STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Ostrów Wielkopolski oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://bip.zus.pl/oferty-pracy.Niezbędne:wykształcenie średnie Pożądane: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.1 zmianawynagrodzenie: 2400 zł bruttoTERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 26 MARCA 2019.Nadesłanych dokumentów nie zwracamy, skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.Proces naboru przewiduje przeprowadzenie testu sprawdzającego wiedzę.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepałnosprawne.

Data publikacji: 2019-03-12

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wysocka 1b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: https://bip.zus.pl/oferty-pracy.Niezbędne:wykształcenie średnie Pożądane: wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiZapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.1 zmianawynagrodzenie: 2400 zł bruttoTERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 26 MARCA 2019.Nadesłanych dokumentów nie zwracamy, skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.Proces naboru przewiduje przeprowadzenie testu sprawdzającego wiedzę.Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepałnosprawne.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera z pakietem MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 1)

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
Wysocka 1b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW 26 MARCA 2016SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY ZNAJDUJĄ SIĘ NA STRONIE: https://bip.zus.pl/oferty-pracy- CV- list motywacyjny z zaznaczeniem komórki organizacyjej i stanowiska z jakie ubiega się kandadat- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenieprzesłąć pocztą lub osobiście p. 012 do 26 marca 2019

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: ostrowski

Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski

Ulica pracodawcy: Wysocka

Numer budynku pracodawcy: 1b

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw ubezpieczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 13.03.2019

Oferta pracy ważna do: 26.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 2 300 PLN

rozładunek i/lub załadunek samochodów, dokonywanie wymiany ładunków pocztowych, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-09-27 - Komorniki (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

przewóz towarów na terenie kraju
Ślepko Grzegorz "FRUKPOL" - 2016-03-16 - Mołożów (lubelskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Malbork (pomorskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

przygotowanie posiłków zgodnie z recepturą i jadłospisem, wydawanie posiłków z uwzględnieniem gramatury i estetyki
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Stróże (małopolskie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

Wykonywanie mebli do jachtów oraz form i modeli.
GABMAR KRZYSZTOF CHMIELEWSKI - 2016-11-04 - Bystry (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 100 PLN

Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Niemce (lubelskie)

STANOWISKO DS. POŚWIADCZEŃ - 997,4 PLN

Staż w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych.Rejestracja i zakładanie akt ubezpieczonego. Opracowywanie wniosków o poświadczenie przebiegu ubezpieczenia i podstawy wymiaru składek. Przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zadań określonych w w/w punktach.
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowy Sącz (małopolskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 2 400 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży, weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycję i zatowarowanie.
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedawanie towarów, obsługa klienta, obsługa kasy, układanie towaru
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Wieczfnia Kościelna (mazowieckie)

STAŻ - TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

pon - pt 7.30 - 15.30
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Opole (opolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA/ PACJENTA - od 2 250 PLN

rejestracja pacjenta, wywiad, badanie ostrości wzroku, pomiar PD, dobór okularów, wydawanie okularów, prowadzenie dokumentacji, rozliczanie recept;
kontakt przez PUP - 2019-01-07 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klientów, kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Sieradz (łódzkie)

KOSMETYCZKA - NK - od 2 100 PLN

usługi kosmetyczne
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Wągrowiec (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZIELENIW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 400 - 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Realizacja zadań dotyczących ochrony przyrody.Ważniejsze zadania: planowanie oraz kompleksowy nadzór nad rozwojem zieleni miejskiej poprzez: - opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod kątem zachowywania istniejącej zieleni lub tworzenia nowych terenów zieleni, - opiniowanie dokumentacji w zakresie kolizji projektowanych inwestycji z zielenią istniejącą oraz projektów zieleni dla przewidywanych inwestycji, - współpraca z administratorami i zarządcami terenów w zakresie urządzania i utrzymania terenów zieleni, - uzgadnianie zakresu nowych nasadzeń i udział w ich odbiorach na terenach zieleni miejskiej; nadzór merytoryczny w zakresie utrzymania terenów zieleni i cmentarzy nad Zarządem Infrastruktury Miejskiej w Słupsku oraz nad realizacją wydatków i dochodów budżetowych w tym zakresie; przygotowanie opinii dotyczących stanu zdrowotnego drzew i krzewów w toku wybranych postępowań prowadzonych w sprawie ich wycinki; wydawanie zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków ludzkich z obcego państwa; dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi; współpraca z organizacjami pozarządowymi, w tym przeprowadzanie konkursów w ramach zadań realizowanych na stanowisku; współpraca merytoryczna z Wydziałem Inwestycji w zakresie zadań inwestycyjnych dotyczących zajmowanego stanowiska; zamawianie, nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług, dostaw oraz robót w zakresie utrzymania zieleni, będących w kompetencji Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; prowadzenie systematycznych kontroli terenów zieleni miejskiej w zakresie jej prawidłowego utrzymania; prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów w tym przygotowanie projektów zezwoleń; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody, w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających; prowadzenie publicznych dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, ochrony przyrody, w szczególności ochrony zieleni, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie; prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie, np. pomników przyrody; ustanowienie nowych form ochrony, tj. pomnika przyrody, stanowiska dokumentacyjnego, użytku ekologicznego lub zespołu przyrodniczo-krajobrazowego w drodze uchwały rady gminy, a w razie potrzeby również ich znoszenie.Wynagrodzenie zasadnicze 2400-2800 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ROZWOJU PRACOWNIKÓWW WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z procesem rekrutacji w Urzędzie Miejskim w Słupsku; prowadzenie całokształtu prac związanych ze służbą przygotowawczą w Urzędzie Miejskim w Słupsku; uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu systemów zarządzania kadrami; analizowanie wskaźników z obszaru HR, diagnozowanie i raportowanie odchyleń; wsparcie w zakresie bieżącej obsługi kadrowej. Ważniejsze zadania: współtworzenie i realizacja projektów z zakresu rozwoju kadr; inicjowanie działań mających na celu implementację założeń kultury organizacyjnej; prowadzenie i koordynacja procesów rekrutacji i adaptacji pracowników; prowadzenie całokształtu spraw w zakresie służby przygotowawczej pracowników; realizacja projektów związanych z oceną i rozwojem kompetencji pracowniczych; opracowywanie oraz aktualizacja opisów stanowisk; współpraca z kadrą kierowniczą w zakresie prowadzonych projektów i analiz; prowadzenie analiz wskaźnikowych w obszarze zarządzania ludźmi; analiza praktyk rynkowych w zakresie zarządzania ludźmi i rekomendowanie rozwiązań; współtworzenie programów motywacyjnych; podejmowanie proaktywnych działań na rzecz wspierania różnorodności, promowanie i uczestniczenie w działaniach dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej; wsparcie w zakresie bieżącej obsługi kadrowej w tym załatwianie spraw pracowniczych związanych z przyjęciem do pracy, przebiegiem zatrudnienia i zwolnieniem z pracy.Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-07 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. KONTA UBEZPIECZONEGO W INSPEKTORACIE ZUS W TUCHOLI (NR 0662) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek I-piętrowy - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-02-05 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

