STANOWISKO PRACY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego terenu; sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Administracyjno Techniczny; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT, PT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskiwania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; zlecanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; okresowa praca przy odbiorach na rusztowaniach, na wysokościach.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2800 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/702.html

Data publikacji: 2019-11-29

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; obsługa zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: uzyskania pozwolenia na budowę, zgłaszania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, uzyskania zgody na wejście na obcy teren, pomoc wykonawcy przy uzyskaniu zgody na zajęcie chodnika, jezdni lub innego terenu; sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Administracyjno Techniczny; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT, PT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskiwania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; zlecanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; okresowa praca przy odbiorach na rusztowaniach, na wysokościach.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2800 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/702.html

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe inżynierskie o specjalności budownictwo lub architektura; minimum 3 -letni staż pracy potwierdzający wykonywanie zadań w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji, prowadzenia książki obiektu; znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu: 1) Ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych, 2) Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i rozporządzeń wykonawczych, 3) Ustawy Prawo zamówień publicznych i rozporządzeń wykonawczych, 4) Ustawy o finansach publicznych; umiejętność sporządzania i analizowania dokumentacji technicznej oraz kosztorysowej; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: mile widziane dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej; łatwość komunikacji; odporność na stres i działanie pod presją czasu; umiejętność ustalania priorytetów; umiejętność dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: życiorys (CV); list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany 3 letni staż pracy potwierdzający wykonywanie zadań inwestycyjnych lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; lub inne dokumenty potwierdzające wykonywanie w/w zadań. kwestionariusz osobowy; oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. inwestycji i remontów w Wydziale Administracyjno - Technicznym,w terminie do dnia 13 grudnia 2019 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 02.12.2019

Oferta pracy ważna do: 13.12.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 02.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e8398e215cc68f6eb46280a05e6b0af7

Podobne oferty pracy

MAGAZYNIER- KIEROWCA - od 2 500 PLN

Wydawanie i rozwożenie materiałów budowlanych na ternie powiatu piotrkowskiego.
REM-BUD Hurtownia Materiałów Budowlanych Aleksandra Bielińska - 2019-03-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

CUKIERNIK - od 2 000 PLN

Przygotowanie ciasta, obróbka i wypiek.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Łaskarzew (mazowieckie)

MŁODSZY WYCHOWAWCA (PO STAŻU) - od 3 000 PLN

organizowanie pracy z grupą wychowanków
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Szubin (kujawsko-pomorskie)

ELEKTRYK - od 2 500 PLN

Producent oświetlenia LED poszukuje osoby na stanowisko elektryka. Wymagane uprawnienia SEP do 1kV. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia. Praca w godz. 7-15. Wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą.
Euroledlighting sp. z o.o. - 2016-08-02 - Redzikowo (pomorskie)

SPAWACZ - od 2 250 PLN

spawanie elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Wałcz (zachodniopomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2019-01-10 - Gliwice (śląskie)

KUCHARZ KUCHNI ORIENTALNEJ - do 2 600 PLN

Przygotowywanie i gotowanie potraw kuchni wietnamskiej i thaliandzkiej. UMowa o pracę na cazs okreslony. Praca na dwie zmiany: 10:00-18:00; 12:00-20:00. Prrzewidywany okres zatrudnienia: 3 lata. Oferta dostepna w w sali G
kontakt przez PUP - 2020-05-29 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS.OBSŁUGI KORESPONDENCJI - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)

