STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Żary oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.

Data publikacji: 2018-04-19

Lokalizacja: Żary (lubuskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lotników 1A, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godzinach 07:00-15:00.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka, prawo) oraz minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi. Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu Ms Office, znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, o ubezpieczeniu zdrowotnym, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, komunikatywność, rzetelność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, odporność na stres.

Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Adres pracodawcy:
Kupiecka 65, 65-427 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV i list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Złożenie CV i dokumentów aplikacyjnych u pracodawcy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Kupiecka

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: ZUS

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.04.2018

Data dodania oferty pracy: 18.04.2018

Oferta pracy ważna do: 07.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ - 997,4 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Bychawa (lubelskie)

MONTER KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH - od 2 100 PLN

montaż konstrukcji stalowych, analiza rysunków roboczych, przygotowanie elementów konstrukcji stalowej, montowanie elementów za pomocą spawania
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Częstochowa (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI MAJĄTKOWEJ, INWESTYCYJNEJ I ZAANGAŻOWANIA ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH W REFERACIE WYDATKÓW W WYDZIALE KSIĘGOWOŚCI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: do zadań pracownika na danym stanowisku należeć będzie prowadzenie: ewidencji księgowej wartości niematerialnych i prawnych, rzeczowych aktywów trwałych oraz obsługi administracyjno - biurowej Wydziału Księgowości.Ważniejsze zadania: prowadzenie obsługi księgowej środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych; prowadzenie ewidencji analitycznej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, gruntów przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom zgodnie z obowiązującymi zapisami ustawy o rachunkowości; sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta, przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom i nakładów inwestycyjnych; prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, gruntów stanowiących własność miasta przekazanych w użytkowanie wieczyste innym podmiotom w układzie PKD i zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (KŚT) wg grup, podgrup i rodzajów; prowadzenie tabeli umorzeniowej środków trwałych zgodnie z obowiązującymi stawkami amortyzacyjnymi oraz zgodnie z przyjętymi Zasadami (polityką) Rachunkowości; prowadzenie ewidencji analitycznej nakładów w ramach inwestycji prowadzonych przez wydziały Urzędu Miejskiego; rozliczanie inwestycji zakończonych; rozliczanie inwentaryzacji i środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych w budowie (inwestycje); prowadzenie ewidencji pozabilansowej środków trwałych stanowjących własność Skarbu Państwa; prowadzenie ewidencji wzajemnych rozliczeń w zakresie funduszu jednostki; sprawdzanie na bieżąco kart drogowych samochodów służbowych; rozliczanie inwentaryzacji paliwa samochodów służbowych Urzędu Miejskiego; obsługa sekretariatu Wydziału Księgowości; prowadzenie Centralnego Rejestru Faktur w zakresie zakupu towarów i usług realizowanych przez wydziały Urzędu Miejskiego.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-09 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - 2 500 - 3 000 PLN

prowadzenie spraw kadrowo-płacowych w firmie
"Kalmar" sp. z o.o. - 2016-09-29 - Paszyn (małopolskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA ANGIELSKIEGO - 2 000 - 3 200 PLN

nauczanie języka angielskiego
Szkoła Języków Obcych "GREEN SCHOOL" Agnieszka Worwąg - 2015-12-16 - Kłobuck (śląskie)

STYLISTKA PAZNOKCI - od 2 000 PLN

- Założenie tipsa, żelowanie naturalnej płytki, manicure klasyczny, biologiczny.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 1 miesiąc Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-14:00 lub 12:00:20:00 + soboty w godzinach 8:00-15:00 według grafiku. Wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętnośći założenie tipsa, żelowanie naturalnej płytki, manicure klasyczny, biologiczny. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 512-438-000) w godzinach: 8:00-16:00
P.U.H. "MARIROZA" MARIOLA KALIS - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)

POMOCNIK ELEKTRYKA - od 2 300 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

sprzątanie hal produkcyjnych i magazynowych
VIPERA COSMETICS Ryszard Wrzesiński - 2016-04-21 - Piaseczno (mazowieckie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 1 850 PLN

Naprawa samochodów osobowych i dostawczych, praca w godz. 8-16
AUTO-MACH s.c - 2016-06-07 - Opole (opolskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 300 PLN

transport ładunków na terenie Europy
Transport - Stanisław Polak - 2017-02-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

WULKANIZATOR - od 2 000 PLN

Wymiana i naprawa ogumienia w pojazdach samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Wyszków (mazowieckie)

SPAWACZ - od 2 500 PLN

spawanie MAG, stolików,krzeseł szkolnych i biurowych,mebli metalowych - zgodnie z rysunkiem technicznym.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Czarna Wieś (śląskie)

TOKARZ - od 2 600 PLN

SAMODZIELNE WYKONYWANIE PRÓBEK DO BADAŃ Z ZASTOSOWANIEM METOD: CIĘCIA NA PILE, TOCZENIA, FREZOWANIA, WIERCENIA, SZLIFOWANIA PRÓBEK.
ZAKŁAD METALURGICZNY "WSK RZESZÓW" SP. Z O.O. - 2018-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)

ŚLUSARZ - od 3 200 PLN

przygotowanie elementów stalowych
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

