STARSZY KSIĘGOWY Kluczbork oferta pracy Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kluczborku
Stanowisko: STARSZY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: WARUNKI PRACY: Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych. ZAKRES ZADAŃ: 1.Prowadzenie rachunkowości jednostki. 2.Dokonywanie operacji finansowych oraz opracowywanie okresowych sprawozdań i zestawień w systemach elektronicznych. 3.Analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki. 4.Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych. 5.Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych; w tym m.in.: -prowadzenie akt osobowych, tym sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień i wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; -prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp.; -udział w naliczaniu wynagrodzeń pracowników i sporządzanie list płac; -obsługa programu kadrowo-płacowego; -przygotowywanie przelewów w obszarze kadrowo-płacowym z wykorzystaniem programu kadrowo płacowego oraz bankowości elektronicznej; -kompletowanie dokumentacji do wypłaty zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich oraz do urlopów wychowawczych; -sporządzanie deklaracji podatkowych oraz rozliczeń z ZUS (program Płatnik). 6.Prowadzenie sprawozdawczości dla potrzeb GUS oraz innych jednostek. 7.Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o zamówieniach publicznych. 8.Opracowanie analiz, sprawozdań, ocen i informacji z działalności. 9.Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia, organizowanie inwentaryzacji, przeprowadzanie likwidacji.WYMAGANIA NIEZBĘDNE: -na stanowisko: Starszy księgowy: wykształcenie wyższe na kierunku ekonomii lub finansów, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości; -Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, przepisów płacowych, przepisów ZUS, ustawy o zamówieniach publicznych; -Znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych, Płatnik); -Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office); -Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole; -Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w stresie; -Posiadanie obywatelstwa polskiego; -Korzystanie z pełni praw publicznych; -Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: Komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, skrupulatność DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: Życiorys/CV i list motywacyjny (CV kandydata powinno zawierać dane zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy) Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie przez PSSE w Kluczborku swoich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kserokopie dyplomu/świadectwa potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Dokumenty należy złożyć do: 30.11.2020 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kluczborku ul. Jagiellońska 8, 46-200 Kluczbork, Sekretariat (pokój nr 2) w zaklejonej kopercie z dopiskiem "oferta pracy na stanowisko: Starszy księgowy, Oddział Ekonomiczny i Administracyjny" INNE INFORMACJE: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów/kandydatki wymagań niezbędnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do poszczególnych etapów rekrutacji zostaną poinformowani o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów w rozumieniu ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) jest Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kluczborku. Dane będą przetwarzane w celach związanych z zatrudnieniem. Złożone dokumenty nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji nie są przechowywane. Po zakończeniu rekrutacji są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77 418 22 57 wew. 20.
Data publikacji: 2020-11-17
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kluczborku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 8, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WARUNKI PRACY: Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Stanowisko pracy wymaga umiejętności pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu. Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych. ZAKRES ZADAŃ: 1.Prowadzenie rachunkowości jednostki. 2.Dokonywanie operacji finansowych oraz opracowywanie okresowych sprawozdań i zestawień w systemach elektronicznych. 3.Analiza realizacji dochodów i wydatków jednostki. 4.Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych. 5.Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych; w tym m.in.: -prowadzenie akt osobowych, tym sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień i wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; -prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich itp.; -udział w naliczaniu wynagrodzeń pracowników i sporządzanie list płac; -obsługa programu kadrowo-płacowego; -przygotowywanie przelewów w obszarze kadrowo-płacowym z wykorzystaniem programu kadrowo płacowego oraz bankowości elektronicznej; -kompletowanie dokumentacji do wypłaty zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich oraz do urlopów wychowawczych; -sporządzanie deklaracji podatkowych oraz rozliczeń z ZUS (program Płatnik). 6.Prowadzenie sprawozdawczości dla potrzeb GUS oraz innych jednostek. 7.Prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o zamówieniach publicznych. 8.Opracowanie analiz, sprawozdań, ocen i informacji z działalności. 9.Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia, organizowanie inwentaryzacji, przeprowadzanie likwidacji.WYMAGANIA NIEZBĘDNE: -na stanowisko: Starszy księgowy: wykształcenie wyższe na kierunku ekonomii lub finansów, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości; -Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, przepisów płacowych, przepisów ZUS, ustawy o zamówieniach publicznych; -Znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych, Płatnik); -Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office); -Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole; -Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w stresie; -Posiadanie obywatelstwa polskiego; -Korzystanie z pełni praw publicznych; -Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: Komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, skrupulatność DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: Życiorys/CV i list motywacyjny (CV kandydata powinno zawierać dane zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy) Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie przez PSSE w Kluczborku swoich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego kserokopie dyplomu/świadectwa potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku, Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Dokumenty należy złożyć do: 30.11.2020 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kluczborku ul. Jagiellońska 8, 46-200 Kluczbork, Sekretariat (pokój nr 2) w zaklejonej kopercie z dopiskiem "oferta pracy na stanowisko: Starszy księgowy, Oddział Ekonomiczny i Administracyjny" INNE INFORMACJE: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy tez jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Weryfikacja spełnienia przez kandydatów/kandydatki wymagań niezbędnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do poszczególnych etapów rekrutacji zostaną poinformowani o ich terminie telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Administratorem danych osobowych kandydatek/kandydatów w rozumieniu ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) jest Dyrektor Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kluczborku. Dane będą przetwarzane w celach związanych z zatrudnieniem. Złożone dokumenty nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji nie są przechowywane. Po zakończeniu rekrutacji są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 77 418 22 57 wew. 20.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do ustalenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: STARSZY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1604
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia lub finanse
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kluczborku
danePracodawcy_nip: 7511049353
danePracodawcy_regon: 000300972
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 8, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: kluczborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1604
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965619
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331301
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.11.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?88888adc2e9baab91e8dd631831f4182
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, doradzanie opraw okularowych, dobór szkieł, sprzedaż soczewek kontaktowych i akcesorii;
SALONY OPTYCZNE WRZOS SŁAWOMIR WRZOS - 2016-06-21 - Lublin (lubelskie)
- Prowadzenie projektów audytowych dla polskich i międzynarodowych klientów (badania, przeglądy sprawozdań finansowych, pakietów konsolidacyjnych, konsolidacje). Udział w projektach doradczych z obszaru rachunkowości i kontroli wewnętrznej. Kierowanie pracą młodszych stażem pracowników zespołu.- Wynagrodzenie: 8000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 01.12.2016 r. do 30.11.2019 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-17:30. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 lata doświadczenia w badaniu sprawozdań finansowych w zewnętrznej firmie audytorskiej. Uprawnienia: mile widziane osoby będące w trakcie procesu uzyskiwania uprawnień zawodowych (KIBR, ACCA). Wymagana dobra znajomość przepisów księgowych i gotowość do ciągłego uczenia się oraz rozwoju, umiejętność wykorzystywania wiedzy teoretycznej i przekładania jej na praktyczne wskazówki i propozycje rozwiązań, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, dobra umiejętność pracy w zespole oraz doświadczenie w nadzorowaniu pracy zespołu projektowego. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Katowice (śląskie)
Centralny Poligon Sił Powietrznych. Wykonywanie pism zleconych przez komendanta poligonu, prowadzenie kalendarza spotkań, nadzór nad korespondencją wewnętrzną jednostki, obsługa poczty e-mail, prowadzenie spraw administracyjnych sekretariatu. Godz. pracy: pon.- czw. 7.00-15.30, pt. 7.00-13.00. Wynagrodzenie 2680 zł brutto + wysługa.
Jednostka Wojskowa nr 3672 - 2020-01-31 - Zabłocie (pomorskie)
stylizacja rzęs i brwi, wykonywanie makijaży, stylizacja paznokci, mamicure, pedicure
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Pszczyna (śląskie)
Wykształcenie min. zawodowe; doświadczenie zawodowe w recepcji oraz w przygotowywaniu pokoi hotelowych; zaawansowana znajomość jęz. ukraińskiego; zakres obowiązków: pomoc w recepcji w kontaktach z gośćmi z Ukrainy, sprzątanie pokoi i innych części hotelu; etatu + praca w weekendy i święta;
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Gliwice (śląskie)
Praca przy produkcji mebli. Wymagane wykształcenie zawodowe lub osoba do przyuczenia. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
FPU STOLŁAW KRYSTIAN PIONTEK - 2020-08-21 - Rudy (śląskie)
- sporządzanie i składanie zamówień na książki, czasopisma i inne dokumenty zatwierdzone do nabycia, przyjmowanie i wstępne rejestrowanie (akcesja) nabytków, reklamowanie zamówień opóźnionych w realizacji;- wykonywanie prac przy inwentaryzacji zbiorów, techniczne przysposabianie zbiorów do przechowywania i udostępniania, dublowanie (powielanie) kart katalogowych;- przyjmowanie i realizacja zamówień czytelników na konkretne pozycje
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 1551 - 2020-01-22 - Sieradz (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prace magazynowe.