ELEKTRYK - od 2 000 PLN

Prace elektryczne na obiektach administracyjnych
Jastrzębski Zakład Komunalny - 2017-06-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;8.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;9.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;10.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;11.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK HOTELOWY - 997,4 PLN

obsługa gości, utrzymywanie w czystości obiektu, prace związane z przygotowywaniem obiektu do przyjęcia gości
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Kwidzyn (pomorskie)

ELEKTRYK - od 25 PLN

wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie bez znaczeniazakres obowiązków: montaż tras kablowych, montaż instalacji elektrycznychpraca: teren Wielkopolski
ELTOM-BUD sp. z o.o. - 2018-08-07 - Krotoszyn (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. WYMIARU I KONTROLI PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, PODATKU ROLNEGO I LEŚNEGO OSÓB FIZYCZNYCH W REFERACIE PODATKÓW LOKALNYCH W WYDZIALE PODATKÓW LOKALNYCH I ZARZĄDZANIA NALEŻNOŚCIAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych. Ważniejsze zadania: prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji; prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych; przechowywanie i archiwizowanie dokumentów; prawidłowa obsługa podatników; przygotowywanie zaświadczeń w tym o pomocy publicznej de minimis; przeprowadzanie kontroli podatkowych; rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru wymienionych podatków; przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego; podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych.Nabór dotyczy zatrudnienia na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-03-13 - Słupsk (pomorskie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY APTEKI OKRĘGOWEJ SZPITALA I AMBULATORIUM Z IZBĄ CHORYCH (NR 6180) - od 2 000 PLN

Opis zajmowanego stanowiska:- wykonywanie w aptece czynności fachowych polegających na sporzadzaniu, wytwarzaniu, wydawaniu produktów leczniczych i wyrobów medycznych,- prowadzenie ewidencji produktów leczniczych i wyrobów medycznych,- sprawdzanie właściwego przechowywania produktów leczniczych,- praca w recepturze,- przygotowywanie leków do wydania na oddziały oraz recepty imienne,- przyjmowanie towaru i sprawdzanie zgodności z fakturą,- kontrola bieżąca terminów przydatności do użycia produktów leczniczych, wyrobów medycznych
Areszt Śledczy w Bydgoszczy - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. WIERZYCIELSKICH ORAZ STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU - 997,4 PLN

pzrygotowanie korespondencji do wysyłki - rejestracja w systemie informatycznym Biblioteka Akt.Przygotowanie dokumentacji w zakresie wpisu/ wykreślenia informacji dotyczących zabezpieczeń wierzytelności .Obsługa sekretariatu urzędu, prowadzenie rejestrów w sekretariacie.Nauka obsługi aplikacji biurowych - redagowanie pism urzędowych. Obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 300 PLN

ZGODNIE Z OFERTĄ ZAMIESZCZONĄ NA STRONIE BIP WWW.BIP.SCUW.SLUPSK.PL; umowa o pracę na czas określony 6 m-cy, docelowo na nieokreślony
SŁUPSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2018-11-08 - Słupsk (pomorskie)

SZWACZKA - od 2 100 PLN

szycie odzieży damskiej (żakiety, sukienki, płaszcze) /maszyna stębnówka, overlock/
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "VEA-COLLECTION" - 2018-10-29 - Krosno (podkarpackie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - od 13,7 PLN

przygotowanie i montaż elementów stalowych, kontrolowanie jakości wykonanego montażu, demontowanie konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Zielona Góra (lubuskie)

ELEKTRYK - od 2 000 PLN

- Wykonywanie napraw instalacji i urządzeń elektrycznych,Kontakt: telefon 58 531-50-64; e-mail: gladyszgladpol (at) wp.pl
P.H.U. GLADPOL STANISŁAW GŁADYSZ - 2016-04-13 - Tczew (pomorskie)


Wybierz powiat