STANOWISKO DS.OBSŁUGI ARCHIWUM,ZLECEŃ WEWNĘTRZNYCH I MAGAZYNU - od 1 300 PLN

I.Zakres zadań:1.podstawowe czynności z zakresu obsługi archiwum: gromadzi, klasyfikuje, oznacza i kataloguje zbiory dokumentów przekazanych do archiwum Spółdzielni, uzgadnia sposób przechowania i układu dokumentów, odszukuje potrzebne akta, zgłasza dokumenty do niszczenia po terminie ich obowiązującego przechowania, sprawuje nadzór nad porządkiem dokumentacji w archiwum,2.prowadzi gospodarkę materiałową magazynu, rozlicza i dysponuje materiałami wciągniętymi na stan magazynowy, prowadzi elektroniczny stan magazynowy,3.obsługuje zlecenia w ramach rozliczenia czasu i materiałów pracy pracowników fizycznych Spółdzielni, przypisuje materiały wydane do realizacji zleceń, 4.przyjmuje i rejestruje zgłoszenia mieszkańców w sprawach uszkodzeń, usterek, wadliwego funkcjonowania urządzeń i instalacji oraz elementów budynków,5.wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa "Przyjaźń" w Krzeszowicach - 2019-11-26 - Krzeszowice (małopolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI FUNDUSZY CELOWYCH WYDZ. FINANS-KSIĘG. ST(FP) M - 997,4 PLN

numerowanie i przygotowywanie dokumentów do zdania do archiwum Urzędu;przepisywanie zredagowanych pism;adresowanie kopert;segregowanie oraz wpinanie w odpowiednie miejsce dokumentów księgowych;zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych (ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, planem kont i polityką rachunkowości;
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

1) prowadzenie nadzoru i postepowań związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju majątku i infrastruktury gminnej,2) prowadzenie całokształtu postępowań ws. przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) nadzór z ramienia inwestora nad inwestycjami w trakcie procesu inwestycyjnego pod względem zgodności z dokumentacją projektową, kosztorysową i wydanymi pozwoleniami na budowę,c) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udziału w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) przygotowanie terenów pod budownictwo, uzgadnianie projektów uzbrojenia w infrastrukturę techniczną, przekazywanie placów budów,4) przekazywanie informacji związanej ze sprawozdawczością GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,5) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji6.przekazywanie danych niezbędnych do sporządzania raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,7.Prowadzenie spraw związanych z Gminnymi obiektami tj. ewidencja - w tym książki obiektu budowlanego dla budynków związanym z budownictwem mieszkaniowym i komunalnym wraz z budynkami towarzyszącymi, bieżąca konserwacja tych budynków,
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-04-12 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNYCH (NR 1987) - od 2 600 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych (tj. 9 placówek oświatowych,2 żłobki) oraz MGZE zgodnie z obowiązującymi przepisami:a)sporządzanie sprawozdań wymaganych przepisami prawa;b)stosowanie przyjętych zasad polityki rachunkowości;c)prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;d)okresowe ustalanie lub sprawdzanie drogą inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów;e)wycenę aktywów i pasywów oraz ustalanie wyniku finansowego;f)gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej przepisami prawa;g)bieżący nadzór nad realizaq'ą planu finansowego;h) bieżąca informacja o sytuacji finansowej;2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,3. dokonywanie wstępnej kontroli : zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,4. prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowo - księgowej,5. częściowe opracowywanie planów finansowych jednostek obsługiwanych oraz MGZE.6. częściowe przygotowywanie materiałów stanowiących podstawę naliczania dotacji dla publicznych szkół i przedszkoli prowadzonych przez osoby prawne inne niż jednostki samorządu terytorialnego lub osoby fizyczne oraz niepublicznych przedszkoli i szkół będących w ewidencji prowadzonej przez Gminę Koronowo.7. wykonywanie innych zadań powierzonych przez dyrektora MGZE, nie ujętych w powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki pracy.Informacja o warunkach pracy:1. wymiar czasu pracy: pełny etat,2. miejsce pracy: Miejsko - Gminny Zespół Edukacji w Koronowie, ul. Szosa Kotomierska 3,86-010 Koronowo.3. umowa o pracę zostanie zawarta na warunkach określonych w ustawie o pracownikach samorządowych,4. normy czasu pracy: przeciętnie 8 godzinna norma dobowa czasu pracy i przeciętnie 40 godzinna norma tygodniowa czasu pracy,5. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił więcej niż 6%.
Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie - 2020-07-16 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK MASZYN ROLNICZYCH - od 1 850 PLN

Praca w firmie produkującej maszyny rolnicze
P.P.H.U. INTER-TECH Piotr Jankowski - 2016-02-29 - Zambrów (podlaskie)

