenie i kompletowanie:dokumentacji technicznej związanej z sprzętem i aparaturą medyczną, dokumentacji wykonanych instalacji, napraw, konserwacji, działań serwisowych, aktualizacji oprogramowania, przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń i kontroli bezpieczeństwa aparatury medycznej i sprzętu medycznego, zawierającej w szczególności daty wykonania tych czynności, nazwisko lub nazwę (firmę) podmiotu, który wykonał te czynności, ich opis, wyniki i uwagi,dokumentacji określającej terminy następnych konserwacji, działań serwisowych, przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń i kontroli bezpieczeństwa wyrobu aparatury medycznej i sprzętu medycznego, wynikające z instrukcji używania lub zaleceń podmiotów, które dokonały instalacji, napraw, konserwacji, działań serwisowych, aktualizacji oprogramowania, przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa,8. W razie konieczności współudział w procesie zamówień publicznych związanych z zakupem aparatury medycznej 9.Opiniowanie zakupów aparatury i sprzętu medycznego nie wymagających procedury przetargowej,10.Uczestniczenie w procesie kontroli /audyty/ wewnętrznych i zewnętrznych prowadzonych przez Pełnomocnika DSZJ.Elektryk1.Konserwacja, usuwanie drobnych awarii i wykonywanie drobnych napraw związanych z użytkowaniem urządzeń i drobnego sprzętu.2.Konserwacja i naprawa oraz obsługa sieci energetycznych stacji, instalacji kondensatorów energetycznych, elektrycznych urządzeń napędowych oraz urządzeń oświetlenia elektrycznego na napięcie do 1 kV.3.Obsługa i konserwacja rozdzielni do 20 kV.4.Obsługa aparatu prądotwórczego,5.Remont i konserwacja instalacji elektrycznej,6.Orzekanie o stanie technicznym instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych oraz wydanie stosownych orzeczeń,7.Zgłaszanie awarii i nieprawidłowości w działaniu instalacji i urządzeń technicznych swoim przełożonym,Konserwator Aparatury Medycznej - Elektryk1.Współpraca z wszystkimi komórkami organizacyjnymi,2.W razie konieczności zastępowanie pracowników Warsztatu zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.3.Dbałość o stanowisko pracy powierzony sprzęt, narzędzie i materiały oraz rozliczanie się z pobranego materiału4.Wykonywanie innych poleceń przełożonego, nie będących w sprzeczności z posiadaną wiedzą i wykształceniem,Do zakresu odpowiedzialności Konserwatora Aparatury medycznej Elektryka należy:1.Ponoszenie odpowiedzialności za przydzielony zakres zadań a w szczególności za:a)Zabezpieczenie warunków technicznych niezbędnych do właściwej eksploatacji sprzętu i aparatury medycznej,b)Konserwację i naprawę aparatury medycznej i sprzętu,c)Zlecanie wykonania na zewnątrz usług naprawczych gwarancyjnych, przeglądów, nadzorowanie przebiegu usunięcia awarii, d)wydawanie opinii o stanie technicznym aparatury oraz prowadzenie stosownej dokumentacji technicznej,e)Prowadzenie pomiarów urządzeń i aparatury oraz prowadzenie dokumentacji zgodnie z ISO, f)Prawidłowe przygotowanie stanowiska pracy wraz z potrzebnymi materiałami i sprzętem oraz jego zabezpieczenie i uprzątnięcie po zakończonej pracy,g)Prawidłowe przygotowanie danych do przetargów na sprzęt i aparaturę medyczną,h)Usuwanie awarii i naprawę drobnego sprzętu,i)Konserwację, naprawę, obsługę sieci energetycznych stacji, instalacji kondensatorów energetycznych, elektrycznych urządzeń napędowych oraz urządzeń oświetlenia elektrycznego na napięcie do 1 kV,j)Obsługę i konserwację rozdzielni do 20kV, obsługę aparatu prądotwórczego, remont i konserwację instalacji elektrycznej,k)Nadzorowanie i orzekanie o stanie technicznym instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych oraz wydawaniestosownych orzeczeń,l)Szybkie zgłaszanie wszelkich awarii specjaliście ds. Techniczno-Eksploatacyjnych,m)Terminowe przeglądy sieci elektrycznych,n)Zgłaszanie zapotrzebowania na materiały, sprzęt, urządzenia, Pracownik