STARSZY ANALITYK BIZNESOWY Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: STARSZY ANALITYK BIZNESOWY
Wynagrodzenie: od 13 500 PLN
Zakres obowiązków: Definicja i tworzenie/analiza wymagań biznesowych oraz specyfikacji funkcjonalnych w bliskiej współpracy z funkcjami biznesowym, innymi grupami w Treasury IT oraz innymi działami zaangażowanymi w projekty.Tworzenie i wykonanie testów dla nowych rozwiązań oraz definicja danych testowych we współpracy z resztą zespołu projektowego. Wsparcie procesu definiowania planów testów akceptacyjnych, ich wykonanie i/lub koordynacja z użytkownikami podczas akceptacji.Wsparcie techniczne i funkcjonalne nowych i istniejących rozwiązań w systemach produkcyjnych.Efektywna komunikacja z klientem celem właściwej identyfikacji potrzeb i analizy rozwiązań. Właściwy dobór języka komunikacji w zależności od sytuacji. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę o ile nie są sprzeczne z prawem i umową o pracę.
Data publikacji: 2018-05-14
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Definicja i tworzenie/analiza wymagań biznesowych oraz specyfikacji funkcjonalnych w bliskiej współpracy z funkcjami biznesowym, innymi grupami w Treasury IT oraz innymi działami zaangażowanymi w projekty.Tworzenie i wykonanie testów dla nowych rozwiązań oraz definicja danych testowych we współpracy z resztą zespołu projektowego. Wsparcie procesu definiowania planów testów akceptacyjnych, ich wykonanie i/lub koordynacja z użytkownikami podczas akceptacji.Wsparcie techniczne i funkcjonalne nowych i istniejących rozwiązań w systemach produkcyjnych.Efektywna komunikacja z klientem celem właściwej identyfikacji potrzeb i analizy rozwiązań. Właściwy dobór języka komunikacji w zależności od sytuacji. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę o ile nie są sprzeczne z prawem i umową o pracę.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 13 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 13500 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STARSZY ANALITYK BIZNESOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: analityk biznesowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 13 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Analityk biznesowy (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie WYŻSZE KAŻDE2 staż pracy MINIMUM 5 LAT DOŚWIADCZENIA W BAKONOWOŚCI3) umiejętność specjalność- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w sektorze bankowym (finansowa analiza biznesowa) z uwzględnieniem implementacji wymagań regulacyjnych - Znajomość SDCL.- Umiejętność pracy w projektach AGILE. - Znajomość narzędzi AXIOM, OBIEE, CMS, Jira, MC Project.- Znajomość programów HP ALM QC, Jira, E-room, - Znajomość baz danych PL SQL Developer.- Znajomość zasad oraz metodyk zarządzania ryzykiem kredytowym. - Znajomość metodyk tworzenia oprogramowania.4) inne (wpisać jakie) BIEGŁA ZAJOMOŚĆ JĘZYIKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE ZE WZGLĘDU NA MIĘDZYNARODOWY CHARAKTER PRACY. Znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Profil działalności pracodawcy:
RP.II.411-123/08skan uchwały spółki o zmianie adresu - przy ofpr/17/4993
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk biznesowy
Data dodania oferty pracy: 14.05.2018
Oferta pracy ważna do: 04.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na magazynie , dotowarowanie produkcji
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. W WARSZAWIE - 2017-10-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem osób korzystających z basenów, dbanie o powierzony sprzęt ratowniczy.Praca na umowę zlecenie, 168 godzin pracy w miesiącu; dyspozycyjnosc w godz. 5:40-23:30. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i zarządzanie międzynarodowym programem obsługi klienta, zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi klienta, przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi klienta w Amrest Sp. z o.o.
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa oraz eksploatacja maszyn zbrojarskich (giętarki, nożyce), wykonywanie zbrojenia, wbudowywanie go i prefabrykowanie elemntów zbrojenia, prace ciesielskie przy skladaniu i rozbieraniu form, obróbka betonu zarówno ręczna jak i za pomocą maszyn, tworzenie elementów żelbetonowych dróg, mostów, budowli melioracyjnych
P.H.U. MM IZABELLA RADUSZKIEWICZ - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
II profil
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zabrze (śląskie)
Praca w siedzibie firmy oraz w sytuacjach koniecznych w jednej z placówek firmy.1) przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, 2) bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, 3) sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy i inne zadania wynikające z zakresu obowiązków dot. pracowników służby BPH.