STANOWISKO DS. KADR - od 2 250 PLN

Cała treść ogłoszenia dostępna jest na stronie: https://bip-v1-files.idcom-web.pl/sites/47169/wiadomosci/477058/files/ogloszenie_o_naborze_na_stanowisko_ds_kadr.pdfOsoby zainteresowane prosimy o dostarczenie dokumentów do sekretariatu siedziby Centrum Usług Wspólnych w Tczewie lub za pośrednictwem poczty w terminie do 06.12.2019 r. na adres; Centrum Usług Wspólnych w Tczewie, ul. Kołłątaja 9, 83-110 Tczew z dopiskiem na kopercie nabór na stanowisko ds. kadr
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY MIEJSKIEJ TCZEW - 2019-11-18 - Tczew (pomorskie)

ROBOTNIK LEŚNY - od 2 250 PLN

Umiejętność pracy w lesie jako robotnik leśny lub posiadający kwalifikacje drwal-pilarz.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Jabłonka Stara (wielkopolskie)

SPAWACZ - od 2 100 PLN

spawanie konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Mysłowice (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - od 2 400 PLN

przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji
POCZTA POLSKA S.A. - 2019-09-24 - Komorniki (wielkopolskie)

KUCHARZ / KUCHARKA - od 242 PLN

pomoc kucharza
kontakt przez OHP - 2019-12-03 - Polska Cerekiew (opolskie)

REHABILITANT - od 17 PLN

Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych
DW WAM SP.ZO.O. O/WDW JURATA - 2017-03-16 - Jurata (pomorskie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - od 2 360 PLN

praca z uczniem niepełnosprawnym ruchowo
Szkoła Podstawowa w Manowie - 2019-11-29 - Manowo (zachodniopomorskie)

OPERATOR CNC - 2 800 - 3 200 PLN

Praca przy montażu ekranów akustycznych. Miejsce pracy Siechnice.Pierwsze 3 miesiące umowa zlecenie, następnie umowa o pracę.168 h parcy w miesiącu, dyspozycyjność 7-15Kontakt z pracodawcą: tel. 781 812 697 - kierownik produkcjiSala F
Przedsiębiorstwo Techniczne ENERGOPIAST Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Wrocław (dolnośląskie)

GÓRNIK - od 2 100 PLN

Burzenie kucie stropów itp.
Energomontaż Świętochłowice Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Libiąż (małopolskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA KOMUNIKACJA MIEJSKĄ I DROGAMI MIEJSKIMI - od 2 000 PLN

Szczegóły oferty: www.zuktczew.pl - Praca
Zakład Usług Komunalnych - 2016-12-02 - Tczew (pomorskie)

MANAGER - od 2 000 PLN

Rozmowy i korespondencje prowadzone w języku niemieckim. Wynagrodzenie 2 000 zł brutto/miesięcznie (+premia). Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym.
Andremax sp. z o.o. - 2017-10-10 - Andrychów (małopolskie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - od 2 400 PLN

1) prowadzi wspólnie z innymi nauczycielami zajęcia edukacyjne oraz wspólnie z innymi nauczycielami, specjalistami i wychowawcami grup wychowawczych realizuje zintegrowane działania i zajęcia określone w programie;2) prowadzi wspólnie z innymi nauczycielami, specjalistami i wychowawcami grup wychowawczych pracę wychowawczą z uczniami niepełnosprawnymi, niedostosowanymi społecznie oraz zagrożonymi niedostosowaniem społecznym;3) uczestniczy, w miarę potrzeb, w zajęciach edukacyjnych prowadzonych przez innych nauczycieli oraz w zintegrowanych działaniach i zajęciach, określonych w programie, realizowanych przez nauczycieli, specjalistów i wychowawców grup wychowawczych;
Szkoła Podstawowa Nr 7 - 2019-05-23 - Siedlce (mazowieckie)

POZOSTALI ROBOTNICY PRZYGOTOWUJĄCY DREWNO I POKREWNI - od 14,7 PLN

Przygotowywanie drewna do dalszej obróbki, ciecie drewna i zbijanie palet
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Salamony (łódzkie)