STANOWISKO DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PORZĄDKU I ZIELENI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Pewne i sprawdzone producent placów zabaw.

Stanowisko: STANOWISKO DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PORZĄDKU I ZIELENI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1)Wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i pokrewnych ustaw.2)monitorowanie zadań z zakresu porządku, czystości i zieleni przy współpracy ze Strażą Miejską oraz inicjowanie działań mających na celu zapewnienie porządku i estetycznego wyglądu Miasta.3)Przygotowanie, realizacja, rozliczenie finansowe i rzeczowe oraz bezpośredni nadzór nad realizacją zadań związanych z:- utrzymaniem zieleni na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;- utrzymaniem czystości i porządku na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;- utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych.4)Ewidencjonowanie terenów wskazanych przez Wydział merytoryczny, w celu bieżącego utrzymania czystości.5)Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń do gromadzenia, usuwania oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych.6)ustalanie sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób miasta Chełm,7)Likwidacja nielegalnych wysypisk przy współpracy ze Strażą Miejską.8)Badania i analizy w zakresie jakości świadczonych usług komunalnych.9)Wyjaśnienia, interpelacje, opinie, akty prawne dotyczące zagadnień z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminach, bieżących remontów obiektów i urządzeń komunalnych oraz eksploatacji terenów zieleni miejskiej.10)Współdziałanie z Wydziałem merytorycznym w zakresie wspólnych zadań tj. gospodarki odpadami, ochroną przyrody itp.11)Współpraca z właściwymi organami w zakresie poprawy sytuacji porządkowo-sanitarne (Powiatowa Inspekcja Sanitarna, Nadzór budowlany itp.)12) Ochrona terenów zieleni, zadrzewień, parków.13)Opracowywanie programów rozwoju i utrzymania małej architektury miejskiej (ogródki jordanowskie, palce zabaw, parki itp.).14)Ochrona pomników i tablic pamiątkowych usytuowanych na terenie Miasta Chełm.15)Współpraca przy organizowaniu okolicznościowych imprez sportowo-artystycznych na terenie Miasta Chełm w zakresie utrzymania czystości i porządku.16)Współpraca z Departamentem Promocji i Kultury przy organizowaniu i oprawie technicznej corocznych świąt państwowych i kościelnych.17) Zlecanie podmiotom zewnętrznym świadczenia usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości, zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury.18) Nadzorowanie i monitorowanie realizacji przekazanych zadań oraz ich finansowe rozliczanie.19) Dokonywanie kontroli w zakresie utrzymania czystości, terenów zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.20)samokontrola na stanowisku pracy,21)wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Data publikacji: 2020-03-10

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)Wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i pokrewnych ustaw.2)monitorowanie zadań z zakresu porządku, czystości i zieleni przy współpracy ze Strażą Miejską oraz inicjowanie działań mających na celu zapewnienie porządku i estetycznego wyglądu Miasta.3)Przygotowanie, realizacja, rozliczenie finansowe i rzeczowe oraz bezpośredni nadzór nad realizacją zadań związanych z:- utrzymaniem zieleni na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;- utrzymaniem czystości i porządku na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;- utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych.4)Ewidencjonowanie terenów wskazanych przez Wydział merytoryczny, w celu bieżącego utrzymania czystości.5)Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń do gromadzenia, usuwania oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych.6)ustalanie sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób miasta Chełm,7)Likwidacja nielegalnych wysypisk przy współpracy ze Strażą Miejską.8)Badania i analizy w zakresie jakości świadczonych usług komunalnych.9)Wyjaśnienia, interpelacje, opinie, akty prawne dotyczące zagadnień z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminach, bieżących remontów obiektów i urządzeń komunalnych oraz eksploatacji terenów zieleni miejskiej.10)Współdziałanie z Wydziałem merytorycznym w zakresie wspólnych zadań tj. gospodarki odpadami, ochroną przyrody itp.11)Współpraca z właściwymi organami w zakresie poprawy sytuacji porządkowo-sanitarne (Powiatowa Inspekcja Sanitarna, Nadzór budowlany itp.)12) Ochrona terenów zieleni, zadrzewień, parków.13)Opracowywanie programów rozwoju i utrzymania małej architektury miejskiej (ogródki jordanowskie, palce zabaw, parki itp.).14)Ochrona pomników i tablic pamiątkowych usytuowanych na terenie Miasta Chełm.15)Współpraca przy organizowaniu okolicznościowych imprez sportowo-artystycznych na terenie Miasta Chełm w zakresie utrzymania czystości i porządku.16)Współpraca z Departamentem Promocji i Kultury przy organizowaniu i oprawie technicznej corocznych świąt państwowych i kościelnych.17) Zlecanie podmiotom zewnętrznym świadczenia usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości, zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury.18) Nadzorowanie i monitorowanie realizacji przekazanych zadań oraz ich finansowe rozliczanie.19) Dokonywanie kontroli w zakresie utrzymania czystości, terenów zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.20)samokontrola na stanowisku pracy,21)wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PORZĄDKU I ZIELENI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budowlane lub drogowe