PRAKTYKANT W SEKCJI OPERACYJNEJ OT OLSZTYN - nieodpłatny

- zapoznanie się z obiegiem dokumentów w ARR oraz z mechanizmami realizowanymi przez Sekcję Operacyjną;- obsługa korespondencji;- segregacja i archiwizacja dokumentacji;- sprawdzanie poprawności wystawionych dokumentów;- wprowadzanie danych do systemu informatycznego;- obsługa beneficjentów.
Agencja Rynku Rolnego - 2017-04-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 4 927,17 PLN

kompleksowa obsługa postępowań związanych z zamówieniami publicznymi z uwzględnieniem wymagań wynikających z dofinansowania UE obejmująca m.in.: przygotowanie dokumentacji związanych z ich udzieleniem w tym dokumentacji przetargowych pod względem formalnym i merytorycznym, udział w pracach komisji przetargowych, planowanie oraz sprawozdawczość w ramach zamówień publicznych, przechowanie, archiwizowanie i udostępnianie dokumentacji; współpraca z Instytucją Zarządzającą/ Pośredniczącą dotyczący bieżącej realizacji Projektów rewitalizacyjnych, przygotowanie niezbędnych dokumentów; współpraca z partnerami/innymi jednostkami miejskimi zaangażowanymi w realizację projektu.
Laboratorium Innowacji Społecznych - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

PRZYJMOWANIE I OPRACOWYWANIE PRZESYŁEK I ŁADUNKÓW, ROZDZAIŁ PRZYJĘTEGO ŁADUNKU I PRZEKAZANIE DO DALSZEGO OPRACOWYWANIAWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE : WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, PREFEROWANE ZAWODOWE, SPRAWNOŚC FIZYCZNA, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ DO DŹWIGANIA, MIEJCE PRACY SZCZECIN UL. DWORCOWA 20 i WELECKA 2 A (MIERZYN), PRACODAWCA ZAPEWNIA BEZPŁATNY TRANSPORT Z ULICY DWORCOWEJ 20 NA MIERZYNUMOWA NA OKRES PRÓBNYW PRZYPADKU APLIKACJI DROGĄ MAILOWĄ LUB POCZTĄ PROSZĘ O DOPISEK "STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW"
POCZTA POLSKA SA - 2018-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

technik prac
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Przyjmowanie towaru do sklepu- sprawdzanie zgodności z otrzymaną fakturą. Metkowanie przyjętego towaru, układanie na półkach, sprawdzanie dat- terminów ważności. Dbanie o czystość oraz sprawdzanie temperatur w urządzeniach chłodniczych. Obsługa klientów w dziale mięsnym, krojenie, ważenie wędlin. Obsługa kasy fiskalnej. Sporządzanie zamówień towarów.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Bobowa (małopolskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

utrzymywanie czystości na terenie obiektu (wewnątrz);
JUMI Sp. z o.o. sp. k. - 2016-07-12 - Pabianice (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuPO WER
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Trzebicz (lubuskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA I SERWISU MASZYN I URZĄDZEŃ - od 2 750 PLN

utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elemntów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-09-20 - Komorniki (wielkopolskie)

STANOWISKO DO SPRAW ADMINISTRACYJNO ORGANIZACYJNYCH I KADR - od 2 500 PLN

Zakres zdań podstawowych1. nadzór pracy komórek Referatu organizacyjno- administracyjnego, 2. opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych Urzędu, 3. opracowywanie regulaminu pracy Urzędu, 4. projektowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu obiegu informacji w Urzędzie, 5. administrowanie majątkiem Urzędu,6 zabezpieczenie pracowników Urzędu w środki techniczno biurowe,7. dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,8. sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym,9. prowadzenie spraw związanych z realizacją inwestycji i remontów siedziby Urzędu,10. prowadzenie zbioru aktów prawnych, 11. odpowiedzialność za prawidłową gospodarkę, ewidencję i zabezpieczenie druków ścisłegozarachowania, 12. należyte przechowywanie przed kradzieżą lub zniszczeniem druków ścisłego zarachowania,13. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu, 14. kontrola dyscypliny pracy, 15. prowadzenie spraw związanych z przeglądem kadrowym i ocenami kwalifikacyjnymi,16. organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,17. organizowanie szkoleń, kursów i aplikacji dla pracowników Urzędu,18. opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz informacji dotyczącej pracowników Urzędu,19. zarządzanie danymi dotyczącymi składników płacy pracowników,20. obsługa biurowa Powiatowej Rady Rynku Pracy21. prowadzenie spraw związanych z obowiązkowym ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym,22. zawieranie umów : z dostawcami mediów , na usługi , dostawę materiałów. Wymagane dokumenty;- życiorys /CV/ i list motywacyjny, - kopia dowodu osobistego /potwierdzona przez kandydata/ - kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie / potwierdzone przez kandydata/ - kopie świadectw pracy / potwierdzone przez kandydata,- oświadczenia własnoręcznie podpisane : a/ oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa skarbowe b/- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych c/ - oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalające na zatrudnienie na ogłoszone stanowisko - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji / na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. / tj. Dz.Uz 2016 r. poz. 922 z póź. zm /Dokumenty należy składać w zamkniętej i zaadresowanej kopercie z napisem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Stanowisko ds. administracyjno organizacyjnych i kadr" w terminie do dnia 31 października 2017 r. do godz. 14.30 w sekretariacie /pokój nr 18/ w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowym Dworze Gdańskim przy ul. Morskiej 1.- akceptowane są dokumenty w języku polskim, a w przypadku dokumentów w obcym języku winny być one przetłumaczone przez przysięgłego tłumacza. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej / bip.pupndg.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Dworze Gd. Przy ul. Morskiej 1.Nabór dotyczy zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy .
Powiatowy Urząd Pracy Nowy Dwór Gd. - 2017-10-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

MAGAZYNIER - KIEROWCA - od 2 100 PLN

przyjmowanie towarów do magazynu, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym, sporządzanie odpowiedniej dokumentacji; wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych;rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, zabezpieczanie ich przed zepsuciem, zniszczeniem i kradzieżą; prawidłowe oznakowanie składowanych towarów; w razie poptrzeby dowóz towaru do klienta
JETRO Karol Walo - 2018-01-23 - Świdry (lubelskie)