PIOTR BIELENIA - 2016-06-06 - Chwaszczyno (pomorskie)
Prowadzenie kancelarii
WOJSKOWE BIURO EMERYTALNE W ŁODZI - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)
-obsługa klienta, -przyjmowanie - realizowanie zamówień, -obsługa kasy fiskalnej;
"KIM" ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE HURT-DETAL KRYSTYN MOKROGULSKI - 2020-11-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
• analizowanie sprawozdawczości finansowej z realizacji zakontraktowanych usług medycznych pod względem ilościowym i wartościowym;• monitorowanie kształtowania się wydatków na świadczenia opieki zdrowotnej;• przeprowadzanie analizy raportów statystyczno-medycznych celem zgodności świadczonych usług medycznych z umowami;• sporządzanie planu zakupu świadczeń zdrowotnych;• monitorowanie informacji o liczbie oczekujących na udzielenie świadczenia opieki zdrowotnej i średnim czasie oczekiwania;• sporządzanie analiz w zakresie danych dot. list oczekujących.
PODLASKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA - 2017-10-11 - Białystok (podlaskie)
raportowanie wielkości sprzedaży oraz wyliczanie wskaźników trafności (FA) na potrzeby zarządu oraz działów sprzedaży: Retail/ Detal, B2B, Food Service/ Gastronomia, Own Labela (OL), Export, zarządzanie cyklem planowania sprzedaży S&OP, zarządzanie mapowaniem indeksów w systemie SAP, współpraca międzynarodowa z Rosją, Ukrainą, Wielką Brytanią.
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Stefanowo (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem angielsko i ukraińsko języcznym
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie sekretariatu Naczelnika Urzędu w celu wsparcia bieżącej pracy Naczelnika Urzędu Skarbowego. Prowadzenie spraw dotyczących wewnętrznych procedur postępowania, upoważnień do podejmowania czynności w imieniu Naczelnika Urzędu oraz innych dokumentów wydawanych przez Naczelnika Urzędu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych komórek urzędu oraz upoważnionych pracowników. Organizowanie obiegu informacji i dokumentacji w zakresie zapewniającym prawidłową obsługę Naczelnika Urzędu Skarbowego w obszarze zarządzania i procesów pomocniczych w celu sprawnej i terminowej realizacji zadań w przedmiotowym zakresie. Prowadzenie obsługi kancelaryjnej Urzędu (w tym rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemach informatycznych, obsługa centrali telefonicznej).Oferta pracy konkursowa: Dokumenty należy złożyć do: 03.01.2018 r. Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiuul. Powstańców Śląskich 24, 26, 53-333 Wrocławpocztą lub osobiście: kancelaria piętro 0, pok. 5Data zatrudnienia będzie uzależniona od procesu rekrutacyjnego.Metody i techniki naboru:- zadania praktyczne- rozmowa kwalifikacyjna Miejsce wykonywania pracy: Bolesławiec.