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji lub techniczne

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, staranność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdyscyplinowanie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
ukończone kursy i szkolenia z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, zagospodarowania terenów zielonych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
znajomość przepisów dotyczących gospodarki komunalnej, prawa ochrony środowiska, prawa budowlanego, ustawy o odpadach itp.

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6: znajomość ustawy o samorządzie powiatowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
praktyka na stanowiskach związanych z ochroną środowiska i gospodarka komunalną

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8: znajomość przepisów gminnych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9:
biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: znajomość Ustawy o pracownikach samorządowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11: znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WOA-I.2110.20.20201)Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe na kierunku technicznym: budowlanym lub drogowym.2. Wymagania dodatkowe:1) studia podyplomowe lub szkolenia w zakresie administracji lub techniczne lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,2) znajomość ustawy o samorządzie gminnym,3) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,4) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,5) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,6) ukończone kursy i szkolenia z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami, zagospodarowania terenów zielonych, znajomość przepisów dotyczących gospodarki komunalnej, prawa ochrony środowiska, prawa budowlanego, ustawy o odpadach itp.,7) praktyka na stanowiskach związanych z ochroną środowiska i gospodarka komunalną, znajomość przepisów gminnych,8) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,9) systematyczność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, staranność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1)Wykonywanie zadań wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i pokrewnych ustaw.2)monitorowanie zadań z zakresu porządku, czystości i zieleni przy współpracy ze Strażą Miejską oraz inicjowanie działań mających na celu zapewnienie porządku i estetycznego wyglądu Miasta.3)Przygotowanie, realizacja, rozliczenie finansowe i rzeczowe oraz bezpośredni nadzór nad realizacją zadań związanych z:- utrzymaniem zieleni na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;- utrzymaniem czystości i porządku na terenie Miasta Chełm w tym w pasach drogowych;- utrzymaniem sieci kanalizacji deszczowej w pasach drogowych.4)Ewidencjonowanie terenów wskazanych przez Wydział merytoryczny, w celu bieżącego utrzymania czystości.5)Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń do gromadzenia, usuwania oraz unieszkodliwiania odpadów komunalnych.6)ustalanie sposobu zarządzania lokalami i budynkami stanowiącymi mieszkaniowy zasób miasta Chełm,7)Likwidacja nielegalnych wysypisk przy współpracy ze Strażą Miejską.8)Badania i analizy w zakresie jakości świadczonych usług komunalnych.9)Wyjaśnienia, interpelacje, opinie, akty prawne dotyczące zagadnień z zakresu utrzymania czystości i porządku w gminach, bieżących remontów obiektów i urządzeń komunalnych oraz eksploatacji terenów zieleni miejskiej.10)Współdziałanie z Wydziałem merytorycznym w zakresie wspólnych zadań tj. gospodarki odpadami, ochroną przyrody itp.11)Współpraca z właściwymi organami w zakresie poprawy sytuacji porządkowo-sanitarne (Powiatowa Inspekcja Sanitarna, Nadzór budowlany itp.)12) Ochrona terenów zieleni, zadrzewień, parków.13)Opracowywanie programów rozwoju i utrzymania małej architektury miejskiej (ogródki jordanowskie, palce zabaw, parki itp.).14)Ochrona pomników i tablic pamiątkowych usytuowanych na terenie Miasta Chełm.15)Współpraca przy organizowaniu okolicznościowych imprez sportowo-artystycznych na terenie Miasta Chełm w zakresie utrzymania czystości i porządku.16)Współpraca z Departamentem Promocji i Kultury przy organizowaniu i oprawie technicznej corocznych świąt państwowych i kościelnych.17) Zlecanie podmiotom zewnętrznym świadczenia usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości, zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury.18) Nadzorowanie i monitorowanie realizacji przekazanych zadań oraz ich finansowe rozliczanie.19) Dokonywanie kontroli w zakresie utrzymania czystości, terenów zieleni miejskiej oraz utrzymania małej architektury jako jednego z mechanizmów kontroli zarządczej.20)samokontrola na stanowisku pracy,21)wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych.4. Warunki pracy na stanowisku:1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,56 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. utrzymania czystości, porządku i zieleni w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 19 marca 2020 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. utrzymania czystości, porządku i zieleni w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 marca 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn.zm.).Chełm, dnia 2020-03-09KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. utrzymania czystości, porządku i zieleni w Urzędzie Miasta Chełm w Wydziale Infrastruktury Komunalnej w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszone dnia 09-03-2020 r. prowadzone przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//120.pdf

