STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCHW BIURZE WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm
Stanowisko: STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCHW BIURZE WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1.dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych,2.prowadzenie ewidencji opłaty targowej oraz postępowań podatkowych w tym zakresie,3.bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4.prowadzenie akt podatników,5.współpraca z Wydziałem Komunikacji w zakresie właściwego opodatkowania podatkiem od środków transportowych,6.egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz ich analiza,7.prowadzenie postępowań podatkowych,8.sporządzanie decyzji administracyjnych,9.prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych10.zastępstwo w zakresie wystawiania zaświadczeń o figurowaniu lub nie figurowaniu w ewidencji podatkowej i wielkości gospodarstwa rolnego,11.zastępstwo w zakresie prowadzenia korespondencji departamentu,12.przygotowanie dokumentów do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Chełmie,13.uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Chełmie,14.kontrola powszechności opodatkowania, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15.terminowe i prawidłowe uzgadnianiem po stronie wymiaru konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym, 16.sporządzanie miesięcznych rejestrów wymiarowych oraz korekt,17.sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,18.sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym,19.terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,20.samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21.dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,22.przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,23.przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24.załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,25.stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,26.przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,27.ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej,28.wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,29.przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,30.przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności :a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.
Data publikacji: 2020-05-15
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych,2.prowadzenie ewidencji opłaty targowej oraz postępowań podatkowych w tym zakresie,3.bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4.prowadzenie akt podatników,5.współpraca z Wydziałem Komunikacji w zakresie właściwego opodatkowania podatkiem od środków transportowych,6.egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz ich analiza,7.prowadzenie postępowań podatkowych,8.sporządzanie decyzji administracyjnych,9.prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych10.zastępstwo w zakresie wystawiania zaświadczeń o figurowaniu lub nie figurowaniu w ewidencji podatkowej i wielkości gospodarstwa rolnego,11.zastępstwo w zakresie prowadzenia korespondencji departamentu,12.przygotowanie dokumentów do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Chełmie,13.uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Chełmie,14.kontrola powszechności opodatkowania, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15.terminowe i prawidłowe uzgadnianiem po stronie wymiaru konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym, 16.sporządzanie miesięcznych rejestrów wymiarowych oraz korekt,17.sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,18.sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym,19.terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,20.samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21.dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,22.przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,23.przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24.załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,25.stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,26.przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,27.ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej,28.wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,29.przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,30.przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności :a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCHW BIURZE WYMIARU PODATKÓW I OPŁAT LOKALNYCH W DEPARTAMENCIE FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: znajomość ustawy o samorządzie gminnym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3: znajomość przepisów prawa podatkowego
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5: znajomość obsługi systemów podatkowych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7: Umiejętność interpretacji przepisów prawnych
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. wymiaru podatku od środków transportowych w Biurze Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65.WOA-I.2110. 44 .20201.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie, lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie,6) doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,2) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,3) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,4) znajomość przepisów prawa podatkowego,5) znajomość obsługi systemów podatkowych,6) umiejętność interpretacji przepisów prawnych,7) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,8) umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.dokonywanie wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od środków transportowych od osób prawnych i osób fizycznych,2.prowadzenie ewidencji opłaty targowej oraz postępowań podatkowych w tym zakresie,3.bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4.prowadzenie akt podatników,5.współpraca z Wydziałem Komunikacji w zakresie właściwego opodatkowania podatkiem od środków transportowych,6.egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz ich analiza,7.prowadzenie postępowań podatkowych,8.sporządzanie decyzji administracyjnych,9.prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych10.zastępstwo w zakresie wystawiania zaświadczeń o figurowaniu lub nie figurowaniu w ewidencji podatkowej i wielkości gospodarstwa rolnego,11.zastępstwo w zakresie prowadzenia korespondencji departamentu,12.przygotowanie dokumentów do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Chełmie,13.uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Chełmie,14.kontrola powszechności opodatkowania, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,15.terminowe i prawidłowe uzgadnianiem po stronie wymiaru konta 221 Należności z tytułu dochodów budżetowych obrotów kont szczegółowych z obrotami na koncie analitycznym, 16.sporządzanie miesięcznych rejestrów wymiarowych oraz korekt,17.sporządzanie danych do celów sprawozdawczości,18.sprawdzanie dokumentów pod względem formalno rachunkowym,19.terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów,20.samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,21.dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,22.przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,23.przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat,24.załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,25.stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,26.przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,27.ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej,28.wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,29.przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,30.przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu w szczególności :a)regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełma,b)instrukcji obiegu dowodów księgowych,c)regulaminu pracy,d)instrukcji kancelaryjnej.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,60 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,14)dokumenty poświadczające co najmniej 6-miesięczny staż pracy.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wymiaru podatku od środków transportowych w Biurze Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 25 maja 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru podatku od środków transportowych w Biurze Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 14 maja 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-05-14KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. wymiaru podatku od środków transportowych w Biurze Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych w Departamencie Finansów w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia14 maja 2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//stanowisko_ds._wymiaru_podatku_od_sr._trans..pdf
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm
danePracodawcy_nip: 5630016442
danePracodawcy_regon: 000594100
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub świadectwo szkolne),4)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem,14)dokumenty poświadczające co najmniej 6-miesięczny staż pracy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Chełm
danePracodawcy_kodPowiatu: 0662
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Chełm
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 65
Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 15.05.2020
Oferta pracy ważna do: 25.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3d7c86b7e912b41f2f32d6ea3cb6f045
Podobne oferty pracy
praca administracyjna, wydawanie decyzji, kosztorysowanie, współpraca z innymi instytucjami
Urząd Gminy Warnice - 2017-03-09 - Warnice (zachodniopomorskie)
przygotowywanie metalowych elementów pod malowanie
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "POLINEUSZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przewóz towarów, załadunek, rozładunek, zabezpieczanie towaru, kontakt z klientami zagranicznymi, praca na ternie UE,
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Tychy (śląskie)
Prace spawalnicze (łączenie małych elementów metalowych). Obsługa maszyn i urządzeń ślusarskich. Drobne prace ślusarskie.