ponosi odpowiedzialność za podejmowane decyzje lub ich brak w zakresie przydzielonych zadań oraz za wszystkie inne zadania związane z zajmowanym stanowiskiem zlecone przez przełożonego a nie objętym w w/w zakresie, Do zakresu uprawnień Konserwatora aparatury medycznej - Elektryk należy:1.Zgłaszanie wszelkich problemów i nieprawidłowości przełożonym, 2.Korygowanie i zapobieganie przypadku pojawienia się nieprawidłowości,3.W razie konieczności samodzielne podejmowanie działań zapobiegawczych,4.Informowanie o możliwościach wprowadzania zmian, modyfikacji, ulepszeń w celu efektywniejszego wykorzystania systemu,5.Modyfikowanie stanowiska pracy w celu polepszenia jakości pracy,6.Podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia zewnętrzne, wewnętrzne i samokształcenie,Do zakresu odpowiedzialności i obowiązków Koordynatora aparatury medycznej- Elektryk:Zastępstwo pasywne: pracownik Warsztatu Utrzymania RuchuZastępstwo aktywne: pracownika Warsztatu Utrzymania Ruchu1.Dbałość o dobre imię i prestiż Szpitala,2.Sumienne i staranne wykonywanie pracy,3.Bieżące informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw,4.Przestrzeganie ustalonego w zakładzie czasu pracy i jego efektywne wykorzystanie.5.Wykazywanie inicjatywy w celu uzyskania najlepszych wyników w pracy.6.Przestrzeganie Regulaminu Pracy i ustalonego w zakładzie pracy porządku.7.Przestrzeganie przepisów i zasad BHP oraz przepisów przeciwpożarowych, podstawowych obowiązków pracowniczych a w szczególności: szczegółowe zapoznanie się z przepisami BHP i P.Poż. oraz branie czynnego udziału w szkoleniach i instruktażach oraz poddawanie się wymaganym egzaminom sprawdzającym,wykonywanie pracy w sposób zgodny z przepisami i zasadami BHP i P.Poż., oraz stosowanie się wydawanychw tym zakresie poleceń i wskazówek przełożonych,poddawanie się wstępnym, okresowym i kontrolnym oraz innym zaleconym badaniom lekarskim i stosowanie się do wskazań lekarskich, przestrzeganie terminów aktualności badań okresowych,niezwłoczne zawiadamianie przełożonego o zauważonych w zakładzie zagrożeniach życia lub zdrowia ludzkiego, oraz ostrzeganie współpracowników i inne osoby znajdujące się w rejonie zagrożenia, o grożącym im niebezpieczeństwie8.Dbanie o dobro zakładu pracy, a w szczególności o powierzone mienie w miejscu pracy/narzędzia, urządzenia maszyny, materiały itp./ i używanie go zgodnie z przeznaczeniem.W razie zniszczenia powierzonego mienia, ponoszenie odpowiedzialności zgodnie z Kodeksem Pracy.9.Przestrzeganie tajemnicy służbowej, państwowej oraz tajemnicy o ochronie danych osobowych.10.Stosowanie się do poleceń przełożonych dotyczących pracy, jeżeli nie jest to sprzeczne z przepisami prawa lub umowy o pracę,
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu - 2018-01-03 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie biura ( scanowanie dokumentów, odpowiadanie na maile)
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Opatkowice (małopolskie)
praca przy budowie maszyn
ETIOA Tomasz Barski - 2018-06-18 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
wg. harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kraków (małopolskie)
Zakres Obowiązków:•Budowa ofert handlowych, negocjacje, organizacja procesu sprzedaż,•Budowa bazy odbiorców firmy - klientów•budowanie relacji z partnerami handlowymi poprzez aktywny kontakt z klientem•realizacja planów sprzedażowych
Premier Components - 2019-08-22 - Opole (opolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Wałcz (zachodniopomorskie)
konserwacja, montaż, diagnoza, rozbudowa PPOŻ, CCTV/SSWiN/SKD
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
Porządkowanie kartotek wieczystego uzytkowania i dotyczących przekształconych nieruchomości, przygotowywanie dolumentów
kontakt przez PUP - 2020-05-12 - Łask (łódzkie)
