STARSZY REFERENT Wrocław oferta pracy Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy
Stanowisko: STARSZY REFERENT
Wynagrodzenie: do 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie kasy, wpisywanie przelewów, prowadzenie ewidencji BHP, środki trwałe, deklaracja od podatku od nieruchomości, wystawianie faktur, ewidencja dokumentów wpływających, ewidencja dokumentów sprawy, wsparcie przy tworzeniu umów, aneksów, protokołów. Praca w godz.: 7:00-15:00 (z możliwością zmiany). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: m.kaczor (at) il-pib.pl
Data publikacji: 2020-08-07
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Swojczycka 38, 51-501 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kasy, wpisywanie przelewów, prowadzenie ewidencji BHP, środki trwałe, deklaracja od podatku od nieruchomości, wystawianie faktur, ewidencja dokumentów wpływających, ewidencja dokumentów sprawy, wsparcie przy tworzeniu umów, aneksów, protokołów. Praca w godz.: 7:00-15:00 (z możliwością zmiany). Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: m.kaczor (at) il-pib.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie każde, staż pracy: brak wymagań, znajomość pakietu Office
Nazwa pracodawcy:
Instytut Łączności - Państwowy Instytut Badawczy
danePracodawcy_nip: 5250009312
danePracodawcy_regon: 000132629
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Szachowa 1, 04-894 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Szachowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.08.2020
Data dodania oferty pracy: 07.08.2020
Oferta pracy ważna do: 07.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7f2f2c7c0fe03fb32e45760ce60b3134
Podobne oferty pracy
oferta dotyczy:Centrum Doktryn i Szkolenia S2rozliczanie materiałów niejawnych, nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych, gromadzenie dokumentów, rejestrowanie, przechowywanie, obieg, wydawanie dokumentów niejawnych
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie terapii logopedycznej, realizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, praca z dziećmi z deficytami i ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Stowarzyszenie "ICH LEPSZE JUTRO" - 2018-09-05 - Tarnów (małopolskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych (ocieplenia, wykończenia, remonty itp.)
Zakład Budowlany "Kan-Bud", Mariusz Kantor - 2016-08-25 - Nowy Sącz (małopolskie)
-praca administracyjno-biurowa-sporządzanie dokumentacji dot. infrastruktury lotniskowej-obsługa urządzeń biurowych
Jednostka Wojskowa Nr 4653 w Siemirowicach - 2019-09-06 - Siemirowice (pomorskie)
utrzymanie czystości w toaletach należących do Muzeum Łazienki Królewskie, otworzenie i zamknięcie, nadzór nad toaletą w godzinach otwarcia, wietrzenie pomieszczeń, zamiatanie i mycie podłóg, ścieranie kurzy, utrzymanie czystości w pomieszczeniu służbowym, uzupełnianie na bieżąco papieru i ręczników, opróżnianie koszy na śmieci itp.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FILPEX" JACEK FĄFARA - 2018-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie miesięcznych raportów, analiza wariancji i możliwości zwiększenia zdolności firmy w zakresie zarządzania, zadania związane z raportowaniem i planowaniem, przygotowywanie bieżących raportów na prośbę wewnętrznych zespołów finansowych lub FD, analiza trendów dla poszczególnych rodzajów produktu, pomoc w dostarczeniu ustandaryzowanego procesu prognozowania finansowego na platformach Consensus Forecasting Platform w ramach CCC,
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń szkolnych, korytarzy, toalet, obejścia wokół szkoły.
Zespół Szkół Nr 5 im. M. T. Hubera w Wałbrzychu (Zespół Szkół Technicznych w Wałbrzychu) - 2019-03-14 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Wypiek pizzy
PROMENADA BAR Henryk Piotrowski - 2018-05-10 - Mielno (zachodniopomorskie)
ochrona powierzonego mienia na spokojnym obiekcie przemysłowym
UMBRELLA Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Chojnice (pomorskie)
- wykonywanie legalizacji i wzorcowania przyrządów pomiarowych,- prowadzenie Punktu Obsługi Klienta, - prowadzenie spraw i zapisów związnaych z funkcjonowaniem systemu zarządzania jakością w laboratorium wg normy ISO/IEC 17025 oraz ISO 9001. Oferta dostępna w sali F, B. Kontakt kandydatów z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2019-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa stanowiska mięsnego
F.H. Dagmara Tomczak - 2019-08-22 - Głubczyce (opolskie)
- planowanie i prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych- aktualizacja istniejących materiałów szkoleniowych poprzez dostosowanie ich do potrzeb biznesowych spółki- współpraca z zespołem angielsko i arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Nauczanie
Szkoła Podstawowa Fundacji Elementarz - 2017-08-16 - Rajcza (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
opracowywanie procesów technologicznych, prowadzenie prac badawczych,opracowywanie dokumentacji technologicznej obróbki plastycznej, konstruowanie narzędzi do walcowania, kucia, tłoczenia, opracowywanie dokumentacji technologicznej procesów obróbki skrawaniem,konstruowanie narzędzi skrawających,
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Prace pomocnicze przy kierowniku hurtowni art.ogrodniczych.