Izba Skarbowa Urząd Skarbowy w Bolesławcu - 2017-12-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
obsługa klienta, sprzedaż art. branży spożywczej
LEMAR R.L.E. Leśniak sp. j. - 2016-08-16 - Hebdów (małopolskie)
analiza akt i rozliczeń na kontach płatników składek, prowadzenie całości spraw dotyczących dochodzenia należności z tytułu zaległych składek na ubezpieczenie społecznie rolników w trybie egzekucji administracyjnej, prowadzenie całości spraw dot. zabezpieczenia z tytułu zaległych składek na ubezpieczenie społeczne rolników na hipotece gospodarstwa, weryfikacja osób prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą, wydawanie decyzji o zmianie warunków podlegania ubezpieczeniu społecznemu roników dla osób prowadzących pozarolnicza działalność gospodarczą, przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Fryzjer
Usługi Fryzjerskie Grażyna Turczmanowycz - 2017-03-30 - Świdwin (zachodniopomorskie)
- Wykonywanie zleceń zgodnie ze standardami firmy. Komunikacja z klientem. Uzupełnianie administracyjnych baz danych. Realizacja zleceń z zakresu analizy danych finansowych lub podatkowych.- Znajomość języków obcych jest wymagana do obsługi dokumentów finansowych w językach obcych oraz do kontakt z zagranicznymi klientami.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Katowice (śląskie)
1. Tworzenie aplikacji w HTML5/CSS3/Java Script,2. Projektowanie interfejsów graficznych użytkownika oraz ich implementacja zgodna z najlepszymi praktykami ich tworzenia,3. Prowadzenie zespołu programistów interfejsów ze szczególnym uwzględnieniem jakości kodu i najlepszych praktyk stosowanych w technologii,4. Współpraca z globalnym zespołem,5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę, o ile nie są niezgodne z prawem.Umowa na czas określony 12 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
obróbka skrawaniem na maszynach numerycznych (centra obróbcze), stanowiskowa kontrola wymiarowa, przezbrajanie maszyn, wprowadzanie korekt w programach obróbczych
GAZOMET SP. Z O.O. - 2017-03-16 - Rawicz (wielkopolskie)
1.Opracowywanie informacji oraz materiałów analityczno-finansowych. 2.Opiniowanie projektów aktów normatywno-prawnych. 3.Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami zagranicznymi, weryfikacja danych. 4.Opiniowanie uzgodnień projektów dotyczących międzynarodowych rozliczeń finansowych. 5.Przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.umowa na czas określony (zastępstwo na czas nieobecności pracownika)
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2020-07-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie czynności pomocniczych na linii produkcyjnej
CETCO-POLAND, CETCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2019-08-30 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
Mile widziane prawo jazdy kat. C. Praca na terenie Polski. Wynagrodzenie 2000 zł+premia. Wynagrodzenie miesięczne, praca od godz. 7:00. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy sprzet (at) phuremix.pl
PHU REMIX-SPRZĘT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIA - 2017-10-06 - Jankowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Garwolin (mazowieckie)
kierowanie samochodem, dostarczanie towaru do klienta, rozładunek towaru, przyjmowanie należności od klienta
IGLOTEX DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. - 2018-04-23 - Dąbrowa (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE ORAZ PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ O UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, TWORZENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA, WZORÓW DOKUMENTÓW, TWORZENIE SPRAWOZDAŃ, OGŁOSZEŃ ORAZ ZAWIERANIE UMÓW, WSPÓŁPRACA Z INNYMI JEDNOSTKAMI ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ Z WYKONAWCAMI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE: PRAWO, ADMINISTRACJA, FILOLOGIA POLSKA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA-MS OFFICE (WORD, EXCEL), UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA INTERNETU ORAZ OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, PRACA W ZESPOLE, WYSOKA PRECYZJA I DOKŁADNOŚĆ W WYKONYWANIU ZADAŃ,, MIN. ROCZNE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, PREFEROWANE: ZWIĄZANE Z UDZIELANIEM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH LUB STOSOWANIEM USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ALBO ZWIĄZANE ZE STOSOWANIEM INNYCH FORM PRAWNYCH, PREFEROWANE UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE SPORZĄDZANIA PISM PROCESOWYCH, DOKONYWANIA WYKŁADNI PRZEPISÓW ORAZ TWORZENIA AKTÓW NORMATYWNYCH;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL kadry (at) pum.edu.pl
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Odpowiedzialność za prowadzoną zmianę, motywowanie zespołu, przyjmowanie dostaw, praca zgodna z procedurami i standardami firmowymi, dbanie o czystość w miejscu pracy, monitorowanie wykonania grafiku pracy.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
tankowanie paliwa do pojazdów silnikowych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Gniew (pomorskie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Podzamek (dolnośląskie)