FIRMA ROGALA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Bobowa (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Warszawa (mazowieckie)
Ręczny załadunek i rozładunek towarów, przygotowywanie i komisjonowanie towarów w oparciu o ustalone dokumenty, kontrola wydawanych dokumnetów, obsługa wózków widłowych, odpowiedzialność za prawidłowe przyjęcie i wydanie towaru zgodnie z ustaloną dokumentacją. dwie zmiany 6-14-22, umowa na czas określony, praca na 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych dla każdego pracownikaopracowywanie analiz, statystyk dot. zatrudnieniaewidencjonowanie czasu pracy pracownikówprzygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniemnadzór nad dopilnowaniem terminów badań wstępnych, okresowych itp.naliczanie wynagrodzń i sporządzanie listy płacrozliczenia z ZUSprowadzenie archiwum zakładowegoopisywanie faktur i rachunkówwspółpraca z administratorem budynkuopisywanie faktur i rachunkówwspółpraca z administratorem budybnkuprowadzenie zamówień publicznychtygodniowy wymiar czasu pracy - 37:55 od poniedziałku do piątku w godz. 7:25 - 15:00wynagrodzenie do uzgodnienia
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna - 2018-02-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca w dziale piekarniczym lub mięsnym
EMKO Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Zbiersk-Cukrownia (wielkopolskie)
obsługa bieżąca klientów, przyjmowanie towarów i jego rozkładanie na półkach, kompletowanie towaru
"SEWERA POLSKA CHEMIA" Ireneusz Wolak - 2016-05-04 - Sosnowiec (śląskie)
obróbka okien, drzwi, malowanie, cekolowanie
GOŚ-BUD USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE MAŁGORZATA PONIKOWSKA - 2016-03-30 - Prabuty (pomorskie)
Organizuje i przewodzi projektem oraz zespołem projektowym (planuje i zarządza zasobami projektu, ustala priorytety, koordynuje współpracę z klientem); -zarządza współpracą ze wszystkimi interesariuszami projektu; zapewnia efektywne zarządzanie projektu optymalne ułożenie ról i zasobów; ustala plan projektu i zarządza jego zmianą tam gdzie konieczne; ustanawia zespół praktyk zapewniających integralność oraz wysoką jakość produktu projektu;
EPAM Systems Poland - 2017-12-14 - Gdańsk (pomorskie)
•Analizowanie wymagań biznesowych/ projektowych i dokumentowanie rezultatów •Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy • Tworzenie aplikacji/ systemów komputerowych na podstawie uprzednio udokumentowanej analizy • Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowaniadla prawidłowego ich funkcjonowania •Poprawianie błędów aplikacji/ systemów, w tym tworzenie nowych rozwiązań dla prawidłowego ich funkcjonowania •Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kraków (małopolskie)
metkowanie i układanie towaru,wprowadzanie danych do komputera
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Koniecpol (śląskie)
Administrowanie nieruchomościami gminnymi. Obsługa najemców.
Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim - 2016-12-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Strzyżenie, modelowanie, farbowanie
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Mielno (zachodniopomorskie)
Wydawanie opinii i raportów związanych z procedurami związanymi z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy. Zbieranie informacji o klientach takich jak: struktura firmy czy dane adresowane. Ustalenie właściwych właścicieli, negatywnych informacji na temat firmy czy też kierownictwa firmy weryfikacja list sankcyjnych. Weryfikacja formularzy związanych z procesem FATCA. Monitoring transakcji klienta banku pod względem nielegalnych działalności.
PwC Polska Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Gdańsk (pomorskie)
pomoc przy przygotowywaniu posiłków
FHU" u EGONA" Radosław Łoboda - 2018-07-27 - Wodzisław (świętokrzyskie)
jw.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SYRENA" - 2018-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie księgowości
SCHOLLGLAS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Sandomierz (świętokrzyskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Dokonywanie przyjęć i wydań z magazynu zgodnie z obowiązującymi procedurami, kontrola ilościowa oraz ogólna kontrola jakościowa przyjmowanych towarów do magazynu.
IWONA ADAMCZYK Firma Handlowo-Usługowa DIANA - 2018-02-09 - Tarnów (małopolskie)
prace gospodarczo-porządkowe w sprzątaniu, drobne prace remontowo-budowlane
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Żagań (lubuskie)
obsługa tokarki, frezarki
P.P.H. TEX-1 ADAM CICHOWLAZ - 2018-08-07 - Kamionka (pomorskie)
prace porządkowe, naprawcze, prace związane z obsługą gastronomiczną, pomoc w przygotowaniu imprez okolicznociowych
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Jawornik Polski (podkarpackie)
Sprzedawca. Praca w sklepie "50 STYLE".
P.P.H.U. ,,MORIS'' Piotr Gazda - 2018-04-06 - Mielec (podkarpackie)
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Miejskiego oraz spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Miejskiej, - przygotowywanie planów pracy, zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Miejskiej oraz realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy,- organizowanie spraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Miejskiego,- realizowanie zadań związanych z archiwizacją dokumentów,- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków,opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Miejskiego,- udział w organizowaniu i koordynowaniu kontroli wewnętrznych komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej,- ewidencjonowanie pieczęci i stempli w Komendzie Miejskiej
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lesznie - 2016-07-22 - Leszno (wielkopolskie)