METAL - SPECTRUM Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Ulesie (dolnośląskie)
Praca przy murowaniu ścian nośnych oraz działowych z pustaków SILKA.Kontakt TEL. 782-608-406, e-mail: jwidawski (at) falcon.net.pl
Falcon Jonatan Widawski - 2020-07-10 - Tczew (pomorskie)
wyksz. lub średnie, doś. mile widzione, kursy spec., prof. II
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Raszków (wielkopolskie)
1)komunikacja społeczna i public relations,2)prowadzenie oficjalnych profili na portalach społecznościowych,3)współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji przedsięwzięć mających na celu prowadzenie działań marketingowych,4)współpraca z Departamentem Promocji i Kultury dotyczącej promocji Miasta Chełm,5)współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami.
Urząd Miasta Chełm - 2019-05-31 - Chełm (lubelskie)
Realizacja spotkań umawionych przez dział CALL CENTER
PROGRESS ACTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prace pomocnicze
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Jarosław Iżbicki - 2016-08-23 - Grajewo (podlaskie)
sprzatanie budynku cynkowni
Firma Usługowo-Organizacyjna LEDAR Dariusz Leman - 2017-10-30 - Radomsko (łódzkie)
Wykonywanie wszelkich robót remontowo - budowlanych. Do głównych obowiązków osoby należy: wszelkie roboty ciesielskie, montażowe, rozbiórkowe, murowanie, tynkowanie.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Stosowanie się do ścisłych wytycznych, kultura osobista i schludny wygląd, zaangażowanie w pracę, mobilność na terenie Sopotu, sprzątanie klatek w kamienicach, sprzątanie posesji, dbanie o wizerunek firmy i dobre relacje z mieszkańcami.
Sara Monkiewicz Clean-Art - 2016-09-16 - Sopot (pomorskie)
oobsługa kasy fiskalnej, ometkowanie twaru, zamawianie towaru. Praca pomiedzy 6.30 a 20.30 154 godziny w miesiącu.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Oleśnica (dolnośląskie)
warsztatowy montaż konstrukcji na podstawie dokumentacji technicznej
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "EWIMAR" Marian Hulbój - 2019-08-01 - Sosnowiec (śląskie)
ochrona mienia, praca w Bytomiu (teren byłej kopalni Rozbark)
KALEXIM Sp. z o.o. - 2019-08-22 - Bytom (śląskie)
ZDEJMOWANIE WYROBÓW PO SUSZARNI, WYKAŃCZANIE WYROBÓW.
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2020-04-07 - Łubiana (pomorskie)
jw.
Poczta Polska S.A. - 2018-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT); współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; przygotowanie wniosków do WPI i WPF; przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; praca na wysokości powyżej 3 m.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 1400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do ogłoszenia o naborze: http://bip.um.slupsk.pl/praca/650.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-03-28 - Słupsk (pomorskie)
Nauczanie historii. Praca na pół etatu. Zatrudnienie od 01.09.2018r., w wymiarze 9/18 godzin tygodniowo.
Samorządowa Szkoła Podstawowa im. Jakuba Wejhera w Górze - 2018-07-04 - Góra (pomorskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-11-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dot. przyjmowania odpadów, obsługa klienta punktu PSZOK - udzielanie informacji, wskazywanie pojemników, weryfikacja dostarczonych odpadów zgodnie z obowiązującym regulaminem PSZOK, komputerowe rozliczanie, wypełnianie oraz wydruk odpowiednich dokumentów dot. zadań w zakresie realizacji usług, prace związane z przygotowywaniem odpadów zbieranych w PSZOK, prace porządkowe polegające na zamiataniu i grabieniu terenu PSZOK
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
kontrola jakości i ilości towaru, dokonywanie inwentaryzacji towaru
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Wolica (mazowieckie)
obsługa magazynu butli gazowych z wykorzystaniem wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Płońsk (mazowieckie)
Pomoc hydraulika. Miejsce pracy - Elbląg, czasem Gdańsk z zapewnieniem dojazdu. Wynagrodzenie od 2000 netto uzależnione od umiejętności
Wojciech Anikiej AW-SERWIS - 2016-11-14 - Kamiennik Wielki (warmińsko-mazurskie)
wycinanie płyt, oklejanie na okleiniarce, pucowanie, czyszczenie bączkiem
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Grzebień (łódzkie)
....
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Gozdów (wielkopolskie)
wybieranie wariantów produktów lub usług, prezentowanie oferty, doradzanie klientowi, analizowanie potrzeb klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Biała Podlaska (lubelskie)
Praca jako operator koparki jednonaczyniowej przy robotach budowlanych - drogowych:- roboty ziemne, korytowanie- podbudowy- plantowanie poboczy- roboty melioracyjneKontakt tel. 602-242-608, e-mail: teleelektronika (at) gmail.com
TELEELEKTRONIKA - Bogusław Pszczoła - 2018-11-07 - Cieplewo (pomorskie)
Obsługa pakietu Office i Adobe Photoshop. Umowa na okres próbny - 1 miesiąc. Termin rozpoczęcia pracy od 01.03.2018r.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2018-01-31 - Piła (wielkopolskie)