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 10.03.2020

Oferta pracy ważna do: 19.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c24d7d3b20c5bad83479099e7563e4e8

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. GEODEZJI I KARTOGRAFII W WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I KATASTRU - od 2 250 PLN

wprowadzanie zmian do ewidencji gruntów i budynków, gleboznawcza klasyfikacja gruntów i aktualizacja użytków gruntowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych, udzielanie informacji i obsługa interesantów, wydawanie wyrysów i wypisów oraz innycvh danych z ewidencji gruntów
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2019-03-29 - Opole Lubelskie (lubelskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 2271) - od 2 250 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze (brak windy), - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-04-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA KAT. C - 2 500 - 3 000 PLN

Przewóz rzeczy
Przedsiębiorstwo "IMPULS" Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Zawiercie (śląskie)

OGRODNIK - 2 500 - 3 000 PLN

Uprawa i pielęgnacja roślin ozdobnych i owocowych (prowadzenie produkcji roślinnej, kontrola jakości roślin, pielęgnacja, zabiegi ochronne. Wykształcenie min. średnie ogrodnictwo lub architektura terenów zieleni, 5 lat doświadczenia zawodowego, wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu ogrodnictwa i/lub architektury terenów zieleni, prawo jazdy kat. B mile widziane.
DENDROM Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Reda (pomorskie)

STANOWISKO DS. PROJEKTOWANIA I WYKONYWANIA PROJEKTÓW WG WYTYCZNYCH - od 2 800 PLN

projektowanie, wykonywanie elementów maszyn drogowych wg wytycznych
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Wysogotowo (wielkopolskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY - od 2 250 PLN

-przyjmowanie towarów do magazynu, -układanie towaru w magazynie, -dbanie o porządek i czystość w magazynie.
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 2 250 PLN

sprzedaż odzieży, obsługa kasy fiskalnej, terminala płatniczego
Przedsiębiorstwo Handlowe "BARCEL" s.c. Lis Marianna & Nitecki Bartłomiej - 2019-09-26 - Złotoryja (dolnośląskie)

HYDRAULIK - od 2 000 PLN

Prace budowlane, kucie, montaż, instalacje wodno - kanalizacyjne.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Raków (świętokrzyskie)

OPERATOR LINII DO PRODUKCJI WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 000 PLN

Obsługa linii produkcyjnej, pakowanie
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Grójec (mazowieckie)

POŚREDNIK FINANSOWY - 997,4 PLN

wg programu stażu, fundusze unijne PO WER
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Łask (łódzkie)

OPERATOR MYJKI WYSOKOCIŚNIENIOWEJ - od 2 000 PLN

Przygotowanie auta do mycia, spłukanie auta z brudu myjką ciśnieniową, obsługa klienta, pranie tapicerki
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Łobżenica (wielkopolskie)

WYKŁADANIE TOWARU - do 15 PLN

Wykładanie towaru, prace porządkowe na działach.
kontakt przez OHP - 2018-08-10 - Żory (śląskie)