P.P.H. CERMEX Tomasz Żelazko - 2017-03-09 - Karczew (mazowieckie)
Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Główne obowiązki:- organizowanie procesu planowania obsług okresowych przez Parkową Stację Obsługi oraz organizowanie planowanych obsług sezonowych i doraźnych;- planowanie pracy pracowników Parkowej Stacji Obsługi, utrzymanie należytej dyscypliny na stanowiskach pracy oraz rozdzielanie prac poszczególnym pracownikom PSO;- przyjmowanie środków transportowych na obsługę okresową lub naprawę bieżącą;- odbiór pracy i kontrola jakości wykonywanych obsług okresowych i napraw bieżących;- osobiste potwierdzanie sprawności technicznej w Karcie Pracy, wyznaczanie stanu licznika lub/i daty do kolejnej obsługi /wymiany oleju/ sprzętu transportowego, zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, instrukcją fabryczną lub przepisami;- przekazywanie środków transportowych po obsługach okresowych lub naprawach bieżących dla przedstawiciela pododdziału;- utrzymywanie stałej sprawności technicznej maszyn, narzędzi i urządzeń obsługowo naprawczych, a także sprawdzanie i organizowanie legalizacji urządzeń warsztatowych podlegających dozorowi technicznemu.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przed monitorem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy; hałas.- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka);- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe.Wymagania niezbędne:- posiadanie prawa jazdy kat. B;- podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu ochrony danych osobowych i ochrony informacji niejawnych oraz ustawy o Straży Granicznej;- umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- wykształcenie wyższe techniczne o profilu mechanika samochodowa, mechanika i budowa maszyn itp.;- posiadanie przeszkolenia z zakresu technologii napraw pojazdów;- posiadanie uprawnień diagnosty samochodowego;- posiadanie prawa jazdy kat. C, C+E, D;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy związanej z technologią napraw pojazdów oraz ich eksploatacji oraz z wykonywaniem obowiązków na stanowisku kierowniczym.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-06-28 - Racibórz (śląskie)
Sporządzanie raportów i analiz finansowych; kontrola kosztów; analiza rentowności.
kontakt przez PUP - 2020-03-26 - Kraków (małopolskie)
naprawa autobusów
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Praca na jednostkach pływających .
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2019-07-05 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie dostaw, załadunek, rozładunek towaru, sporządzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Stolarz
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Zgórsko (świętokrzyskie)
produkcja drewnianych domów, izolacje ścian, sucha zabudowa
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Opatkowice (małopolskie)
udział w opracowywaniu planów remontów inwestycji, przygotowywanie i weryfikacja umów, nadzór nad robotami i zaopatrzeniem
PALMIARNIA POZNAŃSKA - 2017-11-30 - Poznań (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń w pomieszczeniach galerii
HOSSO Police H2 Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Police (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialność za zarządzanie strategią zakupową dla dostawców Cable Value Stream Category. Odpowiedzialność za zarządzanie strategią zakupową dla dostawców w kategorii strumienia wartości kabli w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki; Wykonywanie strategii, pozyskiwania i negocjacji zgodnie z zaleceniami.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Kraków (małopolskie)
•Nadzór nad transportem - rozliczanie kart drogowych, pilnowanie przeglądów i napraw samochodówsłużbowych.•Administrowanie obiektami i nieruchomościami Oddziału, w tym nadzór nad bezpieczeństwem budynku, mieniem oraz utrzymaniem porządku. •Uruchamianie procesu inwestycyjnego wraz z przygotowaniem materiałów niezbędnych do wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz udział w pracach komisji przetargowej w porozumieniu z Działem Zamówień Publicznych oraz Zespołem Radców Prawnych PIG-PIB w Warszawie.•Przygotowywanie planów remontowych oraz planu zamówień publicznych.•Nadzór nad remontami.•Zaopatrzenie na potrzeby Oddziału.•Prowadzenie ewidencji dostaw, usług i robót budowlanych, sporządzanie planu zamówień publicznych.•Prowadzenie rejestru wewnętrznego wn
Państwowy Instytut Geologiczny-Państwowy Instytut Badawczy - 2017-10-05 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie punktu ewidencyjnego zgodnie z przepisami obowiązującymi w resorcie Obrony Narodowej w zakresie obiegu dokumentów jawnych i niejawnych z uwzględnieniem ochrony informacji niejawnych (rejestracja, odbieranie i nadawanie pism, prowadzenie dokumentacji zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt), archiwizacja dokumentów, zapewnienie ochrony przeciwpożarowej. Umowa początkowo na okres próbny, nastęonie na czas określony (2 x rok), docelowo przewidywana umowa na czas nieokreślony.
Ośrodek Badawczy Służby Materiałów Pędnych i Smarów Dębogórze - 2019-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: praca w programach MS OFFICE, księgowanie zdarzeń gospodarczych oraz prowadzenie ewidencji ilościowo wartościowej mienia gosp. materiałowej, prowadzenie dokumentacji materiałowej i finansowej (rejestr obrotów materiałowych, książek ewidencji sprzętu i materiałów trwałych, karty materiałowe); WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomia logistyka i pochodne, dośwaidczenie3 lata dla kandydata z wykształceniem średnim, znajomość programów MS OFFICE, umiejętność pracy w zespole pod presją czasu, komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji zgodnych z obowiązującymi przepisami w obszarze z zakresem obowiązków, niekaralność; FORMA KONTAKTU: telefon, osobiście, poczta z dopiskiem "Starszy Referent" - dokumenty: CV, list motywacyjny, ksero dokumentów potwierdzających kwalifikacje
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101 - 2018-07-24 - Lubliniec (śląskie)
Sporządzanie list wypłat uposażeń żołnieżom niezawodowym powoływanym na ćwiczenia. Analiza realizacji planów finansowych Sekcji Rachuby i Płac. Scalanie cząstkowych planów wykonywanych przez pracowników sekcji. Planowanie potrzeb finansowych w zakresie uposażeń i wynagrodzeń oraz dodatkowych należności. Prowadzenie korespondencji z instytucjami (udzielanie odpowiedzi na pisma). Wykonywanie harmonogramów rocznych i miesięcznych na środki finansowe przeznaczone na wypłaty. Zastępstwo starszego kasjera. Archiwizacja dokumentów sekcji.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)