prowadzenie rejestru przesyłek, pełne wykorzystanie możliwości programów komputerowych, przygotowanie dokumentacji urzędu do wysyłki, prowadzenie rejestrów, obsługa telefonów, faksu, kserokopiarki, przygotowanie dokumentacji do archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2019-10-17 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
USŁUGI PROJEKTOWE WP PROJEKT PAULINA WRZEŚNIAK - 2018-03-13 - Kobylnica (pomorskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Kontakt z klientami zagranicznymi, administrowanie systemami informatycznymi
BIMIZ-PRODUKT SPÓŁKA Z O.O. - 2016-06-21 - Jeziorzany (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu, nauka organizowania zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towaru, nauka realizacji recept i obsługi pacjenta, nauka wykonywania leków recepturowych, obsługa oprogramowania Kamsoft oraz kasy fiskalnej, zapoznanie z obowiazującym prawem farmaceutycznym, nauka przyjmowania i rejestrowania zamówień na towary w hurtowniach
kontakt przez PUP - 2015-11-03 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
MYCIE I DEZYNFEKCJA SAL CHORYCH, POMIESZCZEŃ SANITARNYCH ORAZ CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH NA ODDZIAŁACH SZPITALNYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. PODSTAWOWE, DOKŁADNOŚĆ, PRACOWITOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, MILE WIDZIANA KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNYCH, MILE WIDZIANE ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIPRACA W GODZINACH: 07:00-19:00, 19:00-07:00 LUB 06-18:00, 18:00-06:00MIEJSCE PRACY: SZPITAL SPSK 1, UL. UNII LUBELSKIEJ 1 SZCZECINKONTAKT OSOBISTY: ul. MIESZKA I (CH MOLO II P.) 73, 71-011 Szczecin, tel.: 727003748, CV NA ADRES MAILOWY: A.PIEKONKO (at) IMPEL.PL
SANPRO CONSULTING BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wykonywanie instalacji okablowania, w tym kończenie, testowanie i rozwiązywanie problemów związane z miedzią i aluminium• Używane podstawowych narzędzi ręcznych do instalacji kabli, w tym szczypiec do pinów, ściągaczy do przewodów, ściągaczy pinów i narzędzi do dziurkowania• Kończenie i instalowanie kabli koncentrycznych• Sprawdzanie i testowanie linii lub kabli, rejestracja i analiza wyników testów• Wykopywanie twardych materiałów,• Pomoc przy rozładowywaniu / ładowaniu materiałów• Zgłaszanie incydentów lub wypadków w odpowiednim czasie• Przez cały czas noszenie odpowiedniego i obowiązkowego osobistego wyposażenia ochronnego (PPE)• Praca z instrukcją od menedżerów i przełożonych, zapewniająca realizację zleceń pracy • Praca w zespole składającym się z 2 osób
Verstraete - 2017-12-14 - Belgia (Belgia)
przygotowywanie ofert handlowych w zakresie świadczenia usług logistycznych, przygotowywanie procesu logistycznego, wybór azjatyckich dostawców towarów na podstawie określonych wymagań, przyjmowanie i kompletowanie zamówienia usług logistycznych, przygotowywanie taryf przewozowych, spedycyjnych, ustalanie należności m.in. za usługi logistyczne, magazynowania, usługi logistyczne, prowadzenie rozliczeń z klientami krajowymi i zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Piaseczno (mazowieckie)
archiwizacja dokumentów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, rejestracja dokumentów w programach informatycznych, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Słupsk (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie banku danych dla celów promocji, opracowywanie kalendarza imprez lokalnych dla RM, monitoring mediów na temat gminy, przygotowywanie sprawozdań z bieżących działań na stronie internetowej oraz na profilu facebook. Przygotowywanie gadżetów i dyplomów na konkursy i imprezy. Pomoc przy przygotowywaniu i opracowywaniu dokumentów księgowych dotyczących wydziału. Bieżące wykonywanie poleceń przełożonych z zakresu zadań należących do Wydziału Promocji.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)