FLORYSTA - 997,4 PLN

1. Przygotowanie stanowiska pracy.2. Czyszczenie kwiatów ciętych.3. Pielęgnacja kwiatów doniczkowych.4. Nauka o pielęgnacji kwiatów.5. Układanie bukietów i kompozycji.6. Ubieranie kwiatów doniczkowych i prezentów.7. Nauka na kasie fiskalnej.8. Obsługa terminalu.9. Przyjmowanie zamówień.10. Zachowanie czystości w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Sierakowice (pomorskie)

STANOWISKO DS. KSIEGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - od 2 000 PLN

- Prowadzenie ewidencji wydatków ,- Rozliczanie list świadczeniobiorców,- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych,- Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych,- Prowadzenie spraw kadrowych,Kontakt:- telefon: 58 683 90 89- E-mail: gops (at) pszczolki.plTERMIN SKŁADANIA APLIKACJI - 26.02.2016r.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PSZCZÓŁKACH - 2016-02-17 - Pszczółki (pomorskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami rozdziału przesyłek zwykłych na rejony doręczeń i inne
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. INFORMACJI I WYREJESTROWAŃ WYDZ. EWID. I ŚWIADCZEŃ ST(FP) K - 997,4 PLN

zapoznanie się z przepisami prawa;zakładanie teczek aktami osobom zarejestrowanym;przekazywanie dokumentacji osób bezrobotnych do Składnicy Akt;pobieranie teczek potrzebnych pracownikom do weryfikacji dokumentów, w celu przeniesienia rejestracji osoby bezrobotnej do innego urzędu w związku ze zmianą zameldowania;wysyłanie decyzji osobom zarejestrowanym;układanie i archiwizowanie oświadczeń z kontami bankowymi osób bezrobotnych;wysyłanie pism do WUP, PUP, innych instytucji oraz osób bezrobotnych;przygotowywanie projektów pism;kserowanie dokumentów;kopertowanie dokumentów, adresowanie i przekazywanie do wysłania.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS W ŚWIECIU (NR 1173) - od 2 600 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-03-25 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

PIASKARZ- MALARZ - 2 000 - 3 000 PLN

Przygotowywanie, piaskowanie, malowanie powierzchni stalowych.
Zakład Usług Technicznych ROY - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - od 2 000 PLN

nawiązywanie kontaktów handlowych, kompletowanie dokumentów kontraktowych w języku tureckim i angielskim, prowadzenie rozmów handlowych i zawieranie umów w języku angielskim i tureckim;wymagania:wykształcenie wyższe, łatwość nawiązywania kontaktów, kultura osobista, prawo jazdy kat. B, doświadczenie w marketingu i kontaktach z klientami korporacyjnymi, znajomość języka angielskiego i tureckiego w stopniu biegłym;
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. LASEROTERAPII - od 2 100 PLN

wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

- sprzedaż towarów handlowychRPO WD dla osób po 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Strzelin (dolnośląskie)

PORTIER - od 2 000 PLN

pinowanie obiektu oraz prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR SKRAWAREK DREWNA - od 2 250 PLN

operator - obsługa skrawarki, przygotowywanie materiału do skrawania, sortowanie towaru
EUROSHPON ENERGY SP z.o.o - 2019-11-22 - Mościce (lubuskie)

KIEROWCA DO PRZEPROWADZEK - TRAGARZ - od 4 600 PLN

Kierowanie pojazdem, załadunek i rozładunek - praca fizyczna.
KING-TRANS S.C. PAWEŁ SEWERYN, KRZYSZTOF WIEJ - 2019-03-19 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO - od 3 000 PLN

Więcej informacji: http://biuletyn.gostyn.pl/oferta-pracy/10202/stanowisko-ds-planowania-przestrzennego
Urząd Miejski w Gostyniu - 2018-09-04 - Gostyń (wielkopolskie)

OPERATOR CIĄGNIKA - od 2 344 PLN

PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE ZEWNĘTRZNYM PARKU LOGISTYCZNEGOOBSŁUGA CIĄGNIKA
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-22 - Konin (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. INWESTYCJI - 2 000 - 3 000 PLN

Więcej informacji pod adresem: http://biuletyn.gostyn.pl/
Urząd Miejski w Gostyniu - 2016-03-31 - Gostyń (wielkopolskie)